aleksejko1
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 23.01.2011
- Poruke
- 15
- Poena
- 154
Da dodam JOS jedan telenorov bezobrazluk.....
Znaci, prodajes mi nesto,a pri tom nemam pojma kako izgleda i sta je to...sta ako nemam internet? Treba da vijam po ulici i kaficima ko ima taj telefon pa da pozajmim na 2 min ? ma daaaj.... kakve su to fore... ispada da taj HD7 zaista nigde necu moci videti osim ako neko od mojih drugara ne kupi ili slicno..ili ako ga ne nadjem na betonu
Prosto da ne poverujem. Kakva je ovo baljezgarija(drzava)... Zasto ne mogu da vidim ono sto treba da kupim? Zasto ne bih mogao da probam da "uslikam" da vidim jel me brzina i odziv telefona zadovoljavaju,da li klizi kao sto sam video na "youtube-u"... Sta je toliko tesko? Ume se da se uzme 67.000 dinara na telefon bez ugovorne obaveze,a da se kojim slucajem nesto ucini da se kupac kao potrosac zastiti i zadovolji, STO MANJE...
Sramota. Nije smak sveta,al je sramota
Zbog takvog ponašanja je i donešen novi zakon o zaštiti potrošača, koji je nešto drugačiji od starog, i po kojem ćeš imati pravo da proizvod koji si kupio a koji nije zadovoljio tvoja očekivanja vratiš prodavcu i dobiješ pare nazad.
Znam da će se pojaviti ljudi koji će sada da kažu: "šta to ovaj sada tupi". Imate zakon na netu skinite ga i pročitajte tačno određene stavke koje se odnose na zaštitu potrošača. Biće vam potpuno jasno koja su vaša prava i ako ste uporni neće vas više niko majmunisati.
Mi, ekipa sa drugog foruma, smo uporni i tako smo i došli do toga da "veliki i nedodirljivi" Telenor plati kaznu za nesavesno poslovanje.
Budite uporni i tražite da se poštuju vaša prava i vaše dostojanstvo!