Šta je novo?

Targo Telekom

Posto mi je mob kod telekoma, da li ima sanse da trazim da mi plate racun za mobilni u delu interneta? Ako vide da sam se raspisoa preko moba ?

Iskreno prvi put otkad sam potpisao ugovor se desio ovaj ozbiljniji prekid a to je vec godinu dana. Sad me malo plasi sve ovo sto je pisano da nemaju resurse I da ne otklanjaju probleme....
 
Preko 12 sati nemam net. Korisnički servis nije moguće dobiti.
Ovo je stanje beznađa za moje ukućane. Najduži prekid za ovih 1.5 godinu kod TT.
TV radi.
 
Blok 21, isto sinoc nestao net. Jutros proverio pre nego sto sam otisao na posao i dalje ne radi.
 
Posao sam im mejl, preko forme na njihovom sajtu.
Korisnički servis radi od 09-21, pa ću probati od 9 da ih dobijem.
Inače ovo pišem sa posla (drugi provajder net-a)...
:smash:
 
...Iskreno prvi put otkad sam potpisao ugovor se desio ovaj ozbiljniji prekid a to je vec godinu dana...
Isti slučaj i kod mene (da ne kažu da ih samo hvalim). Juče nešto pre 18h nestao net (za TV signal ne znam jer sam na NET paketu). Lampice na ONT-u svetle uobičajno (bridge mod: svetle VID, LAN1, AUTH, LINK i POWER), stim da sam primetio da se juče oko 21h na kratko (par minuta) gubile AUTH i LINK, ali sada i one svetle, ali neta i dalje nema... U pitanju je N. BGD - blok 34, Carina.
 
Blok 3, od juče od 18 nema neta (takođe imam samo NET paket).

Ovo je definitivno najduži prekid do sada za godinu i po :(

Pokušao da dobijem sinoć oko 8 korisnički servis, čekao 15 minuta na vezi, odustao. Iskreno se nadam da će to srediti u toku dana!
 
Call Centar cete tesko dobiti, jer problem obuhvata dobar deo korisnika.

Kvar je na jaaako bitnom delu opreme.
TV signal sljaka.
Koliko ce trajati prekid ne znam, ali znam da ce verovatno biti poduzi.
 
Hvala ti Becks na informaciji, ali nažalost vest je veoma uznemiravajuća!
Termin poduži se odnosi na merenje u satima ili danima?
 
BECKS
Proradio net. Uspeo sam da se spolja nakačim na moj video nadzor koji je iza ONT-a tako da RADIIIIIIIIII!!!
Hvala!
 
Hmmm....da....cistacica... :)

Ovo je samo privremeno resenje problema. Dok to proizvodjac ili neko ko je ovlasceni servis ne pogleda, necemo biti sigurni da je problem 100% resen.

krastavac bolje od toga ne moze.
 
A na osnovu Vaše finansijske situacije i poslovnog položaja, sa žalenjem možemo da pretpostavimo da će biti problema da dovedete proizvođača ili ovlašćenog servisera.
Pa je l' ima Targo neku garanciju za ugrađenu opremu, nije to bilo tako davno kada ste krenuli sa poslom?
 
@igorko:
Garancija podrazumeva popravku/zamenu neispravnog dela, ali ne podrazumeva brzinu te popravke/zamene. Popravka/zamena u garantnom roku cesto znaci da ce proizvodjac poslati novi (zamenski) deo tek kada primi pokvareni.
Zato postoji nesto sto se zove "ugovor o odrzavanju" u kome se ovakve stvari definisu mnogo strozije: napr. vreme oporavka mreze i usluge krajnjim korisnicima manje od 4 sata i slicno.
Druga varijanta je da operater (TT u ovom slucaju) ima svoju zalihu rezervnih delova. Obe varijante kostaju dosta para, a kako izgleda, TT ne stoji bas najbolje sa finansijama.

Pozdrav
 
Samo da potvrdim da je Targo (internet) proradio... Sa posla sam pozvao svoj kućni VoIP telefon i radi :D
 
@BECKS
U svakom slucaju hvala, jer je bolje i privremeno resenje u odnosu na nikakvo resenje.
 
Nema potrebe za zahvaljivanjem.
Ako nista drugo, onda bih ja trebao tebi da se izvinim zbog prekida.
 
BECKS,
pre svega hvala ti na informacijama, jer da ti nisi ovde objavljivao, ne bismo ništa ni znali šta i kako se dešava.
Budimo iskreni, na vašem službenom sajtu, do ovog trenutka, ne postoji ni jedna informacija o problemima i prekidu, a kamoli izvinjenje korisnicima. Takođe korisnički servis ne odgovara na telefonske pozive, niti na upućene mejlove.
Zbog svega ovoga, tebi BECKS, još jednom veliko HVALA! :)
 
Iako me juče nije zadesio kvar, ipak Becks ne bi bilo na odmet da se na vašem sajtu postavi obaveštenje, ili jednostavno snimi govorna poruka koja bi svakoga ko pozove call centar uputila u problem, nešto tipa ''trenutno postoji problem na mreži, budite strpljivi naši radnici rade na njemu''. Ili nešto slično tome, jer znam da kada svi navale na call centar prosto je nemoguće da se operater pozabavi svima njima, znači glasovna poruka i svakako recimo obaveštenje na sajtu.

Zar je to toliki problem.

P.S.

Becks ovo je više upućeno glavonjama koji donose takve odluke, nego tebi, tebi hvala za to što si jedini koji nas informišeš.
 
Call Centar cete tesko dobiti, jer problem obuhvata dobar deo korisnika.

Kvar je na jaaako bitnom delu opreme.
TV signal sljaka.
Koliko ce trajati prekid ne znam, ali znam da ce verovatno biti poduzi.

Шта је бре ово више сваки час неки кварови ваша колегиница са кол центра ми је рекла да се налазим у проблематичном делу и да је велика поправка неопходна како би ми нет нормално прорадио а ово јуче нећу ни да коментаришем! Зар је могуће да је толико тешко ставити обавештење на сајт? Да ли знате колико људи материјално зависи од сталне интернет конекције? Не пуно али довољно да испизде и запале.вам представништво. Доста бре више паразитирања
 
Poslednja izmena:
Ovde moram da komentarišem da nigde ti nisi potpisao za stalnu internet konekciju, sem ako nemaš SLA ugovor.
 
Зар је могуће да је толико тешко ставити обавештење на сајт? Да ли знате колико људи материјално зависи од сталне интернет конекције?

Za sajt su jako neodgovorni, 12h prekid na većem delu mreže je morao da bude ispraćen obaveštenjem na sajtu.

Ali nevezano za probleme TT-a, ko god materijalno zavisi od stalne internet konekcije nema samo jedan internet link, čak i sa potpisanim SLA. Ako ti posao zavisi od interneta biraš bar dva ISP-a sa nezavisnim međunarodnim linkovima kao i nezavisnim pristupom do njih (tipa ako je prvi kablovska, drugi ide adsl, optika, p2p wifi...).

Za kućnu varijantu ako ti je internet uvek neophodan makar usb 3G modem, ako se ne varam kod MTS-a je 3GB mesečno 345 dinara sa PDV-om, nije neki trošak ako ti posao zavisi od toga. Sitno ulaganje koje može da spreči daleko veći gubitak.

Inače i ja sam juče imao prekid na poslu od 12h i to mi je prvi ozbiljniji prekid za godinu i po dana, kući mi je sve radilo bez problema i tu nemam ozbiljnog prekida od oktobra 2012.
 
Poslednja izmena:
koja *****na firma ..... em im puko net na 24h .... em se niko ne javlja u call centru .... iz principa sam cekao 45 min na telefonu da vidim hoce li se neko udostojiti da se javi ... ali ona muzika je sviralaaaaaaaa i to je to.

Sad sledi moj prigovor Ratelu ... pa ako bude dovoljno ljudi slalo prigovore ... naplatice im kaznu pa nek razmisljaju sto se niko ne javlja u call centru i sto je ok da net pukne tek tako i ne radi 24h
 
Ja na svu srecu nisam imao prekid ali ...

Pocinjem da verujem da ide svima u prilog radi brzeg resenja ove katastrofalne situacije da se TT ili proda ili proglasi lepo bankrot ! Ideja ovog ineta je perfektna i idealna dok radi kako je to i neophodno ali ova situacija je ravna vecoj tragediji.

Call centar ne radi, FB nisu update 100 godina kao i sajt a jedina osoba koja se javlja i pomaze je Becks. Dakle coveku manji spomenik a gazdu TT-a za onu stvar pa nek radi vec nesto sto bi svima islo u prilog. (ili misle da treba cekamo neke izbore kada ce DS bude malo vise iznad cenzusa jedno 40% iznad ... )
 
koja *****na firma ..... em im puko net na 24h .... em se niko ne javlja u call centru .... iz principa sam cekao 45 min na telefonu da vidim hoce li se neko udostojiti da se javi ... ali ona muzika je sviralaaaaaaaa i to je to.

Sad sledi moj prigovor Ratelu ... pa ako bude dovoljno ljudi slalo prigovore ... naplatice im kaznu pa nek razmisljaju sto se niko ne javlja u call centru i sto je ok da net pukne tek tako i ne radi 24h

Nisam imao prekid, ali bi uradio isto to sto i ti! Je*ni go*nari!!!
 
Bojim se samo da nemaju kome da naplate kaznu ili ti mogu da stanu u red samo ... Dugacakkkkkkkk reddddddddddd

A taj rage vam dzaba eko ste pogledali barem 1-2 stranice u nazad!
 
Nazad
Vrh Dno