Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jel se i vama desava da fale neke epizode u video klubu?
Recimo na Superstar nemam 2 epizodu 2 sezone serije Junaci naseg doba.
Na aplikaciju imam, na tv nemam.
Sasvim normalna pojava, čini se. Inače, skoro svakodnevno sam pronalazio neku falinku preko MOVE-a, PC-a i telefona. Zvuči smešno ali telefon mi pravi najmanje problema. Digao sam ruke od svega toga, koje god pitanje da postavim korisničkoj službi dobijam pogrešne odgovore a nisam hteo ovde da davim sa gomilom pitanja. Kontakte sa njima svešću samo preko računa. Kad se i ako se oni presaberu sve će raditi kako treba, ne vredi da kukamo ovde i da se nerviramo, neće pomoći.
 
Jel se nekome povećao latency ili jitter najviše kod 2.4 wifi sa većim brojem korisnika?
Ruter je ZTE F680
 
Ukoliko neko od mts ili supernova agenata vršlja ovim forumom, želim samo da vam uputim sledeću poruku, te je prenesite svojim nadređenima: POSLOVANJE VAM JE NA APSOLUTNOJ NULI.

Imam dva PoštaNet priključka koja ste preuzeli, i za još 5-6 ću verovatno biti odgovoran, pošto mene ljudi zovu za savet. Svima ću reći da idu kod konkurencije, ko god to bio. Na ova dva moja priključka, sam poslao meilove sa upitima za ponudu, još pre 15-20 dana. dobio sam odgovor da će mi biti poslata ponuda, koja eto, još uvek nije poslata.

Kolega je prihvatio neku ponudu koju je dobio, sa vama zakazao instalaciju opreme još pre dva meseca, niko se nije pojavio.

To su samo tri slučaja iz bliže okoline sa kojima sam direktno upoznat. Nasilno ste preuzeli operatera, i zapostavili njegove korisnike, a u onom prvom obaveštenju što smo dobili ste rekli da korisnici tu promenu neće osetiti, i da će ponuda biti bolja i konkurentnija.

Kolege forumaši, eto mojih iskustava sa supernovom, nisam stigao ni do potpisivanja ugovora. U današnje vreme kada se na tržištu otimaju za korisnika, njih nije briga.
 
Iz paracina sam vec 2,3 dana internet je katastrofa,kad uradim test download mi je 0,52 a uploud i ne pokazuje.Zovem ih niko se ne javlja od operatera
 
Pozdrav
verujem da je pisano ali ne zamerite sto pitam jer ima puno strana.
Istice mi ugovor u sbb i zelim da predjem negde gde imaju arene.
prvi izbor mi je supernova kakva su vam iskustva samo sa televizijom i aplikacijama za telefon i racunar?
da li ima problema kao sa iris na arenama..da li zbog prelaska iz sbb hoce da prihvate 3 stb uredjaj bez doplate,
da li imaju kartice umesto stb uredjaja..
mts mi je zadnja opcija jer postoji neki dug pa je pitanje da li bi moglo.
 

@milos88nbg

Ono što svako može da ti potvrdi je da SN ima Arene, tuce njih, sasvim dovoljno da repriziraju neke utakmice 5-6 puta. RTS da im pozavidi. Postoji mogućnost dobijanja MOVE/STB/CAM za do 3 TV uređaja bez doplate. Prema njihovom sajtu može da se dobije 2 MOVE uređaja ako se odabere najveći paket, u suprotnom dobije se jedan kao u mom slučaju a ostali uređaji mogu biti STB, CAM ili kombinacija to dvoje. Ukoliko izabereš neki od uređaja, npr. MOVE box i hoćeš da ga zameniš za CAM, moraš podneti zahtev da ti dođu i zamene uređaj. Zamenu ne naplaćuju ali izlazak na teren po tvom zahtevu je 500 din.
Dosad nisam imao problema sa signalom ali to će kod svakog biti drugačije. Dok su ovde pljuštale kritike zbog prekida nakon prvog snega, kod mene je sve funkcionalno bilo. Sigurno ima veze i to što su se samo nakačili na infrastrukturu Pošte.
Imam zamerke na MOVE uređaj što nema mogućnost pravljenja liste kanala kao SBB-ov D3i svojevremeno a s njim se moglo premotati na željenu poziciju, s MOVE boxom je naslepo. Gledanje preko računara je najlošije, slika se ukoči posle 10-15 minuta, premotavanje je blagi užas... Sa telefonom je situacija nekako najbolja.
To su moji utisci, kod nekog drugog su bolji ili gori. U suštini ja sam jako zadovoljan, naravno da je moglo bolje a sigurno je moglo i mnogo gore a nemam neki izbor u pogledu provajdera.
 
Poslednja izmena:
Ukoliko neko od mts ili supernova agenata vršlja ovim forumom, želim samo da vam uputim sledeću poruku, te je prenesite svojim nadređenima: POSLOVANJE VAM JE NA APSOLUTNOJ NULI.

Imam dva PoštaNet priključka koja ste preuzeli, i za još 5-6 ću verovatno biti odgovoran, pošto mene ljudi zovu za savet. Svima ću reći da idu kod konkurencije, ko god to bio. Na ova dva moja priključka, sam poslao meilove sa upitima za ponudu, još pre 15-20 dana. dobio sam odgovor da će mi biti poslata ponuda, koja eto, još uvek nije poslata.

Kolega je prihvatio neku ponudu koju je dobio, sa vama zakazao instalaciju opreme još pre dva meseca, niko se nije pojavio.

To su samo tri slučaja iz bliže okoline sa kojima sam direktno upoznat. Nasilno ste preuzeli operatera, i zapostavili njegove korisnike, a u onom prvom obaveštenju što smo dobili ste rekli da korisnici tu promenu neće osetiti, i da će ponuda biti bolja i konkurentnija.

Kolege forumaši, eto mojih iskustava sa supernovom, nisam stigao ni do potpisivanja ugovora. U današnje vreme kada se na tržištu otimaju za korisnika, njih nije briga.
Kod prvog njihovog poziva pocektom novembra nisam prihvatio ponudu jer nisam znao apsolutno nista o superNovi a zvala me je u petak da u ponedeljak dodju. Posle toga nisam je vise mogao dobiti na telefon jer je non stop odbijala poziv ili je bilo zauzeto. Ako se ode u poslovnicu (MTS) cene su vece on onih sto agenti nude. Poznavao sam nekog MTS agenta od ranije pa sam ga pitao da li bi on mogao da napravi isti ugovor koji mi je bio ponudjen od ranije. On je to prihavtio uzeo mi je podatke ... ugovor video nisam .... medjutim niko mi se ne javlja nedeljama. Rekao mi je da je ugovor prosledio tehnicarima koji bi trebali da me kontaktiraju oko dogovora za montazu. Rekao sam mu da mogu sve sam da postavim i da mi tehnicar ne treba ali ne moze drugacije takv je protokol jer nema gde da se ode i podigne oprema. LOL

Dakle ista situacija i kod mene, nema ih ... !

Kazes konkurencija ? koja ?
superNova ili nista to je to sto se ima na koax-u...
 

@milos88nbg

Ono što svako može da ti potvrdi je da SN ima Arene, tuce njih, sasvim dovoljno da repriziraju neke utakmice 5-6 puta. RTS da im pozavidi. Postoji mogućnost dobijanja MOVE/STB/CAM za do 3 TV uređaja bez doplate. Prema njihovom sajtu može da se dobije 2 MOVE uređaja ako se odabere najveći paket, u suprotnom dobije se jedan kao u mom slučaju a ostali uređaji mogu biti STB, CAM ili kombinacija to dvoje. Ukoliko izabereš neki od uređaja, npr. MOVE box i hoćeš da ga zameniš za CAM, moraš podneti zahtev da ti dođu i zamene uređaj. Zamenu ne naplaćuju ali izlazak na teren po tvom zahtevu je 500 din.
Dosad nisam imao problema sa signalom ali to će kod svakog biti drugačije. Dok su ovde pljuštale kritike zbog prekida nakon prvog snega, kod mene je sve funkcionalno bilo. Sigurno ima veze i to što su se samo nakačili na infrastrukturu Pošte.
Imam zamerke na MOVE uređaj što nema mogućnost pravljenja liste kanala kao SBB-ov D3i svojevremeno a s njim se moglo premotati na željenu poziciju, s MOVE boxom je naslepo. Gledanje preko računara je najlošije, slika se ukoči posle 10-15 minuta, premotavanje je blagi užas... Sa telefonom je situacija nekako najbolja.
To su moji utisci, kod nekog drugog su bolji ili gori. U suštini ja sam jako zadovoljan, naravno da je moglo bolje a sigurno je moglo i mnogo gore a nemam neki izbor u pogledu provajdera.
potvrđujem, sve si u pravu, jedino što kod mene na računaru radi kako treba-nema kočenja, bagova i premotavanje mi odlično radi
 
Ukoliko neko od mts ili supernova agenata vršlja ovim forumom, želim samo da vam uputim sledeću poruku, te je prenesite svojim nadređenima: POSLOVANJE VAM JE NA APSOLUTNOJ NULI.

Imam dva PoštaNet priključka koja ste preuzeli, i za još 5-6 ću verovatno biti odgovoran, pošto mene ljudi zovu za savet. Svima ću reći da idu kod konkurencije, ko god to bio. Na ova dva moja priključka, sam poslao meilove sa upitima za ponudu, još pre 15-20 dana. dobio sam odgovor da će mi biti poslata ponuda, koja eto, još uvek nije poslata.

Kolega je prihvatio neku ponudu koju je dobio, sa vama zakazao instalaciju opreme još pre dva meseca, niko se nije pojavio.

To su samo tri slučaja iz bliže okoline sa kojima sam direktno upoznat. Nasilno ste preuzeli operatera, i zapostavili njegove korisnike, a u onom prvom obaveštenju što smo dobili ste rekli da korisnici tu promenu neće osetiti, i da će ponuda biti bolja i konkurentnija.

Kolege forumaši, eto mojih iskustava sa supernovom, nisam stigao ni do potpisivanja ugovora. U današnje vreme kada se na tržištu otimaju za korisnika, njih nije briga.
I moje iskustvo je negativno. Iako sam od njih pobegao kad su kupili Radijus Vektor, nakon drugog njihovog telefonskog pokušaja prihvatio sam da kod matoraca uvedem Supernovu: na kablove Pošta neta stave svoj ruter i CAM/Box, 50% popusta tokom trajanja obaveze, moje angažovanje minimalno jer to kratko traje... Nemam razvlačenje novih instalacija, matorcima svi radovi zahtevaju visinske pripreme... Prosto kulturno da se takva ponuda prihvati, smatrao sam. Dogovorimo se da to bude određeni dan, oni postave vremenski okvir u kojem dolaze. Ja otkažem online sastanke, uzmem slobodan dan kako bih bio prisutan, iscimam moje da dnevnu rutinu i obaveze oko unuka prilagode dolasku montera, ispomeramo stvari kako bi pristup instalaciji bio lakši, a uslovi rada bolji. I... NIKO se ne pojavi dogovorenog DANA! Zovem broj s kojeg me je zvala osoba za prvi dogovor, a zatim i broj s kojeg me je zvalo radi dogovora za dan i vreme. Niko se ne javlja. Zovem Supernovu, ne znaju o čemu se radi i ko sam. Monter me zove 30 sati nakon dogovorenog vremena i saopštava da stiže za 10 minuta. Jasno je da sam otkazao, potvrdio otkaz osobi iz Supernove, koja sa mnom razgovara kao da se ništa nije desilo i da samo treba novi termin da potvrdimo. Pa ako bismo tako počeli saradnju, šta nas čeka u naredne dve godine ugovorne obaveze? Istog dana sam otišao kod drugog provajdera, monteri su dva dana kasnije došli 5 minuta pre najavljenog termina, optika, WIFI baca punu brzinu paketa (što sam prvi put video u kućnim uslovima), kanali koje moja šira porodica inače gleda... Život je kratak da bi me neko poput Supernove za.ebavao. Jedina greška je što sam ih uopšte razmatrao kao opciju. U mom svetu važe drugačiji standardi i dogovor se poštuje. Ako postoje problemi, a dešavaju se i to razumem, postoji telefon (mejl, golub pismonoša) i komunikacija sa korisnicima.
Svima vam želim da imate izbor i sve provajdere na adresi! Pa izvolite ("u salonu").
 
I ja vrlo zadovoljan, sve usluge (tv+net+tel) rade preko svih mojih očekivanja. Smart aplikacija na Tizenu radi besprekorno. Move box takođe.
 
I moje iskustvo je negativno. Iako sam od njih pobegao kad su kupili Radijus Vektor, nakon drugog njihovog telefonskog pokušaja prihvatio sam da kod matoraca uvedem Supernovu: na kablove Pošta neta stave svoj ruter i CAM/Box, 50% popusta tokom trajanja obaveze, moje angažovanje minimalno jer to kratko traje... Nemam razvlačenje novih instalacija, matorcima svi radovi zahtevaju visinske pripreme... Prosto kulturno da se takva ponuda prihvati, smatrao sam. Dogovorimo se da to bude određeni dan, oni postave vremenski okvir u kojem dolaze. Ja otkažem online sastanke, uzmem slobodan dan kako bih bio prisutan, iscimam moje da dnevnu rutinu i obaveze oko unuka prilagode dolasku montera, ispomeramo stvari kako bi pristup instalaciji bio lakši, a uslovi rada bolji. I... NIKO se ne pojavi dogovorenog DANA! Zovem broj s kojeg me je zvala osoba za prvi dogovor, a zatim i broj s kojeg me je zvalo radi dogovora za dan i vreme. Niko se ne javlja. Zovem Supernovu, ne znaju o čemu se radi i ko sam. Monter me zove 30 sati nakon dogovorenog vremena i saopštava da stiže za 10 minuta. Jasno je da sam otkazao, potvrdio otkaz osobi iz Supernove, koja sa mnom razgovara kao da se ništa nije desilo i da samo treba novi termin da potvrdimo. Pa ako bismo tako počeli saradnju, šta nas čeka u naredne dve godine ugovorne obaveze? Istog dana sam otišao kod drugog provajdera, monteri su dva dana kasnije došli 5 minuta pre najavljenog termina, optika, WIFI baca punu brzinu paketa (što sam prvi put video u kućnim uslovima), kanali koje moja šira porodica inače gleda... Život je kratak da bi me neko poput Supernove za.ebavao. Jedina greška je što sam ih uopšte razmatrao kao opciju. U mom svetu važe drugačiji standardi i dogovor se poštuje. Ako postoje problemi, a dešavaju se i to razumem, postoji telefon (mejl, golub pismonoša) i komunikacija sa korisnicima.
Svima vam želim da imate izbor i sve provajdere na adresi! Pa izvolite ("u salonu").
Kako te nije mrzelo toliko da pišeš veruj mi da kad sam video "rat i mir" nisam ni išao dalje...
 
@DonVlad sve si upravu ali ima jedna mala zackoljica, 90% ljudi sa ovog foruma nemaju alternativu, SN je pokupovala svu mogucu konkurenciju, sve malo sto je valjalo vise ne postoji i obrni okreni osudjen si na njih... Prosli ugovor sam bio primoran da potpisem jer su bili jedini, sad mi za dva meseca istice ugovor i necu obnavljati po cenu da placam skuplje, jer sam dobio info da na prolece prolazi MTS optika kroz moj kraj, neko ce reci to je isto, ali optika je optika, vredi sacekati...
 

@DonVlad

Oterali te u Orion? Šta da ti kažem, nema pravila, kako se kome zalomi. Neki su sve rešavali jednim pozivom, ja tražio da im odgovorim na ponudu idućeg dana i narednih 10 dana ništa od njih. Posle imao propušten poziv i tad prelomio da odem direktno do njih, da ne bih čekao i narednih 10. Pristao na sve, dao 2 broja da najave dolazak i rekao da mogu doći koji dan hoće i u koje doba hoće a mi ćemo se prilagoditi tome. Dogovorili dan i tog dana se javili i najavili za 5 minuta dolazak, obavili sve za 10-15 minuta i evo gura se.
Svojevremeno sam imao problem sa Beogridom kad je trebalo da mi uvedu instalaciju. Došli dogovorenog dana, izbušili rupu u ramu prozora za uvlačenje kabla ali nisu mogli na krov da postave opremu jer tadašnji predsednik kućnog saveta a kasnije upravnik zgrade nije bio tu da im otvori. Narednih 2-3 dana ih zovem i svaki put kažu da nisu mogli na krov. Sedmog dana ih pozovem i kažu da ne mogu skoro jer su preokupirani poslom trenutno. Posle više od 10 dana pozovem poslednji put i kažem da ako nisu voljni da me priključe da odmah to kažu, da zapušim rupu koju su ostavili i da tražim drugog provajdera. Rekli mi da će doći sledećeg dana i tako i bilo i završili sve za 20-30 minuta. Nijednom oni meni da se jave i kažu planove, stalno ja njih zvao. Posle nisam imao nikakvih problema sa njima, kad god bih zvao oko bilo čega rešavali su ekspresno i bili su jako ljubazni. Eto, grozan prvi utisak a posle sve sjajno bilo.
 
@DonVlad
u principu ne moraju ni da dolaze kod tebe. odes kod njih i uzmes modem i modul ili stb i povezes ako ti dozvole. koaksijalni kablovi su isti.
 

@orange47

Za kablove si u pravu ali za opremu nisi, nažalost. Ne daju da sam preuzmeš opremu i montiraš kako je moglo sa Poštom. Dva puta sam proverio kod njih u poslovnici, moraju oni da dođu i postave opremu. Ako želiš zamenu opreme naplate 500 dinara za izlazak na teren. Nije mi se dopalo ali tako je kako je.
 
Zdravo, zamenili su mi cbn ruter za technicolor tc7200.20 , cbn blokirao wifi svakodnevno . Podesio tehnikolor ali on izgleda nema mod da emituje 2.4/5ghz ima ili jedno ili drugo a Move stb je na 2.4ghz (povezan na wifi jer nisu blizu) , sad mi je internet za ostale (mob,laptop...) dosta sporiji e sad nije mi ni to najveci problem vec move "ispada" sa wifi mreze i nece da se poveze dok se ne iskljuci i butuje opet ,da li je jos neko imao taj problem? 😤
 
Zdravo, zamenili su mi cbn ruter za technicolor tc7200.20 , cbn blokirao wifi svakodnevno . Podesio tehnikolor ali on izgleda nema mod da emituje 2.4/5ghz ima ili jedno ili drugo a Move stb je na 2.4ghz (povezan na wifi jer nisu blizu) , sad mi je internet za ostale (mob,laptop...) dosta sporiji e sad nije mi ni to najveci problem vec move "ispada" sa wifi mreze i nece da se poveze dok se ne iskljuci i butuje opet ,da li je jos neko imao taj problem? 😤
Tako je ili jedno ili drugo obe istovremeno ne...
stigli NOVI kanali u aplikaciju TV PO TVOM: Museum HD, My Zen HD, Luxe HD, Playboy HD, iConcert, cMusic,
Nikako i ne vredi... Narode dok imamo Caribrod mi smo prvi i neuništivi. Ovo ostalo je sve bzv... 🍺🍺🍺🍟🍟🍟🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄
 
Ja se nadam da ovo nije tacno, kod mene tog golog smeca nema za sada.
Nazalost...:) Na mom LG-u se u momentu prikazu kanali koji se novoubace. Ovo je bilo i najavljeno na jednom drugom forumu...Kao nekoliko HAPPY kanala pa kao HRT 3(sto je sporno zbog najavljenog gasenja) i posle nove godine jos nekoliko ARENA.
Pise i da startuju 1.1.(u SD-u su) i naznacene su pozicije na IRISU i SN.
 
e hoce neko da se menja za SBB CAM modul (gold) u Beogradu? (testiram nesto...., na PM)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno