Šta je novo?

Samsung Galaxy S23

Pogledajte prilog 418116
Стигла ми маска са Алија, нека тегет боја, 12 еура, иста, али иста ова моја Самсунг маска коју сам у јулу платио 4.500 рсд у домаћој продавници.
Али је закон.
prosledi link dryg na private ili ovde!
 
1000006341.jpg1000006342.jpg
Ako neko na osnovu ovoga može naći istu na Aliju... sve preporuke
 
Sve ide kroz android auto, telefon se ne kaci vise na multimediju direktno.
Hmmmm, hvala ti na objašnjenju. Malo mi je upitno takvo neko retrofit rešenje. Svakako mi je alternativa povezivanje telefona preko USB-C, pokušavam da razumem šta bih dobio sa jednim uređajem između, osim da mi sam telefon ne bude vezan žicom, da ne petljam to povezivanje kad uđem u auto.
I dalje mi nije jasno zašto kod istog proizvođača automobila negde može a negde ne može da se poveže preko BT. Razumem i da su različiti infotainment sistemi u pitanju, ali - majku mu - pa Superb im je flagship model...
:(
 
Prilikom preuzimanja obavezno proveriti selfi kameru. Meni su zeznuli i sada je vec dve nedelje na garanciji. Inace kad predajes napomeni da li hoces ceo set, sa okvirom ili samo ekran. Ja kao napomenuo, ali odradili bez. Razlika nekih 5-6 hiljada, ali dobijes novi okvir
Hvala za sve savete, verovatno ću negde u februaru da sređujem
 
da li je stavljao neko Shield up foliju ili je hydrogel najbolja opcija da bi otisak radio najbolje?
 
Ja stavio juce uv staklo upola cene u radnji, inace je 1200 din,odlicno rafi otisak i spen
 
Da li je moguće ostvariti garanciju kod operatera(ili u zvaničnom servisu) samo preko fiskalnog računa? Pitam jer imam ponudu od preprodavca da kupim telefon u "vakuum" pakovanju uzet u yettel-u(ima yettel dekleraciju na kutiji i yettel fisklni), dakle ne poseduje ugovor koji je zadržao prvobitni vlasnik na koga isti i glasi.
 
U zvaničnom servisu može se popraviti ali ne možeš zameniti za novi uređaj ako do toga dođe. U Yettelu nemaš sta da tražiš jer nisi vlasnik ugovora.
 
I dalje nemam discover vesti kada mi je jezik Srpski Latinica.Da li je i kod Vas tako?
 
Za informaciju, isto tako je i na S22 seriji. I dalje..
 
U zvaničnom servisu može se popraviti ali ne možeš zameniti za novi uređaj ako do toga dođe. U Yettelu nemaš sta da tražiš jer nisi vlasnik ugovora.
Pretpostavljam u tom slučaju čak i da posedujem papir(ugovor) ne mogu da zamenim telefon ako do toga dođe?
 
Ne primjetim nikakvu degradaciju kamere nakon update na 6.0
 
Ako izuzmemo kupovinu zvaničnim kanalima šta je onda pametnije, uzeti telefon od "Mađara" ili ovih što donose iz Azije sa "pisanom garancijom"?

Najpametnije je uzeti ono sto tebi najvise odgovara.

U prethodnim komentarima smo iznosili razloge za kupovinu jedne odnosno druge opcije, ti na kraju moras odluciti sta je tebi najbitnije.
 
Najpametnije je uzeti ono sto tebi najvise odgovara.

U prethodnim komentarima smo iznosili razloge za kupovinu jedne odnosno druge opcije, ti na kraju moras odluciti sta je tebi najbitnije.Da li je imao neko iskustva sa vraćanjem odnosno zamenom telefona kod švercera
Da li je imao neko iskustva sa vraćanjem odnosno zamenom telefona kod švercera ili je saradnja završena onog momenta kad se da novac kako je inače red kod nas, a sa pisanom garancijom možemo da se poslužimo u nedostatku toalet papira? Znam da ima proverenih prodavaca na KP ali ocene se daju prilikom završene transakcije a ne pri pokušaju reklamacije, pa me zanima da li je neko ostvario tu pisanu garanciju?
 
Za telefone ne znam.

Znam slucaj druga za graficke kartice i zamenjene su mu uz malo cimanja, jer moras slatki od koga si uzeo pa on da nosi pa da ti vrati nazad.
 
A recimo mora li BAS ta radnja iliti poslovnica u BG u gde je izdat fiskalni da se preda? Ili moze vlasnik ugovora u Pozareccu?
Vlasnik ugovora može da preda uređaj na reklamaciju u bilo kojoj poslovnici, ali onaj ko nije potpisnik ugovora može jedino direktno u ovlašćenom servisu ( nekome je prolazilo i bez fiskalnog). Nije uopšte bitno gde je ugovor potpisan.
 
Da li je moguće ostvariti garanciju kod operatera(ili u zvaničnom servisu) samo preko fiskalnog računa? Pitam jer imam ponudu od preprodavca da kupim telefon u "vakuum" pakovanju uzet u yettel-u(ima yettel dekleraciju na kutiji i yettel fisklni), dakle ne poseduje ugovor koji je zadržao prvobitni vlasnik na koga isti i glasi.
Moguće je samo sa fiskalnim računom ali ne nosiš u Yettel (ako bude potrebe) nego ideš ili šalješ direktno Promobiju. Pišem iz iskustva jer sam dva takva telefona slao njima i rešavali su reklamacije bez problema. To je što se tiče popravke.
Ako telefon iz nekog razloga ne može da se popravi i treba da se menja uređaj, novi telefon kod operatera može da podigne samo vlasnik ugovora.
 
Bio sam danas da pogledam ultru uzivo i ako mi ne smetaju zakrivljene ivice da porucujem medjutim bio je izlozen u crnoj boji i na pitanje da li imaju u beloj boji receno mi je da ne postoji beli vec krem.
E sad malo sam iznenadjen posto sam na yt gledao recenzije belog, a sada posle ovog saznanja da ima i krem sam i njega nasao na yt. Nije mi jasno da li je to ista boja ili ne?
 
1000013173.jpg1000013174.jpg1000013176.jpg

Ovo je "cream" boja, od drugara.
Boja krema, belog krema, nije krem boja kao nesto izmedju bele i braon recimo, negobela boja tek blago se primeti, a verovatno vecina ni nece da primeti da nije cisto bela.
Okviri su srebrni, nisu zlatni kako izgledaju na YT video klipovima.
Meni se jako svidela boja, ali ne bih menjao moj crni, crno je crno.
 
Hvala @DexterMorgan
Lep mi je crni nego hocu da promenim malo. Do sad su skoro svi bili crne boje.
Moram da prosetam da nadjem negde taj beli/krem da vidim uzivo kako izgleda. Jedno je internet, a drugo licni utisak.
Vidim da ima i u grafitnoj boji medjutim njega nema na kp nigde.
 
Nazad
Vrh Dno