Šta je novo?

Playstation 5 - Gde kupiti?

Samo još jedno pitanje..vidim da se spominje prodavac sa KP Ištvan, da li može od njega da se eventualno kupi PS5..ili ipak sa KP nikako kupovina konzole ?

Naravno da se isplati kupiti sa KP, samo treba gledati pravu garacniju a ne sarene papirice koje izdaju sverceri koji bez racuna prodaju!
Ja sam do sada uzeo 2 x Xbox Series X i 3x PS5 na KP.

Uzmem obavezno sa fiskalnim racunom, uvek ali uvek neko prodaje novu ili kao novu konzolu sa fiskalnim.

Odigramo nesto sto mi se/nam se u tom trenutku dopada i za mesec, dva je stavim na oglas i cesto prodam i skuplje nego sam je platio. Samo treba biti vest u cenkanju i naravno znati napraviti oglas.
 
I koliko si zongliranjem ustedeo? 30 evra? 5x da saljes, primas paket ili ides po njega.
A onda se ciganises da kupis nesto 10-20 eu jeftinije, jos se hvalis time na forumu. Cestitam
Ustedeo sam dosta, barem 100 evra po kupoprodaji PS5 a XBOX Series X i 150. Ponudis 150 evra nizu cenu, nadjete se 100 nize. Ne razumes kakvi sve likovi prodaju. Nekome otac da 500 evra za izlazak.. znas kako ga zabole za XBOX... kupice novi cim prodje malo vremena ali mu treba cash hitno za vece... I nikada ne saljem paket, samo oglasi u BG me zanimaju. Licno preuzimanje...
 
Od koga preporucujete da se pazari ps5? Kod Istvana ili da cekam "akciju" u domacoj prodavnici?
 
Od koga preporucujete da se pazari ps5? Kod Istvana ili da cekam "akciju" u domacoj prodavnici?
Kreće BF na globalnom nivou, najavljuju popust konzole na 430€ a kontroler na 50€, doduše to nema šanse da kod nas bude u toj meri popust, ali verovatno će biti nešto, pa sačekaj sledeću nedelju kada bi trebalo zvanično da krenu te akcije
 
Ja sam od Istvana uzeo u septembru 2021 konzolu, po mnogo boljoj ceni nego sto je bila u prodavnicama tada.
Drift na dodatnom kontroleru (koji ima 1g garanciju) se pojavio u garantnom roku, dobio sam nov dzojstik na kucnu adresu u roku od 3 dana (ja poslao njemu u ponedeljak, on meni poslao nov dzojstik u sredu).

Ako nemate licno negativno/pozitivno iskustvo nemojte suditi o nekome.

U slucaju da je razlika u ceni minimalna - uzmite kod nas, u slucaju da nije ne treba bezati od KP i proverenih prodavaca.
Koliko vidim digital je oko 50 000 kod njega, kod nas u radnji disk verzija ~75 000 - meni je matematika jasna, osim ako neko bas ne zeli disk u 2023oj godini.
 
Sve to stoji, ali bio je i Fanta pouzdan i na glasu, ali ako sam dobro ispratio, samo je odjednom nestao i garancije su postale "garancije"... (možda i grešim, nisam u toku) :)
 
Sve to stoji, ali bio je i Fanta pouzdan i na glasu, ali ako sam dobro ispratio, samo je odjednom nestao i garancije su postale "garancije"... (možda i grešim, nisam u toku) :)
Hajmo malo realnosti, kupuješ švercovanu robu iz Mađarske, i pozivaš se na potrošačka prava i garanciju.
Sve te garancije su na dođem ti, ako se prodavac odseli u Timbuktu, ne postoji opcija popravke niti povrata novca.

Nisam protiv kupovine iz HU, ali znam šta dobijam za tu cenu.
 
Pogledajte prilog 413226

Ko je planirao da kupi ovo ne sme propustiti.

@vatrogasac53 Možda nisi upoznat da su neki od tih poznatijih "mađara" čak nudili opciju doplate za produženu garanciju za proizvod (npr. pomenuti Fanta), koje sam koliko znam uspešno rešavali u korist kupca.
I šta sad, nestade on, nesta i garant da će garancija biti realizovana.
 
da li pazariti ps5 u gigatronu ili u gamecentru? imam vec neke bodove u giga.
 
Ima li možda neki razlog da se PS5 ne kupi u Tehnomediji? Planiram još večeras tamo da je pazarim.
 
Ja gotovo sigurno kupujem PS5 + dodatni dzojstik..mislim da jeftinije od 65.000 DiN neće biti sigurno.
Na KP mi je rekao ovaj lik da je cena 500€ tako da o toj opciji ni ne razmišljam.
Jedino se dvoumim u kojoj radnji da kupim..
Mada kako sam ovde na temi pročitao, mislim da je GC radnja sasvim ok !
Interesuje me samo kako da znam koje igre sa PS4 odgovaraju i za PS5 ?
 
Samo na njima neces imati napredne funkcije dzojstika, koje imaju samo igre u ps5 verziji (ili saka onih koje su dobile besplatan upgrade)
 
U domacoj radnji da ostavris garanciju to je muka neviđena. Da bi reklamirao joypad, verovatno bi ceo PS5 morao da odneses, a dani koliko bi trajalo čekanje, bili bi dvocifreni. Kod Istvana kupim krajem januara PS5. Ode mi joypad krajem maja. U roku od 3 dana sam imao nov joypad. Njemu poslao, sutra dobio i doma mi vratio nazad. 3 dana. Ponovo isto u septembru. Isto 3 dana.

Drzim igraonicu od 2007. a od Istvana uzimam od 2015. Nikad problem. Doduše, nikad nisam ni imao reklamaciju do ovih dual sense 5 gova**ca.

Sarađivao sam i sa drugim mađaronima, 2 reklamacije TV-a kod različitih likova. I nikad problem. Čak mi je i Fanta odradio reklamaciju RX 460 grafe, mesec dana pre nestanka.
 
U sve dužno poštovanje, ne lupaj gluposti.
Ili barem pročitaj iskustva ljudi koji su reklamirali drift.
 
@blue Ima kolega na forumu koji su u više naših radnji par puta reklamirali drift u garanciji i rešeno im za par dana, dobili nove neotpakovane džojstike.

Za GC znam da je više ljudi pisalo pozitivna iskustva...
 
Ja sam nekako stekao utisak da naše gaming radnje dosta profesionalnije posluju za razliku od velikih lanaca tipa Gigatron, Tehnomanija...
 
Gigatron je institucija za Tehnomaniju. Jeste da su veliki i da ih ljudi poistovećuju sa Tehnomanijom i kompanijom, ali od svih tih "velikana", ubedljivo najbolji i osim što će se verovatno čekati svih 30 dana za reklamaciju, nisu iz Tehnomanija fele koji gledaju samo kako da te skinu sa dnevnog reda.
 
U domacoj radnji da ostavris garanciju to je muka neviđena. Da bi reklamirao joypad, verovatno bi ceo PS5 morao da odneses, a dani koliko bi trajalo čekanje, bili bi dvocifreni. Kod Istvana kupim krajem januara PS5. Ode mi joypad krajem maja. U roku od 3 dana sam imao nov joypad. Njemu poslao, sutra dobio i doma mi vratio nazad. 3 dana. Ponovo isto u septembru. Isto 3 dana.

Drzim igraonicu od 2007. a od Istvana uzimam od 2015. Nikad problem. Doduše, nikad nisam ni imao reklamaciju do ovih dual sense 5 gova**ca.

Sarađivao sam i sa drugim mađaronima, 2 reklamacije TV-a kod različitih likova. I nikad problem. Čak mi je i Fanta odradio reklamaciju RX 460 grafe, mesec dana pre nestanka.
Sve je to OK ali zapitaš li se možda da li je to i zbog toga što si stara mušterija, odnosno što mnogo više/češće pazariš kod njega na godišnjem nivou i da li isto takav tretman ima i neko ko kupi PS i pitanje je da li će i kada će ponovo kupiti kod njega?
 
Nisam baš ispratio temu. Ali očito je da su dual sense 5 joypadi tesko sr.nje. I očito se ne pravi problem oko reklamacije istih. Čudi me samo što ne reše problem sa krš hardverom umesto što prihvataju garanciju.

Inače, moja iskustva sa garancijama (vodim sve crno na belo zbog garancija)

2014 - KP Mađar (radio sa njim do 2015) - Reklamirao 2014. Samsung Plasma 51 inča. Mesec dana pred istek garancije. Poslao kurirskom službom liku TV na reklamaciju. Oni razbili TV u transportu (u to vreme se potpisivalo da šaljemo na svoju odgovornost). Lik mi izmuvao garanciju tako što su u servisu prodavnice iz Mađarske, gde je uzet TV, oni napravili zapisnik da su servisu oštetili isti, a osiguranje pokriva 70% vrednosti kupljenog uređaja. Tako sam dobio 560 Eu (od 800) i za te pare (jer su cene pale) imao da kupim novi Led. Ja dodao još 250 eu i kupio i Smart. Dodatno - što mi je lik vratio 8 komada Samsung aktivnih naočara i Samsung daljinac, koje sam utopio za 120 eu pa me novi TV izašao samo 130eu. Znači lik sa KP se iscimao za mušteriju samo tako. A mogao je posle izlomljenog TV-a samo da kaže to više nije moj problem.

2015 - KP Mađar (samo 2 tva uzeo od njega) - Reklamirao 3D TV Orion. Crkla ploča. Uredno zamenjen novim. Odmah prodao jer je bio kanta.

2017 - Vip/A1 - prihvatili mi reklamaciju telefona zadnjeg dana garancije. Bila čak subota. Uredno rešena reklamacija, telefon popravljen. U pitanju bio Huawei P8 Lite i čuveni problem sa WiFi modulom.

2017 - MTS - Produžio online ugovor, poslali mi fon poštom. Imao ogrebotinu na ekranu (bez obzira na foliju). Vratio, dobio drugi. Nokia 6 u pitanju.

2019 - KP Fanta - AMD Radeon RX 460 - uredno rešena reklamacija u garantnom roku. Posle nestao.

2020 - Gigatron/Nepo - kod njih sam reklamirao Sony Playstation 4. Par meseci pred istek garancije. Konzola otišla u ozlogašeni Nepo System. Prvo mi odbili garanciju. Šatro u pitanju je bundle sa dva joypada i igrom FIFA 18. Ja prodao igru a oni tražili da se preda. Ja se žalio, našao igru na KP za 600 din i lik čak poslao u moje ime direktno njima na adresu. Garancija mi priznata odnosno nije bila moguća popravka te sam dobio novac. Dobio sam 51ooo din. (koliko sam i platio PS4). Odmah kupio isti takav PS4 na KP za 280eu (pale cene za tih godinu i po, i uzeo bez igre), resto stavio u džep. Em sam dobio novu konzolu, em sam 150eu stavio u džep. Kasnije sam saznao da bih izviso za garanciju da nisam poslao igru. Tako im najlakše bilo da odbiju garanciju. Imate thread na forumu https://forum.benchmark.rs/threads/gigatron-smejurija-sa-garancijom-za-ps4.455386/#post-5907674

2021 - A1/Begram - Redmi Note 10 Pro - izgubio sliku na ekranu. Kada se nabode na punjač slika blinka, pokazuje artifakte i sl. Fon radio, čujemo kada neko zove i sl. ali ne vidimo i ne možemo da se javimo jer touch ne radi. 15.11. Predat u poslovnicu A1 gde su i radnici konstatovali taj kvar. 22.11. poslat na servis (Begramo). Vraćen nazad uz obrazloženje da je bilo pitanje softvera, da je učitan novi softver i uređaj vraćen na fabričko stanje (znači bye bye podaci). Po povratku primetan slabiji odaziv toucha. 08.12.2021. ponovo isti problem. Opet A1 poslovnica. Ponovo kvar potvrdili radnici poslovnice A1.Ponovo slanje na servis. Za svaki slučaj, pre oba slanja sam snimio stanje telefona (bez tačke, samo folija izgrebana). Ovaj put tražim zamenu uređaja jer sam na netu našao u čemu je problem, i moguće ga je rešti samo factory resetom i brisanjem kompletnog sadržaja fona (black screen of death, usled feleričnog ekrana, rešenje samo reset fona). A ja hoću normalno da koristim fon, neću malo malo pa reset. 16.12. stiže ponovo odgovor da moj zahtev za zamenu nije prihvaćen jer navedena nesaobraznost nije uočena. Normalno telefon mi vraćen na fabrička podešavanja ponovo (opet cimanje oko banka intesa). 20.12 Telefon stigao. Odmah sam uočio dve stvari. Prva - nema fabričke folije. Skinuta. - ZAŠTO ako nije rađeno na fonu? Druga - Nije lepo sklopljen fon i na par mesta mikro tragovi otvaranja. Na jednom mestu previše lepka i leđa fona ne "dihtuju" kako treba. Primećuje se kako okom tako i prstom kad se pređe. Možda je čak na tom mestu i oštećen cover leđa. Odbio sam prijem fona. Jer sam po onom članu 52. o zameni uređaja ako se kvar ponovi tražio zamenu, a servis je oba puta konstatovao da kvara nije bilo, bez obzira što su isto potvrdili i radnici poslovnice. Ne kapiram zašto su lagali. Ok, otišao je ekran, zamenili smo ga i kraj priče. To je po zakonu. Ali zašto kažu da telefonu ništa ne fali a vrše otvaranje istog? Na kraju mi nije uvažena garancija. Napisao sam protesno pismo A1 uz kompletno objašnjenje situacije i rekao im da kako mi bude isticao koji ugovor, neću ga produžiti i preći ću u MTS. A ja sam premium korisnik sa 5 ugovora i cirka 10750 din mesečne preplate. Sutra dan odgovor od nekog A1 budže. Kako oni ne mogu ništa, servis uvoznika je konstatovao da nema kvara ali da oni neće mene, kao premium korisnika da vide nesrećnog, te mi daju novi fon. Na kraju dobio, posle 2 meseca zezanja, novi Poco X3 Pro. I tu je A1 ispao ultra korektan a Begrama odnosno PC Centar (uvoznik) su ispali dzukci.

2020-2021 - Supernova/Vox - U pitanju Vox 43ADS314M. Imam tri komada od kojih je jedan tri puta išao na servis u garantnom roku. Prvi put uradili upis novog firmware. Drugi put crkao ekran. Treći put zamenjena ploča (drugačiji firmware u odnosu na druga dva, kao i raspored konektora). Serviser mi na kraju rekao da ga koristim preko box-a jer je cela serija problematična. A politika firme koja uvozi Vox je da nema zamene TV-a ili povratak novca. Samo besumučno slanje u servis. Pomenuti TV više i nije isti onaj koji sam kupio (sem plastičnog kućišta). Druga dva nisu pravila problem jer su na njih nakačeni samo PS4 i sem paljenja i volume up/down ne rade ništa drugo.

2023 - KP Ištvan - dva puta drfit na joypadu. Oba puta rešen u roku od 3 dana.

Suma sumarum. 9 reklamacija u zadnjih 9 godina. KP rešene 4 od 4. Domaće 3 od 5 (RN10P ne računam kao ostvarenu garanciju jer mi je A1 dao nov telefon). S tim da sam se sa zadnje 3 iscimao strašno, plus nisam rešio problem sa Vox TV-om.

Zaključite sami gde je bolje.
 
vratimo se na temu. hvala na razumevanju
 
Da li još neka radnja daje na rate, a da cena ostane ova sa popustom sem Gi*at*ona? Oni više nemaju na stanju. Drugar bi da kupi PS5.

Hvala 🍻
 
^GameS, vidi da li ima na stanju, bila je opcija i na rate.

Ko planira kupovinu, do 20.11, u Tehnomedia prodavnici imate 10% popusta na sve iz online prodavnice prilikom plaćanja Master karticom.
Sony trenutno 51.300, prilikom odabira plaćanja izaberete Master i odmah se obračuna i popust.
 

Prilozi

  • Screenshot_20231119_155439_Chrome.jpg
    Screenshot_20231119_155439_Chrome.jpg
    73.2 KB · Pregleda: 85
Nazad
Vrh Dno