Nisam baš ispratio temu. Ali očito je da su dual sense 5 joypadi tesko sr.nje. I očito se ne pravi problem oko reklamacije istih. Čudi me samo što ne reše problem sa krš hardverom umesto što prihvataju garanciju.
Inače, moja iskustva sa garancijama (vodim sve crno na belo zbog garancija)
2014 - KP Mađar (radio sa njim do 2015) - Reklamirao 2014. Samsung Plasma 51 inča. Mesec dana pred istek garancije. Poslao kurirskom službom liku TV na reklamaciju. Oni razbili TV u transportu (u to vreme se potpisivalo da šaljemo na svoju odgovornost). Lik mi izmuvao garanciju tako što su u servisu prodavnice iz Mađarske, gde je uzet TV, oni napravili zapisnik da su servisu oštetili isti, a osiguranje pokriva 70% vrednosti kupljenog uređaja. Tako sam dobio 560 Eu (od 800) i za te pare (jer su cene pale) imao da kupim novi Led. Ja dodao još 250 eu i kupio i Smart. Dodatno - što mi je lik vratio 8 komada Samsung aktivnih naočara i Samsung daljinac, koje sam utopio za 120 eu pa me novi TV izašao samo 130eu. Znači lik sa KP se iscimao za mušteriju samo tako. A mogao je posle izlomljenog TV-a samo da kaže to više nije moj problem.
2015 - KP Mađar (samo 2 tva uzeo od njega) - Reklamirao 3D TV Orion. Crkla ploča. Uredno zamenjen novim. Odmah prodao jer je bio kanta.
2017 - Vip/A1 - prihvatili mi reklamaciju telefona zadnjeg dana garancije. Bila čak subota. Uredno rešena reklamacija, telefon popravljen. U pitanju bio Huawei P8 Lite i čuveni problem sa WiFi modulom.
2017 - MTS - Produžio online ugovor, poslali mi fon poštom. Imao ogrebotinu na ekranu (bez obzira na foliju). Vratio, dobio drugi. Nokia 6 u pitanju.
2019 - KP Fanta - AMD Radeon RX 460 - uredno rešena reklamacija u garantnom roku. Posle nestao.
2020 - Gigatron/Nepo - kod njih sam reklamirao Sony Playstation 4. Par meseci pred istek garancije. Konzola otišla u ozlogašeni Nepo System. Prvo mi odbili garanciju. Šatro u pitanju je bundle sa dva joypada i igrom FIFA 18. Ja prodao igru a oni tražili da se preda. Ja se žalio, našao igru na KP za 600 din i lik čak poslao u moje ime direktno njima na adresu. Garancija mi priznata odnosno nije bila moguća popravka te sam dobio novac. Dobio sam 51ooo din. (koliko sam i platio PS4). Odmah kupio isti takav PS4 na KP za 280eu (pale cene za tih godinu i po, i uzeo bez igre), resto stavio u džep. Em sam dobio novu konzolu, em sam 150eu stavio u džep. Kasnije sam saznao da bih izviso za garanciju da nisam poslao igru. Tako im najlakše bilo da odbiju garanciju. Imate thread na forumu
https://forum.benchmark.rs/threads/gigatron-smejurija-sa-garancijom-za-ps4.455386/#post-5907674
2021 - A1/Begram - Redmi Note 10 Pro - izgubio sliku na ekranu. Kada se nabode na punjač slika blinka, pokazuje artifakte i sl. Fon radio, čujemo kada neko zove i sl. ali ne vidimo i ne možemo da se javimo jer touch ne radi. 15.11. Predat u poslovnicu A1 gde su i radnici konstatovali taj kvar. 22.11. poslat na servis (Begramo). Vraćen nazad uz obrazloženje da je bilo pitanje softvera, da je učitan novi softver i uređaj vraćen na fabričko stanje (znači bye bye podaci). Po povratku primetan slabiji odaziv toucha. 08.12.2021. ponovo isti problem. Opet A1 poslovnica. Ponovo kvar potvrdili radnici poslovnice A1.Ponovo slanje na servis. Za svaki slučaj, pre oba slanja sam snimio stanje telefona (bez tačke, samo folija izgrebana). Ovaj put tražim zamenu uređaja jer sam na netu našao u čemu je problem, i moguće ga je rešti samo factory resetom i brisanjem kompletnog sadržaja fona (black screen of death, usled feleričnog ekrana, rešenje samo reset fona). A ja hoću normalno da koristim fon, neću malo malo pa reset. 16.12. stiže ponovo odgovor da moj zahtev za zamenu nije prihvaćen jer navedena nesaobraznost nije uočena. Normalno telefon mi vraćen na fabrička podešavanja ponovo (opet cimanje oko banka intesa). 20.12 Telefon stigao. Odmah sam uočio dve stvari. Prva - nema fabričke folije. Skinuta. - ZAŠTO ako nije rađeno na fonu? Druga - Nije lepo sklopljen fon i na par mesta mikro tragovi otvaranja. Na jednom mestu previše lepka i leđa fona ne "dihtuju" kako treba. Primećuje se kako okom tako i prstom kad se pređe. Možda je čak na tom mestu i oštećen cover leđa. Odbio sam prijem fona. Jer sam po onom članu 52. o zameni uređaja ako se kvar ponovi tražio zamenu, a servis je oba puta konstatovao da kvara nije bilo, bez obzira što su isto potvrdili i radnici poslovnice. Ne kapiram zašto su lagali. Ok, otišao je ekran, zamenili smo ga i kraj priče. To je po zakonu. Ali zašto kažu da telefonu ništa ne fali a vrše otvaranje istog? Na kraju mi nije uvažena garancija. Napisao sam protesno pismo A1 uz kompletno objašnjenje situacije i rekao im da kako mi bude isticao koji ugovor, neću ga produžiti i preći ću u MTS. A ja sam premium korisnik sa 5 ugovora i cirka 10750 din mesečne preplate. Sutra dan odgovor od nekog A1 budže. Kako oni ne mogu ništa, servis uvoznika je konstatovao da nema kvara ali da oni neće mene, kao premium korisnika da vide nesrećnog, te mi daju novi fon. Na kraju dobio, posle 2 meseca zezanja, novi Poco X3 Pro. I tu je A1 ispao ultra korektan a Begrama odnosno PC Centar (uvoznik) su ispali dzukci.
2020-2021 - Supernova/Vox - U pitanju Vox 43ADS314M. Imam tri komada od kojih je jedan tri puta išao na servis u garantnom roku. Prvi put uradili upis novog firmware. Drugi put crkao ekran. Treći put zamenjena ploča (drugačiji firmware u odnosu na druga dva, kao i raspored konektora). Serviser mi na kraju rekao da ga koristim preko box-a jer je cela serija problematična. A politika firme koja uvozi Vox je da nema zamene TV-a ili povratak novca. Samo besumučno slanje u servis. Pomenuti TV više i nije isti onaj koji sam kupio (sem plastičnog kućišta). Druga dva nisu pravila problem jer su na njih nakačeni samo PS4 i sem paljenja i volume up/down ne rade ništa drugo.
2023 - KP Ištvan - dva puta drfit na joypadu. Oba puta rešen u roku od 3 dana.
Suma sumarum. 9 reklamacija u zadnjih 9 godina. KP rešene 4 od 4. Domaće 3 od 5 (RN10P ne računam kao ostvarenu garanciju jer mi je A1 dao nov telefon). S tim da sam se sa zadnje 3 iscimao strašno, plus nisam rešio problem sa Vox TV-om.
Zaključite sami gde je bolje.