Sve sam to video,samo sto na gigatronovom sajtu stoji da ima produzenu garanciju.Ja mislim da nesmeju da se igraju ili da nisu obavesteni o ovakvim stvarima,TV sam kupio u Gigatronu a njihov odnos sa Philipsovom produzenom garancijom je njihov problem.Po meni nisu smeli napisati da ima 5 godina garancije,a da prilikom registracije saznam da nema.Jedan od odlucujucih faktora za kupovinu je bila produzena garancija,TV nije bas jeftin.
Naravno da ne smeju da reklamiraju nešto što nije istinito, i što dovodi potrošače u zabludu. Ali isterivati pravdu i tražiti svoja prava kao potrošač u Srbiji nije uopšte nije lak i preporučljiv posao. Savet ti je da izbegneš to, lakše je da vratiš, nego da isteruješ pravdu sa Gigatronom.
Sve je vrlo konfuzno na tom sajtu za registraciju dodatne garancije. Slučajno ili namerno, procenite sami.
Piše sa * da se dodatna garancija odnosi na modele iz UHD modele iz 2020., 2021., i 2022. godine a tvoj model je iz 2023. godine.
U uslovima promocije na istom imaš i spisak modela koji su podržani dodatnom garancijom i tu tvog modela nema. Takođe, u tim uslovima piše da se promocija odnosi na kupovinu do 31.08.2023.
A sa druge strane, u padajućem meniju za odabir modela, imaš i modele i iz 2023.godine.
Stvarno je konfuzna promocija. Stoji da je promocija za kupovinu do 31.8.2023. ili do rasprodaje zaliha. Što verovatno znači da može i posle tok roka dok traju zalihe.
Po meni mnogo veći problem je ono što sam tek sad provalio, da je IZVRŠILAC PROMOCIJE: PARTUM USLUGE d.o.o. Horvaćanska cesta 47, 10000 Zagreb Hrvatska, OIB35516118197 (u daljem tekstu: „agencija“).
Iako je sertifikat koji daju Uniqa osiguranje iz Srbije, sama firma koja stoji iza promocije je registrovana u Hrvatskoj, i to može da bude problem sa stanovništa zakona o zaštiti potrošača i prava koje mogu da se ostvare.
Sad čitam opšte uslove koji su stigli na email prilikom registracije. Vidim bar dve stavke koje mi se ne svidjaju:
1. U periodu produžene garancije, rok za trajanje popravke nije definisan zakonom i on može iznositi
i duže od 30 dana.
2. Procena visine troškova popravke utvrđuje se prema pisanoj izjavi ovlašćenog servisa proizvođača.
U slučaju zamene uređaja, uređaj obuhvaćen Philipsovom promocijom, ako se zatraži, ostaje na
raspolaganju PARTUM d.o.o.
U svakom slučaju, maksimalna obaveza ne može biti veća od cene pokrivenog uređaja u trenutku
kvara.
Da li to znači da ako uredjaj crkne za recimo 4 godine i oni ne mogu da ga poprave ili zamene, refundiraju onoliko koliko taj TV trenutno vredi?!