Šta je novo?

Philips televizori

Da li se prosječnom korisniku isplati uzeti PHILIPS TV LED 55PUS8558/12 za 600 eura ? Ima li neko iskustva sa ovim tv-om ?
Taj model , če biti odličan izbor i za više od prosječnog korisnika.. Ima odličan kontrast i veoma dobar prikaz boja zbog MVA panela. Što se tiče pokretne resolucije je dosta dobar. Samo procesiranje slike je odlično.. Sam Google radi odlično kao i sami streamingi. Isto tako podržava sve video i audio kodeke, što je opet plus ako se gledaju različite platforme. Svakako best buy za takve pare.
 
U SRB 730 - 780 😁
I kod nas mu je to otprilike redovna cijena , sada je sniženje , crni petak ...
Taj model , če biti odličan izbor i za više od prosječnog korisnika.. Ima odličan kontrast i veoma dobar prikaz boja zbog MVA panela. Što se tiče pokretne resolucije je dosta dobar. Samo procesiranje slike je odlično.. Sam Google radi odlično kao i sami streamingi. Isto tako podržava sve video i audio kodeke, što je opet plus ako se gledaju različite platforme. Svakako best buy za takve pare.
Ok , hvala , sutra u kupovinu ...😁
 
Danas sam bio u prodavnicu po TV,kada sam video kutiju nije mi bilo dobro.Nema sanse da stane u auto.
Pokusao sam da se registrujem za produzenu garanciju ali nemogu da pronadjem ovaj model u polju za model TV.U radnji su mi rekli da ima garanciji od 5 godina a tako je stajalo i na sajtu.Da li je neko imao slican problem?
 

Prilozi

  • 20231121_171939.jpg
    20231121_171939.jpg
    341.9 KB · Pregleda: 152
  • 20231121_171953.jpg
    20231121_171953.jpg
    330 KB · Pregleda: 112
Danas sam bio u prodavnicu po TV,kada sam video kutiju nije mi bilo dobro.Nema sanse da stane u auto.
Pokusao sam da se registrujem za produzenu garanciju ali nemogu da pronadjem ovaj model u polju za model TV.U radnji su mi rekli da ima garanciji od 5 godina a tako je stajalo i na sajtu.Da li je neko imao slican problem?
Označi ga kao PHILIPS PUS8808, jer to je isti model kao i 8818.
 
Nikako nemogu da zavrsim registraciju za prduzenu garanciju, stalno mi ovo izbacuje i na kompjuteru i na telefonu.
Najblizi model sto sam nasao je ovaj 86pus8807/12.
85" nema nijedan model da se izabere.
 

Prilozi

  • image_2023-11-22_073559621.png
    image_2023-11-22_073559621.png
    47.2 KB · Pregleda: 101
Pozdrav ljudi!

Pokusavam da se snadjem sa oznakama za godine proizvodnje i specifikacijama Philips televizora, pa bih zamolio za pomoc i eventualno savet izmedju ova tri modela:


1- Philips 55PUS8807/12

2- PHILIPS 55PUS8118/12

3- Philips UHD 55 PUS 8007


Koliko sam shvatio:

  • Opcije 1 i 3 su iz 2022. godine a opcija 2 iz 2023.?
  • 1 ima bolji procesor P5 i osvezavanje od 120hz, dok 2 i 3 imaju Pixel Precise procesor i 60hz?
  • Da li su ovo jedine razlike u performansama ili ima jos nesto sto nisam primetio? I da li je 1 vredan toliko skuplje cene u odnosu na ostala dva?

Hvala unapred!
 
Pozdrav ljudi!

Pokusavam da se snadjem sa oznakama za godine proizvodnje i specifikacijama Philips televizora, pa bih zamolio za pomoc i eventualno savet izmedju ova tri modela:


1- Philips 55PUS8807/12

2- PHILIPS 55PUS8118/12

3- Philips UHD 55 PUS 8007


Koliko sam shvatio:

  • Opcije 1 i 3 su iz 2022. godine a opcija 2 iz 2023.?
  • 1 ima bolji procesor P5 i osvezavanje od 120hz, dok 2 i 3 imaju Pixel Precise procesor i 60hz?
  • Da li su ovo jedine razlike u performansama ili ima jos nesto sto nisam primetio? I da li je 1 vredan toliko skuplje cene u odnosu na ostala dva?

Hvala unapred!
Model 8807 ima i pravi 10 bitni panel, i višje osvetljenje samog panela. Ima več bolji Ambilight sa opcijom aurora itd..
 
Model 8807 ima i pravi 10 bitni panel, i višje osvetljenje samog panela. Ima več bolji Ambilight sa opcijom aurora itd..
Veliko hvala na odgovoru! Znaci svakako je 8807 kvalitetniji i vredniji izbor.

U slicnom cenovnom rangu vidim da ima dostupan i 58PUS8507/12 kao i 55PUS8558/12- ima li tu neke razlike u specifikacijama?
 
Veliko hvala na odgovoru! Znaci svakako je 8807 kvalitetniji i vredniji izbor.

U slicnom cenovnom rangu vidim da ima dostupan i 58PUS8507/12 kao i 55PUS8558/12- ima li tu neke razlike u specifikacijama?
Ta dva modela ti imata VA panel, a ovogogodišnji model 8558 ti ima najbolji P5 procesor i sasvim nov Pentonic 1000 Chipset, i Google OS.
 
Nakon detaljnijeg istrazivanja, koliko vidim PHILIPS 55PUS8118/12 od aplikacija ima samo Netflix, YouTube, i Prime video.
Uzevsi u obzir da nije google/android TV, zna li neko da li postoji neka opcija instaliranja i ostalih streaming aplikacija, Disney, HBO?
 
Nakon detaljnijeg istrazivanja, koliko vidim PHILIPS 55PUS8118/12 od aplikacija ima samo Netflix, YouTube, i Prime video.
Uzevsi u obzir da nije google/android TV, zna li neko da li postoji neka opcija instaliranja i ostalih streaming aplikacija, Disney, HBO?
Sve aplikacije HBO, Disney+ itd.. biče na razpolaganju negdje krajem ove godine u početku slijedeće godine.. Jer su još u razvoju.
 
Nakon detaljnijeg istrazivanja, koliko vidim PHILIPS 55PUS8118/12 od aplikacija ima samo Netflix, YouTube, i Prime video.
Uzevsi u obzir da nije google/android TV, zna li neko da li postoji neka opcija instaliranja i ostalih streaming aplikacija, Disney, HBO?
Ako su ti bitne smart funkcije beži od saphi-ja. To operativni sistem koji je u izumiranju i philips na sve svoje iole bolje modele stavlja android, samo na baš one low-end ide saphi.
Ponavljam, ako ti je bitan smart tv, ovo nije izbor za tebe, traži druge brendove ili philips sa androidom
 
Ako su ti bitne smart funkcije beži od saphi-ja. To operativni sistem koji je u izumiranju i philips na sve svoje iole bolje modele stavlja android, samo na baš one low-end ide saphi.
Ponavljam, ako ti je bitan smart tv, ovo nije izbor za tebe, traži druge brendove ili philips sa androidom
Pišeš gluposti.. To nije Saphi, kojeg smo poznavali na prethodnim Philps televizorima, več je to sasvim nov Philipsov smart sustav. Radi odlično brzo , stabilno itd.. A kad, če dobiti još sve te apikacije koje ima Android osim kodija biče odličan izbor. I što je još prednost tog sustava, je to što nema reklama, kao na ostalim sustavima od Googla, Tizena, Webosa itd.. Evo još moj video tog sustava..

 
Da li neko slučajno zna da li je moguće pustiti zvuk kroz tv (707) i soundbar u isto vrijeme? Nisam uspio da nađem opciju kroz meni. Hvala!
 
Hvala ljudi na odgovorima, pogotovo @andro13 , cenim stvarno pomoc i vidim da si najbolje upoznat sa temom.

Sveo sam izbor na 3 Philips opcije koje su negde u slicnom cenovnom rangu, pa bih zamolio za informacije i savet:

  1. 55PUS8807
  2. 55PUS8518
  3. 55PUS8558
Postoje li razlike u Ambilight kvalitetu (osim Aurora moda koji mislim da ima samo 1.); koji su paneli; razlike u performansama, specifikacijama i ostalo…

Jos jednom, veliko hvala na pomoci!
 
Hvala ljudi na odgovorima, pogotovo @andro13 , cenim stvarno pomoc i vidim da si najbolje upoznat sa temom.

Sveo sam izbor na 3 Philips opcije koje su negde u slicnom cenovnom rangu, pa bih zamolio za informacije i savet:

  1. 55PUS8807
  2. 55PUS8518
  3. 55PUS8558
Postoje li razlike u Ambilight kvalitetu (osim Aurora moda koji mislim da ima samo 1.); koji su paneli; razlike u performansama, specifikacijama i ostalo…

Jos jednom, veliko hvala na pomoci!
Nisi razmatrao 55pus8818?
 
Za nijansu je skuplji od ostalih, ali otvoren sam i za taj model ako se ispostavi da je najbolji izbor od svih i vredan te manje doplate.
Pa to, nije neka razlika u ceni, 55pus8818 je 90k a ovi su par hiljada manje. 8818 je 2023, noviji procersor kao što @andro13 reče, 120hz, jedino sto je u 55ici IPS displej. Danas bi trebalo da odem i pogledam 8818 uživo, ove ostale ako uhvatim pa da "prelomim", ali 8818 mi je za sad na prvom mestu.
 
Pišeš gluposti.. To nije Saphi, kojeg smo poznavali na prethodnim Philps televizorima, več je to sasvim nov Philipsov smart sustav. Radi odlično brzo , stabilno itd.. A kad, če dobiti još sve te apikacije koje ima Android osim kodija biče odličan izbor. I što je još prednost tog sustava, je to što nema reklama, kao na ostalim sustavima od Googla, Tizena, Webosa itd.. Evo još moj video tog sustava..


Molim te obratiš pažnju na rečnik. To što ovde iznosimo naša mišljenja ne daje nam za pravo da koristimo nepristojne reči napadamo jedni druge.
To što ti imaš saphi i zadovoljan si njime, ne znači da je to dobar izbor za nekog drugog. Činjenica je da philips polako napušta taj sistem, da na sve svoje bolje modele stavlja android. Dovoljno o tome govori i činjrnica da nemaju kljične aplikacije kao HBO i Disney

P.S. Vidim da si ovde nov na forumu pa ne bi bilo loše da malo pročitaš pravila ponašanja i komunikacije. Imaš odgovarajuće teme u kojima je to objašnjeno
 
Molim te obratiš pažnju na rečnik. To što ovde iznosimo naša mišljenja ne daje nam za pravo da koristimo nepristojne reči napadamo jedni druge.
To što ti imaš saphi i zadovoljan si njime, ne znači da je to dobar izbor za nekog drugog. Činjenica je da philips polako napušta taj sistem, da na sve svoje bolje modele stavlja android. Dovoljno o tome govori i činjrnica da nemaju kljične aplikacije kao HBO i Disney

P.S. Vidim da si ovde nov na forumu pa ne bi bilo loše da malo pročitaš pravila ponašanja i komunikacije. Imaš odgovarajuće teme u kojima je to objašnjeno
Se izvinjavam ako sam te uvrijedio.. Ali prije što nešto napišeš, moraš dobro razmisliti, dal je to što pišeš istina. ;) I napisao sam ti, da to nije Saphi več sasvim nov Philipsov smart sustav..! I Philips ne napušta njihov osobni smart sustav, več , če polako napustit Google, kao prvo zbog reklama a kao drugo jer im Google nameće svoje uvjete, što Philipsu smeta kao i nekim drugim proizvođačima koji upotrebljavaju taj sistem. I to ti ne pišem nešto na pamet.. A što se tiče samih bitnih aplikacija, kao što su
HBO,Disney itd.. biče na razpolaganju negdje krajem godine u poćetku slijedeće godine..! Nadam se, da sam napisao razumljivo..:)
Hvala ljudi na odgovorima, pogotovo @andro13 , cenim stvarno pomoc i vidim da si najbolje upoznat sa temom.

Sveo sam izbor na 3 Philips opcije koje su negde u slicnom cenovnom rangu, pa bih zamolio za informacije i savet:

  1. 55PUS8807
  2. 55PUS8518
  3. 55PUS8558
Postoje li razlike u Ambilight kvalitetu (osim Aurora moda koji mislim da ima samo 1.); koji su paneli; razlike u performansama, specifikacijama i ostalo…

Jos jednom, veliko hvala na pomoci!
Modela 8518 i 8558 sta ti ovogodišnja modela, dok je model 8807 prošlogodišnji. A razlika je sledeča. Ovogodišnja modela ti imata 60Hz VA panel i noviji P5 procesor za obradu slike, a prošlogodišnji model ti ima 120Hz IPS panel i jednu generaciju stariji P5 procesor. I ovododišnja modela ti imata najnoviji Pentonic 1000 chipset, a prošlogodišnji model nešto slabiji Mediatek 9970 chipset. I ovogodišnja modela ti imata Google, dok ima prošlogodišnji model još Android. Uglavnom je to ionako sve Android, ali sa nešto razlike.. I svi imaju Ambilight aurora.
 
Poslednja izmena:
Ma kakvi Philips sistemi, samo Android TV.
 
Android TV i Google TV imaju svakako više mogućnosti i aplikacija nego taj Philpsov Saphi ili neki drugi sistemi koji su vezani za jednog proizvodjača.
Nisam primetio reklame na Android TV-u, ne znam o kakvim reklama se radi? Možda ako se koristi interni browser za surfovanje ili youtube aplikacija bez premium pretplate.
Ako je neko zadovoljan onim što dobija sa TV-om, onda je za njega to dobar sistem, koji mu radi posao.
Nema svrhe raspravljati šta je kome bolje, svako ima neke specifične stvari koje više ceni, nego neko drugi.
Na kraju za svaki TV se uvek se može kupiti neki ekterni TV stick i time rešiti nedostaci fabričkog OS-a.
 
Na kraju za svaki TV se uvek se može kupiti neki ekterni TV stick i time rešiti nedostaci fabričkog OS-a.
Upravo tako, za svaki non-Android TV/Google TV sistem (Saphi, novi Philipsov sistem, WebOS, Tizen, Vidaa, ...). :)
 
Registrovao sam se na Philipsovom sajtu za produzenu garnaciju +3 godine, i na mail mi je stigao sertifikat promotivne garancije sa serijskim brojem TVa , sa mojim licnim podacima i brojem fiskalnog racuna.
Posle sat vremena mi salju novi mail da model mog TVa nije na promociji i da nevazi produzena garancija za njega i da sertifikat nije validan.
Na gigatronovom sajtu je stajalo da ima garanciju od 5godina i prodavac mi je licno rekao da moram da se registrujem na philipsovom sajtu da bi ostvario +3 godine.
Na gigatronovm sajtu i dalje stoji za model 55PUS8818/12 da ima 5 godina garancije uz registraciju,model je isti kao moj samo sto je 55".
Mog modela vise nema u ponudi zato sto su imali samo jedan na stanju.
Sta da radim,da li da pripretim tuzbom ili da vratim TV?
 

Prilozi

  • image_2023-11-25_175805760.png
    image_2023-11-25_175805760.png
    324.8 KB · Pregleda: 53
Registrovao sam se na Philipsovom sajtu za produzenu garnaciju +3 godine, i na mail mi je stigao sertifikat promotivne garancije sa serijskim brojem TVa , sa mojim licnim podacima i brojem fiskalnog racuna.
Posle sat vremena mi salju novi mail da model mog TVa nije na promociji i da nevazi produzena garancija za njega i da sertifikat nije validan.
Na gigatronovom sajtu je stajalo da ima garanciju od 5godina i prodavac mi je licno rekao da moram da se registrujem na philipsovom sajtu da bi ostvario +3 godine.
Na gigatronovm sajtu i dalje stoji za model 55PUS8818/12 da ima 5 godina garancije uz registraciju,model je isti kao moj samo sto je 55".
Mog modela vise nema u ponudi zato sto su imali samo jedan na stanju.
Sta da radim,da li da pripretim tuzbom ili da vratim TV?
Philips 55PUS8818 i Philips 55PUS8808 si jedan te isti model samo sa različom oznakom vezano za region gde se šalje. Pogledaj ovde u specifikacijama pa ćeš i sam videti to...
 
Sve je vrlo konfuzno na tom sajtu za registraciju dodatne garancije. Slučajno ili namerno, procenite sami.
Piše sa * da se dodatna garancija odnosi na modele iz UHD modele iz 2020., 2021., i 2022. godine a tvoj model je iz 2023. godine.
U uslovima promocije na istom imaš i spisak modela koji su podržani dodatnom garancijom i tu tvog modela nema. Takođe, u tim uslovima piše da se promocija odnosi na kupovinu do 31.08.2023.
A sa druge strane, u padajućem meniju za odabir modela, imaš i modele i iz 2023.godine.
 
Sta da radim,da li da pripretim tuzbom ili da vratim TV?
Na stranici https://tvpromotion.eu/rs/ na kojoj se vrši produženje garancije, na pri dnu stranisce imaš PDF fajl "uslovi promocije" i tu se navode modeli koji su obuhvaćeni.
Koliko vidim, tvoj model nije na listi uredjaja za koje važi produžena garancija. Ovo je očigledna greška Gigatrona koji je verovatno na sve Philips modele stavlja taj baner 5 godina garancije.
Možeš da kontaktiraš korisničku podršku distributera koji daje produženu garanciju i da im objasniš situaciju. Možda ti uvaže zahtev i daju validan sertifikat. Na dnu stranice ispod uslova garancije imaš email i kontakt telefon.
Ako ne mogu ili ne žele da ti odobre dodatnu garanciju, onda vratiš TV Gigatronu. Imaš pravo da vratiš bez obrazloženja, ako si kupio na daljinu i prijaviš uredjaj za vraćanje u roku od 14 dana od dana kad je uredjaj došao u tvoj posed. Ako si nisi kupio na daljinu, onda ti ostaje jedino da se natežeš sa njima i da im pretiš tužbom, ali to neka ti bude krajnja mera.
 
Sve sam to video,samo sto na gigatronovom sajtu stoji da ima produzenu garanciju.Ja mislim da nesmeju da se igraju ili da nisu obavesteni o ovakvim stvarima,TV sam kupio u Gigatronu a njihov odnos sa Philipsovom produzenom garancijom je njihov problem.Po meni nisu smeli napisati da ima 5 godina garancije,a da prilikom registracije saznam da nema.Jedan od odlucujucih faktora za kupovinu je bila produzena garancija,TV nije bas jeftin.
TV sam kupio u radnji,ne preko neta.
 
Sve sam to video,samo sto na gigatronovom sajtu stoji da ima produzenu garanciju.Ja mislim da nesmeju da se igraju ili da nisu obavesteni o ovakvim stvarima,TV sam kupio u Gigatronu a njihov odnos sa Philipsovom produzenom garancijom je njihov problem.Po meni nisu smeli napisati da ima 5 godina garancije,a da prilikom registracije saznam da nema.Jedan od odlucujucih faktora za kupovinu je bila produzena garancija,TV nije bas jeftin.
Naravno da ne smeju da reklamiraju nešto što nije istinito, i što dovodi potrošače u zabludu. Ali isterivati pravdu i tražiti svoja prava kao potrošač u Srbiji nije uopšte nije lak i preporučljiv posao. Savet ti je da izbegneš to, lakše je da vratiš, nego da isteruješ pravdu sa Gigatronom.

Sve je vrlo konfuzno na tom sajtu za registraciju dodatne garancije. Slučajno ili namerno, procenite sami.
Piše sa * da se dodatna garancija odnosi na modele iz UHD modele iz 2020., 2021., i 2022. godine a tvoj model je iz 2023. godine.
U uslovima promocije na istom imaš i spisak modela koji su podržani dodatnom garancijom i tu tvog modela nema. Takođe, u tim uslovima piše da se promocija odnosi na kupovinu do 31.08.2023.
A sa druge strane, u padajućem meniju za odabir modela, imaš i modele i iz 2023.godine.

Stvarno je konfuzna promocija. Stoji da je promocija za kupovinu do 31.8.2023. ili do rasprodaje zaliha. Što verovatno znači da može i posle tok roka dok traju zalihe.
Po meni mnogo veći problem je ono što sam tek sad provalio, da je IZVRŠILAC PROMOCIJE: PARTUM USLUGE d.o.o. Horvaćanska cesta 47, 10000 Zagreb Hrvatska, OIB35516118197 (u daljem tekstu: „agencija“).
Iako je sertifikat koji daju Uniqa osiguranje iz Srbije, sama firma koja stoji iza promocije je registrovana u Hrvatskoj, i to može da bude problem sa stanovništa zakona o zaštiti potrošača i prava koje mogu da se ostvare.

Sad čitam opšte uslove koji su stigli na email prilikom registracije. Vidim bar dve stavke koje mi se ne svidjaju:
1. U periodu produžene garancije, rok za trajanje popravke nije definisan zakonom i on može iznositi
i duže od 30 dana.
2. Procena visine troškova popravke utvrđuje se prema pisanoj izjavi ovlašćenog servisa proizvođača.
U slučaju zamene uređaja, uređaj obuhvaćen Philipsovom promocijom, ako se zatraži, ostaje na
raspolaganju PARTUM d.o.o.
U svakom slučaju, maksimalna obaveza ne može biti veća od cene pokrivenog uređaja u trenutku
kvara.

Da li to znači da ako uredjaj crkne za recimo 4 godine i oni ne mogu da ga poprave ili zamene, refundiraju onoliko koliko taj TV trenutno vredi?!
 
Nazad
Vrh Dno