Kad već pričamo o tome, voleo bih da pitam, šta tačno treba da se uradi da se podnese zahtev za raskid ugovora? Da li samo trebam da pozovem njihov call centar i reći da hoću da podnesem zahtev za raskid bez penala zbog jednostrane promene u ugovoru? Samo otići do MTS poslovnice i isto reći? EMail-ovati ih? Ili nešto drugo?
Takodje, šta da se radi ako pokušavaju da odugovlače raskid ugovora, ili odbiju zahtev? Da li da se samo opozovem na članu 131. Zakona o Elektronskim Komunikacijama (ZEK), i kažem da imam pravo na besplatan raskid ugovora?
Nisam nikada ovo radio ranije, pa se izvinjavam na ovoliko pitanja. Samo želim da se osiguram da sve prodje brzo i bez problema.
Poslao sam (nekako), sad ne znam da li si primio jer kada ti pokušam posetiti profil dobijem poruku:piši mi privatno radi uputa a i sve detaljno imaš u temi ( supernova 2024 )
Ovaj član je ograničio ko može pregledati njegov kompletan profil.
Читам коментаре, али не нађох да неко од вас користи Орион Телеком вај фај, пошто код мене нема никакве оптике.
Тренутно сам код сбб-а који ће ми повећати цену за 300 динара, као дугогодишњем кориснику, вероватно као знак захвалности...
Каква су ваша искуства са Орион Телекомом? Конкретно, интересује ме вај фај (мислим да користе цдма) интернет и тв дуал пакет.
Treba li ti i dalje? Kod nas u ulazi stoji njihova reklama s podacima MLADEN 065 65 84 070Da, tu sam i ja. Hvala ti za tu informaciju.
Samo ako bih nekako došao do kontakta akvizitera, da znam kakva je situacija...
I kod mene u ulazu isto MladenTreba li ti i dalje? Kod nas u ulazi stoji njihova reklama s podacima MLADEN 065 65 84 070
Ne reklamiraju na sajtu zato što nije po zakonu. Zakonski maksimum na koji može da važi ugovor je 24 meseca.uskoro mi istice ugovor kod SBB-a, i mislio preci na Orion. juce sam zvao CC i ponudili mi dve opcije ako sklopim ugovor ovog meseca.
prva je da mogu potpisati na 24 meseca sa 50% popusta na racun, a druga opcija mi je da potpisem na 30 meseci sa prvih 6 meseca po 1 dinar, a za ostale 24 mesece isto kao ranije, samo na pola.
sta nerazumem je zasto bi iko uzeo ovu prvu opciju kada se moze uzeti ova druga? nije mi jasno zasto ne reklamiraju ovu drugu ponudu na svojoj web stranicu ako je vec nude?
da li zna neko o cemu se radi ovde? jel ima nesto ovde sto neprimecujem?
mozda sam malo paranoican, ali kada vec razmisljam da idem kod njih, radije bih znao u sta se petljam.
A da li su ti pri toj obnovi ugovora zamenili ruter ti ONT?ali da bi mi bolji ruter znacio).
Nisam imao problema mesecima i danas krece zabadanje TVa i STBa, kao i svih WiFi uredjaja
koji da trazi? sa logom ili bez?A da li su ti pri toj obnovi ugovora zamenili ruter ti ONT?
bolje novi ima WiFi 6 jace baca lol@Naci Ja se samo pitam naglas da li je uz 'novi bolji' ruter odmah krenulo i sa tim problemima.
Pošto nije baš da nije bili ljudi koji su se žalili na taj "WiFi 6" ruter, na problem sa konfiguracijom.
p. s. I stari Huawei model su imali sa i bez logoa 😂
A da li su ti pri toj obnovi ugovora zamenili ruter ti ONT?
Njima odgovara da potpišeš na duže makar i po dinar. Počeli su malo malo da podižu cijene pa valjda što više ugovornih obaveza više ljudi neće iskoristiti zakonsku opciju raskida ugovora kod poslupljenja?
ako je zakonski maksimum ugovara na 24 meseca, jel ima neke mane sklopiti ugovor na 30 meseci umesto 24? tipa jel gubis neka prava ako ne sklopis na 24?Ne reklamiraju na sajtu zato što nije po zakonu. Zakonski maksimum na koji može da važi ugovor je 24 meseca.
Svakom operateru odgovara da ima pretplatnika vezanog što duže, zato nude opciju 6+24
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari