Šta je novo?

Orion Telekom

hahahahahaah, s obzirom da je to kod mene teško moguće, pustio bi ih da dođu da se malo pomazimo za te dve hiljade!
 
nije ni jedan provajder bezgresan, biramo manje zlo od ponudjenih opcija. Sto se tice rutera od provajdera, uglavnom su furda. Mene je sbb u dva slucaja izludjivao i vise nece nikada jer se ne drze ni dogovora ni ugovora. Sem toga ucenjuju kupce i otimaju im instalaciju po zgradama. MTS takodje ucenjuje uslovljavanjem uslugama fiksne telefonije. Orionova usluga mi je pre neku godinu bila dosta losa jer sam dobijao 1/3 brzine od 1GBps i to sam odmah po isteku ugovora otkazao jer od reklamacija nisam imao koristi i na toj adresi koristim kbcnet bez UO. Sada orion koristim na drugoj adresi gde je ok, da ga ne ureknem ... vec sam ranije i pisao da je kod njih kako se kome zalomi. Skoro sam imao problem da mi je net zastajkivao na svakih 5 minuta po koji minut a nekada i duze. To je prestalo tek kad sam iskljucio 5G na wifi. I sto je meni najbitnije, da mi net bude prepaid, bez tv i telefona, jer mi je dosta rasirene bahatosti i nekulture pretnji advokatima i uterivacima dugova i kada se radi o ociglednom previdu. Kad imaju ugovornu obavezu onda se ponasaju ko da se bez njih ne moze, a najocitiji primeri za to su mts i sbb koji su kod mene ugasili za sva vremena iako mi obe njihove optike prolaze pored ulaznih vrata na 3 adrese. Sem toga, njima mozes biti klijent i 100 godina i oni to sigurnonece ceniti. E sad, nije ovde tema da ih uporedjujemo, ali u poslednje vreme je zlorion popravio svoje usluge, verovatno nabavkom nove opreme. U manjim mestima to sa svim provajderima ide teze i sporije jer se radi o manjem broju kupaca uz vece troskove instalacije i odrzavanja, pa su zbog toga i potcenjeni. Bilo bi dobro da se poveca konkurencija na trzistu optickog i 4G interneta.
 
Zašto je brzina samo 30 mb/s na WiFi tehnologiji? Po čemu ta antena preko krova ne može da ima brzinu makar 100 mb/s?
 
@hazmaju Komšinica je postpaid korisnik , sa još uvek neisteklom UO. Naravno da je to rešeno tek kad sam ja "najašio" na tehničku podršku i "objasnio" im neke stvari. Doneli su joj Huawei Q2 u zamenu za neispravni Huawei M model i od tad više nema problema. Pre toga sam svako malo išao ja da joj čupam iz struje ONT, tj radio sam monitoring redovno da vidim ima li net ili ne (živim preko puta nje i imam remote pristup njenom ONT-u :D) pa kad vidim da nema samoinicijaltivno odem da to rešim. Kad mi je i to dosadilo onda sam zvao "da se svađam"... tj ona je pozvala i izdiktirala podatke vlasnika i bla bla a onda sam ja preuzeo slušalicu.

@disha_m Supernova je ZLO v2.0.
Hehehe.... Pa naravno da si najasio kad je komsinica u pitanju. Sve mi je jasno kako si se borio muski da sve bude perfekt. 😁
 
Nisi čitao, to mu je komšinica baka/penzionerka! Cenim što se angažuje oko nekog ko ne može sam da reši problem.
 
Karma is a bitch :ROFLMAO:

ma ne smetaš ti meni, ti imaš problem sa mnom ne ja sa tobom, nikako to da razumeš :D
Ne znam samo zbog čega ali ajde ...
 
IMG_20211123_175758.jpg

Pa lepo je to zezalo danas. Kako zlo kvari dok ja nisam kući da primetim momentalno. Džabe im kad imam monitoring ;)
 
Jok, Net Uptime Monitor program na Windows-u.

Kod:
https://netuptimemonitor.com/
Na ONT-u možeš samo na osnovu online duration internet WAN konekciji da znaš preko koliko je bio poslednji prekid°
 
Poslednja izmena:
Svi su zli, samo neki više od drugih. A zašto je Orion zao: zato što će kad vide da mogu pre će 5 puta u mesec dana da dolaze iz BG na intervenciju koju naplate komšinici penzionerki a očigledno da je problem neispravan ONT (zaglupljivao se kad struja secne na sekund i vrati se, zaglavi i ne bootuje uspešno sve dok ne gasiš iz struje i sačekam par minuta pa onda uključiš ponovo u struju) umesto da joj prvi put kad dođu zamene opremu. Zato što kad im dostaviš argumente koji nedvosmisleno ukazuju da problem sa netom ima jasnu vremensku komponentu i da nikako nije "greška korisnika" , neispravan mrežni kabl.... oni te opet zavlače i čekaju maximalnih 8 dana da odgovore na prigovor i onda promene datum prigovara tako da teče iz početka dan 1,2,3... umesto da u max 15 dana od inicijalne prijave reše problem. I posle 8 dana će da ti pošalje šablonski odgovor "kolege iz tehničke proverile, sve je uredu, ako budete ponovo imali problema bla bla bla". I da te obmanjuju da prigovor/reklamaciju moraš da uradiš putem telefonskog poziva tehničkoj podršci a u njihovim Opštim uslovima jasno navedeno da se prijave "smetnji" putem telefona ne smatraju za zvaničan prigovor / reklamaciju.
Orion nema svoje terence nego saradnike tj totalno druga firma, po ugovoru, tako da su takve situacije isključivo samovolja neodgovornih radnika i siguran sam da to nije ni prijavljeno kao radni nalog/intervencija.
Šta da kažem za supernovu, sedam dana nisam imao net, pisao mejlove zvao dva-tri puta dnevno podršku, i ništa... Kako sam pomenuo Ratel evo ih na vratima.
Sve je to isto, samo kako se kome zalomi da mu radi/ne radi net...
Daj neki predlog, u tom stilu zlorion, za supernovu, ne pada mi ništa na pamet :)
 
Nekom je zlOrion a nekome glOrion, a najvise zavisi od lokacije, koju retko ko navodi pri pisanju postova. Vec sam ranije pisao da kada se o necemu vec pise, najosnovnije je navesti kada, gde i sta se desilo. Ali neki kao @shabanNS napisu samo: kod mene na selu. Pa i to selo moze biti bilo gde i ne moze biti merilo jer svi provajderi imaju lokacije sa problemima. Korektno je naglasiti ili upisati u profil bar pribliznu lokaciju, opstine na primer. Neki su mi i prigovarali na ovakve primedbe, navodno sto se mene tice gde ko stanuje, ali bez navodjenja lokacije su svi postovi bezvezni i relativni jer mozda neki pisu o dogadjajima iz nekih sela dalekih od nas i u Novom Bg to uopstavanje onda stvarno nema veze sa istinom.
Ima i Orion nekih svojih posebnosti, niko nije ni bez problema, ali sada je za mene mnogo korektniji i prihvatljiviji od drugih, mislim pre svega na kvalitet neta koji se popravio, cenu i ponasanje prema klijentima.
 
Poslednja izmena:
Eto novog nadimka i za našeg drugara koji voli da daje nadimke internet provajderima i da maltretira moderatore oko brisanja tuđih poruka! :D
Svaka primedba na rad operatera je vredna koliko i pohvala, bio korisnik u selu ili centru grada.
Ako neko u selu ima problema sa mrežom to nije garant da se problem neće javiti nekada kod tebe u Bloku...
E sad, malo je neuobičajeno da osoba koja živi na selu ima tako rigorozne standarde kad je kvalitet interneta za fizičko lice u pitanju...
Malo je neuobičajeno da korisnik toliko potencira najavljen prekid interneta zbog radova na mreži.
Malo je neuobičajeno da jedan korisnik širi negativnu energiju na forumu i skače na svakog ko pohvali rad internet provajdera ili misli drugačije od njega...

Ali ja mislim da sam našao logično objašnjenje tome šta se dešava:
Činjenica je da Orion radi overselling na pojedinim lokacijama (kao uostalom i svi operateri) što znači da prodaju više protoka fizičkim licima nego što u svakom trenutku mogu da obezbede.
To na prosečnog korisnika ne utiče nikako, jer su štucanja mreže izuzetno retka i često prođu i neprimećena.
Međutim naš prijatelj @shabanNS je shvatio da svaki novi korisnik na Orion mreži potencijalno znači slabljenje mreže i povećanje problema koji bi mogli da utiču i na kvalitet njegovog interneta.
Zato on širi hejt u ovoj temi - da otera nove korisnike kako bi mu net radio dobro kao i do sada ;)

Dakle, da ne skrećemo sa teme, nisam se zeznuo što sam uzeo ovo kod Oriona, ili da stopiram instalaciju opreme dok još mogu?
:)
Budimo ljudi iako smo Srbi.

Nisi se zeznuo - kod Oriona dobijaš najbolji odnos cena/kvalitet.
Samo se raspitaj da li ti u stan ulazi optičko vlakno ili UTP kabl pošto imaju dve opcije i nisu obe dostupne na svim lokacijama.
Ako je optičko vlakno u pitanju, miran si 99%
Ako je UTP, tu je u prošlosti bilo štucanja ali u poslednje vreme su ljudi zadovoljni uslugom 90%
Svakako ti je savet kao i kod svih operatera da obratiš pažnju prve dve nedelje na kvalitet interneta,
pa ako ti zapadne da budeš u tih par posto nesrećnika kojima je zapala koska da odmah reaguješ.
 
Eto novog nadimka i za našeg drugara koji voli da daje nadimke internet provajderima i da maltretira moderatore oko brisanja tuđih poruka! :D
Svaka primedba na rad operatera je vredna koliko i pohvala, bio korisnik u selu ili centru grada.
Ako neko u selu ima problema sa mrežom to nije garant da se problem neće javiti nekada kod tebe u Bloku...
E sad, malo je neuobičajeno da osoba koja živi na selu ima tako rigorozne standarde kad je kvalitet interneta za fizičko lice u pitanju...
Malo je neuobičajeno da korisnik toliko potencira najavljen prekid interneta zbog radova na mreži.
Malo je neuobičajeno da jedan korisnik širi negativnu energiju na forumu i skače na svakog ko pohvali rad internet provajdera ili misli drugačije od njega...

Ali ja mislim da sam našao logično objašnjenje tome šta se dešava:
Činjenica je da Orion radi overselling na pojedinim lokacijama (kao uostalom i svi operateri) što znači da prodaju više protoka fizičkim licima nego što u svakom trenutku mogu da obezbede.
To na prosečnog korisnika ne utiče nikako, jer su štucanja mreže izuzetno retka i često prođu i neprimećena.
Međutim naš prijatelj @shabanNS je shvatio da svaki novi korisnik na Orion mreži potencijalno znači slabljenje mreže i povećanje problema koji bi mogli da utiču i na kvalitet njegovog interneta.
Zato on širi hejt u ovoj temi - da otera nove korisnike kako bi mu net radio dobro kao i do sada ;)



Nisi se zeznuo - kod Oriona dobijaš najbolji odnos cena/kvalitet.
Samo se raspitaj da li ti u stan ulazi optičko vlakno ili UTP kabl pošto imaju dve opcije i nisu obe dostupne na svim lokacijama.
Ako je optičko vlakno u pitanju, miran si 99%
Ako je UTP, tu je u prošlosti bilo štucanja ali u poslednje vreme su ljudi zadovoljni uslugom 90%
Svakako ti je savet kao i kod svih operatera da obratiš pažnju prve dve nedelje na kvalitet interneta,
pa ako ti zapadne da budeš u tih par posto nesrećnika kojima je zapala koska da odmah reaguješ.
Ljubi brat.
Nije optika.
 
Zna li neko sifru za Elitex - NTU-RG-1421G-Wac ?
Na nalepnici pise user/user, to naravno nije.
 
Serijski broj je sifra za user nalog, nalazi se na nalepnici. Za admin je PON serial.
 
Hvala za info @akki
Uspeo sam da se ulogujem sa user / PON Serial ali ne vidim nigde gde moze DNS server da se izmeni. Postoji li ta opcija na Eltex-u?
 
Imam jedno slobodno mesto orion tv app, ako je neko zainteresovan
 
Da li neko iz Oriona radi skupljanje potpisa stanara u NSu?
 
Planiram da predjem sa sbb-a na nekog drugog operatera, ponajvise zbog cene jer trenutno nisam u Nisu, a svakako placam paket. Orion deluje kao dobra ponuda, mislim da su ubacili opticki kabl u mojoj zgradi, pa postoji sansa da ce i kvalitet biti zadovoljavajuci. E sad, imam par nedoumica:
Da li je ruter patovan ili natovan i koliko se cesto to menja? Npr. sbb nece promeniti ip adresu rutera sve dok se ne dodje do radova na mrezi (ili ako je modem(ruter) iskljucen neko vreme)
Da li je potrebno biti na orion mrezi kako bi se gledala televizija pomocu app?
Elem, mozda nadjem odgore u subu (jos uvek nisam), pa u ih zakaciti i editovati post.
 
Ja sam od skoro korisnik Orion 1000/200 MB/s optike, full tv i telefona. Net je brutalno dobar, dosta preko iskoristljivosti, barem u mom slučaju. Nije iza CG-NATa, imaš javnu IP adresu. Nikakvih prekida za ovo kratko vreme, Iskustvo televizije je tik iza EONa i po interfejsu u po slici, ali daleko od toga da nije odlično. Pogotovo na Laki boxu, iskustvo mi je brzo i udobno, na SMART aplikaciji za Tizen (Samsung TV), je zastarelo i pomalo neintuitivno... I to lepo radi, ali je motanje u vraćenom programu moguće samo ako imaš te dugmiće na daljinskom od TVa, nema sličica kanala u brzom meniju za prebacivanje programa. Laki box ili TV app može da se gleda na bilo kom internetu, ako imaš plaćen paket.
Malo mi je problem što ne radi premotavanje sadržaja na svim kanalima, tačnije, nema na mnogima. Smeta mi najviše zbog dečijih (ne mogu da vraćam crtaće) i HBO i Cinemax... Tako je i na boxu i na smart app, no, nadam se da se to unapređuje vremenom, pa će biti kao i kod SBB.
Voleo bih od unapređenja da vidim poboljšanje na Smart TV aplikaciji (Tizen/Samsung) u smislu premotavanja i interfejsa (ikonice tv kanala u brzom meniju) i kao još bitnije, dostupnost premotavanja sadržaja na svim mogućim kanalima.
Sve u svemu za sada sam vrlo zadovoljan, nisam još probao telefon, ali to i ne koristim ja. Treba broj da mi se prenese iz SBBa za 15ak dana...
Nisam imao problema pa da govorim o podršci, ali što se tiče pitanja i sitnih zahteva koje sam imao, vrlo su predusretljivi i ljubazni.
Uređaj je Huawei HG8245Q2 i izbacije giga na svakom portu, WiFi mu je dobrog signala i pokrivenosti i na 5Ghz, ali Wireless ne može da izbaci više od 350 MBit/s. Zato imam i svoj Asus RT-AX55 koji izbacuje full giga i na radio. Svaki Laki box na LANu može da bude 2,4GHz repeater od oko 30MBit/s ako imate potrebu...
 
Poslednja izmena:
Kako na Laki box-u da instalirma dodatne aplikacija tipa Netfliks? i da li moze Eon aplikacija da se instalira?
 
BEz nekog cimanja sa ADB shell i transferom .apk, ne može sigurno. Box je baš uštinut na upotrebu Orion platforme. Nije za drugo
 
mora nekako da se instalira drugi launcher i posle instaliras apk.Ja sam davno to odradio na jednome pa sam kasnije ubacio custom rom neki i box je full otkljucan ali slab je box s905w 1gb ako je prva revizija i netflix i da namestis radice ti maximum u sd.
 
Vrh Dno