Eto novog nadimka i za našeg drugara koji voli da daje nadimke internet provajderima i da maltretira moderatore oko brisanja tuđih poruka!
Svaka primedba na rad operatera je vredna koliko i pohvala, bio korisnik u selu ili centru grada.
Ako neko u selu ima problema sa mrežom to nije garant da se problem neće javiti nekada kod tebe u Bloku...
E sad, malo je neuobičajeno da osoba koja živi na selu ima tako rigorozne standarde kad je kvalitet interneta za fizičko lice u pitanju...
Malo je neuobičajeno da korisnik toliko potencira
najavljen prekid interneta zbog radova na mreži.
Malo je neuobičajeno da jedan korisnik širi negativnu energiju na forumu i skače na svakog ko pohvali rad internet provajdera ili misli drugačije od njega...
Ali ja mislim da sam našao logično objašnjenje tome šta se dešava:
Činjenica je da Orion radi overselling na pojedinim lokacijama (kao uostalom i svi operateri) što znači da prodaju više protoka fizičkim licima nego što u svakom trenutku mogu da obezbede.
To na prosečnog korisnika ne utiče nikako, jer su štucanja mreže izuzetno retka i često prođu i neprimećena.
Međutim naš prijatelj @shabanNS je shvatio da svaki novi korisnik na Orion mreži
potencijalno znači slabljenje mreže i povećanje problema koji bi mogli da utiču i na kvalitet njegovog interneta.
Zato on širi hejt u ovoj temi - da otera nove korisnike kako bi mu net radio dobro kao i do sada
Nisi se zeznuo - kod Oriona dobijaš najbolji odnos cena/kvalitet.
Samo se raspitaj da li ti u stan ulazi optičko vlakno ili UTP kabl pošto imaju dve opcije i nisu obe dostupne na svim lokacijama.
Ako je optičko vlakno u pitanju, miran si 99%
Ako je UTP, tu je u prošlosti bilo štucanja ali u poslednje vreme su ljudi zadovoljni uslugom 90%
Svakako ti je savet kao i kod svih operatera da obratiš pažnju prve dve nedelje na kvalitet interneta,
pa ako ti zapadne da budeš u tih par posto nesrećnika kojima je zapala koska da odmah reaguješ.