Šta je novo?

Need for speed: Underground 2

Mali HoBiT je napisao(la):
kod skyline-a vec ta prica ne moze-> atmosferski motor...
moze da se dobija 30-40ks ali moraju se staviti vece dizne i ostrije bregaste ali to moze da se radi i na bilo kojem M-u...

Samo da napomenem, SkyLine ima 2 turbo punjaca (odatle ona TT u nazivu motora). Tacnije ima 2 mala Garrett sa malom inercijom.

Lepo se vidi na ovoj slici (twin turbo).

http://www.deviantart.com/view/7981631/
 
E hobite, jel i dalje 3 sec ? Ajde molim te nemoj da se blamirash vishe...
A link gore radi, nego si se izblamirao ko dete od 12 godina, pa sad shatro ne radi...
Znachi i dalje je tebi lakshe uraditi atmosferac nego fabrichki turbo, i josh jeftinije ? svaka chast....

Lukija ti je sve rekao, ovi japanci o kojima prichamo su bukvalno oslabljene trkachke mashine za put, a tako su napravljene da se za najmanje para dobije najvishe...Sa druge strane, BMW 3 je napravljen kao putnichki, pa nabudzen za ono shto ti treba...Jel vidish tu neku razliku ?
Svuda odvaljujesh cifre, lupetash...Ne morash ni da znash koliko su delovi za koji auto, pogledaj cene vishe nivoa modovanja kod HKSa za razne automobile, EVO7 se recimo moze nabudziti na 600ks za 10k dolara, shto je uz njegovu originalnu cenu daje najbolji odnos value for money i protiv njega tek BMW nema shta da trazi za iste pare...Pogledaj i fabrichke cene supre i skyline-a...Mozesh da ih napravish na 1000ks za cenu fabrichkog CLSa...Ili ti opet prichash o BMWu pre 20 godina, pa onda turbo mod ? A shta cemo sa fabrichkim turbo japancem pre 20 godina ? Toga ima koliko hocesh, naravno ti nisi ni chuo za to, niti znash koji modeli postoje, a i ne znash nikakve karakteristike ni supre, ni skylinea, a pogotovo NSXa, koji je sigurno najbolji serijski sportski automobil na svetu, za te pare...
I nemoj molim te da mi prosipash one fore oko modovanja, pokazi mi tvoj BMW, znam da lazesh kad zinesh samo da bi neshto dokazao, a sad kad si se zavuko u sranje sa 2 pa 3 sekunde, od takvog lupetanja cesh se teshko oprati...
 
Lukija je napisao(la):
Samo da napomenem, SkyLine ima 2 turbo punjaca (odatle ona TT u nazivu motora). Tacnije ima 2 mala Garrett sa malom inercijom.

Lepo se vidi na ovoj slici (twin turbo).

http://www.deviantart.com/view/7981631/

Pa shta mu prichash, ja lepo kazem da on jedva zna i za BMWa, a od japanaca zna modele koje smo pomenuli u ovom threadu, i prvi put ih video u NFSU :)
Mislim, "skyline ima atmosferski motor" ?!?!?!?!?!? Shta ja bre uchestvujem u ovom razgovoru D:D:D
 
R34%20GT-R%20Turbos.jpg



hm, pa mene je drajver lagao da GTR ima atmosferski motor,baron...
do sada stvarno nisam ni gledao detalje o tom autu...
 
Poslednja izmena:
driver je napisao(la):
Pa shta mu prichash, ja lepo kazem da on jedva zna i za BMWa, a od japanaca zna modele koje smo pomenuli u ovom threadu, i prvi put ih video u NFSU :)
Mislim, "skyline ima atmosferski motor" ?!?!?!?!?!? Shta ja bre uchestvujem u ovom razgovoru D:D:D


sada cu da nadjem gde si rekao da Skyline ima atmosferski motor...
kako ces se iz toga izvuci... :laugh:
 
Lukija je napisao(la):
Novi best motoring - 911, modena 360, NSX Zero, GT-R 34 (taj redosled po vremenima). Najgotivnije je kako 360 izuje NSX za celu duzinu u samom startu.
Ima jos i F50, F40, Diablo ......Snimci? Kada nabavim DVD pisac!

911 nonturbo RWD ? Nema shanse...A modena jel ista klasa po bilo chemu sa NSXom ? Za te pare kupish NSX, Supru, Skyline, S2000 za leto i Civica TypeR za zezanje :)
Imash filmic 355 vs NSX, koji sa 100ks vishe ne moze da ga dobije na 1/4 mile...
NSX je klasa za sebe, takav nemac ne postoji, a ferari i porsche su jedini koji mogu da se rachunaju po konstrukciji, ali sad po ceni veze nemaju....
Da li si video filmove NSX vs GT3...GT3 prolazi ko onaj M3...I u svim ostalim filmovima koje imam, NSXa na stazi jedino dobija neki 4wd turbo sa 420ks, zaboravio sam tachno koji model, a skyline mu na dupetu sve vreme...Nemam takve filmove sa novim NSX TypeR inache bi i on bio na dupetu onom porsheu...
 
sada ces da vidis koliko si ogranicen drajveru.
okacicu cenovnike, pa uporedjuj, valjda znas da racunas...
 
Pa shta da prichamo kad NSX dobija Z8 vishe od sekundu na 1/4 :)
Ona mala bulja sa duplo vecim motorom :D
 
Mali HoBiT je napisao(la):
sada ces da vidis koliko si ogranicen drajveru.
okacicu cenovnike, pa uporedjuj, valjda znas da racunas...

Ti si stvarno nedokazan...Ko da si reko, lakshe i jeftinije cu nabudziti atmosferskog una, nego uno turbo, jel ti vidish shta prichash ? :)
 
driver je napisao(la):
911 nonturbo RWD ? Nema shanse...A modena jel ista klasa po bilo chemu sa NSXom ? Za te pare kupish NSX, Supru, Skyline, S2000 za leto i Civica TypeR za zezanje :)
Imash filmic 355 vs NSX, koji sa 100ks vishe ne moze da ga dobije na 1/4 mile...
NSX je klasa za sebe, takav nemac ne postoji, a ferari i porsche su jedini koji mogu da se rachunaju po konstrukciji, ali sad po ceni veze nemaju....
Da li si video filmove NSX vs GT3...GT3 prolazi ko onaj M3...I u svim ostalim filmovima koje imam, NSXa na stazi jedino dobija neki 4wd turbo sa 420ks, zaboravio sam tachno koji model, a skyline mu na dupetu sve vreme...Nemam takve filmove sa novim NSX TypeR inache bi i on bio na dupetu onom porsheu...

911 je poredjen sa Skyline posto su oba turbo i 4WD. Sto se tice cena nemoj da zivis u iluziji da je NSX jevtin, nov je preko 100000 €, Modena 360 F1 je preko 150 000 €, M3 CSL je oko 58 000 funti, SkyLine je oko 90 000 $ ( nisam mogao da nadjem sve cene u €). Polovni su verovatno mnogo jevtiniji. Kada mislim o jevtinom japancu onda mislim na CRX,Integru, Civic, MR-S ....

Sto se tice 355 vs NSX, tu nesto nije OK, tip koji je vozio 355 je non stop gledao u rucicu menjaca. Oni likovi iz BM ne izlaze iz honde, i znaju je najbolje, pogotovu onaj matori. Inace imam snimak gde 355 ima najbolje vreme na njihovoj test stazi , drugi je porsche ......
 
Mali HoBiT je napisao(la):
hm, pa mene je drajver lagao da GTR ima atmosferski motor,baron...
do sada stvarno nisam ni gledao detalje o tom autu...


Moguce :d , jednom je izvalio za BMW 325 kocku , davne 2000-te :

"....I pogledaj recimo sramotu BMW-a...Model
325i (kockica) ima samo 8V po cilindru ko fica ...."


:D
 
cek evo ja ovde izjavljujem da csl ide za 1sek. do 100 :d :D
http://www.benchmark.co.yu/forum/showthread.php?t=33180&page=7&pp=25

tu je negde i njegova izjava za Skyline-a, ne mogu vise da citam smorio sam se...

nego, Skyline GTR R34 najjeftinije sto sam nasao je 49900$, to je 2000 godiste.
BMW M3 isto 2000 kosta oko 30000$
koja je DRAJVERU poenta price da je BMW DUPLO skuplji od Skyline-a?
 
Lukija je napisao(la):
Moguce :d , jednom je izvalio za BMW 325 kocku , davne 2000-te :

"....I pogledaj recimo sramotu BMW-a...Model
325i (kockica) ima samo 8V po cilindru ko fica ...."


:D

kakva je masina bio taj fica... inline sestak sa 48V :D
mora se priznati da je taj auto daleko ispred svog vremena, a i naseg :D
 
driver je napisao(la):
Ti si stvarno nedokazan...Ko da si reko, lakshe i jeftinije cu nabudziti atmosferskog una, nego uno turbo, jel ti vidish shta prichash ? :)


ma razumem sta pricas, u recimo, gore navedenom slucaju opet dodje isto!
pa mozes doraditi uno turba da jos 50-60ks-a ali opet imas velika ulaganja za "malo" snage...

ti si naveo 600-700 ks dorade na recimo M3 i supru, cena je ISTA bez obzira sto supra vec ima turbo!
opet ti treba turbo set za supru, ne mozes iskoristiti nista od fabrickog turbo kit-a...
treba ti jaci turbo,znaci takodje pojacan izduv i usis, drugi klipovi jos vise ojacani od fabrickih forged, ostrije bregaste,vece dizne...
ni kompjuter ne mozes zadrzati, ne mozes u fabrickom ECU-u izmeniti mapu toliko da motor funkcionise ok.
taka da dorada izadje isto, sve sto treba supri od 800ks treba i M-u od 800ks... razumes valjda sta pricam...
 
Au jebote kakav offtopic (na pet strana) :d
 
Poslednja izmena:
ssss, nemoj nikome da kazes :D
 
Lukija je napisao(la):
Moguce :d , jednom je izvalio za BMW 325 kocku , davne 2000-te :

"....I pogledaj recimo sramotu BMW-a...Model
325i (kockica) ima samo 8V po cilindru ko fica ...."


:D

E, svaka chast kako si ga izvuko, naravno da sam hteo da kazem 2V po cilindru i pogreshio u kucanju, mislim da je bilo neshto 5 ujutru, nije ni bitno, znash da tako sigurno nisam mislio...
 
Mali HoBiT je napisao(la):
cek evo ja ovde izjavljujem da csl ide za 1sek. do 100 :d :D
http://www.benchmark.co.yu/forum/showthread.php?t=33180&page=7&pp=25

tu je negde i njegova izjava za Skyline-a, ne mogu vise da citam smorio sam se...

nego, Skyline GTR R34 najjeftinije sto sam nasao je 49900$, to je 2000 godiste.
BMW M3 isto 2000 kosta oko 30000$
koja je DRAJVERU poenta price da je BMW DUPLO skuplji od Skyline-a?

Rekao si da ima 1 sec do 100 i mi sad ozbiljno da prichamo ? Pa kako onda bilo shta drugo mozesh da znash u vezi odnosa jachina tih automobila ?
Shto se tiche skylinea, ja sam mogao da kazem da je atmosferac samo ako sam popio 2 litre tekile :), tu izjavu od mene necesh chuti, jer to je valjda osnovno da znash o nekom automobilu koji ti je jedan od najboljih...
Bash bih voleo da nadjesh to ;)

Shto se tiche cena, ovo shto lukija ispisa je sramota ;)
Evo okvirnih cena stock automobila u USA pretvoreno u € (a onda gledamo cene BMWa u USA)

NSX 3.2 / 280ks - 100.000€
Supra turbo 3.2 / 320ks - 40.000€
Skyline turbo 2.5 / 320ks - 50.000€
S2000 2.0 / 250ks - 25.000€
Civic TypeR 2.0 / 210ks - 17.000 €
----------------------------------

BMW M3 3.2 / 345ks - 90.000€
BMW M3 CSL 3.2 / 360ks - 110.000€

A sada gledamo cene modovanih, rachunajte par hiljada evra gore-dole...

Obe supre radio HKS, odesh, parkirash, uzmesh auto za 5 dana...
Supra biturbo 3.2 / 500ks - 47.000€
Supra biturbo 3.2 / 850ks - 55.000€

Mine Skyline biturbo 2.5 / 610ks - 70.000€
Jun Skyline biturbo 2.5 / 1000ks - 100.000€

Jel treba da postujem cene za modovani BMW turbo mod ?

Prvo, modovanje BMWa je nevidjeno budzenje, turbo pod haubu ne moze da stane, pa mora da se krivi ili da je skinesh :)
Civic ili Integra se recimo mnogo lakshe radi i na 300ks se prave za oko 5.000€...Naravno, postoje i fabrichki delovi motora za to, da li BMW to nudi fabrichki ?

I shta bi sa onom slikom tvog modovanog BMWa ? :)
Toga bre nema 5 komada u svetu, niko to ne radi, jer se naravno ne isplati ko shto rekoh u svakom postu ;)
 
Lukija je napisao(la):
911 je poredjen sa Skyline posto su oba turbo i 4WD. Sto se tice cena nemoj da zivis u iluziji da je NSX jevtin, nov je preko 100000 €, Modena 360 F1 je preko 150 000 €, M3 CSL je oko 58 000 funti, SkyLine je oko 90 000 $ ( nisam mogao da nadjem sve cene u €). Polovni su verovatno mnogo jevtiniji. Kada mislim o jevtinom japancu onda mislim na CRX,Integru, Civic, MR-S ....

Sto se tice 355 vs NSX, tu nesto nije OK, tip koji je vozio 355 je non stop gledao u rucicu menjaca. Oni likovi iz BM ne izlaze iz honde, i znaju je najbolje, pogotovu onaj matori. Inace imam snimak gde 355 ima najbolje vreme na njihovoj test stazi , drugi je porsche ......

Jel taj porsche i skyline imaju isti broj KS i ccm ? Ajde nemoj i ti sad da prichash ko politichar, nije vlaljda da mislish isto kao i Hobit ? :)
Za ove cene ga odvali, pa znash da je skyline 2002 godishte sa 1300KS prodat na mobile za 100.000e, a u evropi su najskuplji :)
I kakve veze ima shto je tip gledao u menjach, hocesh da kazesh da ne zna da menja brzine, ili ne zna da vozi ? :)
Taj isti tip (Hattori) vozi gomile drugih automobila na best motoringu, pa ne vidim neshto da je zakazao, osim shto uvek sa japancem dobija, sa porsheom gubi, za ostale necu da pricham....
Ne mogu da verujem tebi lukija, shto si video gigabajte raznih trka i svega, gde japanci u 95% sluchajeva sve dobijaju, a u ostalih 5 ne znash ni karakteristike onih shto se trkaju, i ti sad prichash ovakve stvari :)
 
I da se ogradim shto se tiche turbo moda u BMWu da ne bude pogreshno shvaceno...
Ne prichamo mi ovde o BMWu 2002 ili kocki ili takvim 'starinama'...Kao shto sam vec rekao, postoji gomila starih japanaca sa turbinama koji na shraf dobijaju 100ks, a gde je BMWu taj shraf ? :) Problem je u tome shto tih automobila u Evropi nema, jer, po ko zna koji put ponavljam, japanci su ozbiljno ushli na evropsko trzishte tek pochetkom devedesetih, sve pre toga je mrak za evropljane, pojma nema ovde niko kakvih japanaca je bilo sedamdesetih/osamdesetih kad je kockica M3 bio najjachi sportski auto sa 220ks, necu da pricham shta sve iz japana postoji u to vreme...

I josh jedna stvar...Pogledaj nemachki i pogledaj japanski izbor automobila...Od nemaca, jedino porsche ima pravi sportski auto, odnosno pravi se u pravcu da bude sportski, a neka tu udje i M3, samo ne znam po chemu se on ubraja u tu klasu...Kod japanaca svaki od proizvodjacha ima po jedan supercar, i 50% svih ostalih modela su sportski....Da li vidite razliku u politici jedne i druge automobilske industrije ?
Da nisu mozda S4, R32, astra GSI, ona nova tigra turbo ili merdedes AMG pravi sportski automobili ? ili je to samo napravljeno za one koji zele jake putnichke automobile, iz ovih ili onih razloga...I stvarno je smeshno da uopshte uporedjujemo NSX i M3, jer to niti je ista klasa, niti je napravljeno za ljude istih potreba...I kao shto je Clarkson rekao u jednoj emisiji "Is it Japanese high technology, or European style"...Sve je recheno u ovoj jednoj rechenici...
 
driver je napisao(la):
I kakve veze ima shto je tip gledao u menjach, hocesh da kazesh da ne zna da menja brzine, ili ne zna da vozi ? :)
Taj isti tip (Hattori) vozi gomile drugih automobila na best motoringu, pa ne vidim neshto da je zakazao, osim shto uvek sa japancem dobija, sa porsheom gubi, za ostale necu da pricham....
Ne mogu da verujem tebi lukija, shto si video gigabajte raznih trka i svega, gde japanci u 95% sluchajeva sve dobijaju, a u ostalih 5 ne znash ni karakteristike onih shto se trkaju, i ti sad prichash ovakve stvari :)

Jel ti gledas u menjac kada vozis? Mozda oni na prvih nekoliko casova u auto skoli ali neko ko vozi JGTC trke ?!?! Vozi gomile - ali japanaca. Moras da shvatis da je BM japanska institucija kao sto je TopGear engleska, pogledaj testove jednih i drugih i videces kako ko naginje.

I samo mi nije jasno gde si izbunario one cene? Pricamo o novim automobilima.
 
Poslednja izmena:
driver je napisao(la):
...I stvarno je smeshno da uopshte uporedjujemo NSX i M3, jer to niti je ista klasa, niti je napravljeno za ljude istih potreba...I kao shto je Clarkson rekao u jednoj emisiji "Is it Japanese high technology, or European style"...Sve je recheno u ovoj jednoj rechenici...

Jeste, smesno ali mi nije jasno zato BM stalno gura M3. M3 moze da ima konkurenicju u vidu nekog Accorda. Pogledaj i sam ovo:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000YEDTU/104-2339535-2343146?v=glance

Oni ga guraju tamo gde mu nije mesto. Razumem da neko napravi reinkernaciju M1 sa motorom od M3.....

NSX je nastao kao odgovor na Ferrari 348 (da li se neko seca ovog). NSX je uspeo, 348 je proglasen za jedan od najgorih ferrarija.
 
Ultimativna Toyota OVDE :D
 
Poslednja izmena:
driver je napisao(la):
Rekao si da ima 1 sec do 100 i mi sad ozbiljno da prichamo ? Pa kako onda bilo shta drugo mozesh da znash u vezi odnosa jachina tih automobila ?
Shto se tiche skylinea, ja sam mogao da kazem da je atmosferac samo ako sam popio 2 litre tekile :), tu izjavu od mene necesh chuti, jer to je valjda osnovno da znash o nekom automobilu koji ti je jedan od najboljih...
Bash bih voleo da nadjesh to ;)

Shto se tiche cena, ovo shto lukija ispisa je sramota ;)
Evo okvirnih cena stock automobila u USA pretvoreno u € (a onda gledamo cene BMWa u USA)

NSX 3.2 / 280ks - 100.000€
Supra turbo 3.2 / 320ks - 40.000€
Skyline turbo 2.5 / 320ks - 50.000€
S2000 2.0 / 250ks - 25.000€
Civic TypeR 2.0 / 210ks - 17.000 €
----------------------------------

BMW M3 3.2 / 345ks - 90.000€
BMW M3 CSL 3.2 / 360ks - 110.000€

A sada gledamo cene modovanih, rachunajte par hiljada evra gore-dole...

Obe supre radio HKS, odesh, parkirash, uzmesh auto za 5 dana...
Supra biturbo 3.2 / 500ks - 47.000€
Supra biturbo 3.2 / 850ks - 55.000€

Mine Skyline biturbo 2.5 / 610ks - 70.000€
Jun Skyline biturbo 2.5 / 1000ks - 100.000€

Jel treba da postujem cene za modovani BMW turbo mod ?

Prvo, modovanje BMWa je nevidjeno budzenje, turbo pod haubu ne moze da stane, pa mora da se krivi ili da je skinesh :)
Civic ili Integra se recimo mnogo lakshe radi i na 300ks se prave za oko 5.000€...Naravno, postoje i fabrichki delovi motora za to, da li BMW to nudi fabrichki ?

I shta bi sa onom slikom tvog modovanog BMWa ? :)
Toga bre nema 5 komada u svetu, niko to ne radi, jer se naravno ne isplati ko shto rekoh u svakom postu ;)


da te nije mrzelo da pogledas video bih da nisam napisao za 1s do 100 za csl-a vec preko 3s !!! nemoj se loziti... ;)

ja sam gledao neke cene Skyline-a i dostizale su 100k$ sa 400-500ks...

o kakvom budzenju BMW pricas ? sta ne budzis Supru kada joj povecavas konjazu ? lupetas nevidjeno...
ne moze turbo pod haubu da stane ? pa moze ako otvoris haubu, samo bacis turbo unutra i pokusas da je zatvoris istu :d :D
turbo stoji na izduvu, u tom delu ima sasvim dovoljno mesta za turbo, granu koja ide na usis i interkuler...

koga bre nema 5. kom u svetu? sta pises ? pa imas samo 10 trka okacenih ovde a ja ih imam jos 100 + gomilu linkova sa DIY bmw turbo...

nemoj vise pricati o isplativosti moda na BMW kada o tome nemas, ali nikakve veze!!!

i ajde molim te daj te cene modovanih BMW-a da se malo smejem :smash:
 
Lukija je napisao(la):
I samo mi nije jasno gde si izbunario one cene? Pricamo o novim automobilima.


pa pisao covek iz glave...
 
Nazad
Vrh Dno