Šta je novo?

Need for speed: Underground 2

posalji PP kada budes mogao da uzmes autic pa ces videti uzivo sve sto te zanima ;)

ako se ne javis uskoro gledaces ga krajem avgusta u "vrelim vunama" sto bi max rekao :D
 
Jos jedan glas za NFS 3 i NFS 4 (nisam mogao da izdrzim :)

kao obozavalac nfs serijala za NFSU mogu reci samo:
monotono, monotono i monotono.......
to vise nije nfs..
 
Poslednja izmena:
driver je napisao(la):
Nemoj da mi kazesh da si ozbiljan :)
A inache, 407 postoji vec pola godine :)
Idi bolje tamo testiraj pixel shadere :)

Videcemo ko ce se smejati kada ti dodjem do solitera sa 406-icom i pozovem te na crtu... Cime ces da mi odgovoris, Jugom?
 
Lukija je napisao(la):
Ovo je onaj od 1051 KS! Kako to kontrolisati? Meni je mnogo gotivniji BMW M3 od 500+ KS koji mlati Yamahu R6 i Supru od navodo 800ks. Dzabe snaga ako nije kontrolisana. Ista je prica i za ultimativni SkyLine koji nije najjaci ali mu igla na obrtomeru skace kao da je u leru !!!

BTW, 8.58 za 1/4 milje za 4cyl i 2.2l nije lose:

http://www.dragtimes.com/BMW-2002-Timeslip-1132.html

taj M3 e30 nema 500ks, ima vise, oko 700 konja sa NOS-om, cuje se na pocetku trke prvo punjenje turba pa NOS , mnogo jako ...

a za krleta(bmw 2002) sa s14 motorom nema reci, sta je Nelson Pike radio sa istim u formuli 1. , ma bruka...
laukkanen ima motor iz e30 M3 Evo II, iz prve verzije motora moze da se izvuce vise snage, motorcic ima 1.8l i moze se raditi na njemu cuvena Brabham dorada, 1.4l 1400+ks :wall: ...

edit dodatak:

e36 M3 turbo, 574ks vs yamaha r6

http://www.activeautowerke.com/cars/DTMpowerM3/grfx/dadobeatsbike.mpeg

a evo i draga e36 M3 turba od 520ks vs EVO VIII biturbo od 800 ks, primecuje se moc BMW u 3 pa 4 brzini, izgubio je BMW ali se namucio vozac micu-a,dobio je trku za 0.34s...

http://www.ultimate-racing.com/Events/StThomasApril11/EvoStage1-25inch-1293s.wmv
 
Poslednja izmena:
M3 sa 500ks kida supru 800 zbog nekontrolisanosti supre ? :)
A M3 sa 340ks na 1/4 milje stoji u mestu protiv starog fabrichkog NSXa sa 280 :)
Pretpostavljam da onda Jun-ova varijanta skyline-a od 1000ks jedva moze da se upravlja a ? :D
Prednost japanaca i jeste u startu balans, a snaga motora i mogucnost lakog i jeftinog modovanja je samo pokazatelj da su oni u startu konstruisani u tom smeru...A M3 nije sportski auto, koliko puta da ponovim :)
 
Lukija je napisao(la):
Meni deluju kao da imaju 2x manje KS !!! Imam jedan snimak M3 vs Supra. M3 je bukvalno pustio Supru u startu celu duzinu ali na kraju ..... :D

deluju zato sto su street legal kola, primecujes da ni jedan nema slikove,nema rucne kontrole blowoff ventila...
 
driver je napisao(la):
M3 sa 500ks kida supru 800 zbog nekontrolisanosti supre ? :)
A M3 sa 340ks na 1/4 milje stoji u mestu protiv starog fabrichkog NSXa sa 280 :)

Hoces da ti upropastim dan novim snimcima BM do 1/4 milje ?
 
driver je napisao(la):
M3 sa 500ks kida supru 800 zbog nekontrolisanosti supre ? :)
A M3 sa 340ks na 1/4 milje stoji u mestu protiv starog fabrichkog NSXa sa 280 :)
Pretpostavljam da onda Jun-ova varijanta skyline-a od 1000ks jedva moze da se upravlja a ? :D
Prednost japanaca i jeste u startu balans, a snaga motora i mogucnost lakog i jeftinog modovanja je samo pokazatelj da su oni u startu konstruisani u tom smeru...A M3 nije sportski auto, koliko puta da ponovim :)

japanac, nije supra izgubila zbog slabe kontrole, vec se njen vozac ukenjao na startu kada je video kako M leti :D

ali prednost japanaca .... balans.... snaga motora... lako i jeftino modovanje...

:laugh: :laugh:

nikako nije lakse raditi doradu na japancu nego na nekom drgom automobilu, a pogotovo nije jeftinije!!!
delovi su otprilike isto za sva vozila, samo za japanska vozila mozes da pazaris dosta stvari na jednom mestu(A'Pex), a to ionako niko ne radi.

a naravno da M nije sportski auto, jos ako ima turbo pogotovo :D

reci mi samo zasto taj M3 nije krenuo kada i NSX ? nije bilo vozaca :D
 
evo da drajver prvi put vidi M3 e30, posto nikada verovatno nije :d ...

evo jednog M-a Johnny Cecotto :D
11111111137846956-12844-1084982009_1.bild

11111111137846956-12844-1084982009.bild


fabricki widebody,IS, 1800ccm, 220 ks :d :D
 
Mali HoBiT je napisao(la):
evo da drajver prvi put vidi M3 e30, posto nikada verovatno nije :d ...

fabricki widebody,IS, 1800ccm, 220 ks :d :D

Ma svaka chast, nego mi kazi jel to fabrichki auto, a onda pogledaj potpis dole :)
 
Mali HoBiT je napisao(la):
nikako nije lakse raditi doradu na japancu nego na nekom drgom automobilu, a pogotovo nije jeftinije!!!
delovi su otprilike isto za sva vozila, samo za japanska vozila mozes da pazaris dosta stvari na jednom mestu(A'Pex), a to ionako niko ne radi.

a naravno da M nije sportski auto, jos ako ima turbo pogotovo :D

reci mi samo zasto taj M3 nije krenuo kada i NSX ? nije bilo vozaca :D


Ti si stvarno chudo od deteta...Jel i dalje mislish da m3 do 100 ima 2 sec ? :)
Shto se tiche NSX i M3, ono je bilo samo poredjenje koliko ga je NSX otkinuo :)
Shto se tiche cene budzenja, supra na 800ks koshta ko fabrichki M3, ocemo dalje....A da li si chuo za Dahlback golfa 4 sa 800ks ? koshta trichavih 300k dolara :)
Shto se tiche BMW turbomoda sa kojim uporno smarash, hocesh da kazesh da je jeftinije napraviti m3 turbo 600-700-800, nego supra turbo 600-700-800 ? :)

@lukija, ne znam kako je neshto moglo da se promeni u 1/4 mile, ili opet prichash o svemirskim primercima od pre 30 godina nabudzenim za pare koliko koshtaju 3 supre ? :) Kad mi donosish snimke ? :)
 
Poslednja izmena:
driver je napisao(la):
Ma svaka chast, nego mi kazi jel to fabrichki auto, a onda pogledaj potpis dole :)

pa naravno da je fabricki !!!
imas M3 evo I sa motorom od 2.0l i 220ks
M3 evo II sa motorima od 1.8l i 220ks i 2.2 sa 240ks BEZ TURBA...
4 cilindra bato...
cisto da naucis nesto...
 
driver je napisao(la):
Ti si stvarno chudo od deteta...Jel i dalje mislish da m3 do 100 ima 2 sec ? :)
Shto se tiche NSX i M3, ono je bilo samo poredjenje koliko ga je NSX otkinuo :)
pa daj da vidimo koliko je taj cuveni nsx otkinuo M-a, daj link...

nikada nisam rekao da M3 csl-u treba 2 vec 3 sekunde do 100...
F1 start prijatelju,valvetronic...
taj M3 e46 je dobio 911turbo kome treba 3.9 sek. do 100...

driver je napisao(la):
Shto se tiche cene budzenja, supra na 800ks koshta ko fabrichki M3, ocemo dalje....A da li si chuo za Dahlback golfa 4 sa 800ks ? koshta trichavih 300k dolara :)

pa kosta kada je Supra kanta, BMW je bre klasa za budjavu tojotu...
naravno da sam cuo za Dahlback, on na dynu ima 800ks, na pisti mu treba minut za 1/4 milje... dobar auto :d


driver je napisao(la):
Shto se tiche BMW turbomoda sa kojim uporno smarash, hocesh da kazesh da je jeftinije napraviti m3 turbo 600-700-800, nego supra turbo 600-700-800 ? :)

ne decko, kazem da kosta isto.
i supri trebaju klipovi,bregate,usis,izduv,turbo,ecu... kao i bmw-u...
isti proizvodjaci custom delova rade i japanska vozila i bmw.

a i dosta je Supra,NSX,Skyline i ostalo djubre iza...
hamannm3.jpg


ovog...
 
Mali HoBiT je napisao(la):
pa daj da vidimo koliko je taj cuveni nsx otkinuo M-a, daj link...

Skinuo sam film davno, evo sad ga upl na server, pa cu kasnije da bacim link...

nikada nisam rekao da M3 csl-u treba 2 vec 3 sekunde do 100...
F1 start prijatelju,valvetronic...
taj M3 e46 je dobio 911turbo kome treba 3.9 sek. do 100...

E, mene mrzi da gledam u stari NFSU thread, ali sam siguran da si rekao 2 sec, ako te ne mrzi proveri...Shto se tiche 3 sec, opet ga odvali :) CSL ima tachno 4.4 sec do 100, a preko toga se ponasha kao obichan M3...Kako ? Prevarom da bi se reklo "M3 ima 4.4 sec"...Nisam ulazio dublje kako to radi, ali postoji dugme pomocu koga verovatno vazduh ulazi u cilindre pod vecim pritiskom ili shta vec, i samo do 100Km/h daje ubrzanje, i to dugme inache moze da se stiska na pola sata, shto znachi da u trci nema nikakve koristi...Imash taj info na samom BMWovom sajtu...
Inache NSX sa 280ks ima 4.4 sec bez ikakvih 'fora' :), a na stazi CSL nema shta da trazi protiv njega...A treba samo da ih vidish jedan pored drugog :) Ovaj u NSXu ko da sedi u formuli, a ovaj u BMWu krenuo na pecanje :D

I da ti docharam, 3.3 sec ima recimo McLaren F1, a ti mislish da M3 moze 3 ? To sve govori o tome koliko ti znash odnos izmedju tih automobila, jer sa 3 sec, M3 bi bio najbrzi, zato ti tako i mislish :) M3 je putnichki auto sa jakim motorom, nishta vishe od toga, i to je nemachka shkola...Oni samo to i imaju...

pa kosta kada je Supra kanta, BMW je bre klasa za budjavu tojotu...
naravno da sam cuo za Dahlback, on na dynu ima 800ks, na pisti mu treba minut za 1/4 milje... dobar auto :d

Prevario si se grdno, taj golf ide ko nenormalan, jedva ga vozach kontrolishe, imam nekoliko snimaka, na stazi, po putu itd...

ne decko, kazem da kosta isto.
i supri trebaju klipovi,bregate,usis,izduv,turbo,ecu... kao i bmw-u...
isti proizvodjaci custom delova rade i japanska vozila i bmw.

Supri ne trebaju svi ti delovi, jer supra je FABRICHKI TURBO...Shta to znachi u praksi ? Stavish joj vecu turbinu (ili dve), skinesh blokadu, mozesh da stavish i bolju bregastu, izduve bilo shta, ali na BMWu bukvalno menjash ceo motor ako hocesh turbo, razumesh ? :)

a i dosta je Supra,NSX,Skyline i ostalo djubre iza...
hamannm3.jpg


ovog...

Vidim da se lozish na izgled, poklapa se sa ovim tvojim zakljuchcima gore ;)

Inache, ako vec necesh da mi pokazesh BMWa uzivo, molim te poshalji jednu sliku bar ispod haube, inache sam prinudjen da te zovem baronmaster :D:D
 
Poslednja izmena:
Prva stvar, decko, ti se razumes u kola koliko ja cvece :d
za ovo sto si rekao da se lozim na izgled, pa ti si slep pored tvoja 2(dva) oka.
onaj M3 hamann na slici je turbo, sa 945ks,close ratio menjacem, mnogo brz auto + lep,nema toga kod japanaca. o ceni necu da pricam...

dalje...
SUPRA JE FABRICKI TURBO, pa znam, ali 800 konja se ne dobija ubacivanjem mutant turbine i zamenom bregastih. pa moras joj prvo povecati kompresioni prostor sa fabrickih recimo 8:1 na 5.5:1 ili 6:1 a to je zamena klipova bato, koji moraju da budu forged+keramiccoated,ostrije bregaste i najlaksa varijanta dodavanje jos jednog turba.
pa sta mislis da vozac na kurblu upravlja drugom turbinom? :d opet treba drugi ECU ili bar piggyback sistem da kontrolise turbo,blowoff i da ubacuje vise goriva...
pa veci usis,izduv,diferencijal,kocnice... sta pisies ti? sta je bre jeftinija dorada za Supru ?
sta menjas na BMW, kao ceo motor ? pa ti si stvarno maksimalno needukovan decko sto se motora tice. zasto ja moram menjac da menjam? ajd molim te napisi...
ja menjam konusnu i tanjirastu u diferencijalu i ja sam zavrsio sa prenosom, a to je nekih 300$
bregaste za supru kostaju 700$ za S14 motor kostaju 345$,meni je jedan klip 89$(x4) za supru je set nesto manje od 1000$... itc.
jos je bre BMW jeftinije raditi...
idi na A'pex-ov site i skini cenovnik, pogledaj koliko je turbo kit za supru(samo motor) pa ce ti sve biti jasno... ja bre za te pare zavrism CEO auto ne samo motor...

e ma nisam rekao da CSL ide do 100 za 2sek. vec za manje od jedne...
napisao sam za CSL-a da F1 start daje samo for u startu, i molm te kakva je to nebuloza sa ubacivanjem vazduha u cilindre? sve je u menjacu...
 
e da, ne valja ti link, vidim samo reklamu za valvetech...
 
driver je napisao(la):
@lukija, ne znam kako je neshto moglo da se promeni u 1/4 mile, ili opet prichash o svemirskim primercima od pre 30 godina nabudzenim za pare koliko koshtaju 3 supre ? :) Kad mi donosish snimke ? :)

Novi best motoring - 911, modena 360, NSX Zero, GT-R 34 (taj redosled po vremenima). Najgotivnije je kako 360 izuje NSX za celu duzinu u samom startu.
Ima jos i F50, F40, Diablo ......Snimci? Kada nabavim DVD pisac!
 
driver je napisao(la):
Kao shto sam obecao :)

NSX vs M3 - 3.7Mb

uzivaj :)

Probaj ovo :)

ftp://ftp.dragteam.cl/videos/videosmiscelaneos/(www_dragteam_cl)_supra_vs_m3_turbo.mpeg
 
driver je napisao(la):
Inache NSX sa 280ks ima 4.4 sec bez ikakvih 'fora' :), a na stazi CSL nema shta da trazi protiv njega...A treba samo da ih vidish jedan pored drugog :) Ovaj u NSXu ko da sedi u formuli, a ovaj u BMWu krenuo na pecanje :D



1 Carrera GT 1.19.8
2 Mercedes McLaren SLR 1.20.9
3 Ferrari 360 CS 1.22.3
3 Porsche GT3 RS 1.22.3
5 Murcielago 1.23.7
6 Koenigsegg 1.23.9
7 Noble 1.25.0
8 Mitsubishi Evo 8 MR FQ 320 1.26.0
9 Lotus Exige 1.26.4
10 TVR 350c 1.27.5
11 MG SV 1.28.6
12 Mitsubishi Evo VIII 1.28.9
13 BMW Alpine Z8 1.29.0
14 Subaru STI WRX WR1 1.29.4
15 Alfa 147 GTA 3.7L Autodelta 328ch 1.30.0
16 Subaru Impreza STI 1.30.1
17 Aston Martin DB7 GT 1.30.4
18 Audi S4 1.30.9
19 Vauxhall VX 220 turbo 1.31.3
20 BMW M3 1.31.8
20 Nissan 350Z 1.31.8
20 Mazda RX8 1.31.8
23 Ford Focus RS 1.32.2
24 Lotus Esprit V8 1.32.5
25 Audi TT V6 1.32.7
26 Volkswagen Golf R32 1.33.2
27 Volvo S60R 1.35.0
28 Alfa 147 GTA 1.35.6
29 Renault Clio v6 1.36.2
30 Honda Civic Type R 1.36.5
31 Saab 95 hot aero 1.37.9
32 Bowler Wildcat 1.39.4
33 Overfinch 1.44.0


WET

1 WET Zonda 1.23.8
2 WET Gallardo 1.25.8
3 WET Porsche 911 GT3 1.27.2
3 WET BMW M3 CSL 1.28.0
5 WET Porsche 911 turbo 1.31.0
6 WET Honda NSX Type R 1.31.6
7 WET Noble 1.33.1
8 WET Mercedes SL 55 AMG 1.33.2
9 WET Ferrari 575 1.35.2
10 WET Lotus Elise 1.35.6
11 WET Aston Martin Vanquish 1.36.2
12 WET Porsche Boxter 1.37.0
13 WET BMW Z3 3.0i 1.37.3
14 WET Honda S2000 1.37.4
15 WET Mazzer 1.38.0
16 WET Bentley Arnarge 1.40.8



Pogledaj gde je NSX a gde CSL. CSL i obican M3 su nebo i zemlja. CSL je laksi, islo se do toga da nema ni klimu, ni radio, ima karbonski krov, specijalno tanko staklo, specijalne gume (bolje receno slikove). U testu je vozen po poluvlaznoj stazi, istina da nije padala kisa kao da je vozen NSX ali CSL je skoro na slikovima.
 
Poslednja izmena:
Mali HoBiT je napisao(la):
SUPRA JE FABRICKI TURBO, pa znam, ali 800 konja se ne dobija ubacivanjem mutant turbine i zamenom bregastih. pa moras joj prvo povecati kompresioni prostor sa fabrickih recimo 8:1 na 5.5:1 ili 6:1 a to je zamena klipova bato, koji moraju da budu forged+keramiccoated,ostrije bregaste i najlaksa varijanta dodavanje jos jednog turba.

Radi se o tome da za relativno male pare dobijes recimo 500KS, za vise treba ono sto si naveo. Samo chip tuningom mozes iz Supre i SkyLine-a da izguras puno KS. Caka je u tome sto ti motori nemaju 280KS kako sto navode, vec vise a druga caka je sto su to motori prakticno za trkacke masine samo "umireni" za civilnu upotrebu, odatle u nazivu Nisanovog motora RB26DETT ono RB (racing breed).

Citiram jedan sajt:

Toyota Supra TT -> For 5 dollars, it can be tuned to up to 400 hp, with good reliability.
 
Mali HoBiT je napisao(la):
ma supra je brz auto :d ...

Za te pare jeste brz! BTW to je snimak koji sam pominjao.
 
Poslednja izmena:
Lukija je napisao(la):
Radi se o tome da za relativno male pare dobijes recimo 500KS, za vise treba ono sto si naveo. Samo chip tuningom mozes iz Supre i SkyLine-a da izguras puno KS. Caka je u tome sto ti motori nemaju 280KS kako sto navode, vec vise a druga caka je sto su to motori prakticno za trkacke masine samo "umireni" za civilnu upotrebu, odatle u nazivu Nisanovog motora RB26DETT ono RB (racing breed).

Citiram jedan sajt:

Toyota Supra TT -> For 5 dollars, it can be tuned to up to 400 hp, with good reliability.


naravno, moze, druga mapa, zatvaranje blowoff-a... to jeste jeftinije kod japanaca sa turbom...
kod skyline-a vec ta prica ne moze-> atmosferski motor...
moze da se dobija 30-40ks ali moraju se staviti vece dizne i ostrije bregaste ali to moze da se radi i na bilo kojem M-u...

drajver je spominjao modifikacije od 500-600-700-800 ks, to je u najmanju ruku ista cena i za supru i za M-a(e36,e46), sa tim sto ja u startu fokusiram pricu na e30 M-ove koji su duplo jeftiniji od supri, a time je i turbomod doosta jeftiniji.
 
Lukija je napisao(la):
Za te pare jeste brz! BTW to je snimak koji sam pominjao.

znam, stavio sam ga zbog drajvera, on ga nije video ili mozda jeste ali je zmurio :D

TA Supra nikako nije jeftinija od tog IS koji je kida...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno