Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Covek je umesto tebe odradio raskid i povracaj opreme, ti si samo potpisao formular.
Raskid je obavezan po svim zakonskim regulativama, bez njega moze da ti posle 16 meseci dodje racun da si duzan za sve unazad, kako ces dokazati da nisi?
To sto vam je neko izasao u susret u poslovnici je super ali nikako po pravilu, koje kaze da korisnik licno mora da napise/odstampa i potpise zahtev za raskid, cime prvenstveno brani sebe, gde ce pruzalac usluge da odradi provedu da li zahtev ispunjava sve uslove i pismeno javlja (kao dokaz) sta se desava.
@aki28 ako ne znas normalno da diskutujes, nemoj uopste.
 
mi smo otišli u poslovnicu, poneli opremu, mlčada dama koja tamo radi popunila da smo vratili opremu, nije ni gledala šta je u kesi, popunila formular i kraj priče
Posle stigao račun na tih 9 dana juna (doduše pogrešan, ali su brzo ispravili)
Bukvalno nikakvog cimanja nismo imali za razliku od pakla koji smo imamli sa SBB-om i raskidom za preminulu osobu
 
mi smo otišli u poslovnicu, poneli opremu, mlčada dama koja tamo radi popunila da smo vratili opremu, nije ni gledala šta je u kesi, popunila formular i kraj priče
Posle stigao račun na tih 9 dana juna (doduše pogrešan, ali su brzo ispravili)
Bukvalno nikakvog cimanja nismo imali za razliku od pakla koji smo imamli sa SBB-om i raskidom za preminulu osobu
Upravo sto kazem.
 
^ Nisu u obavezi da to urade. U opštim odredbama ugovora stoji da do mesec dana imaju rok što se raskida tiče. Nekad bude odmah, nekad traje par dana a nekad se i razvuče, što zbog neefikasnosti i javašluka a nekad zbog drugih uzroka.
 
^ Nisu u obavezi da to urade. U opštim odredbama ugovora stoji da do mesec dana imaju rok što se raskida tiče. Nekad bude odmah, nekad traje par dana a nekad se i razvuče, što zbog neefikasnosti i javašluka a nekad zbog drugih uzroka.
Slazem se, pisao sam licno iskustvo kako sam ja to svojevremeno odradio.
 
Eto, nista od mog raskida ugovora. Dzaba sam se juce raspravljao u poslovnici. ;) A mozda je to i uticalo da me ubrzo pozovu, daju lepu ponudu...i sta da kazem, ostajem u MTSu.

Zaboravih...Covek iz Yettela koji mi je pre mesec dana nudio 15 meseci po dinar, sada je pojacao ponudu - 14 meseci po dinar. :)
 
Ja sam danas doživeo stvarno neprijatno iznenađenje kada sam video da paket koji sam do sada plaćao dinara treba da platim 5.274,00 dinara a uz to mi u tu sumu sada računaju i to što mi naplaćuju i 250 dinara za Iris dodatni STB koji je sve ovo vreme bio besplatan u sklopu paketa.

Za ovo poskupljenje nisam znao jer nikakvo obaveštenje o tome nisam dobio osim ako je kojim slučajem otišlo u spam folder.

To što su mi ukinuli mogućnost da gledam IRIS Go na nekoj drugoj mreži osim na mts sam im oprostio ali ovolika gramzivost i jajarenje mi otprilike daju znak da je verovatno vreme za nove promene, naročito jer mi je prošlog meseca istekla dvogodišnja ugovorna obaveza...
 
Ja sam danas doživeo stvarno neprijatno iznenađenje kada sam video da paket koji sam do sada plaćao dinara treba da platim 5.274,00 dinara a uz to mi u tu sumu sada računaju i to što mi naplaćuju i 250 dinara za Iris dodatni STB koji je sve ovo vreme bio besplatan u sklopu paketa.

Za ovo poskupljenje nisam znao jer nikakvo obaveštenje o tome nisam dobio osim ako je kojim slučajem otišlo u spam folder.

To što su mi ukinuli mogućnost da gledam IRIS Go na nekoj drugoj mreži osim na mts sam im oprostio ali ovolika gramzivost i jajarenje mi otprilike daju znak da je verovatno vreme za nove promene, naročito jer mi je prošlog meseca istekla dvogodišnja ugovorna obaveza...
Pa ne moraju da ti salju obavestenje niti mail niti su ti slali, njihova je duznost da najmanje 30 dana pre nastupanja promena da te obavesti ali ne na nacin kako si ti mislio, vec im kaze zakon da su duzni to na sajtu javno da objave ne i tebi ,meni da salju mailove o tome.

krastavac, samo su ispostovali zakon a mi smo u obavezi da se interesujemo da li ima kakvih novosti po pitanju cena a njihovo je da ih na vreme izbace na sajtu.
 
Sve je OK, nemam ja ništa protiv toga da oni smatraju da smo mi nebitni da šalju direktno obaveštenje ili da zovu kada bi se konstantno držali tih principa a ne da me početkom novembra pozovu da mi kažu da mi ističe ugovorna obaveza za dve nedelje ali da ako ne drugim pozivom onda bar tada kažu da će im poskupeti usluga etc. I svestan sam da su principi prevaziđeni i da u njih veruju samo budale poput mene... I svestan sam i da misle da su sa druge strane veze veverice kojima mogu da ponude da potpišu Aleks sa produženjem ugovorne obaveze ali da zauzvrat ne ponude ništa jer se, Bože moj, mi vodimo kao stari korisnici aka "ko vas... "...

Ali OK, tako je i SBB pre jedno dve godine na sličan način ispoštovao zakon ispoštovao zakon i ostao bez mase korisnika jer su bili kruti - ni sa ovima nisam venčan... Alternative su sve samo ne sjajne ali dobro je da ipak postoje i kao takve...
 
Ja sam danas doživeo stvarno neprijatno iznenađenje kada sam video da paket koji sam do sada plaćao dinara treba da platim 5.274,00 dinara a uz to mi u tu sumu sada računaju i to što mi naplaćuju i 250 dinara za Iris dodatni STB koji je sve ovo vreme bio besplatan u sklopu paketa.

Za ovo poskupljenje nisam znao jer nikakvo obaveštenje o tome nisam dobio osim ako je kojim slučajem otišlo u spam folder.

To što su mi ukinuli mogućnost da gledam IRIS Go na nekoj drugoj mreži osim na mts sam im oprostio ali ovolika gramzivost i jajarenje mi otprilike daju znak da je verovatno vreme za nove promene, naročito jer mi je prošlog meseca istekla dvogodišnja ugovorna obaveza...
Ako ti je dvogodisnja pretplata istekla proslog meseca dobio si uvecan racun sada jer nisi potpisao (obnovio) novi ugovor. I u tom slucaju se primenjuje mesecna naknada za korisnike van ugovorne obaveze (veca cena). Plus mts box paketi su poskupeli mislim oktobra.
 
naročito jer mi je prošlog meseca istekla dvogodišnja ugovorna obaveza...
Skokni sad do MTS sajta pa pročitaj na vreme da će ti u januaru ponovo povećati cenu tj migriraće te ponovo na najnoviju (i naravno najskuplji) verziju ekvivalentnog paketa tom koji sad koristiš.

To su počeli da rade od beše juna ili jula ove godine: nema više kao nekada kad istekne UO da nastavljaš da koristiš paket za koji si sklopio originalno ugovor samo sad sa njegovom cenom bez UO što je ~300 din skuplje nego sad automatskim i na silu ti promene paket (sa tipa "Box4 Plavi novembar 2020" na "Box 4 Plavi decembar 2022") na "ekvivalentan" iz aktuelno ponude paketa, po ceni bez UO naravno.

A onaj mesec su okačili obaveštenje da nova migracija (za korisne bez UO) će da bude u januaru.
 
Zato i kažem da sam neprijatno iznenađen ali Bože moj, kao što rekoh, kakve god da su alternative dobro je da postoje i kao što sam pre dve godine prešao iz SBB, tako i sada mogu da odem od ovih. Svi su oni iste jajare pa ako je tako bar neka se družim sa takvim za 1 dinar mesečno...
 
Blago tebi što možeš da šetaš tamo-vamo :)

Ne razumem zašto si neprijatno iznenađen kada ti je sve jasno bilo navedeno u ugovoru koji si potpisao pre dve godine.
Cena je tokom trajanja minimalnog perioda, npr. 5000 dinara za box plavi u mom slučaju.
Nakon minimalnog perioda važenja je cena 5300 dinara.

Tokom tog perioda imaš benefite kao što je dodatni STB, neki paket i slično, šta već sleduje u tvom box paketu. Sve to prestaje da bude besplatno nakon isteka dve godine.
I napisali su takođe da je sve u vezi sa opštim uslovima napisano na sajtu, znači i obaveštenja.
Imaš ukupno možda deset stavki da pročitaš na sajtu u vezi paketa.
Tako da ti niko nije kriv, svidelo se to tebi ili ne. Pročitaj ugovor, ima ukupno dve strane.

Poskupelo jeste, pa tvoje je da se informišeš pošto je i da li se nešto promenilo. Ne pamtim da se neki paket bilo čega niti kod bilo koga od telekomunikacija nije promenio za dve godine, koilko traju obično ugovorne obaveze. Valjda znaš kada ističe pa se informišeš i na osnovu toga odlučiš šta češ dalje.
Ja ne znam kako je u SBB-u, ali Telenor, sada Yettel te NE obaveštavaju, samo dobiješ veći račun.
 
Ja sam pre nekih desetak dana meilom dobio obavestenje o toj migraciji...I pitao sam danas, kada smo dogovarali produzetak saradnje, u vezi toga i receno mi je da ostaje sve po starom, odnosno placacu nekoliko stotina dinara vise jer je paket poskupeo pre nekoliko meseci. Box 3 max se valjda zove paket.
 
Blago tebi što možeš da šetaš tamo-vamo :)

Ne razumem zašto si neprijatno iznenađen kada ti je sve jasno bilo navedeno u ugovoru koji si potpisao pre dve godine.
Cena je tokom trajanja minimalnog perioda, npr. 5000 dinara za box plavi u mom slučaju.
Nakon minimalnog perioda važenja je cena 5300 dinara.

Tokom tog perioda imaš benefite kao što je dodatni STB, neki paket i slično, šta već sleduje u tvom box paketu. Sve to prestaje da bude besplatno nakon isteka dve godine.
I napisali su takođe da je sve u vezi sa opštim uslovima napisano na sajtu, znači i obaveštenja.
Imaš ukupno možda deset stavki da pročitaš na sajtu u vezi paketa.
Tako da ti niko nije kriv, svidelo se to tebi ili ne. Pročitaj ugovor, ima ukupno dve strane.

Poskupelo jeste, pa tvoje je da se informišeš pošto je i da li se nešto promenilo. Ne pamtim da se neki paket bilo čega niti kod bilo koga od telekomunikacija nije promenio za dve godine, koilko traju obično ugovorne obaveze. Valjda znaš kada ističe pa se informišeš i na osnovu toga odlučiš šta češ dalje.
Ja ne znam kako je u SBB-u, ali Telenor, sada Yettel te NE obaveštavaju, samo dobiješ veći račun.
Već sam rekao zašto sam neprijatno iznenađen - mogu da zovu i pitaju da li želim novu ugovornu obavezu ali kada ih pitam koji su benefiti toga, pre svega misleći na to da li može neki mesec po 1 dinar oni kažu da nema nikakvih benefita a kao što vidimo to nije tačno. Ili ne znaju ili namerno daju selektivne/netačne odgovore. Rekao sam i da sam neprijatno iznenađen zato što su usred ugovorne obaveze ukinuli za deo korisnika nešto što je bilo priče da će svi moći koristiti - barem za vreme trajanja UO, a to je Iris Go za one koji nisu na mts mobilnoj mreži.
 
Za Iris go nisam pametan. Isto mi se dešava zadnjih godina sa se eon-om, sestra ima sbb. Oni Iris isto preko vpn kao što ja koristim eon svo vreme otkad postoji. Tako da je meni to normalno, ko će koga i slično 🙂
Dobio sam do sada oko godinu dana besplatno za produžetke. Ova nova priča me nije još zakačila. Inače me dosada uredno zvali oko tri meseca pred istek i nudili tri meseca besplatno, što sam prihvatao.
Imam još godinu dana obavezu pa videćemo ako Yettel preživi dotle, šta će da bude.
Ne isplati se nerviranje i gubljenje vremena na njih u životu. Kada dođe vreme, papir i olovku, lepo napraviš računicu i završiš sa tim na neko vreme 🙂
Sa njima nemam problema, ne obazirem se na priče. Ako piše nešto, onda je i sa njihove strane obavezno da to poštuju.
 
Који рутер мтс даје уз бокс 3/4 пакете?
huawei hg8245w5-6t box 4
Za Iris go nisam pametan. Isto mi se dešava zadnjih godina sa se eon-om, sestra ima sbb. Oni Iris isto preko vpn kao što ja koristim eon svo vreme otkad postoji. Tako da je meni to normalno, ko će koga i slično 🙂
Dobio sam do sada oko godinu dana besplatno za produžetke. Ova nova priča me nije još zakačila. Inače me dosada uredno zvali oko tri meseca pred istek i nudili tri meseca besplatno, što sam prihvatao.
Imam još godinu dana obavezu pa videćemo ako Yettel preživi dotle, šta će da bude.
Ne isplati se nerviranje i gubljenje vremena na njih u životu. Kada dođe vreme, papir i olovku, lepo napraviš računicu i završiš sa tim na neko vreme 🙂
Sa njima nemam problema, ne obazirem se na priče. Ako piše nešto, onda je i sa njihove strane obavezno da to poštuju.
Koji vpn koristis?
 
Prošli mesec četiri dana nisam imao nijednu uslugu. Zvao svaki dan, oni svaki dan evidentirali prigovor, izvinjavali se, molili za strpljenje i savetovali da u novembru reklamiram račun za oktobar i račun će biti srazmerno umanjem. Javljaju sms-om da li je prigovor prihvaćen. Ok. Nema sms-a, stiže poštom obaveštenje da "u proteklom mesecu nisu evidentirane smetnje u korišćenju usluga" i " s obzirom da se niste obratili sa prijavom problema, ne postoji mogućnost da utvrdimo da li su vam ugovoreni servisi bili dostupni u navedenom periodu"?! Koji klošari i lažovi! Sramota!
 

Prilozi

  • 20221223_180750.jpg
    20221223_180750.jpg
    182.3 KB · Pregleda: 77
Poštovanje

Pročitao sam poslednjih 10-tak strana vezano za istek ugovora i vidim da su šarolika iskustva.
Mojim roditeljima ističe BOX4 paket sa MTS-om pa ukoliko ima neki akviziter sa OK ponudom. U pitanju je kuća sa 2 fizički odvojena sprata pa je pre 2 godine kao novi korisnik bio moj burazer a sad može opet da se vrati na oca. Radije bi ostali na MTS-u zbog objedinjenih usluga, ali imaju i opciju SBB-a.
 
Какав је huawei hg8245w5-6t за wifi? Да ли је боље искључити на њему и набавити други уређај само за то?
 
Какав је huawei hg8245w5-6t за wifi? Да ли је боље искључити на њему и набавити други уређај само за то?
Ja imam box 4 par dana i nemam za sada nikakvih problema, ali sam u stanu od 30 m2 tako da mozda nisam merodovan. Iris TV ( box za kanale) je HP4024 jednom mi je ukocio prilikom premotavanja, pa sam ga resetovao i posle je sve bilo ok. Signal je dobar, imam samsung mu 6 seriju iz 2017 god i super daje sliku. Kada uporedim za EON aplikacijom na TV-u, EON daje za nijansu ostriju sliku. Ako je eon 10 ovo je 9. U podesavanjima fabrickim sam stavio 1080p 50hz (na 60hz se vidi mikro trzanje na svakih par sekundi). To su moji utisci za sada.
Ja imam box 4 par dana i nemam za sada nikakvih problema, ali sam u stanu od 30 m2 tako da mozda nisam merodovan. Iris TV ( box za kanale) je HP4024 jednom mi je ukocio prilikom premotavanja, pa sam ga resetovao i posle je sve bilo ok. Signal je dobar, imam samsung mu 6 seriju iz 2017 god i super daje sliku. Kada uporedim za EON aplikacijom na TV-u, EON daje za nijansu ostriju sliku. Ako je eon 10 ovo je 9. U podesavanjima fabrickim sam stavio 1080p 50hz (na 60hz se vidi mikro trzanje na svakih par sekundi). To su moji utisci za sada.
Iskljucio sam hdr tj stavio na adaptivni.
Uspeo sam da mirorujem sliku na tv, daje 80 posto povrsine na tv-u, ali imaju cake sta treba da se odradi sve
 
Poslednja izmena:
Kažu da je MTS IPTV signal 1080i 50Hz.
Meni je takva postavka stizala fabrički, da tako kažemo.
Imaš temu za Iris i iskustva u njoj.
 
Juče smo podneli zahtev za IDP broj sa namerom da dobijemo što bolju ponudu za starog korisnika u mts-u.

Ako ne daju popust, pravac yetel, ako ponude što su već nudili 50% na ceo ugovor ostajemo.

Mogao sam i da raskinem na ženu uo, pa da vraćam opremu, pa da ja potpišem. Al iskreno mrzi me sve da skidam vraćam opremu, ostajemo bez neta i tv-a. Pa opet da dolaze...
 
Ja danas podneo zahtev za IDP brojem , a službenica u IMO cntru nervozna i neljubazna , ko da od nje tražim pare . Isto cu ko i prethodnik da uradim , u zavisnosti sta ponude .
Javljam sta je bilo .
 
Nazad
Vrh Dno