Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

S obzirom da na vezu uglavnom čekam po pola sata i objašnjavanje raznim nekompetentnim likovima traje još otprilike toliko to taman popunjava taj period.
 
Meni nije ništa proradilo.

Danas zvao korisnički, kažu evidentirano je da je pre podne odrađen reset podataka ali ja svakako i dalje ne mogu ni da se logujem niti da se ponovo registrujemo jer mi se ponovo javljaju iste poruke (prilikom pokušaja registracije ova sa slike)...
Ako nekako uspes da resis ovo, javi. Ja cekam resenje vec 4 meseca.... :LOL::ROFLMAO:
 
I kod mene proradio League Pass, s tim da opet imam samo 8 utakmica nedeljno, sklonili su sve one kredite iz prošle sezone (kada je krenuo bubble, mogli smo da potrošimo koliko god smo kredita imali u toku jedne nedelje, ne samo 8, a svake nedelje smo dobijali po još 8).
 
A sta su ti obracunali na prvom sledecem racunu obzirom da je proslo vise od jednog kalendarskog meseca a tebi nije stigao ispravljen racun ?
Regularno su izdali račun za naredni mesec i nakon toga je stigla ispravka za stari. Samo da napomenem da nisam platio stari dok nije stigla ispravka.
 
Pozdrav. Korisnik sam Box3 paketa od 25.februara. Otkljucani su mi svi kanali u promo periodu.
1) Da li neko mozda zna kako da znam da li mi je aktivirana usluga vracaj unazad koja se placa mesecno 100dinara? Ja to nisam zelela, ali nisam sigurna da li je neko od mojih u medjuvremenu aktivirao ili je i to besplatno u promo periodu?
2) Drugi problem koji imam, racun za februar je stigao ali mi fixni i tv stoji 0 dinara. Pre Box3 paketa sam imala Box2 (net50) koji je oznosio 2400.
Tv usluga mi je aktivirana krajem februara 25.2. ali mi nije jasno zasto je za fixni 0 dinara , kad u ugovoru stoji da 3 meseca imam paket za 1 dinar sto bi trebalo da bude od marta?
Ovde kao da su nesto vec obracunali za dinar za mesec februar a box 3 sam zakljucila krajem februara. Da li neko zna u cemu je problem, da li ima potrebe da pisem prigovor?
 

Prilozi

  • IMG_20210318_140150.jpg
    IMG_20210318_140150.jpg
    218.4 KB · Pregleda: 31
Obracunali su ti ovako, posto kazes da si imala box 2 i da si podpisala box 3, box 2 ti racunaju do dana podpisivanja usluge i toliko ce ti naplatiti sto znaci umanjenu cenu jer nisi koristila ceo mesec box 2 uslugu... a sledeci racun koji budes dobila bice 1 dinar i naredna 3 racuna ce ti biti takva, stim da ce ti treci racun biti uvecan za tih zadnjih 5-6 dana koje budes koristila njihovu uslugu a vec onda tamo naredni racun dolazi po punoj ceni. Ne racunaju od prvog do prvog nego od dana podpisivanja ugovora pa do sledeceg u mesecu istog datuma.

Fiksni ti nisu naplatili jer to svakako vec ulazi u onu cenu gore koju su ti naznacili a televiziju ne mogu da ti naplate jer je jos nisi ni koristila.

Mada ako si idalje zbunjena pozovi korisnicki pa cuj sta ce ti oni reci ali po mom misljenju sve je ok.

Nije ti aktivirana usluga vracanja unazad nego sve kanale i sve sto imaju u ponudi dobijas na 2 meseca da koristis, svi kanali odkljucani, i sve dodatne usluge su ti aktivirane, po zavrsetku 2 meseca sve ce ti to iskljuciti i ostace ti samo ono sto si podpisala.
 
Obracunali su ti ovako, posto kazes da si imala box 2 i da si podpisala box 3, box 2 ti racunaju do dana podpisivanja usluge i toliko ce ti naplatiti sto znaci umanjenu cenu jer nisi koristila ceo mesec box 2 uslugu... a sledeci racun koji budes dobila bice 1 dinar i naredna 3 racuna ce ti biti takva, stim da ce ti treci racun biti uvecan za tih zadnjih 5-6 dana koje budes koristila njihovu uslugu a vec onda tamo naredni racun dolazi po punoj ceni. Ne racunaju od prvog do prvog nego od dana podpisivanja ugovora pa do sledeceg u mesecu istog datuma.

Fiksni ti nisu naplatili jer to svakako vec ulazi u onu cenu gore koju su ti naznacili a televiziju ne mogu da ti naplate jer je jos nisi ni koristila.

Mada ako si idalje zbunjena pozovi korisnicki pa cuj sta ce ti oni reci ali po mom misljenju sve je ok.

Nije ti aktivirana usluga vracanja unazad nego sve kanale i sve sto imaju u ponudi dobijas na 2 meseca da koristis, svi kanali odkljucani, i sve dodatne usluge su ti aktivirane, po zavrsetku 2 meseca sve ce ti to iskljuciti i ostace ti samo ono sto si podpisala.
Hvalaa punoo na detaljnom odgovoru. 😊 Razumela sam, sve je u redu 😊
 
Nezvaničan info . Promo akcija m:ts za Box pakete na optičkoj infrastrukturi od 12 din. po 1 din. nastavlja se do 31.05.2021.god. .
 
Ljudi, mala pomoc. Ne znam da li se tripujem, ali sam ubedjen da je prosle nedelje kada sam gledao pisalo da se dobija 200gb za box4, ali sada vidim da pise 100gb. Pa ako neko moze da mi potvrdi da nisam prolupao.

Morao sam da sacekam da mi prodje onaj period od 3 meseca da bih mogao da raskinem ugovor i predjem u box4, mada ne znam da li treba i onih 6 meseci(to mi prolazi u petak). Taman sam hteo da vidim od ponedeljka da prebacim kada prodje ovo zatvaranje, ali odjednom sada vidim da su smanjili za duplo gigabajte, tj. ako ja nesto nisam tu prevideo. Jel moguce izgurati preko promotera da sada daju tih 200gb
 
Izgleda da je duplirano važilo samo do kraja februara.

* Ukoliko ste zaključili ugovor u periodu od 1.12.2020. do 28.2.2021. dobijate duplo više GB zajedničkog 4G interneta.
 
Hvala. Jedino da vidim ako moze preko promotera da se izgura da daju tu istu ponudu.
 
Ne znam da li je ovo pravo mesto, a interesuje me MTSova android aplikacija MTS TV GO.
Jel to ikom radi kako treba, meni non stop puca.
Znači preusmerite mi post ako pišem u pogrešnoj temi.
 
Ne znam da li je ovo pravo mesto, a interesuje me MTSova android aplikacija MTS TV GO.
Jel to ikom radi kako treba, meni non stop puca.
Znači preusmerite mi post ako pišem u pogrešnoj temi.
Navodno rade na lansiranju app IRIS go koja ce zameniti MTS TV GO koja je inace ocajna. Izbacili su Arena Colud po ceni od 1099 rsd za povoljniji paket i 1299 rsd skuplji.
Post automatically merged:

Zanima me da li se sklapanjem ugovora na drugoj adresi za optiku ostvaruje pravo na promociju 12 meseci po 1rsd? Kakva su vam iskustva?
 
@Bandzi8

Ako misliš na to da li ako već imaš BOX paket i sklopiš novi na drugoj adresi dobijaš 12 meseci, odgovor je - Da. Novi korisnik je kombinacija JMBG+Adresa. Istovremeno, ja sam imao u jednom trenutku 3 BOX paketa na dve adrese (pošto nisu znali da urade seobu jednog od njih), jedan od kojih je bio na optici, i za sva tri sam dobio akciju za nove korisnike.
 
Ovi iz mts-a su komedija.

Dvanaestog podneo zahtev da uvedem optiku i boks 3, dosli momci 13., sve lepo odradili, proverili, sve radilo i naravno potpisao u govor. Sada mi posalju racun na kome su fakturisali pretplatu i pozive ka mts mobilnom u boks paketu gde je sve to besplatno. Reklamiram to i lik me pita za koji period je naplaceno, ja mu kazem 14., a on mi kaze da mi je ugovor aktiviran 15.(naravno niko od njih nije spomenuo da ne smem da koristim telefon dok ne zavedu kod njih). Ja na to kazem da mi je sve uvedeno 13. i da sam tada i potpisao ugovor za boks paket, tj. nakon sto su momci uveli optiku(12. nisam imao aktivne njihove usluge, ni tv, ni fiksni, ni net). Kaze da ce mi neko javiti. Niko me ne zove, proslo 3 dana posle zakonskog roka za odgovor. Odlucim da pozovem i javi se zena/devojka, kazem niko me nije zvao, nije mi nista javljeno, kaze prosledice kolegama, zvace me. Zovem dva dana kasnije, jer me opet niko nije pozvao, javlja se neka druga, "obavesteni ste da je reklamacija neosnovana", pa ne bih se bas slozio(bar se ne secam da mi je ova prva to uopste spomenula), ali ona nastavlja po svom. "Posto ste zahtevali odgovor bice vam poslat"(pretpostavljam pismenim putem).

Znaci, njihova logika: "Jeste vi 13. uveli nase usluge i potpisali ugovor, ali smo mi ugovor zaveli 15. u mesecu, pa smo vam onda naplatili sve sto je besplatno u boks paketu jer mi to nismo zaveli u sistemu." Ja bih samo voleo da mi objasne po kom osnovu mi onda naplacuju bilo sta pre 15., ako po njima ja nisam bio njihov korisnik pre toga. Jer ili postoji ugovor od 13. ili od 15., ne moze i jedno i drugo.

Zeznuo sam se sto sam ih i zvao, jer bi mi bilo lakse da sam platio tu smesnu cifru od par stotina dinara. Ali mi odmah proradi inat cim mi neko prebacuje njihovu gresku kao moju krivicu, jer ne volim da me neko pravi ludim. Da samo lepo kazu:"Izvinite, pogresili smo, problem nam je da ispravimo to u sistemu. Jel vam ne bi predstavljalo problem da platite?" Naravno, rekao bih da nije nikakav problem, ali kada mi ovako nastupe....
 
Napiši prigovor na račun, ako si u pravu stoniraće to i poslaće ti ispravljen račun.
Ne razumem kako si uopšte dobio neki račun od njih za ovaj mesec, račun za ovaj mesec ne može da bude pre početka aprila. Mislim, ne razumem taj deo "fakturisali pretplatu", ne bi trebalo da mogu bilo šta da fakturišu pre prvog.
 
Nisam ni rekao da je za ovaj mesec. Valjda je svakom logicno da je racun za prethodni mesec. Rekoh da sam ih zvao i podneo reklamaciju na racun i da su na kraju tek nakon mojih poziva odgovorili da je neosnovana, a ja sam morao da zovem posto me oni nisu zvali ni nakon isteka zakonskog roka za odgovor na reklamaciju.
 
@markomix pošalji kroz aplikaciju ili sajt prigovor na račun i navedi da si ugovor potpisao 13. i da ti je usluga aktivirana i da nisi mogao da znaš niti si upozoren da usluga nije sistemski formirana već je samo montirana i fiktivno ugovorena, i da usled navedenog smatraš da ne treba da platiš navedenu naknadu i da osporavaš celokupan iznos računa. Screenshotuj to što si im napisao kroz aplikaciju pre slanja. Zahtevaj odgovor na email, brže ide.

Ispraviće ti. Meni su ispravljali slične stvari, pogotovu kad je "fiktivno pušten paket" i onda pošto monterima treba XYZ dana da unesu ugovor za net (fiksni se "fiktivno montira", i onda ga samo "prevežu" na BBTF port kad donesu ONT), trebao sam da platim ceo mesec pretplatu za fiksni.

A u selu kad sam ugovarao BOX 3 FIX+NET20+msat Plus, trebalo im je 2 meseca da ugovore BOX zato što su prvo uradili fiksni pa onda posle 15 dana poslali modem poštom, pa onda posle mesec dana došli da monitraju antenu i STB i posle još dve nedelje su evidentirali ugovor. Do tad se usluge naplaćuju po punoj ceni, 659 din za fiksni, 1749 din za NET 20 bez UO, i 1449 din za msat Plus bez UO. Od 5 meseci po dinar ispadne 4666 za prva dva meseca odnosno za prvih 45 dana, i još 0.5 din za drugih 15 dana. Ispravili su mi prvo tako što su stornirali 659 din za pa je prvi račun bio samo internet, što nije korektno jer sam 15 dana bio bez interneta odnosno bez modema koji su mi naknadno poslali poštom, a svakako imam 5 meseci po dinar jer sam uz taj ugovor za fiskni potpisao CEO BOX 3 paket, a posle su sve to stornirali na 0 dinara.

Pritom, bez trunke rasprave sa bilo koje strane, to je sve standardna procedura i njima je potpuno jasno da se ovo jako često dešava. Bukvlano sam "mhm, u redu gospodine unela sam prigovor bićete obavešteni o rešenju".
 
Sada sam pogledao. Podneo sam prigovor i preko moj mts na sajtu 10.03. (vidim sada na mejlu)., ali nisam dobio odgovor.
 
Idi u poslovnicu onda. Ako je to toliko dugo već u stomaku birokratije i nije rešeno, verovatno je to čuveni problem "imate nalog u radu", koji se vrti tako mesecima. Odi u poslovnicu, traži da razgovaraš sa šefom poslovnice jer generalno samo on/ona će imati dovoljno strpljenja, vremena, znanja i privilegija da te saslušaju, shvate problem, i reše ga. Oni mogu da izdaju nalog za korekciju pa će to opet "kolege iz službe za brigu" da pogledaju i reše, ali ide drugim kanalima (mejl osobi a ne ticketing sistem) pa brže ide.
 
"Bez inata nema zanata" - Milan Kragujević, 2021.

Ako hoćeš da nešto uradiš u okviru Telekoma, ponesi mnogo strpljenja, malo inata, i ličnu kartu :)
 
I kod mene proradio League Pass, s tim da opet imam samo 8 utakmica nedeljno, sklonili su sve one kredite iz prošle sezone (kada je krenuo bubble, mogli smo da potrošimo koliko god smo kredita imali u toku jedne nedelje, ne samo 8, a svake nedelje smo dobijali po još 8).
Nakon odabira utakmice sinoc, izadje mi da imam jos 14.
 
Koliko se sada ceka od dana prijave do dolaska ekipa za instalaciju BOX 2 paket/fiksna+tv start/?
Pitam za drugara.
Hvala!
 
Kolege, jedno pitanje : trenutno sam na SBB-u , bez ugovorne obaveze ( telefon takodje u SBB-u ). Znaci nemam nista kod Telekom-a.
Da li imam pravo ( mogucnosti imam ) da predjem na BOX3 ( fiksni + tv + net ) sa ovom akcijom od 12 meseci po 1 dinar ?
 
Ima optika u zgradi od pre 5-6 meseci. Sami mi nije bilo jasno u vezi fiksnog telefona, tj. uslova akcije. Hvala na odgovoru i kolegama koji su mi poslali dodatni info na pm.
 
Ima optika u zgradi od pre 5-6 meseci. Sami mi nije bilo jasno u vezi fiksnog telefona, tj. uslova akcije. Hvala na odgovoru i kolegama koji su mi poslali dodatni info na pm.
Nema sta da ti bude nejasno, prosto je tako da ako hoces bilo koju uslugu od mts-a moras da imas njihov fiksni prikljucak.

Ne mozes da uzmes internet i televiziju a da ne uzmes fiksni telefon, to je pod moranje, ne zato sto da bi ti ostale usluge mogle da rade nego eto samo zato sto su oni tako rekli. A internet i televizija ce ti rade i ovako i onako imao ti fiksni ili nemao ali ovo je samo nametanje necega sto ti ne treba u cilju naplacivanje necega sto ne koristis i sto ti ne treba u danasnje vreme mobilnih telefona i neogranicenih minuta.

Ali to svi placamo pa neces ni ti biti oslobodjen toga. Pomiris se sa time da ne moze drugacije ili trazis alterntivu gde moze samo net bez fiksnog.
 
Nazad
Vrh Dno