To je samo na papiru i tako bi trebalo da bude po zakonu, dok je u praksi u slučaju Supernove od 10 pa do 20 dana!4 radna dana.
Meni je tako i bilo ne mogu da gresim dusu 8 kalendarskih a 4 radnaTo je samo na papiru i tako bi trebalo da bude po zakonu, dok je u praksi u slučaju Supernove od 10 pa do 20 dana!
Moze li link do zakona u kom je ovo navedeno, da mogu da se pozovem na to jer hocu da ih pritisnem da mi zavrse to sto pre jer mi fiksni vise nije pod ugovorom pa necu da placam impulse bezveze kad cu imati besplatne pozive ka mts mrezi cim migriram na supernovu.4 radna dana.
U mts radi gomila nesposonjakovića, počevši od info servisa to tehnike i nazad!
Nakon par meseci korišćenja HBOGo koji sam dobio uz paket i automatskog logovanja prilikom svakog pristupa, na svakom uređaju (desktop, laptop, mobilni, TV) sa njihovim mts.rs mailom i passom koji em koristim često pa ga znam u pola noći em sam ih i pored toga zapisao, prošle subote samo piše da sam izlogovan. Probam da se ulogujem izađe mi poruka sa slike 1.
OK, probam da promenim pass ali neće ni to već mi izađe poruka sa slike 2 i ne dozvoljava mi reset lozinke.
Nazovem njihovu podršku, oni me upute na HBOGo.
OK, nazovem u nedelju HBOGo, dam im podatke, oni u sistemu uopšte ne vide nikog sa tim mailom (!?)... Kažu mi bi vam pomogli ali nije do nas.
Ponovo pozovem tehničku podršku mts, oni kažu beeeeeeee i prebace me na informacije umesto na nekog stručnijeg ko se bavi time. Na informacijama dođu na ingenioznu ideju da ipak pozovem HBOGo i rešim sa njima i tu mi čulne film te im kažem svašta, između ostalog da nije na korisniku da juri pružaoce usluga nego da ja imam ugovor sa NJIMA gde su se ONI obavezali da pruže uslugu pa neka ONI to rešavaju sa HBOGo. Ovaj samo reče da će upisati urgentni prigovor i da će me neko zvati.
Stvarno su me i pozvali u utorak sa private number, pitali u čemu je problem, ja kažem da ne mogu da se ulogujem na HBOGo i onako iz glave problem sa porukama i kodovima, oni kažu OK, hvala i to bi bilo to od utorka do danas.
Problem nije rešen, oni ne zovu, ja takođe nisam jer se pitam čemu ih zvati kada od ovih što se javljaju nema vajde jer čak ne znaju ni sa kim bi me spojili...
Ma jeste, pored plaćene usluge, ja sad moram da pravim novi nalog, koji neću nikad koristiti...Uzmi trial pa gledaj
Moze li link do zakona u kom je ovo navedeno, da mogu da se pozovem na to jer hocu da ih pritisnem da mi zavrse to sto pre jer mi fiksni vise nije pod ugovorom pa necu da placam impulse bezveze kad cu imati besplatne pozive ka mts mrezi cim migriram na supernovu.
Koliko traje postupak prenosa broja?
Za postupak provere ispunjenosti uslova i slanja obaveštenja o istom, operator davalac broja ima na raspolaganju najduže tri radna dana od dana kada je primio zahtev za prenos broja, pri čemu ovaj rok počinje da teče od prvog sledećeg radnog dana od dana prijema zahteva za prenos broja
Od trenutka kada je operator davalac broja prihvatio prenos broja, do izvršenja ovog prenosa ne može da prođe više od tri radna dana.
Eto omasi za dan nije 4 nego 3, ja kao da se secam da je bilo 4 a mozda su i izmenili i smanjili za dan.Da odgovorim sam sebi, posto sam kontaktirao Ratel i covek me uputio na ovaj link http://prenesibroj.rs/#uputstvo-fiksna
Cekaj je l se to meni cini ili ti stajes na stranu mts-a? Cega je deo ponude? Kakve veze ima promocija, danas da mi prestane optika da mi radi, ti ćeš mi reći pa nije ti istekla promocijaNisi ti platio League Pass niti je zvanično deo Box paketa Plus još nisi ni ispucao 12 dž meseci.
Imam i ja pa nema teorije da ću na Areni to da gledam. Ako uopšte budem dokon i blesav da gledam to do 4-5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari