Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Sramota stvarno, pred ovakav dogadjaj koji sledi.
 
Ugovor za Box 4 beli sklopljen pocetkon oktobra 2020. po 1 dinar 12m.
Po dinar racun poceo u decembru mesecu za mesec novembrar 2020. (ali uvecan za neka placanja telefonom, parking, oglasi...)
Ako bi ja sada zeleo uzeti telefon na moilni broj koji je u box4 paketu za koji imam jos 7 meseci po dinar, sta se i kako desava?
Sta ce mi se dodati, hoce li se nesto oduzeti, hocu li imati ith 7 meseci po dinar ili koliko god mi ostane meseci po dinar kad budem uzimao telefon?
Hoce trebati neki novi ugovor?
Hoce li se moci dobiti jos neki mesec po dinar, u slucaju da se sklapa novi ugovor na 24m?
Sta ako uzmem telefon u oktobru ili novembru 2021. kad istice/istekne 12m po dinar?
Hoce li se onda za novu uo moci dobiti jos neki mesec po dinar i koliko za box4 beli?
 
U toku mi je migracija fiksnog telefonskog broja sa mts-a na supernovu, pa me interesuje koliki je zakonski rok da mi tu migraciju zavrse ?
 
4 radna dana.
 
Ja sam ugovor sa njima sklopio 8-og avgusta 2020-e godine. Broj mi je tek prenešen bio 15-og oktobra za moj rođendan. Ja ispade najgore prođoh. :D
 
Imam BOX 3 i već drugi mesec za redom dobijem račun sa dodatnim uslugama koje nisam aktivirao, npr HBO i još nešto prošlog meseca, uložim prigovor na račun, uvaže ga i pošalju mi novi ispravljeni. Sada opet isto, uključili mi neki Filmbox ako se dobro sećam i opet račun nešto veći. Zovem tehničku podršku i kažu mi možda je neko slučajno uključio jer je inicijalni PIN za kupovinu 1111, a TV koriste i moji roditelji koji su penzioneri i ništa ne znaju osim da menjaju kanale i sl. Kaže čovek iz tehničke možda je neko slučajno pogodio PIN... Odem ja do Set Top Box-a i kada sam menjao PIN vidim da nije 1111 nego 1234, što je neverovarno da je neko tek tako pogodio.

Zanima me da li je neko imao slična iskustva? Sve je počelo od kada su prešli na novu Iris platformu.
 
To je do njih. Mnogima se to desilo. Telekom neko u poslednje vreme vrlo uspešno urušava. Kao da nije ona firma od pre par godina.
 
U mts radi gomila nesposonjakovića, počevši od info servisa to tehnike i nazad!
Nakon par meseci korišćenja HBOGo koji sam dobio uz paket i automatskog logovanja prilikom svakog pristupa, na svakom uređaju (desktop, laptop, mobilni, TV) sa njihovim mts.rs mailom i passom koji em koristim često pa ga znam u pola noći em sam ih i pored toga zapisao, prošle subote samo piše da sam izlogovan. Probam da se ulogujem izađe mi poruka sa slike 1.
OK, probam da promenim pass ali neće ni to već mi izađe poruka sa slike 2 i ne dozvoljava mi reset lozinke.
Nazovem njihovu podršku, oni me upute na HBOGo.
OK, nazovem u nedelju HBOGo, dam im podatke, oni u sistemu uopšte ne vide nikog sa tim mailom (!?)... Kažu mi bi vam pomogli ali nije do nas.
Ponovo pozovem tehničku podršku mts, oni kažu beeeeeeee i prebace me na informacije umesto na nekog stručnijeg ko se bavi time. Na informacijama dođu na ingenioznu ideju da ipak pozovem HBOGo i rešim sa njima i tu mi čulne film te im kažem svašta, između ostalog da nije na korisniku da juri pružaoce usluga nego da ja imam ugovor sa NJIMA gde su se ONI obavezali da pruže uslugu pa neka ONI to rešavaju sa HBOGo. Ovaj samo reče da će upisati urgentni prigovor i da će me neko zvati.
Stvarno su me i pozvali u utorak sa private number, pitali u čemu je problem, ja kažem da ne mogu da se ulogujem na HBOGo i onako iz glave problem sa porukama i kodovima, oni kažu OK, hvala i to bi bilo to od utorka do danas.
Problem nije rešen, oni ne zovu, ja takođe nisam jer se pitam čemu ih zvati kada od ovih što se javljaju nema vajde jer čak ne znaju ni sa kim bi me spojili...
 

Prilozi

  • Screenshot_20210301-233214_HBO GO.jpg
    Screenshot_20210301-233214_HBO GO.jpg
    49.1 KB · Pregleda: 25
  • Screenshot_20210301-233250_HBO GO.jpg
    Screenshot_20210301-233250_HBO GO.jpg
    54 KB · Pregleda: 27
Moze li link do zakona u kom je ovo navedeno, da mogu da se pozovem na to jer hocu da ih pritisnem da mi zavrse to sto pre jer mi fiksni vise nije pod ugovorom pa necu da placam impulse bezveze kad cu imati besplatne pozive ka mts mrezi cim migriram na supernovu.
 
@Martin Mystere Nisi uopšte naveo koji Box paket imaš tj koji TV paket plaćaš (Start, Plus ili Max). Pošto jelte prvih 2 meseca svim korisnicima su aktivirani svi TV paketi i sve (dodatne) usluge pa samim tim i HBO+/HBO Premium TV paket /kako god ga sad zove Telekom a posle toga samo ono ti sleduje u Start / Plus gde nemaš HBO paket niti HBO Go. Tako da ako si korisnik Crvenog ili Plavog Box paketa a nisi dokupio HBO+ paket nemaš više HBO Go.
 
Njihovi operateri nemaju pojma sta rade. Ja ne mogu vec 5 meseci da napravim nalog na HBO GO iako imam box 4 beli uz koji ide HBO GO. Prigovor podnet jos pre 4 meseca, zvali 3 puta sa privatnog broja i uvek je epilog "poslacemo Vas prigovor nadleznoj sluzbi". Vise ne znam sta mi je ciniti...
 
Možda je neko imao sličan problem, pa da pitam.
Imam BOX4 plavi, 50/8, dva stb-a (jedan onaj crni veći i jedan dodatni manji). Prvi je direktno vezan na ruter kablom, a drugi preko powerlinea u drugu sobu.
Na tom drugom u drugoj sobi se dešava na svakih 20-ak minuta crna slika koja traje manje od sekund i to tv vidi kao da sam na kratko izvukao HDMI kabl pa ga vratio (pojavi se HDMI SOURCE na tv-u). Sam kabl kad priključim u laptop nema takvih prekida.
Zna li neko šta može da bude problem i da li je problem powerline ili nešto drugo? Imate li neku ideju?

Hvala.
 
Najgore od svega što se njihova nesposobnost prepliće sa bezobrazlukom - kada su mi obračunali tri STB ja sam iskopao i dokazao da je reč o dva i kada su dobili neophodan dokaz ispravili su račun. Sada ja treba i da se ganjam sa HBOgo iako ja sa njima nemam apsolutno ništa, ta usluga mi sleduje preko ugovora sa mts.

A recimo rešenje može da bude da oni izvrše reset u/n i passa i da se ponovo registrujem ali kome ja to da predložim...
 
Možda nisu na vreme platili HBO Europe-u kao što nisu platili NBA League Pass pa ne radi? :D
Nema druge nego da im jašiš po glavama dok ne dobaciš do nekog ko razume šta pričaš i pride može da ti re-kreira nalog.
 
Meni tako tip iz podrške rekao da nisam ni napravio nalog na nba.com, a tamo em imam nalog od pre, em mi taj nalog nije ni potreban, nego se koriscnici MTS-a loguju koristeći MTS login i pass, em sam gledao celu prošlu sezonu tako, uključujući brdo utakmica u bablu, kao i novu sezonu sve do pre 4-5 dana.
 
Kod mene na MojMTS portalu uopšte ne prikazuje tu sekciju gde se aktiviraju/deaktiviraju NBA paketi, otvori praznu stranicu. Tako je zabolo još par meseci nakon što su počeli da prenose NBA na Arena kanalama... nešto je bilo pobrljavilo oko onog refresh-a broja utakmica mesečno i kad sam uradio deaktivaciju pa da ponovo aktiviram od tad ne otvara tj ne nudi izbor ta 3 paketa koja imaju u ponudi :D

A da nije njima to malo prska neka baza podataka sa nalozima za te dodatne servise? :D
 
To je prvo što sam pomislio da se desilo jer u HBOgo kažu da nisam ni prvi ni jedini sa tim problemom.
 
Ovaj blam sa NBA u sred ovog vikenda, nikad im necu oprostiti.
 
U mts radi gomila nesposonjakovića, počevši od info servisa to tehnike i nazad!
Nakon par meseci korišćenja HBOGo koji sam dobio uz paket i automatskog logovanja prilikom svakog pristupa, na svakom uređaju (desktop, laptop, mobilni, TV) sa njihovim mts.rs mailom i passom koji em koristim često pa ga znam u pola noći em sam ih i pored toga zapisao, prošle subote samo piše da sam izlogovan. Probam da se ulogujem izađe mi poruka sa slike 1.
OK, probam da promenim pass ali neće ni to već mi izađe poruka sa slike 2 i ne dozvoljava mi reset lozinke.
Nazovem njihovu podršku, oni me upute na HBOGo.
OK, nazovem u nedelju HBOGo, dam im podatke, oni u sistemu uopšte ne vide nikog sa tim mailom (!?)... Kažu mi bi vam pomogli ali nije do nas.
Ponovo pozovem tehničku podršku mts, oni kažu beeeeeeee i prebace me na informacije umesto na nekog stručnijeg ko se bavi time. Na informacijama dođu na ingenioznu ideju da ipak pozovem HBOGo i rešim sa njima i tu mi čulne film te im kažem svašta, između ostalog da nije na korisniku da juri pružaoce usluga nego da ja imam ugovor sa NJIMA gde su se ONI obavezali da pruže uslugu pa neka ONI to rešavaju sa HBOGo. Ovaj samo reče da će upisati urgentni prigovor i da će me neko zvati.
Stvarno su me i pozvali u utorak sa private number, pitali u čemu je problem, ja kažem da ne mogu da se ulogujem na HBOGo i onako iz glave problem sa porukama i kodovima, oni kažu OK, hvala i to bi bilo to od utorka do danas.
Problem nije rešen, oni ne zovu, ja takođe nisam jer se pitam čemu ih zvati kada od ovih što se javljaju nema vajde jer čak ne znaju ni sa kim bi me spojili...

Mene su tako vrteli danima. Isti problem kao sto ti imas. Navodno su i urgencije pisali da se to sredi. Ono, otvoren je nalog , sad cu ja da napisem urgenciju...Budite bez brige, uskoro ce biti sredjeno. Proslo je vise od mesec dana. Cimao bih ja njih i dalje ali ono cekanje od pola sata minimum da se neko javi, ubija u pojam. Tako da sam odustao od HBOgo
 
Nisi ti platio League Pass niti je zvanično deo Box paketa ;) Plus još nisi ni ispucao 12 dž meseci.

Imam i ja pa nema teorije da ću na Areni to da gledam. Ako uopšte budem dokon i blesav da gledam to do 4-5.
 
Moze li link do zakona u kom je ovo navedeno, da mogu da se pozovem na to jer hocu da ih pritisnem da mi zavrse to sto pre jer mi fiksni vise nije pod ugovorom pa necu da placam impulse bezveze kad cu imati besplatne pozive ka mts mrezi cim migriram na supernovu.

Da odgovorim sam sebi, posto sam kontaktirao Ratel i covek me uputio na ovaj link http://prenesibroj.rs/#uputstvo-fiksna

Koliko traje postupak prenosa broja?
Za postupak provere ispunjenosti uslova i slanja obaveštenja o istom, operator davalac broja ima na raspolaganju najduže tri radna dana od dana kada je primio zahtev za prenos broja, pri čemu ovaj rok počinje da teče od prvog sledećeg radnog dana od dana prijema zahteva za prenos broja

Od trenutka kada je operator davalac broja prihvatio prenos broja, do izvršenja ovog prenosa ne može da prođe više od tri radna dana.
 
Nisi ti platio League Pass niti je zvanično deo Box paketa ;) Plus još nisi ni ispucao 12 dž meseci.

Imam i ja pa nema teorije da ću na Areni to da gledam. Ako uopšte budem dokon i blesav da gledam to do 4-5.
Cekaj je l se to meni cini ili ti stajes na stranu mts-a? Cega je deo ponude? Kakve veze ima promocija, danas da mi prestane optika da mi radi, ti ćeš mi reći pa nije ti istekla promocija :ROFLMAO:

I sad na sajtu stoju da ja kao korisnik box 4 paketa imam odredjeni paket. Šta je sporno?

Gde su ovi što pišu poruke i što rade za mts, imaš pm druže, javite tamo da plate NBA i da ne radi usluga.

Upravo im pišem na cetu, a oni kao da žive u nekoj drugoj dimenziji...
 
Ne karikiraj, internet je primarna usluga a NBA LP je nešto što si gratis dobio beše prvih godinu dana i nešto što nije zvanično sastavni deo ni jednog od Box paketa.
A ti napisa platio si i zato mora da radi. Kao extra ironija je što uopšte se pozivaš na plaćanje u momentu kad im daješ 1 din mesečno.

Dakle, ne stajem na stranu MTS-a i slažem se da jeste blam za njih zbog momenta u kom to prestaje da radi ali se ne slažem sa drugim delom tvoje izjave gde pišeš da si oštećen, uskraćen i da si platio nešto što nisi platio već dobio gratis. I zato sam i ostavio komentar na tvoj komentar.
 
I jesi pravu i nisi u pravu.

Internet jeste primarna usluga ali dok je npr. LP bio u uslovima ponude pa makar i gratis oni su u obavezi da ti to pruže jer je možda prilikom izbora operatera/usluge upravo taj LP bio tad na vagi da se neko odluči za mts a ne recimo za SBB. To je onda lažno reklamiranje i obmanjivanje potencijalnog korisnika.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: M J
Nazad
Vrh Dno