Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Vidi u podesavanjima za viber pod backup kako ti je podeseno? Jednom na dan, nedeljno ili mesecno? I podesi da ti backup radi samo na wifi.
Što se bekap tiče, nikada nisam ni palio isti ako se sećam. Imam ovo iz slike u prilogu...
meni se desavalo da koristim hbo skida sa viber kvote. Ranije sam im predlagao da to spoje. Po 10 za svaku app ali da se trosi zbirno.
Ma nešto se tu čudno dešava, ja sam ranije bio na play+30 pa su mi izgleda ostali više servisa nego što je moguće altivirani, sad se pojavljuju i gase tako sami od sebe.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230123-155108_Viber.jpg
    Screenshot_20230123-155108_Viber.jpg
    53.9 KB · Pregleda: 24
Ukoliko na Yettel petak dobijem 10gb koji važe u narednih 24 sata, da li se tih 10gb troše pre interenta iz paketa ili se prvo troši internet iz paketa?
 
Prvo se troši internet iz Yettel petka, pa iz promocija tipa ono 2x net za Novu Godinu i slično pa tek na kraju internet iz samog tarifnog paketa.
 
Zdravo,
Уколико кроз апликацију променим пакет на већи, да ли губим сав нет који имам у тренутку промене пакета?
Kada se promeni paket, briše se trenutno stanje, ali se zato dobija nov iznos po paketu koji si izabrao ;)
 
Imam pripejd broj yettel.Broj imam preko 15 godina.Hocu da prebacim u mts.Ali nemam karticu sa pin i puk.
 
ako ti ovde support ne odgovori, pozovi 0639000 pa pitaj. verovatno treba da odes do yettel poslovnice i da uz licnu kartu, broj registrujes na svoje ime.
 
Pozdrav, od juce mi kompanijski postpaid broj ne dozvoljava pozive. Koga god da pozovem, cak i korisnicki servis kaze mi da su mi Pozivi Trenutno onemoguceni. Ja mogu da primam pozive, ali ne i da zovem. U poslovnici nemaju pojma sta je, i hoce da mi menjaju karticu, ali kartica radi, prijem imam, pozive primam. Racuni se redovno placaju.
 
Pozdrav, od juce mi kompanijski postpaid broj ne dozvoljava pozive. Koga god da pozovem, cak i korisnicki servis kaze mi da su mi Pozivi Trenutno onemoguceni. Ja mogu da primam pozive, ali ne i da zovem. U poslovnici nemaju pojma sta je, i hoce da mi menjaju karticu, ali kartica radi, prijem imam, pozive primam. Racuni se redovno placaju.

Zdravo, hajde nam se javi putem privatne poruke, rado ćemo proveriti sve detalje za tebe.
 
Zanima me, zasto sy jos uvek moguce, preko vase firme, prevare sa preimium SMS brojevima, konkretno sa 5225?
Moja majka se navodno "prijavila" na taj premim SMS servis, iako to nije tacno, i vi iz vase kompanije to dobro znate!
Posto ima preko 70 godina sigurno se nije prijavila na taj servis, jos se oporavljala od korone. Kad je videla racun ukapirali je da nesto nije u redu, ali je meni ipak prekasno javila pa joj se stiglo oko 7 SMS-ova, a za svaki treba da plati 300din!!!!
Na nasu zalbu, krivicu svaljujete na neki fantom firmu iz BG koje ja povezana posle sa stranim, naravno sve nesto povezano da se gubi trag, pa kao njima da se zalimo.
Svi znamo da imate procenat od ovih 300din po SMS, pa zato i dalje saradjujete sa prevarantima koji bukvalno pljackaju vase klijente.
Mene isto zanima zasto moja majka, koje vas klijent sigurno preko 10god, nije zasticena sa vase strane? Posalo sam jos jednu reklamaciju, gde sam napisao da ako se tih 2100 ne prebaci na pretplatu, nego se insistira ne placanju necega sto moja majka nije koristila, ide vam raskid ugovora... pa da se ljubimo
Niko od gospode iz Yettela nije odgovorio kolegi,a i evo u istu zamku je upala i moja majka.
Hoće li neko da objasni kako je moguća ova pljačka i to samo u Vašoj mreži?
Nemojte da se šalimo da je neko kliknuo na neki sajt ili takve gluposti jer ipak nismo maloumni toliko koliko Vi smatrate?
 
Nemojte da se šalimo da je neko kliknuo na neki sajt ili takve gluposti jer ipak nismo maloumni toliko koliko Vi smatrate?
I da je neko kliknuo nesto na nekom sajtu, placanje toga sto je kliknuto se ne vrsi preko SIM kartice nego preko racuna ili PayPal-a.
Ako su vam prodali tu pricu ta im prica ni malo ne pije vodu.
Placanje preko SIM kartice je moguce samo ako se posalje odredjena poruka, kao na primer za parking, i onda se ta naknada dodaje na mesecni racun.

Naravno da nece da odgovore jer odgovaraju selektivno na ono sta njima odgovara, a i svaka prevara ide njima u korist, mene su zakinuli za 6 meseci benefita i nikom nista, sve je posteno, a da mi nije ponudjeno sve to sto sam trebao dobiti ne bi ni prelazio iz MTS-a u Yettel.
 
Niko od gospode iz Yettela nije odgovorio kolegi,a i evo u istu zamku je upala i moja majka.
Hoće li neko da objasni kako je moguća ova pljačka i to samo u Vašoj mreži?
Nemojte da se šalimo da je neko kliknuo na neki sajt ili takve gluposti jer ipak nismo maloumni toliko koliko Vi smatrate?
Zdravo,


Kada je reč o uslugama provajdera, obično se korisnici prijave za njihov prijem putem na primer, nekog horoskopa, ili nekog sajta i slično. Za sve detalje u vezi premium SMS poruka, potrebno je kontaktirati provajdera koji pruža navedenu uslugu. Yettel je samo posrednik u pružanju istih i to na taj način da svojim korisnicima omogućava korišćenje premium servisa. Ukoliko je potrebna još neka provera, mi smo na raspolaganju, pa nam možeš proslediti detalje putem privatne poruke.
 
@Yettel Srbija
Prestanite da se pravite ludi i da pricate da su se ljudi sami prijavili kada nekada to nije slucaj. Ovo je klasicna prevara i svi nasi operateri se prave ludi. Na forumu cak postoji i posebna tema o ovome i problemima sa kojima se korisnici susrecu. Precutno saradjujete sa sumnjivim firmama i sigurno je da snosite deo odgovornosti. Da se ja pitam inspekcija bi trebala da se pozabavi radom svih ovih sumnjivih firmi, kao i odgovornosti svih operatera.
 
Da li je 4G uslugu moguce koristiti sa eSim brojem? Iz aplikacije nece da mi aktivira uslugu, vec me salje na sajt gde su informacije o usluzi.
 
Hvala ali mislim da se ovo odnosi na nepostovanje ugovora od strane operatera.
Kod mene je problem sto nije stavljeno u ugovor ono sto je obecano i sad oni prevrcu pricu kako hoce.
Posle slanja nekoliko poruka za reklamaciju rekli su mi da je bila ponuda 6 meseci za 1 dinar ako ne uzmem popust za kupovinu telefona ali posto sam izabrao 19000 popust za telefon onda tih 6 meseci za 1 dinar ne vazi, znaci ili ovo ili ono.
To meni tako nije recno, receno mi je da cu dobiti i popust i 6 meseci za 1 dinar ali kad nije stavljeno u ugovor ne mogu nista, samo bezveze trositi vreme za natezanje sa njima i nece nista biti reseno. A dok sam bio prisutan, radnica kod koje sam pravio ugovor imala je poteskoska sa sistemom i stampanjem ugovora, dok sam cekao pored mene je proslo troje ili cetvoro ljudi, svi su uzeli nove telefona na popust za recilazu i svima je receno da traje akcija gde svi korisnici koji potpisu ugovor dobijaju 6 meseci za 1 dinar. Ni oni takodje, kao ni ja, nisu ni citali ugovor jer su verovali osobi kod koje su sklapali ugovor, samo su ga potpisali i stavili u dzep, a takvih je koliko hoces i problem se primeti tek kad stigne racun ili se desi nesto sto nije dogovoreno/receno ali onda nema pomoci. Jedino sta je ispostovano je taj popust sto sam dobio za kupovinu telefona i sto sam dobio 5 puta vise interneta jer im je to bila neka novogodisnja akcija, ostalo nista od onog sta je receno nije ispostovano, odnosno stavljeno u ugovor.
Ja sam cak hteo da potpisem ugovor na godinu dana zbog telefona i veceg tarifnog paketa pa posle da obnovim ugovor za manji tarivni paket ali su mi rekli da ne moze iako na njihovom sajtu tako ne pise, a cena mobilnog uredjaja se ne bi menjala, ostala bi ista. Gledao sam sve na njihovom sajtu i sve sta tamo pise u radnji su mi rekli da ne moze.
Jedino sta mozda mogu da raskinem, po ovom gore navedenom je za hipernet, svi mo gledali na tv-u kako bruje sa reklamom 12 meseci za 1 dinara, pa posle drugih 12 meseci 1999 dinara, a ja placam 2 dinara, druga godina ko zna koliko ce biti jer se navodno placa neko iznajmljivanje opreme, a za to mi nista nije receno niti cena iznajmljivanja opreme pise u ugovoru.
Sto se tice mobilne telefonije tu na zalost ne mogu nista, mislim mozda cu moci nesto ako uspem naci vezu do sefa Yettela u mom mestu, drugacije nikako.

Tako da Yettel vise nema moju preporuku, iako ima dobru ponudu ali sta vredi ponuda kad su g****a, a ja sam im juce i najavio, posle nesto vise od mesec dana koriscenja, da nakon isteka ugovora necu obnavljati ugovor, ni za mobilnu telefoniju ni za hipernet i da se vracam u MTS, ni da mi ponude svih 24 meseca po 1 dinar, a dotle cu ispostovati sve ono sto sam potpisao.
Jedino cu mozda promeniti odluku ako se promeni politika i da se korisnik/potrosac vise postuje, a ne da operateri mislie da im se korisnici kopcaju na ledjima.
Bravo!
Sve potpisujem od reči do reči...
Isti slučaj je i kod mene. Ono što je dogovoreno nije stavljeno u ugovor i moje je da istrpim ova 24 meseca i bežim što dalje od njih.
Inače, ima još jedna bitna stvar... Tih 6 meseci po 1 dinar, nije stvarno 6 meseci po 1 dinar. Ako si kojim slučajem potpisao ugovor 28-og u mesecu kao ja, oni ti ta 2 dana računaju kao ceo mesec.
Sve u svemu obmanjujuća poslovna politika i treba biti jako oprezan prilikom potpisivanja ugovora sa njima.
Po meni, za izbegavanje.
Sve i da promene poslovnu politiku, mene kao korisnika su izgubili.
 
Zdravo,

Kada je reč o uslugama provajdera, obično se korisnici prijave za njihov prijem putem na primer, nekog horoskopa, ili nekog sajta i slično. Za sve detalje u vezi premium SMS poruka, potrebno je kontaktirati provajdera koji pruža navedenu uslugu. Yettel je samo posrednik u pružanju istih i to na taj način da svojim korisnicima omogućava korišćenje premium servisa. Ukoliko je potrebna još neka provera, mi smo na raspolaganju, pa nam možeš proslediti detalje putem privatne poruke.
Molio bih da ne iznosite netacne informacije posto na forumu ima dosta informisanih ljudi i onih koji rade u mobilnoj telefoniji.
Yetel nije posrednik. Da bi se nesto naplatilo putem broja telefona potrebno je pruzalac servisa zakljuci ugovor sa operaterom.
To nije besplatno i pruzalac servisa placa operateru procenat.
Prvo sto je sporno je iniciranje usluge, drugo je autorizacija posto su i jedna i drugo obavljne bez ikakve svesne i namerne interakcije korisnika.
Treca sporna tacka je kako neki servis zna vas broj ako ga nije dobio od operatera i po kom osnovu operater daje vas broj.
Pravila za naplatu VAS servisa su jasna: korisnik mora inicirati servis i o tome postoji trag, poziv ili sms.
Ako se ne inicira direktno sa broja nego se broj unosi negde onda je potrebno autorizovati takav zahtev unosom koda koji se dobija sms-om.

Ko ima problem sa ovakvim servisima neka napise reklamaciju. Sta god da napisu u odgovoru (obicno vrate novac) ako ne vrate novac posaljite prigovor Ratelu.
Trazite da dostave dokaze o iniciranju i autorizaciji servisa kao i da objasne po kom clanu zakona o obligacionim odnosima i clanu ugovora sa operaterom imaju osnov za naplatu bez dokaza o autorizaci takvog zahteva.
Zasto mislite da kompanije bacaju novac na uspostavljanje skupih servisa za placanje i autorizaciju ako je dovoljno samo da negde kliknes i gotovo.
 
Пребацим број из МТС у Јетел. Приликом пребацивања дан када је број требао бити пребачен, остао је у МТС мрежи. Тог дана зовем Јетел и кажем им да број није пребачен у заказано време. Тек негде увече број буде пребачен у Јетел. Све је радило као треба и кажем себи, задовољан сам.

После неких 20 дана употребе питам сина што ме није звао када је имао проблема, он каже да је звао више пута и да каже да број телефона није постојећи!?
Узмем његов мобилни, користи Глобател картицу, назовем себе и стварно каже да број не постоји. Узмем други мобилни са другим бројем из Глобатела и ту ми исто каже да број не постоји. Позовем 0639000 и поднесем приговор на сметњу у раду мог броја дана 27.02.2023. године. Кажу убележено.
Зовем их сваке недеље и кажу код Јетела све ради како треба, обратили су се Глобателу и чекају одговор.

Данас ме преко другара зове познаник и пита ме што сам угасио мобилни и како да ме добије. Он је у А1 мрежи. Зовем данас опет 0639000 и девојка каже да се чека одговор Глобатела и како код Јетела све ради!?😒

Па ако је радило код МТС-а, како не ради код Јетела?

Вероватно су приликом пребацивања броја гремлини преузели везу између А1 (Глобател користи њихову међу) и Јетела. 🤔
 
A jel mozes ti nekoga da zoves? Jesi probao to? Kad kazes pozvao si call centar si zvao sa svog broja ili tih drugih koje imas? Bice da su oni nesto zeznuli i da je broj deaktiviran i da vise nije u funkciji. A ko je zeznuo stvar bojim se da neces da saznas. Mozda gresim ali ovo kako si napisao mi mirise na to.
 
Пребацим број из МТС у Јетел. Приликом пребацивања дан када је број требао бити пребачен, остао је у МТС мрежи. Тог дана зовем Јетел и кажем им да број није пребачен у заказано време. Тек негде увече број буде пребачен у Јетел. Све је радило као треба и кажем себи, задовољан сам.

После неких 20 дана употребе питам сина што ме није звао када је имао проблема, он каже да је звао више пута и да каже да број телефона није постојећи!?
Узмем његов мобилни, користи Глобател картицу, назовем себе и стварно каже да број не постоји. Узмем други мобилни са другим бројем из Глобатела и ту ми исто каже да број не постоји. Позовем 0639000 и поднесем приговор на сметњу у раду мог броја дана 27.02.2023. године. Кажу убележено.
Зовем их сваке недеље и кажу код Јетела све ради како треба, обратили су се Глобателу и чекају одговор.

Данас ме преко другара зове познаник и пита ме што сам угасио мобилни и како да ме добије. Он је у А1 мрежи. Зовем данас опет 0639000 и девојка каже да се чека одговор Глобатела и како код Јетела све ради!?😒

Па ако је радило код МТС-а, како не ради код Јетела?

Вероватно су приликом пребацивања броја гремлини преузели везу између А1 (Глобател користи њихову међу) и Јетела. 🤔
Neka pokusaju iz drugih mreza da te zovu pa ces videti da li je problem samo A1/Globatel, odnosno ostaje samo jos MTS i Yettel.
 
Onda je ok broj je ziv, resice oni to samo malo strpljenja sa tvoje strane a opet ih malo cimaj da to rese sto pre.
 
Пребацим број из МТС у Јетел. Приликом пребацивања дан када је број требао бити пребачен, остао је у МТС мрежи. Тог дана зовем Јетел и кажем им да број није пребачен у заказано време. Тек негде увече број буде пребачен у Јетел. Све је радило као треба и кажем себи, задовољан сам.

После неких 20 дана употребе питам сина што ме није звао када је имао проблема, он каже да је звао више пута и да каже да број телефона није постојећи!?
Узмем његов мобилни, користи Глобател картицу, назовем себе и стварно каже да број не постоји. Узмем други мобилни са другим бројем из Глобатела и ту ми исто каже да број не постоји. Позовем 0639000 и поднесем приговор на сметњу у раду мог броја дана 27.02.2023. године. Кажу убележено.
Зовем их сваке недеље и кажу код Јетела све ради како треба, обратили су се Глобателу и чекају одговор.

Данас ме преко другара зове познаник и пита ме што сам угасио мобилни и како да ме добије. Он је у А1 мрежи. Зовем данас опет 0639000 и девојка каже да се чека одговор Глобатела и како код Јетела све ради!?😒

Па ако је радило код МТС-а, како не ради код Јетела?

Вероватно су приликом пребацивања броја гремлини преузели везу између А1 (Глобател користи њихову међу) и Јетела. 🤔

Zdravo, hajde javi nam se putem privatne poruke, rado ćemo proveriti sve detalje za tebe.
 
Da li se HBO max placa dodatno kada se aktivira u yettel aplikaciji tj ibaci u slot za aplikaciju? Tamo pise da je cena nesto preko 800 din.
 
Nazad
Vrh Dno