na njihovom sajtu:
ponesto o tome ima ovde:
Ovaj tekst predstavlja deo serije komentara na Pravnom portalu, započetih tekstom „Kakve „greške“ prave mobilni operateri?“, u kojima pokušavam da ukažem na ponašanja pružalaca telekomunikacionih usluga (mobilni i fiksni telefonski operateri, internet provajderi i sl.) koja su problematična (po...
www.pravniportal.com
a iskustveno, znam da je od pre bar 4-5 godina usvojeno da ako uzmes paket sa popustom, na 2 godine, i ako iz nekog razloga zelis da raskines ugovor, po zakonu o zastiti potrosaca mogu da ti naplate samo razliku do puen cene paketa za ta 2 meseca (popusta koji si dobio ugovorom, jer to je i jedini osnov za potpisivanje ugovora).
Za mobilni, postoji mogucnost da ce ti traziti da platis punu cenu maloprodajnog uredjaja, ali verujem da i za to postoji resenje, nemoj da popustas. Cinjenica je da se pojedinci tamo sluze razlicitim trikovima da ti naplate vise ili ostvare neki svoj target na taj nacin.
Volim ja Yettel (Telenor mnogo vise) ali recimo prijateljici koja je htela da raskine ugovor zbog poskupljenja paketa lik podvali papir sa izjavom da raskida svojevoljno (a ne zbog poskupljenja) i stigne joj na naplatu sve do isteka ugovora, sto opet nije bilo ni dobro sracunato. Na taj nacin samo gube korisnike. Ali to je njihova politika poslovanja ne nasa briga.
Hvala ali mislim da se ovo odnosi na nepostovanje ugovora od strane operatera.
Kod mene je problem sto nije stavljeno u ugovor ono sto je obecano i sad oni prevrcu pricu kako hoce.
Posle slanja nekoliko poruka za reklamaciju rekli su mi da je bila ponuda 6 meseci za 1 dinar ako ne uzmem popust za kupovinu telefona ali posto sam izabrao 19000 popust za telefon onda tih 6 meseci za 1 dinar ne vazi, znaci ili ovo ili ono.
To meni tako nije recno, receno mi je da cu dobiti i popust i 6 meseci za 1 dinar ali kad nije stavljeno u ugovor ne mogu nista, samo bezveze trositi vreme za natezanje sa njima i nece nista biti reseno. A dok sam bio prisutan, radnica kod koje sam pravio ugovor imala je poteskoska sa sistemom i stampanjem ugovora, dok sam cekao pored mene je proslo troje ili cetvoro ljudi, svi su uzeli nove telefona na popust za recilazu i svima je receno da traje akcija gde svi korisnici koji potpisu ugovor dobijaju 6 meseci za 1 dinar. Ni oni takodje, kao ni ja, nisu ni citali ugovor jer su verovali osobi kod koje su sklapali ugovor, samo su ga potpisali i stavili u dzep, a takvih je koliko hoces i problem se primeti tek kad stigne racun ili se desi nesto sto nije dogovoreno/receno ali onda nema pomoci. Jedino sta je ispostovano je taj popust sto sam dobio za kupovinu telefona i sto sam dobio 5 puta vise interneta jer im je to bila neka novogodisnja akcija, ostalo nista od onog sta je receno nije ispostovano, odnosno stavljeno u ugovor.
Ja sam cak hteo da potpisem ugovor na godinu dana zbog telefona i veceg tarifnog paketa pa posle da obnovim ugovor za manji tarivni paket ali su mi rekli da ne moze iako na njihovom sajtu tako ne pise, a cena mobilnog uredjaja se ne bi menjala, ostala bi ista. Gledao sam sve na njihovom sajtu i sve sta tamo pise u radnji su mi rekli da ne moze.
Jedino sta mozda mogu da raskinem, po ovom gore navedenom je za hipernet, svi mo gledali na tv-u kako bruje sa reklamom 12 meseci za 1 dinara, pa posle drugih 12 meseci 1999 dinara, a ja placam 2 dinara, druga godina ko zna koliko ce biti jer se navodno placa neko iznajmljivanje opreme, a za to mi nista nije receno niti cena iznajmljivanja opreme pise u ugovoru.
Sto se tice mobilne telefonije tu na zalost ne mogu nista, mislim mozda cu moci nesto ako uspem naci vezu do sefa Yettela u mom mestu, drugacije nikako.
Tako da Yettel vise nema moju preporuku, iako ima dobru ponudu ali sta vredi ponuda kad su g****a, a ja sam im juce i najavio, posle nesto vise od mesec dana koriscenja, da nakon isteka ugovora necu obnavljati ugovor, ni za mobilnu telefoniju ni za hipernet i da se vracam u MTS, ni da mi ponude svih 24 meseca po 1 dinar, a dotle cu ispostovati sve ono sto sam potpisao.
Jedino cu mozda promeniti odluku ako se promeni politika i da se korisnik/potrosac vise postuje, a ne da operateri mislie da im se korisnici kopcaju na ledjima.