Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

izvini sto upadam. Naravno da znaju samo se vise ne placa prioritet na baznim stanicama. Izgleda da je Yettel najsiromasniji tako da smo poslednja rupa na svirali. Telenor je to uslovio i pre kupovine Mobtela, prioritet za sve. To je i vazilo do preuzimanja tj gubljenja imena Telenor. Ugovori istekli, sad smo tu gde smo. Ne vidim resenje, povoljno po korisnike. Utopice se u Telekom ili nuditi losu uslugu dok god bude islo. Ne vidim nameru da postanu ozbiljni.
 
Evo od jutros..
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-11-01-09-41-21-265_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg
    Screenshot_2022-11-01-09-41-21-265_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg
    42 KB · Pregleda: 143
Ćao,

Promocija Sjajan spoj je važila do 04.02.2021, ali svakako verujem da možemo pronaći super opciju za nastavak saradnje. Budi slobodan da nam se javiš putem privatne poruke kada bude bilo vreme za obnovu, kako bih mogla da pomognem.

~Mila
Meni je sjajan spoj ukinut tek danas jer sam bio promenio paket na Total 40 a niko nije rekao niti je ikada bilo da promenom paketa gubis tu promociju. Nekoliko obnova ugovora sam imao i nije nikada to uticalo na sjajan spoj za koji je pisalo da vazi sve dok si korisnik mreze. Stvarno bezobrazno.
 
@Yettel Srbija danas sam aktivirao Y.pay uslugu znaci odmah ce biti aktivna za racun za oktobar?
 
Interesantno , dobijam bolju ponudu za sve pakete, Imam i paket koji nije dostupan kod supruge(recimo Total 4).

Kako je moguce da neko dobija bolje ponude od drugog ? Da li je dozvoljeno ovakvo poslovanje? Da li Yettel ima sta za reci ?

Ugovori isticu ovog meseca, Jedan primer istog paketa za Total 5 za razlicite korisnike:
 

Prilozi

  • T5_1.jpg
    T5_1.jpg
    59.9 KB · Pregleda: 96
  • T5_2.jpg
    T5_2.jpg
    57.2 KB · Pregleda: 95
Interesantno , dobijam bolju ponudu za sve pakete, Imam i paket koji nije dostupan kod supruge(recimo Total 4).

Kako je moguce da neko dobija bolje ponude od drugog ? Da li je dozvoljeno ovakvo poslovanje? Da li Yettel ima sta za reci ?

Ugovori isticu ovog meseca, Jedan primer ponude:
Ja sam dobio ponudu Total 40 za 1425din...sve zavisi od mngoo faktora od toga kako se koji paket koristi.
 
Interesantno , dobijam bolju ponudu za sve pakete, Imam i paket koji nije dostupan kod supruge(recimo Total 4).

Kako je moguce da neko dobija bolje ponude od drugog ? Da li je dozvoljeno ovakvo poslovanje? Da li Yettel ima sta za reci ?

Ugovori isticu ovog meseca, Jedan primer ponude:
Korisnik koji je dobio jeftiniju ponudu, možda je duze bio u Telenoru/Yetelu, skuplje tarifne pakete potpisivao i slično?
 
Naprotiv, isti broj godina i supruga i ja smo u Telenoru/Yetelu a ja placam jeftiniji paket i dobijam bolju ponudu.
 
Pozdrav! Juče su mi bili i instalirali Hipernet kući. Momci su iz Kruševca i stvarno im svaka čast na svemu. Vrlo profesionalno odrađeno i sve je onako kako je pisalo na sajtu u vezi instalacije. Internet radi odlično, jedino je wi-fi signal malo slabiji, posebno 5 Ghz. Telefone i laptop kačim na 2,4 baš iz razloga jer daje širi signal, a 2 TV-a su mi povezani na 5 Ghz. Moje pitanje bi bilo da li je ispravno i poželjno povezati TV na 5 ghz ili je svejedno ,tj. da li je potreban brži protok za rad televizora?
 
Usluga kucnog interneta vam je katastrofa, pre sam imao od 80Mbps do 100Mbps van grada download sada mi je ogranicen na 25Mbps, predlozili su mi hypernet ali NEMATE INFRASTRUKTURU u gradu treba da vas bude sramora i ime Telenora treba da vam bude nocna mora. Idem za 10 dana da raskinem ugovor sudskim sporom pravim i vestacenje kvaliteta usluge mozete slobodno da porucite advokatu Yettela da se vidimo uskoro.
 
Pozdrav! Juče su mi bili i instalirali Hipernet kući. Momci su iz Kruševca i stvarno im svaka čast na svemu. Vrlo profesionalno odrađeno i sve je onako kako je pisalo na sajtu u vezi instalacije. Internet radi odlično, jedino je wi-fi signal malo slabiji, posebno 5 Ghz. Telefone i laptop kačim na 2,4 baš iz razloga jer daje širi signal, a 2 TV-a su mi povezani na 5 Ghz. Moje pitanje bi bilo da li je ispravno i poželjno povezati TV na 5 ghz ili je svejedno ,tj. da li je potreban brži protok za rad televizora?
Uredjaje gde jace koristis net na 5ghz do 5-6 metara od rutera, uredjaje koji su daleko i koji su "pasivni" mozes na 2.4ghz.

TV, osim ako ne gledas u 4k rezoluciji, moze na 2.4, ne treba mu vise od 30 - 40mbps da radi korektno
 
Hvala najlepše Bard. To je ono što mi je trebalo da znam. Pozdrav!
 
Prvi put se oglasavam u ovoj Yettel temi i nadam se da ce neko iz Yettel-a ili neki clanovi da mi daju konstruktivan savet za resavanje mog problema.
Vise od deceniju koristim Telenor modem i ne mogu se pozaliti, uvek je radio i nikad nije imalo problema. Od juce imam problem sa mrezom. Kartica nece da uhvati 3G mrezu na modemu, a u telefonu radi solidno. Ima li neko ideju sta moze biti problem. Evo i screenshot onoga sto mi pise na modemu.
 

Prilozi

  • edge.jpg
    edge.jpg
    45 KB · Pregleda: 76
Ako nisi menjao ruter trazi zamenu verovatno da ti je taj ispustio dusu.
 
Ako si dobro pogledao sliku mogao si da vidis da preostale 2 mreze podrzavaju 3G. Ubacio sam i A1 karticu, radi bez problema na 3G.
I nije u pitanju ruter, vec modem.
 
Pozdrav, želim sa Vama da podelim veoma razočaravajuće iskustvo povodom posete Yettel prodavnici u Ada Mallu, prilikom zahteva za ukidanje ugovorne obaveze.
Naime, ja sam bio zaključio ugovor u avgustu na 24 meseca, za tarifni paket Total 12 (900din je iskazani popust na mesečnu pretplatu sa ugovornom obavezom), da bih nakon mesec dana prešao na Total 40, gde je iskazani popust na mesečnu pretplatu 700 din. Posle nepuna tri meseca, meni je traženo da platim 7.048 din za ukidanje ugovorne obaveze, što je sramota, jer po važećem zakonu, plaća se samo razlika do pune cene tarifnog paketa za mesece korišćenja, što je 900 + 700 + 700 = 2.300 din. Jel’ može neko da mi objasni za šta je naplaćen ostatak od 4.748 din ? Sramotno je to što radite. Zbogom i doviđenja do nekih boljih vremena. U starom pravom Telenoru tako nešto je bilo nezamislivo.
 
Pozdrav, želim sa Vama da podelim veoma razočaravajuće iskustvo povodom posete Yettel prodavnici u Ada Mallu, prilikom zahteva za ukidanje ugovorne obaveze.
Naime, ja sam bio zaključio ugovor u avgustu na 24 meseca, za tarifni paket Total 12 (900din je iskazani popust na mesečnu pretplatu sa ugovornom obavezom), da bih nakon mesec dana prešao na Total 40, gde je iskazani popust na mesečnu pretplatu 700 din. Posle nepuna tri meseca, meni je traženo da platim 7.048 din za ukidanje ugovorne obaveze, što je sramota, jer po važećem zakonu, plaća se samo razlika do pune cene tarifnog paketa za mesece korišćenja, što je 900 + 700 + 700 = 2.300 din. Jel’ može neko da mi objasni za šta je naplaćen ostatak od 4.748 din ? Sramotno je to što radite. Zbogom i doviđenja do nekih boljih vremena. U starom pravom Telenoru tako nešto je bilo nezamislivo.
Eh da, dobri, stari Telenor... nisu bili idealni, ali u odnosu na ovo sada...
 
Imam jedno pitanje?
Drugar planira kupovinu iphona 13 pro 128gb sa tarifom i učešćem na rate. Sad dolazimo do problema. Njemu su u prodavnici (manji grad je u pitanju) rekli da telefon može samo da uzme sa tarifom "Total data" dok on tu tarifu ne želi. Na sajtu jasno stoji da mogu da se izaberu i druge tarife.
Želi da rasčisti šta je prava istina. Izvinite ako je ranije neko o ovome pisao nisam imao vremena da tražim pošto drugar ovih dana pazari fon.
 
Pozdrav ,kako to da yettel nema u ponudi uredjaje tipa konzole play stadion 5 ,xbox seris s/x.
 
Yettel mobilni internet 4G je neupotrebljiv nedeljom, znaci puca, laguje, u pitanju je ruter koji stoji na istom mestu 24/7, radnim danima je ok.
 
Da li se u total paketima aplikacije mogu menjati ili jednom biram za sva vremena? Uzeo bih za početak hbo i još nešto, ali možda kasnije hoću da rotiram.
 
Može da se menja
 
Možeš da menjaš, samo mislim da kad odlučiš da promeniš moraš da sačekaš kraj meseca i onda ti je od početka sledećeg meseca aktivna ta nova aplikacija, a ona stara se gasi.
Tako je bar meni bilo kada sam ugasio onaj Bookmate i aktivirao HBO.
 
Da li postoji mogućnost da ne dobijam "spam" poruke 6. u mesecu sa time koliko mi je mesečno zaduženje i da na yettel aplikaciji mogu da vidim detalje, kad sam tipa 2 dana ranije već platio račun za taj mesec i proknjiženo sve!?!...ovo baš ume da iritira pomalo. Nek ubace ekipa programeri neku if petlju da provere da li je račun već plaćen pre nego što se šalju poruke tog tipa.

Unapred zahvalan!
 
Pre će yettel svima nama starim korisnicima da da 80% popusta na pretplatu nego sto ce njihovi "programeri" da se pozabave time.
 
Nazad
Vrh Dno