Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

@Yettel Srbija Hoce li uskoro biti novosti u vezi sa surf ili kucni net paketima? Kvote kod drugih operatera idu i do 500gb u najvecim paketima.
 
Zdravo,

Rado ću proveriti o čemu je reč, predlažem da nam u privatnoj poruci napišeš broj, kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika istog, kako bih pristupio broju. @dejan#7

~Nemanja A.
 
Da li ce usluga Sjajan spoj ( povezan racun u mobi banci sa telenor /yettel brojem) i dalje biti aktivna ukoliko se izvrsi obnova ugovora ?
 
@Yettel Srbija Kada cete vise da uredite aplikaciju? Ovo je vise nemoguce razmisljala sam da vas napustim.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220324_151934.jpg
    Screenshot_20220324_151934.jpg
    76.2 KB · Pregleda: 87
Zdravo,

Svakako da će tako nešto ostati, @satell200 , ukoliko dođe do bilo kakve promene, obavestićemo naše korisnike ;) Molimo te da nam proslediš broj sa kojim imaš navedenu poteškoću. @meganfox 😊

~Nemanja A.
 
Da li ce usluga Sjajan spoj ( povezan racun u mobi banci sa telenor /yettel brojem) i dalje biti aktivna ukoliko se izvrsi obnova ugovora ?
To i mene zanima. Da li je promocija Sjajan spoj ukinuta i ako jeste, od kada? To je (bila?) dobra promocija sa odličnim benefitima. Treba da obnovim ugovornu obavezu za par meseci. Cak i razmišljam o promeni operatera, ukoliko se Sjajan spoj više ne može produžiti.
 
Kada će Yettel da pusti neki update za Samsung flagship telefone? Svi drugi dobili OneUI 4.1, a najbolja mreža u Srbiji kaska li kaska.
 
Ne zelim da primam marketing poruke za "Yettel petak", a jos manje nove koje su krenule svaki dan da stizu...

Kome mogu da se obratim?
 
Mislim da se pitaju oko update-a jer ima da se bira sa SamMobile-a po operateru download.
 
Ne zelim da primam marketing poruke za "Yettel petak", a jos manje nove koje su krenule svaki dan da stizu...

Kome mogu da se obratim?
Za privatni broj pozoveš 0639000 da to isključe.
Za biznis broj mora zahtev na memorandumu firme. U Telenoru nikada nisam dobijao te dečje promo poruke na biznis broju. Počele su kada je urađen rebranding. Naravno, nikada nikog nisu pitali da li želi da ga smaraju tim drnč porukama, ali ako želiš da prestanu onda mora zahtev na memorandumu firme. Toliko o ozbiljnosti operatera.
 
Evo sada sam ja zvao, vezano za te SMS poruke za Yettel petak i promocije. Kažu da na privatnom broju, iz Yettel App, pod stavko Profil, povučete saglasnost za obradu podataka i više neće stizati Yettel petak i promotivni SMS, al svi ostali bitni hoće. U tom slučaju, nema više ni mogućnosti grebanja nagrada u aplikaciji. Meni lično, to odgovara!
 
Ne radi vam plavi petak u aplikaciji.
 
Da li ce usluga Sjajan spoj ( povezan racun u mobi banci sa telenor /yettel brojem) i dalje biti aktivna ukoliko se izvrsi obnova ugovora ?
To i mene zanima. Da li je promocija Sjajan spoj ukinuta i ako jeste, od kada? To je (bila?) dobra promocija sa odličnim benefitima. Treba da obnovim ugovornu obavezu za par meseci. Cak i razmišljam o promeni operatera, ukoliko se Sjajan spoj više ne može produžiti.

Ni slova, ni glasa....:unsure::censored:
 
Zanima me, zasto sy jos uvek moguce, preko vase firme, prevare sa preimium SMS brojevima, konkretno sa 5225?
Moja majka se navodno "prijavila" na taj premim SMS servis, iako to nije tacno, i vi iz vase kompanije to dobro znate!
Posto ima preko 70 godina sigurno se nije prijavila na taj servis, jos se oporavljala od korone. Kad je videla racun ukapirali je da nesto nije u redu, ali je meni ipak prekasno javila pa joj se stiglo oko 7 SMS-ova, a za svaki treba da plati 300din!!!!
Na nasu zalbu, krivicu svaljujete na neki fantom firmu iz BG koje ja povezana posle sa stranim, naravno sve nesto povezano da se gubi trag, pa kao njima da se zalimo.
Svi znamo da imate procenat od ovih 300din po SMS, pa zato i dalje saradjujete sa prevarantima koji bukvalno pljackaju vase klijente.
Mene isto zanima zasto moja majka, koje vas klijent sigurno preko 10god, nije zasticena sa vase strane? Posalo sam jos jednu reklamaciju, gde sam napisao da ako se tih 2100 ne prebaci na pretplatu, nego se insistira ne placanju necega sto moja majka nije koristila, ide vam raskid ugovora... pa da se ljubimo
 
To i mene zanima. Da li je promocija Sjajan spoj ukinuta i ako jeste, od kada? To je (bila?) dobra promocija sa odličnim benefitima. Treba da obnovim ugovornu obavezu za par meseci. Cak i razmišljam o promeni operatera, ukoliko se Sjajan spoj više ne može produžiti.
Ćao,

Promocija Sjajan spoj je važila do 04.02.2021, ali svakako verujem da možemo pronaći super opciju za nastavak saradnje. Budi slobodan da nam se javiš putem privatne poruke kada bude bilo vreme za obnovu, kako bih mogla da pomognem.

~Mila
 
@pajica123 Navedeni uređaj podržava VoLTE uslugu, a pored toga da bi korišćenje VoLTE usluge bilo moguće potrebno je da imaš neki od aktuelnih Total ili Go tarifnih paketa na broju 🤗

@vojkan85 Što se tiče update-a, to više zavisi od samog proizvođača i kada je planirano puštanje za našu zemlju, nažalost na tu temu nemam više preciznih info 😕

@Gorr Saglasnost za dobijanje promotivnih ponuda i obaveštenja se može povući i slanjem SMS poruke sa sadržajem NE na broj 1222, s tim da je važno da napomenem da onda nećeš imati mogućnost učestvovanja u Yettel petku, ali naravno opcija ti je na raspolaganju.

@W3Industry Žao mi je što je došlo do ove situacije 😕 Yettel je samo posrednik u pružanju premium usluga, a dešava se da se korisnici prijave slučajno putem neproverenih sajtova i slično. Svakako, za informacije o odjavljivanju je potrebno kontaktirati pružaoca usluge, a mogu da pronađem kontakt podatke. Samo mi prosledi broj telefona o kom je reč u privatnoj poruci.

~Mila
 
Hm...u nasoj zemlji imamo jos 2 provajdera, pa su update-i stigli ranije nego na Yettel mrezi.
 
Kome da se obratim za problem sa HBO MAX aplikacijom? Naime, ne radi kada sam povezan preko wifi mreže (supernova je u pitanju) dok na kompu preko iste mreže radi! Inače radi preko Yettel neta, dakle samo je problem sa aplikacijom kada sam povezan na kućni wifi!
 
Kome da se obratim za problem sa HBO MAX aplikacijom? Naime, ne radi kada sam povezan preko wifi mreže (supernova je u pitanju) dok na kompu preko iste mreže radi! Inače radi preko Yettel neta, dakle samo je problem sa aplikacijom kada sam povezan na kućni wifi!
Zdravo,

Za ovakvu vrstu smetnji će ipak biti potrebno da se obratiš HBO Max podršci, jer ukoliko sam nalog funkcioniše, to znači da je sa naše strane sve u redu 😕

~Mila
 
Kome da se obratim za problem sa HBO MAX aplikacijom? Naime, ne radi kada sam povezan preko wifi mreže (supernova je u pitanju) dok na kompu preko iste mreže radi! Inače radi preko Yettel neta, dakle samo je problem sa aplikacijom kada sam povezan na kućni wifi!
Imam Supernovu i sve radi normalno
 
Na laptopu hoće i kod mene, problem je android telefon, i to 2 komada. Inače mislim da brljavi zbog Ipv6, tako sam nešto pronašao na nekim forumima....
 
Yettel kućni internet sa svojom ponudom od 150 GB je trenutno inferioran u odnosu na druge mobilne operatere koji imaju u ponudi 400 GB i 500 GB na mesečnom nivou. Koliko vidim, Yettel se ne trudi da izbaci sličnu ponudu za sada. Da li se nešto radi u tom smeru? Za mesec i nešto mi ističe ugovor. Trenutna ponuda mi ne odgovara. Mogu li korisnici u skorije vreme da se nadaju boljoj ponudi?
 
Yettel kućni internet sa svojom ponudom od 150 GB je trenutno inferioran u odnosu na druge mobilne operatere koji imaju u ponudi 400 GB i 500 GB na mesečnom nivou. Koliko vidim, Yettel se ne trudi da izbaci sličnu ponudu za sada. Da li se nešto radi u tom smeru? Za mesec i nešto mi ističe ugovor. Trenutna ponuda mi ne odgovara. Mogu li korisnici u skorije vreme da se nadaju boljoj ponudi?
Zdravo,

Trenutno nemam više informacija o tome da li će biti noviteta u ponudi kućnog interneta, ali svakako ćemo obavestiti ukoliko se to desi. Možda bih predložila da razmisliš o prelasku na optički internet, on bi ti upravo omogućio neograničeni protok uz sjajne brzine? Svakako, možemo bar da proverimo za početak da li su na tvojoj adresi dostupne Hipernet usluge, pa možeš da mi proslediš svoju adresu u privatnoj poruci 🙂

~Mila
 
Zdravo,

Trenutno nemam više informacija o tome da li će biti noviteta u ponudi kućnog interneta, ali svakako ćemo obavestiti ukoliko se to desi. Možda bih predložila da razmisliš o prelasku na optički internet, on bi ti upravo omogućio neograničeni protok uz sjajne brzine? Svakako, možemo bar da proverimo za početak da li su na tvojoj adresi dostupne Hipernet usluge, pa možeš da mi proslediš svoju adresu u privatnoj poruci 🙂

~Mila
Hvala puno. Na žalost, kod mene nije dostupan optički internet, sela po Srbiji to nemaju. Budući da sam preko 7 godina , sa pauzama koristio Telenor internet, i uvek sam bio prezadovoljan uslugom, ostaje mi da u razgovoru sa službom za brigu o korisnicima, kad dođe vreme za to, pokušam da pronađem rešenje. Da povećam količinu gigabajta dostupnih na mesečnom nivou.Prijatan dan želim.
 
Nazad
Vrh Dno