Poštovani, moj savet prosledi im pitanje na emaili ili pisano sa povratnicom ako "gospoda" ne odgovore prosledi Ratelu isto zatraži da preispitaju u čemu je reč a kako im je kinta najvažnija , odmah će odgovoriti !Postoji li bar jedan logičan razlog zbog kog prevremena otplata rata za dodatnu opremu pre potpisanog i ugovorenog (čega god) nije moguća?
"Ja da lecim tudju kompleske i nekulturu nemam nameru. Imaju zaposlene odnosno sefove koji opet primaju platu i time treba da se bave. Mada koliko vidim i radnici se menjaju kao carape... "Da se prilagodjavam situaciji? Pa ne radim ja za njih, niti primam platu od njih da bih se prilagodjavao. Oni su ti koji treba da se prilagodjavaju jer platu primaju od mene, odnosno od svojih korisnika. Dakle ja placam njih, ne oni mene, hocu uslugu za svoj novac, a ne neko da me setka i od mene pravi magarca.
Ja da lecim tudju kompleske i nekulturu nemam nameru. Imaju zaposlene odnosno sefove koji opet primaju platu i time treba da se bave. Mada koliko vidim i radnici se menjaju kao carape...
Ne postavlja se pitanje koja je bolja mreza trenutno, vec kako se i gde stvari zavrsavaju. U vipu sam uzeo telefon i sve resio za jedan dan. Sa yettelom sam se oko toga cimao mesec dana.
Te ne moze da se plati racun u poslovnici, te ne moze da se islati rata za telefon ranije, te ne moze telefon na rate u poslovnici vec moras preko sajta, te mora osiguranje uz telefon, te ne moze ovo ovako ili ono onako, a sve sto je do relativno skoro moglo.
Potpuno si u pravu a to što menjaju radnike to je pitanje već za inspekciju rada . Odeš da im daš pare ,čekaš u redu po sat vremena (oni uopšte nehaju za gužvom ) ,čačkaju onbaj lap top da nešto ne pogreše ,dođeš na red i šta te upita i kaže :" Dajte mi ličnu kartu " !?- Neka pročitaju zakon o ličnim kartama na čiji zahtev i kada se ista daje ! To što većina korisnika da to predstavlja dobru volju korisnika ! Zato ja plaćam račune u menjačnici svih provajdera i tačka ,a ne da moram da dokazujem svoj indetitet svakom šalterskom radniku .
Poslednja izmena: