Šta je novo?

Middle-earth: Shadow of Mordor

Nisi trebao reci koju karticu imas, neki ( moj papagaj i kornjaca ) su jos bili u neizvesnosti u pogledu tvog pravog identiteta... A tesko izdavacima cije igre ipak neces skinuti sa TPB-a! Vec vidim kako EA i ostale velike kompanije ne znaju ce sad da rade...

Ne mora da znaci da je isti covek ako ima 280x karticu. Ali ako ima slusalice od 150e onda smo sigurni! :)

Inace, da li ova igra i za PC izlazi 30. ili je pomerena?
 
Poslednja izmena:



Imaju memory leak, slucajan ili nameran.
Nema teorije da ovo guta 6gb rama gledajte samo kvalitet tekstura.
Witcher 2 izgleda 10x lepse a guta samo 1-1 i po gigabajt Vrama doduse ne znam da li je ova igra totalni open world ne videh da je to neko spomenuo.
 
To svakako stoji, Starčeve 2048k+ teksture za Skyrim uz sva ona prostranstva ne troše toliko vrama :)


Ova godina je sto se PC gaminga tice definitivno jedna od najgorih, NE PAMTIM igru da je radila dobro nakon izlaska, bez ikakvih patcheva, update-a i sl.

Meni je ovo jedna od najbopljih godina po PC gaming u posledjoj deceniji. Kada samo pomislim na Divinity: Original Sin, Wasteland 2, zatim i Pillars of Eternity i Torment: Tides of Numenera koji slede, nešto što pre koju godinu ni u vlažnim snovima PC gejmeri nisu mogli zamisliti da će ih ponovo snaći. :)
 
Poslednja izmena:
Ovo je jednostavno mod u kojoj svaka textura ima najveci quality, bio objekt blizu ili daleko. PS4 i PC "high" podesvanje ce imati veoma slican izgled, jer ce udaljene texture biti malo nizeg kvaliteta. To se nece lako moci primetiti, ali ce velicina potrebnog VRAM-a biti dosta manja. Also ne treba zaboraviti da se VRAM najlakse moze napuniti bas u openworld igrama, povecaju se LOD stanja objekata gomila VRAM-a se napuni HQ texturama koje duze ostaju ucitane.

U prevodu, svi ce imati dobru grafiku, i oni sa 2-4gbvrama i oni retki koji imaju 6 GB.

Samo nemojte da panicite po forumima, samo dzabe trosite kalorije na nebitne stvari. :D


To svakako stoji, Starčeve 2048k+ teksture za Skyrim uz sva ona prostranstva ne troše toliko vrama :)
Well, modovani Crysis1 moze da dodje do preko 5GB, a GTA4 ima LOD slajder sa kojim veoma lako povecati kvalitet textura udaljenim objektima i za tu igru nema limita koliko VRAM-a joj je potrebno.
 
Poslednja izmena:
Meni je ovo jedna od najbopljih godina po PC gaming u posledjoj deceniji. Kada samo pomislim na Divinity: Original Sin, Wasteland 2, zatim i Pillars of Eternity i Torment: Tides of Numenera koji slede, nešto što pre koju godinu ni u vlažnim snovima PC gejmeri nisu mogli zamisliti da će ih ponovo snaći. :)

Ali zato mi koji ne volimo potezne igre ima da se susimo.
Ja sam se nadao da Torment nece doziveti tu sudbinu ali krastavac...



Ovo je jednostavno mod u kojoj svaka textura ima najveci quality, bio objekt blizu ili daleko. PS4 i PC "high" podesvanje ce imati veoma slican izgled, jer ce udaljene texture biti malo nizeg kvaliteta. To se nece lako moci primetiti, ali ce velicina potrebnog VRAM-a biti dosta manja. Also ne treba zaboraviti da se VRAM najlakse moze napuniti bas u openworld igrama, povecaju se LOD stanja objekata gomila VRAM-a se napuni HQ texturama koje duze ostaju ucitane.

U prevodu, svi ce imati dobru grafiku, i oni sa 2-4gbvrama i oni retki koji imaju 6 GB.

Samo nemojte da panicite po forumima, samo dzabe trosite kalorije na nebitne stvari. :D



Well, modovani Crysis1 moze da dodje do preko 5GB, a GTA4 ima LOD slajder sa kojim veoma lako povecati kvalitet textura udaljenim objektima i za tu igru nema limita koliko VRAM-a joj je potrebno.


Kazem nije jasno koliko je igra zapravo open world (mada mislim da totalni open world nije sigurno ).
Skyrim na defaultu bez modova ima mnogo lepse teksture nego ovo a uopste nije toliko zahtevan

Ali krastavac karte moraju da se prodaju

malo je sramota da sajt poput PCgamer-a nije obratio paznju na ovo
Svojevremeno dok sam radio COD: Ghosts benchmark (isto memory leak) tako nesto je moralo da se spomene
 
Poslednja izmena:
Ovo je jednostavno mod u kojoj svaka textura ima najveci quality, bio objekt blizu ili daleko. PS4 i PC "high" podesvanje ce imati veoma slican izgled, jer ce udaljene texture biti malo nizeg kvaliteta. To se nece lako moci primetiti, ali ce velicina potrebnog VRAM-a biti dosta manja. Also ne treba zaboraviti da se VRAM najlakse moze napuniti bas u openworld igrama, povecaju se LOD stanja objekata gomila VRAM-a se napuni HQ texturama koje duze ostaju ucitane.

Znaci na ultra LOD ne radi? To je gluplje i od Witcher 2 ubersamplinga.

Igra nema opravdanja jer ma koliko teksture bile detaljne sve se odvija u okruzenju sa jako malo objekata, bez vegetacije. Sve je ravno a pozadina je backdrop.
 
Nemojte svasta da pricate. Upravo igram TW2 i jako jako malo trosi graficke memorije sa SVIM opcimaja na maximumu ukljucujuci ubersamplinga. A "pop in" textura je BOLAN za gledanje. Prakticno na 10 metara mi iskacu bolje verzije textura dok se krecem. Znaci tezak, TEZAK slucaj konzolitisa.

Sto se ove igre tice, texture izgledaju katastrofalno cim se pogleda dalje od 10 metara dok teksture orkova i glavnog protagoniste izgledaju impozantno.
 
Niiko nije ni rekao da TW2 troši puno memorije sa ubersamlingom, već da je korišćenje same ubersampling tehnike totalno besmislena i nepotrebna opcija.
 
Kao i ingame Super Sampling, drajver-monitor Downsampling i sve ostao na sta su malo napredniji korisnici pc-a danas napaljeni... ko hoce nek to pali, niko nikom ne brani, W2 je samo imao tu opciju eto onako usputno. I da, W2 nije nikakav slucaj konzolitisa kada nije nikakav port.

Ne razumem zasto bi se uopste neko tripovao za ovih 6gb rama (ako je to uopste tacno) kada igra najverovatnije nece da izgleda nista spec bolje nego sa texture ni high a i valjda je vecina konacno shvatila da nije bitno sve odvrnuti i da oduvek postoji taj fin balans settings podesavanja i toga sta je u igri zaista high a sta low i losiji kvalitet slike.
 
I da, W2 nije nikakav slucaj konzolitisa kada nije nikakav port.

Jos samo jedan off topic:

JOK, nije TW2 pun konzolitisa. Od interfejsa, preko vidljivo ogranicene grafike i pop in textura, mehanike borbe (roll, roll, roll some more), menija(inventar pretvoren u listing u odnosu na pravi, polja i kvadrati, PC inventar iz keca, opcija, pa same graficke opcije da promenis moras da izadjes iz igre. I jos ni komande ne mozes da promenis.

Ako tebi to nije konzolitis, ja se ne bih cudio da se sutra probudis i umesto PC ukljucis Xbox, uzmes kontroler u ruke i krenes da mi pises poruku ovde na forumu i ne ukapiras da nemas tastaturu u rukama.
 
Obozavam ovaj forum, samo na njemu mogu da citam ovakve "pametne" komentare kao sto ovaj filozof i njemu slicni master race ziloti izbacuju xD
 
Niko ne govori o mehanici igre vec o tome da ti pricas da pop in tekstura u igri koja je razvijana za PC (gde grafika nikako nije ogranicena) i posle portovana za x360 predstavlja konzolitis. Da ne govorim o tome da od sad izlazak iz igre i menjanje opcija takodje odjednom predstavlja konzolitis. Super zakljucivanje.

@grunt

Sto je ironicno, da bi neko bar bio clan te master rase mora bar da zna cemu sluze neke graficke opcije i da bar razume podesavanja u sitna graficka crevca za razliku od sedi i vozi console peasant-a. Tad se mozda bar ne bi toliko palamudilo o 6gb rama i pitanju da li ce da mi radi na high ili nece. :)
 
Poslednja izmena:
PS4 screenshots

iuseaKtvXVDRm.jpg

izEtsvSjYbrIK.jpg

ibg6791L3cPFM3.jpg

irTfCySqB114q.jpg



Fantasticno izgelda.
 
slazem se, lepo izgleda, prijatno, boje nisu agresivne, nista ne napada oci...
 
Ja se slazem sa vama dvojicom, takva dva eksperta na forumu odavno nismo imali. Dobrodosli na forum i dugo nam potrajali :)
 
Igra sutra izlazi, necu moci da je isprobam. Ajde nek neko baci neke SS-ove na max sutra-prekosutra ako ga ne mrzi,zanima me
 
Pojavila se. :)
 
Igra stvarno guta 6 GB VRAM-a sa Ultra teksturama (do 5.8 na testu), a ovo je prvi put da ne mogu da primetim razliku izmedju Ultra i High (sa kojima ide do 3.5 GB).

http://www.pcgameshardware.de/Mitte...9SpecialsHands-on-Test-Ultra-Texturen-1137689

Tako je to kad PS4 verziju samo "zalepe" na PC , engine ustvari "pakuje" texture i ostale stvari na VRAM , nebitno koliki VRAM tvoja kartica ima. Npr. LOW ide preko 2GB a u opcijama pise da trazi 1GB.

Optimizovano je pretezno za Unified memoriju koju koriste nove konzole , ista fora i sa Watch Dogs , samo sva sreca ova igra mnogo bolje radi.
 
Znači nešto slabiji port.

Valjda će sama igra da mi se svidi.
 
Ja necu moci izgleda ni na 'low' da je igram sa ovom mojom 5850.
 
Nazad
Vrh Dno