Šta je novo?

Metal Gear Solid V

Onda, obzirom da će MGS V u dogledno vreme da izađe za konzole, to definitivno znači da će PC verzija kasniti poprilično. Ako oni hoće da izdaju tek Ground Zeroes, koji je na konzolama izašao odavno a planira se razmak od godinu dana do izlaska finalne verzije, kapiram da pre 2016. sigurno nećemo videti MGS V na PCju...tjah...
 
Lepo sam vam pisao pre par meseci da i GTA V i MGS V dolaze na PC i da će moći da se odigraju u punom i pravom sjaju, mnogi nisu verovali, evo stigle i očekivane potvrde. :)
 
Poslednja izmena:
S obzirom kako je Kojima najavio mgs za pc i da se istovremeno pojavila na steamu, naravno bez datuma i opcije za pre-order, cini mi se da ce verzija za pc biti odradjena valjano i bez enormno dugog perioda cekanja na isti.
 
Koliko god ja ne voleo Valve, ipak moram da im skinem kapu zbog steama. Da nije njega i popusta ne bi bilo ni tolike prodaje igara na PC-ju, zbog koje konzolaske igre dolaze i dolaze na ovu platformu.
On topic:
Konacno neki kvalitetan stealth-shooter za PC. Od hitmana nije bilo nista preterano dobro, bar meni.
 
Zapravo, glavni kvalitet Metal Gear Solida je što u suštini možeš da ga igraš na način na koji želiš. Osim u specifičnim scenarijima, igra uglavnom dozvoljava razne načine prelazaka, pod uslovom da si spreman da se suočiš sa posledicama. Primera radi, možeš da se napucavaš sa kompletnom protivničkom bazom, neće ti automatski reći "Mission failed" zato što te je neko spazio ili si napravio buku jer si nekoga morao da upucaš.
 
glavni kvalitet Metal Gear Solida je što u suštini možeš da ga igraš na način na koji želiš. Osim u specifičnim scenarijima, igra uglavnom dozvoljava razne načine prelazaka, pod uslovom da si spreman da se suočiš sa posledicama.
Deus Ex, SC Chaos Theory, Thief, Hitman... imaš ti da se naigraš igara iz stealth žanra momak... pa ćeš videti koliko je taj "jedinstven kvalitet" čest.
 
Deus Ex, SC Chaos Theory, Thief, Hitman... imaš ti da se naigraš igara iz stealth žanra momak... pa ćeš videti koliko je taj "jedinstven kvalitet" čest.

Pa i nije bas tako... u MGSu mozes bukvalno da glumis Ramba a u tim nabrojanim to i nije bas slucaj. :)
 
Po onome sto sam video na ovom Gamescomu, sa MGS peticom moze samo Witcher 3 da se poredi i nista drugo. Zapravo deluje da su igre jako slicne konceptualno, samo se odvijaju u drugacijem univerzumu.
 
Deus Ex, SC Chaos Theory, Thief, Hitman... imaš ti da se naigraš igara iz stealth žanra momak... pa ćeš videti koliko je taj "jedinstven kvalitet" čest.

Kako beše, Thief je odličan, veran originalnim igrama...:d Ladno te nije sramota da se oglašavaš posle svega toga i nama deliš lekcije kakvi su Deus Ex, Splinter Cell i Thief nekad bili.


Šta si ti krenuo da mene podbadaš i da mi se kačiš na svaki post dokazujući kako si valjda veliki igrač ili šta već?



Pa i nije bas tako... u MGSu mozes bukvalno da glumis Ramba a u tim nabrojanim to i nije bas slucaj. :)

Naravno. MGS4 sam, recimo, skoro kompletan prešao tako što se nisam šunjao već jurišao (u granicama razumnog, naravno), baš sam hteo da vidim šta će se desiti ako budem igrao drugačije od onog što igra "podrazumeva" i dobio potpuno drugačije, ali neverovatno zabavno iskustvo.

MGS5 je jednostavno vrhunski osmišljena igra. Imaš ogroman i povezan svet, a u konkretnoj misiji imaš neki cilj na mapi, a kako ćeš da ga ostvariš, sa koliko obzira ili na koji način, na tebi je da odabereš. Hoćeš da budeš Rambo? Može. Ipak bi da budeš Geret? Nema problema. Dakle, u dobroj meri ti je sve otvoreno, kao što i treba da bude. E sad, kakva će biti izvedba, hoće li kontrole biti dobre, da li će nešto zeznuti, hoće li biti raznih nelogičnosti i besmislenosti - verovatno hoće, donekle. Ali koncept je jednostavan i fantastičan, pod uslovom da realizacija bude kakva treba, to će biti lagano najbolja igra godine, a možda i decenije :)
 
Deus Ex, SC Chaos Theory, Thief, Hitman... imaš ti da se naigraš igara iz stealth žanra momak... pa ćeš videti koliko je taj "jedinstven kvalitet" čest.

Pa Filipenko je jedan od nastarijih clanova ovdje sa vjerovatno dugim igrackim stazom.

Post ti je ok, ali nisi u poziciji da tako nesto napises. Nemas staza, iskustva, pa ni mudrosti.
 
Porediti druge igre sa MGS serijalom je LaLiLuLeLo
 
Simpatični su mi Kodžimini tripovi, ali je otišao u krajnost sa golišavim cicama na kartonskoj kutiji. To je previše za moj ukus i jednu ovakvu igru i nikako ne bi trebalo da bude feature finalne verzije.
 
Sumnjam da ce to biti feature za u standardnom gameplay-u, koliko god sama igra imala gomilu nerealnih stvari u sebi, combat i stealth su uglavnom imali veliku dozu realizma u samoj izvedbi, mada ipak je on japanac, sa njima se nikad ne zna pogotovu kad su golisave cice u pitanju. :)

Cak i ako bude, Mgs je uvek imao gomilu nacina da se predje, pa kome se nesvidja verovatno nece ni probati to da koristi. Isti ovaj demo sam gledao pre mesec-dva i tu su koristili kutije, ali nista ni nalik ovome iz demoa sa gamescon-a.
 
Ma te fore su zbog promocije i da bi se nešto pričalo među ljudima. Kao što Sony, kada promoviše Playstation, uvek povezuje neku priču sa PSPom ili Vitom, iako 98% igrača to ni nema niti se igra na takav način, ali takva stavka dobije neproporcionalno puno vremena da ilustruje ne znam ni ja šta.

Meni mnogo više deluje sumanuto ono skupljanje svega i svačega, to jest način na koji se to realizuje. Kada onesvešćene neprijatelje, resurse, džipove, municiju i ne znam ni ja šta sve, evakuiše balonima i oni kao odlete u vazduh. Baš mi deluje nekako...tupkasto. To je sistem koji su preuzeli iz Peace Walkera i ajde, tamo se svašta može tolerisati jer se radi o malim PSP resursima pa ni ne obraćaš pažnju toliko na takve stvari, bitno je da ide.

mgsv-the-phantom-pain.jpg


Ne znam ni sam koliko će mi smetati. Barem su to lepo integrisali tako da ćeš te resurse posle imati dostupne u bazi, za razvoj iste i/ili za naredne misije, da tako zarobljene neprijatelje možeš da...hm...ispituješ, i tome slično.
 
Poslednja izmena:
Meni se mnogo dopadaju ti "japanski" fazoni. Kao sto Ameri imaju naprzene likove i otrcane one-linere, Britanci cinicnog humora za izvoz, Evropljani drame, seksa i budjavog humora, tako Japanci svuda trpaju blentave fazone, ma koliko radnja bila ozbiljna.
 
^Ovo niko normalan nije ocekivao.
Nisam siguran da li treba da se radujem...
 
do sad je to po pravilu značilo da je igra loša .
 
Bitno je da njij 5i5e ispadaju... Nije da se bunim :p
 
Samo nek ispadaju. MGS je uvek bio over the top, nek samo tako nastave...
 
Ne znam da li si igrao prethodne mgs igre. A u MGS3 Evine grudi nisu bile kiceraj?
 
Kako velike grudi mogu da budu kiceraj? :d
 
Objašnjenje za njen dizajn je ubedljivo najjače.

"I've been ordering to Yoji [Shinkawa, the game's art director] to make the character more erotic, and he did it well," said Kojima on his English Twitter account. "Recently I've been making characters this way. I create the setting thoroughly, how he/she spent early life, name, style, favorite phrase, fashion, action, to stand the character out."

He continued, "The initial target is to make [you] want to do cosplay or its figurine to sell well."

Kojima plans to provide detailed information on the CG model for Quiet — the mute, bikini-clad sniper revealed in Metal Gear Solid 5's E3 trailer — for cosplay purposes this Friday, Sept. 6, at 3 a.m. ET. According to Kojima, he received requests for that data from fans looking to cosplay as Quiet at this year's Tokyo Game Show.

lol
 
Matori perverznjak :d
 
To je odavno obislo internet, i naravno posle je objasnjeno kao greska u prevodu posto jelte, te japance niko zivi ne razume sta pricaju:d

Ali je takodje odavno i vrapcima jasno da se na cosplay "zajednicu" odavno ozbiljno racuna u industriji, jednako kao na prodaju igracaka jer je maltene besplatan marketing.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno