naravno da znam :smoke:mitnick je napisao(la):Ne, tome ne sluzi forum... :whip:
Ti pa kao znash shta rula...
Stator je napisao(la):Jao bre od ovih CS-ovca ne moze da se zivi.. Njihova sreca sto je Quake 1/2/3 komuna mnogo oslabila a Doom 1/2 izumrela inace bi bilo pegli onko masa na masu
Sada se ID-u odbija o glavu sto je prodao "vunama" q1 endzen... ali to je zivot.
PS: for the record nisam ni kvejker ni vuna (cs igrac) vec utvara UT2004 for live (bar dok ne izadje 2005
Sasa je napisao(la):Ne razumem ?
Ljudi pricaju kako ce igra biti odlicna, ili neverovatno igriva a niko nije ni probao ?
Aman bre, odakle ideja da se prica o necemu sto niko nije probao, a preko svega da se nekolikicina vas ovde posvadja ?
Ne brini,HL2 ce biti osetno duzi od prvog dela.byMaX je napisao(la):Sto se HL2 tiche - samo da ne bude kratak, posto ocekujem duzinu koju je imao FarCry. Najbolje je kad od neke igre ne ocekujes mnogo i ne prze te tako godinama i odlazu je, pa ispadne "samo ok". Tako je bilo sa FC.
poz.
znam, pise lepo u S.K. da je poceo da se radi u Q1 enginu,pa da su onda presliVoodoo_NBGD je napisao(la):Doom je, barem meni, ispunio sve sto sam od njega i ocekivao. Istina, nisam ni znao sta da ocekujem :d tako da sam u svakom slucaju fasciniram igrom
Posto ni od HL2 ne znam sta da ocekujem, igri predvidjam fantastican uspeh
Dalje, ne znam ko vas je tako opasno slagao da je Half-Life radjen u Q1 enginu, ali jednostavno nije!
HL je poceo da se radi u Q1 endzinu, ali je u medjuvremenu izasao Q2, sto je autore nateralo da se malo modernizuju, pa su otkupili novi endzin i malo ga poboljsali (recimo, Q2 podrzava 65k boja za prikazivanje, ali teksture mogu imati boje samo iz odredjene palete od 256 komada - verovatno ste primetili da su u igri teksture obicno varijacije zelene, braon, sive itd. boje, i nema sarenila kao u HL... uostalom, ko se nekad zezao u nekom Q2 map editoru i programima za crtanje tekstura, zna o cemu pricam)
damirbaj je napisao(la):znam, pise lepo u S.K. da je poceo da se radi u Q1 enginu,pa da su onda presli
na savrseniji Q2 engine.
a shta kazu u SK, oce li HL2 da koristi neki od vec gotovih reshenja za rag-doll fiziku ili ce razviti neki svoj?damirbaj je napisao(la):znam, pise lepo u S.K. da je poceo da se radi u Q1 enginu,pa da su onda presli
na savrseniji Q2 engine.
MAD_MUzzY je napisao(la):True, true
Ocete dobru zabavu? Pokrenes UT2004, pokrenes instaGib, malu arenu, gomilu woona i bar 1 ko zna da igra (ali ne bolje od tebe :d) pa udri
ToxiC je napisao(la):he he jedan mali citat iz GAMER-a - broj 52 (jul/avg 2003) u rubrici "ELECTRONICS ENTERTAIMENT EXPO 2003" dan 3 06.maj 2003 god pod opisom igre HL2 pri kraju stoji:
"Tesko je dati neku objektivnu ocenu vidjenog. Pokusacu ovako - postojala je jos jedna haos igra na ovogodisnjem sajmu, mislim da se zvala DOOM III ili tako nesto, hm, u ovom trenutku ne mogu da se setim, a nije ni vazno....."
bas ti je dosadno zar ne???Ji 4Tze je napisao(la):a shta kazu u SK, oce li HL2 da koristi neki od vec gotovih reshenja za rag-doll fiziku ili ce razviti neki svoj?
Judge je napisao(la):UT2K4 za mene poseduje najbolju MP FPS atmosferu od svih sada prisutnih igara
Voodoo_NBGD je napisao(la):UT2K4 je odlicna igra, ali Q3 je jos uvek majka deathmatcha, i po atmosferi i po feelingu :d
Voodoo_NBGD je napisao(la):UT2K4 je odlicna igra, ali Q3 je jos uvek majka deathmatcha, i po atmosferi i po feelingu :d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari