Šta je novo?

Jos 23. dana...

Ne razumem ?
Ljudi pricaju kako ce igra biti odlicna, ili neverovatno igriva a niko nije ni probao ?
Aman bre, odakle ideja da se prica o necemu sto niko nije probao, a preko svega da se nekolikicina vas ovde posvadja ?
 
Stator je napisao(la):
Jao bre od ovih CS-ovca ne moze da se zivi.. Njihova sreca sto je Quake 1/2/3 komuna mnogo oslabila a Doom 1/2 izumrela inace bi bilo pegli onko masa na masu :)

Sada se ID-u odbija o glavu sto je prodao "vunama" q1 endzen... ali to je zivot.

PS: for the record nisam ni kvejker ni vuna (cs igrac) vec utvara:) UT2004 for live (bar dok ne izadje 2005 :)

UT sam igrao online čim je izašao (mislim da je bila 98-a ili 9-ta), a UT2K4 za mene poseduje najbolju MP FPS atmosferu od svih sada prisutnih igara. Prosto ne mogu da se nateram da odigram bilo koji FPS u single playeru, čak sam i Far Cry batalio posle dva dana divljenja "grafičkim dostignućima".

Vidimo se na Jolt-u, Parba Chello ili Multiplay UK.
 
Sasa je napisao(la):
Ne razumem ?
Ljudi pricaju kako ce igra biti odlicna, ili neverovatno igriva a niko nije ni probao ?
Aman bre, odakle ideja da se prica o necemu sto niko nije probao, a preko svega da se nekolikicina vas ovde posvadja ?

U tome i jeste najveca fora sto pricaju kao da su, sta ti ja znam, iz buducnosti pa su oni vec igrali HL2 (i onda smo mi teletabisi :d ).

AMD&nV :D
 
Jos 23 dana pa.....pocece skola. I sta jos? A da HL2!
 
Doom III, po mom misljenju ima jezivo dobru atmosferu - po tome je ispunio sva moja ocekivanja, i vise od toga. Donekle sam razocaran efektima osvetljenja - ja mislim da je JC tu iskljucio neke opcije (senke ne bacaju bas svi objekti u igri, zar ne, a tako je najavljeno - da bude potpuno realno). Druga stvar, kao sto su vec mnogi pomenuli - teksture - mogle su biti detaljnije. Sto se level dizajna tiche, savrsen je. Pogledajte samo broj detalja do kojih se islo. Gomila detaljno modeliranih objekata - mislim da po prostoriji ima poprilicno mnogo raznovrsnih modela svega i svacega.
Sto se HL2 tiche - samo da ne bude kratak, posto ocekujem duzinu koju je imao FarCry. Najbolje je kad od neke igre ne ocekujes mnogo i ne prze te tako godinama i odlazu je, pa ispadne "samo ok". Tako je bilo sa FC.

poz.
 
byMaX je napisao(la):
Sto se HL2 tiche - samo da ne bude kratak, posto ocekujem duzinu koju je imao FarCry. Najbolje je kad od neke igre ne ocekujes mnogo i ne prze te tako godinama i odlazu je, pa ispadne "samo ok". Tako je bilo sa FC.

poz.
Ne brini,HL2 ce biti osetno duzi od prvog dela.
poz
 
Doom je, barem meni, ispunio sve sto sam od njega i ocekivao. Istina, nisam ni znao sta da ocekujem :d tako da sam u svakom slucaju fasciniram igrom :)
Posto ni od HL2 ne znam sta da ocekujem, igri predvidjam fantastican uspeh :)

Dalje, ne znam ko vas je tako opasno slagao da je Half-Life radjen u Q1 enginu, ali jednostavno nije!
HL je poceo da se radi u Q1 endzinu, ali je u medjuvremenu izasao Q2, sto je autore nateralo da se malo modernizuju, pa su otkupili novi endzin i malo ga poboljsali (recimo, Q2 podrzava 65k boja za prikazivanje, ali teksture mogu imati boje samo iz odredjene palete od 256 komada - verovatno ste primetili da su u igri teksture obicno varijacije zelene, braon, sive itd. boje, i nema sarenila kao u HL... uostalom, ko se nekad zezao u nekom Q2 map editoru i programima za crtanje tekstura, zna o cemu pricam)
 
Voodoo_NBGD je napisao(la):
Doom je, barem meni, ispunio sve sto sam od njega i ocekivao. Istina, nisam ni znao sta da ocekujem :d tako da sam u svakom slucaju fasciniram igrom :)
Posto ni od HL2 ne znam sta da ocekujem, igri predvidjam fantastican uspeh :)

Dalje, ne znam ko vas je tako opasno slagao da je Half-Life radjen u Q1 enginu, ali jednostavno nije!
HL je poceo da se radi u Q1 endzinu, ali je u medjuvremenu izasao Q2, sto je autore nateralo da se malo modernizuju, pa su otkupili novi endzin i malo ga poboljsali (recimo, Q2 podrzava 65k boja za prikazivanje, ali teksture mogu imati boje samo iz odredjene palete od 256 komada - verovatno ste primetili da su u igri teksture obicno varijacije zelene, braon, sive itd. boje, i nema sarenila kao u HL... uostalom, ko se nekad zezao u nekom Q2 map editoru i programima za crtanje tekstura, zna o cemu pricam)
znam, pise lepo u S.K. da je poceo da se radi u Q1 enginu,pa da su onda presli
na savrseniji Q2 engine.
 
Poslednja izmena:
damirbaj je napisao(la):
znam, pise lepo u S.K. da je poceo da se radi u Q1 enginu,pa da su onda presli
na savrseniji Q2 engine.


E, ovo i mene interesuje .... godinama sam mislio da je HL radjen u Q2 engine-u ... onda pre nekog vremena neko grune da je ustvari to kompletno sredjen Q1 engine. :wall:

Ajde sada da razjasnimo za vjek i vjekova.... Na kom engine-u je radjen Half-Life?? :trust:
 
Poslednja izmena:
damirbaj je napisao(la):
znam, pise lepo u S.K. da je poceo da se radi u Q1 enginu,pa da su onda presli
na savrseniji Q2 engine.
a shta kazu u SK, oce li HL2 da koristi neki od vec gotovih reshenja za rag-doll fiziku ili ce razviti neki svoj?
 
Poslednja izmena:
HL1 je radjen u Q2 endzinu, ali ostavlja utisak da je u pitanju Q1 endzin :), za one koje to interesuje...

@byMax
Svaka ti valja ! To je upravo to. Jezivo dobra atmosfera, a uostalom srz svake igre i jeste atmosfera.
 
Half life je radjen u enginu koji predstavlja mesavinu q1 i q2 - to je po meni najblize istini.
Oko toga kako ce doom 3 brzo propasti u zaborav...pa naravno, ali ce i hl2 :)
Modovi su ono sto igru drzi u zivotu.
E sad ako engine hl2-ke ne bude prilicno dostupan nece biti ni modova, kao z hl1.
Mada ustvari ovde se sve svodi manje vise na prepirke kanterasa, i kvejkasa (uz par ljubitelja palmica :) )
 
he he jedan mali citat iz GAMER-a - broj 52 (jul/avg 2003) u rubrici "ELECTRONICS ENTERTAIMENT EXPO 2003" dan 3 06.maj 2003 god pod opisom igre HL2 pri kraju stoji:
"Tesko je dati neku objektivnu ocenu vidjenog. Pokusacu ovako - postojala je jos jedna haos igra na ovogodisnjem sajmu, mislim da se zvala DOOM III ili tako nesto, hm, u ovom trenutku ne mogu da se setim, a nije ni vazno....."
 
Da zaista je gamer uzor za kvalitetne textove :)
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
True, true :D
Ocete dobru zabavu? Pokrenes UT2004, pokrenes instaGib, malu arenu, gomilu woona i bar 1 ko zna da igra (ali ne bolje od tebe :d) pa udri :D

Tako je brate, pogodio si u centar, mada to imas i u Q3, po tome se i proslavio u multiju, i nekako je lepsa krvcina, samo zbog toga i igram q3 :D
 
ToxiC je napisao(la):
he he jedan mali citat iz GAMER-a - broj 52 (jul/avg 2003) u rubrici "ELECTRONICS ENTERTAIMENT EXPO 2003" dan 3 06.maj 2003 god pod opisom igre HL2 pri kraju stoji:
"Tesko je dati neku objektivnu ocenu vidjenog. Pokusacu ovako - postojala je jos jedna haos igra na ovogodisnjem sajmu, mislim da se zvala DOOM III ili tako nesto, hm, u ovom trenutku ne mogu da se setim, a nije ni vazno....."

Ahahahah...pa ko jos cita gamer????
Gomila praznoglavih,nepismenih entuzijasta se okupila oko panja i odlucila da izda casopis po uzoru na savremenu drogu: "Igrice"!!! :d
 
Ji 4Tze je napisao(la):
a shta kazu u SK, oce li HL2 da koristi neki od vec gotovih reshenja za rag-doll fiziku ili ce razviti neki svoj?
bas ti je dosadno zar ne???
IGNORED
 
Judge je napisao(la):
UT2K4 za mene poseduje najbolju MP FPS atmosferu od svih sada prisutnih igara

UT2K4 je odlicna igra, ali Q3 je jos uvek majka deathmatcha, i po atmosferi i po feelingu :d
 
half-life je rađen u quake 2 "motoru"

citat iz sk 12/98 ---------------------------------------------------

Igra je u prvo vreme razvijana na „3D engineu” Quakea, ali je pojava Quakea 2 u međuvremenu prinudila autore da pređu na savremeniji „engine”, što je, uostalom, i dovelo do njenog kašnjenja u odnosu na prvobitno predviđene rokove.

--------------------------------------------------------------------

http://www.sk.co.yu/1998/12/siop01.html

p.s. nisam znao da je i hl1 kasnio :eyebrows:
 
Voodoo_NBGD je napisao(la):
UT2K4 je odlicna igra, ali Q3 je jos uvek majka deathmatcha, i po atmosferi i po feelingu :d

Tako je care, oni koji igraju Q3 to znaju, a kamperski kaunteri jos sisaju vesla, jos kad bi imali bolji internet pa da i multiplayer bude OK, ovako smaranje... ,)
 
Voodoo_NBGD je napisao(la):
UT2K4 je odlicna igra, ali Q3 je jos uvek majka deathmatcha, i po atmosferi i po feelingu :d

Može biti, ali da ne otvaramo sada novo prepucavanje na temu UT:Q3. Ionako DM malo trošim u odnosu na Assault i Onslaught.
 
Koliko puta treba ponoviti - HL je modifikovani QUAKE 1 engine
 
Nazad
Vrh Dno