Šta je novo?

HELLDIVERS 2

@-bahamud- a Moras da sakupis Requsition points, ono zuto R, sto se dobija tokom misije i da budes LvL koji je potreban da se otkljuca. Otkljucavas ga kao Stratagem, didzabidzu na brodu, iza one ribe na brodu gde su oni monitori.
1708979289527.png
 
Odigrali sad par partija sa Dandyjem,meni igra nit smrdi nit miriše,te horde nisam voleo niti kod Serious Sam,kontam viši lv i bolji gear poboljšavaju doživljaj i naravno tim

Sa Dandijem smo tražili one dve karakondžule pola partije,dok ni Dandi krenuo prema crvenoj mrlji na mapi,pljus šta smo oma na početku pojačali signal radija....

Da to nismo napravili,enti jarca ako bi mi našli one karakondžule.

Dogodio mi se strašan bug,posler oživljavanja,nisam mogao da se mičem,samo sa mišem,tipkovnica uopšte nije reagirala
 
Mada bacac plamena mozes da nadjes i na onim Points Of Intrest, na mapi, jako cesto se nalazi pogotovo na t1 mapama. Kada ti se tako ubaguje probaj da cucnes ili legnes ili da te drugi igrac zvekne sa melee.
 
Meni se juce prvi put zabagovala igra na PS5, izbacilo je me iz ekipe i spawnovao sam se sa ljubicastim ? iznad glave. Kad sam usao u misiju imao sam infinite stratagems glich ali sam bio bez ikakvog oruzija.. Tek sam posle skontao kakvu sam gresku napravio sto sam izasao nakon toga :D
 
Navukao sam se iskreno, odigram sigurno 2h dnevno 😂

Sad kad sam uzeo Guard Dog rover sve ide lakse..

Highlight mi je bio kad sam pre neki dan hteo da bacim minsko polje, i ubije me moj i ispadne mi onaj beacon koji treba da bacim pravo pod noge i naravno otvori se minsko polje i pobijem ceo svoj tim 😂 respawn se desi automatski za sva 4 igraca, naravno opet u sred minskog polja 😂
 
Da, da takvi trenuci su neprocenjivi. Ja sam nas tako kostao resursa, pogodili su me dok sam imao air strike koji je pao i ubio preostala dva igraca, bez respawna, bio je auto end :D
 
Kupio igru juce i odigrao par sati sa 2 drugara. Jedan je vec bio lvl 10+, drugi je bio lvl 5. Do kraja sesije ovaj lvl 5 lik je bio lvl 6, a ja sam bio lvl 5, sto mi je bas trulo i daje utisak da ce igra biti grindy as fuck, ali sta je tu je. Otkljucao sam par stratagema za kupovinu, ali resursa za kupovinu istih sam imao dovoljno tek toliko da kupim samo dva ili tri, sto ne bi bilo lose da smatram da je arsenal koji se dobija na pocetku dovoljan da se nosi sa izazovima koje igra baca na igraca. Ovako, svakom kupovinom bacate kockicu da li ce oruzje/stratagem biti apsolutno beskorisno(kao na primer energy weapons) ili totalni game changer(kao na primer turret ili guard dog).

Prvih par partija smo dobili bas prelako pa smo digli tezinu na 5 i resili da postepeno smanjujemo tezinu dok ne nadjemo nivo koji nam odgovara.

Sa bubama nam je nepremostiva prepreka bila Charger protivnik, bukvalno kad se pojave 2 ili vise ne mozemo im vise nista. Konceptualno mi je jasno da treba skociti iza njih i izresetati ih, ali ja ne znam da li je problem u nasem izboru oruzja pa DMG je bio mali, ili smo prosto sva trojica maloumni pa ne umemo da gadjamo kako treba, ali ubijanje Chargera 1 na 1 traje oko 30-60 sekundi, pod uslovom da nismo swarmovani drugim bubama pa da imamo postor za manevrisanje, a uglavnom jesmo i tog prostora nema.

Sa robotima je malo bolja situacija, mortar turret je bio odlican za njih, do te mere da je igra sa njim aktivnim bila dosadna, a kad smo par puta cekali extraction nakon sto smo probili limit i bili smo bez stratagema i samim tim bez mortar turreta, jedva smo prezivljavali. To je verovatno zato sto ne znamo da koristimo nasa oruzja, ili mozda zato sto smo pogresna oruzja poneli sa sobom. U prilog tome dodacu da je mene bas smaralo sto na vecim tezinama robota apsolutno svi moji meci su se samo odbijali i radili maltene 0 damage. Skapirao sam odprilike gde su im weak points, ali mislim da nisu dovoljno jasno istaknuti jer zbog clunky interfejsa igre tesko je provaliti kada pucate da li uspesno radite damage ili ne, jer je IMHO u igri weakspot damage dosta nizak(znaci vazi i za bube i za robote). Ruku na srce, trebalo je da igram prvo nize tezine kako bi se vremenom navikavao na "naprednije robote", ali sta je tu je.

Kako mi je lik i dalje nizak nivo, nisam siguran da li uopste imam pristup nekom oruzju koji moze da probije armor tih protivnika(bilo buba bilo robota). Koliko mi se cini iz opisa oruzja, ona oruzja koja su dobra za armor robota nece biti dobra za armor buba i vice versa, ali nisam mogao da potvrdim.

Dalje, generalno je igra nezgrapna. Interfejs mi je veoma konfuzan, milion puta ne provalim kada je nesto u okruzenju interaktivno, ili cak ako prepoznam da bi item to trebalo da bude, treba mi do 5 sekundi da uspesno interagujem sa njim(bilo da ga pokupim, bilo da ga aktiviram ili nesto trece), sto svakako nije zabavno. Interfejs promptovi za interaktivne iteme znaju cesto da zabaguju, tako sto se ne pojave ili jos gore tako sto ne nestanu nakon sto se pojave. Sva trojica smo nebrojano puno puta tokom sesije kleli igru zato sto nas lik prosto nije hteo da repetira. Logika nalaze da sigurno postoji nesto sto uradimo sto prekine cin repetiranja, ali je igra toliko nezgrapna da deluje kao da prosto guta input. Takodje, ne mali broj puta se desavalo se da pozovemo stratagem uspesno i da se on prosto ne pojavi. Mala uteha je to da se u tim situacijama ne aktivira cooldown, ali nije kao da u sred akcije imamo vremena na pretek da ponovo natenane isklikcemo strelice i pozovemo ga.

Suma sumarum, prvi utisci su mixed bag. Igra mi je bila najzabavnija kada je bilo puno protivnika koje MOZEMO da pucamo, ali se to retko kad desavalo. Na manjim tezinama je uglavnom bilo malo protivnika sa dugim periodima trcanja bez ikakve akcije(kao da igram neki ubogi battle royale), dok na vecim tezinama igra previse brzo krene da salje (armored) protivnike(neretko u grupama) sa kojima prosto nismo umeli da se nosimo i predugacko vreme pokusavanja resavanja njih kao posledicu ima swarmovanje. Cini mi se da nisam imao nigde blizu problema sa armored protivnicima kada sam pocinjao Warhammer 40k Darktide(u kome imam 100+ sati) ili Deep Rock Galactic i zato su mi te igre nakon probanja ostavile bile daleko bolji prvi utisak, ali igra ima potencijala i nadam se da ce kada se budem posteno uhvatio u kostac sa njenim mehanikama utisci biti daleko bolji.

BONUS: Neverovatno mi je neprijatan osecaj bio taj sto mi je prva "daily misija" koju mi je igrica dala bila da ubijem 100 buba flamethrower-om. Flamethrower je oruzje koje moze da se kupi tek nakon sto stignete do 10. levela. Ne znam sta je tolko tesko bilo da se segmentira pool mogucih daily misija po levelu lika.
 
Tacno tako.Mora da se leveluje.Otrpilike na level 20 dobijas oruzja koja su kljucna za brz i jak armor breaking.Ali ne putem medalja.Nego putem ship upgrade-a.Do tad je stuggle.Na robotima ama bas nista ne trazite do nekog levela 10-15 bar.
Sve bagove koje si imao su i dalje server side problemi, cak i to repertiranje.Ja sam danas odigrao 2 partije i ljudi su se prosto zaledili oko mene kao da je pukao net i to je to..trcis unaokolo i sve je zaledjeno u mestu.Jedino resenje alt+f4.Juce je bio problem da u jednom trenutku samo zabaguje main weapon i to je to ne mozes da ga koristis, dok ne izadjes iz igre ili krene sledeca partija.
@-bahamud- dodao sam te ja na steamu https://steamcommunity.com/profiles/76561198079839858 Ako je ovo tvoj profil.


 
Chargera zveknes eksplozivom. Ja solo nemam neki ozbiljan problem s njim. Treba nekog vremena kao solo ali uzmite "strike" i zakacite "lopticu" na njega i to je to, rasut je u sitne komade. Zanci ne bacajte na armor, odbije se. Vec na dupe, overall mu je stomak slaba strana pa je tesko zakaciti onu lopticu. Ili nadjite strategiju da ga navucete na strike. Moze se fino tempirati i onda ga rastavite na proste faktore.
 
Chargeru stomak nije slaba tacka i moze da upije boga oca dmg. Slaba tacka su mu noge i glava. U glavu ga ubijete sa dve granate, idealno bi bilo da su impact a ne one pocetne jer pocetne treba da nastelujete drzanjem u ruci pre nego sto bacite i bacaju se ISPOD njega, idealno kada trci ka vama. Kada mu skinete armor na jednoj nozi (2x shoot iz railguna na primer) dovoljno je ~8 pogodaka sa Brakerom (onim sa 4 strane free Warbonda) i Charger je mrtav. U sustini railgun+braker i jedna osoba ga ubije za 5-10 sekundi. Robotima su glave slabe tacke i svima sem HULKU (onaj ogromni baja koji u jednoj varijanti ima bacac plamena ulevoj ruci i ima malecnu glavicu na sredini tela) mozete da ih roknete bilo kojim oruzjem. Hulku mora ili rail gun ili antimaterijal rifle i gotov je iz dva pogotka. Hulk sa druge strane ima ogroman weakpoint na ledjima koji moze da se razvali bilo cime. Tenkovi se ubiju sa dve granate na vrh tureta ili sa strane tureta ili od pozadi. Idealno je sa impact granatama, jer su jake ko one pocetne a eksplodiraju, jelte, pri dodiru.

@madafak Ispade da je to fanbase slika nije potvrdjeno od devova, post na redditu je uklonjen.


edit: @Solesoslav E da, flamthrover mozes da nadjes u okviru onih Points of Intrest, igraj T1 mapu i naci ces ga sigurno. Naci ces bilo koja od tih Strats oruzja sta god da ti treba da uradis sa njima moci ces da odradis na toj tezini.

edit2: I uzmite u obzir da robotima a i bubama, mozete da otkinete ruke/noge, pa onda ne mogu da pucaju na vas. Igra obiluje tim sitnim detaljima koji me prosto odusevljavaju. Ekstremiteti su slabe tacke isto.
 
Poslednja izmena:
Uporedite samo uspeh ove igre sa "uspehom" AAAabominacije kao sto je Suicide Squad. Prosto da se covek zapita sta ti producenti i gamedizajneri rade u tim gigantskim studijima?! Ko su ti salabajzerici.
 
S obzirom koliko je ljudi u danasnjim AAA dev timovima tamo samo da bi stiklirali diversity hire kockicu, nije ni cudo.
 
Sve sam to ispratio, i uzivao uz kokice.
 
Mi odradili sve tri misije,ne znam dali je tebi primilo....para ko blata :p

Danas....7

Juče kad sam krenuo da igram,pisalo je da steam cloud nije sinhroniziran,tako nešto,i nije pokazivalo prijatelje
 
# 🛠️ PATCH 01.000.100 ⚙️

📍 Major Updates
Planetary Hazards active
* Many planets now have additional environmental challenges that will appear at random while you are deployed, from fire tornadoes to meteor showers and many more.

⚖️ Balancing
Eradicate Missions
* Eradicate missions now require more kills and enemies spawn more often. The time to complete the mission was previously shorter than intended and should now usually take twice as long to complete.

Primary, Secondary, & Support Weapons
Balancing adjustments made to the following:
  • SG-225 Breaker
  • SG-8 Punisher
  • SG-225SP Breaker Spray & Pray
  • RS-422 Railgun
  • FLAM-40 Flamethrower
  • LAS-98 Laser Cannon

Stratagems
Balancing adjustments have been made to
  • Shield Generator Pack
  • Orbital 120MM HE Barrage
  • Orbital 380MM HE Barrage

🔧 Fixes
  • Fixed armor rating values not reducing damage as intended.
  • Fixed certain Bug Holes (including Stalker Nests) that were unnecessarily hard to destroy.
  • Fixed anti-aliasing toggle not working on PS5.
  • Balanced lighting across all planets to solve cases where the game was too dark.
  • Improved flashlight efficacy.
  • Increased visibility during “sand rain” weather on Erata Prime.
  • Updated tutorial materials and lighting.
  • Improved cases where some materials could look blurry if "Lighting" graphic setting was set to "Low".
  • Fixed timing issues that could occur in the “Extract E-710” primary objective.
  • Changed button interaction behavior for buttons in bunker POIs. Helldivers will now let go of the button after holding it for a few seconds.
  • Fixed some cases of large assets floating if the ground beneath them was blown up.
  • Helldivers standing next to ICBMs during launch will get properly toasty with a chance of not-so-spontaneous combustion.
  • Fixed unthrowable snowballs after ragdolling.
  • Fixed being able to use grenades after drowning.
  • Camera no longer locked on the player's own corpse and blocking spectator mode.
  • Helldivers now take damage from fire, gas etc. generated by other players.
  • Armor no longer stretches when dismembered.

🧠 Known Issues
These are issues that were either introduced by this patch and are being worked on, or are from a previous version and have not yet been fixed.
  • Picking up items from caches may cause characters to freeze in place for an extended period of time.
  • Picking up items from bunkers and caches in quick succession may render one of the items unpickable.
  • Players cannot unfriend other players befriended via friend code.
  • Players may be unable to select loadout or return to ship when joining a multiplayer game session via PS5 Activity Card.
  • Occasionally mission reward multiplier may not be applied.
  • Mission objective HUD displays different numbers for client and host during some missions.
  • Default armor is always shown while viewing the warbond, regardless of the armor that player has equipped.
  • Text chat box display is obstructed by the cinematic letterboxing during extraction.
  • Some text in the HUD/UI is missing or not displaying correctly.
  • Players may experience issues when many players attempt to login and/or play at the same time:
🔹 Login rate limiting
🔹 Players may become disconnected during play
🔹 Various UI issues may appear when the game interacts with servers
🔹 Some games may not be joinable by others for a short period of time
 
Ubise railgun skroz, breaker manje vise...
 
Igram mars i neku ledenu planetu,i razmišljam kako odlično odradjeno.Naspram Starfield planeta,nebo i zemlja razlika.

Odo da ga savetujem da kupi igru,da podrži prave developere :p
 
Iskreno, krenuli su kao i svi ostali developeri.
Ubili su Railgun, ali su zato buffovali bacač plamena i sad svi trče sa jetpackom i flamethrowerom...
I suštini, nije railgun toliko bio OP, koliko chargeri ubijaju na većim težinama, kad se spawna njih 6-7 sa još 2-3 Bille Titana, kao da si imao neki veći izbor, a realno gledano, osim railguna sve ostalo je manje-više srednje žalosno....
Po meni, bolje dati ljudima više opcija, nego ovako, a sve to da bi veštački otežali igru.
Nemoj slučajno da poradimo na balansiranju težina, sređivanju chargera, u smislu daj im bar na nogama medium armor I na du.etu light da imaš neke šanse, ali ne, odmah nerfuj ono što ljudi koriste, YT streameri hajpuju kao da je Bogom dano....
I da, znam da je Railgun i dalje opasan u unsafe modu, ali iskreno ne vredi toga jer prosto 3-4 shoota da skineš armor chargeru, nije mi baš neki dobar trade off.
 
^
Sve je to u redu, ali zar je zaista teško uključiti mozak, bar polovinu i doći do zaključka da su uništili trenutno jedino oružje koje može da bude korisno na višim nivoima težine.
I da su zaista mislili da ljudi neće protestovati? Nebuloza.
Ponoviću, ne koristim Railgun jer je braindead oružje, nego zato što je jedino valjano protiv 6-7 chargera i 2-3 Titana istovremeno.
Umesto da balansiraju težinu, tj. heavy protivnike, oni su uradili isto ono što rade svi drugi.
I još su neki njihovi zaposleni prozivali ljude po Discordu i gde još....
Razočaran sam.
 
^
Bolje?
1709974611447.png

BTW tezina nije vise ista, ne spawna milion Chargera, koliko smo Baha, Dandy i ja uspeli da vidimo igrajuci na T6. Sada moze da se resi dodje ti tipa 3 Chargera ili jedan Titan. Ali zato dodje MORE Huntera, mali seratori, doduse jesu rekli da ce ubaciti horde slabijih protivnika.
 
Toliko smo ginuli od njega da nam je zafalilo respavna,sada par puta

Al zato kod izlaska nema mira,nailaze ko po tekućoj traci,sa svih strana,3 gnezda na jednom se spavnaju.....prava ludnica :)
 
Mada možda sam ja taj tweet pogrešno shvatio I oni misle da su sada posle nerfa sredili Railgun. Ja sam razumeo da su ga opet rebalansirali,po drugi put. Pffft.
 
Bolje i da mi baci 5 velikih odjednom nego 300 ovih malih, na jos i nerfovan breaker pored railguna. Igrao sam par misija na lvl 7 zbog roze sampleova i mnogo vise ginem nego ranije - sve zbog najezde malih smaraca
Plus mi se ovi mech-ovi uopste ne svidjaju iskreno
 
Nazad
Vrh Dno