Šta je novo?

Google Pixel 7

Kada pokusas da na Pixel telefonu uključiš VoLte na A1 mreži obično dobijes dodatne proble ( unknown number ) a ta usluga ti ne proradi. Moj savet je da ne pokusavas.
 
Kada pokusas da na Pixel telefonu uključiš VoLte na A1 mreži obično dobijes dodatne proble ( unknown number ) a ta usluga ti ne proradi. Moj savet je da ne pokusavas.
Hvala na savetu. Vec sam odradio procedure I skapirao da kod ovih slepaca to ne radi. Sada jedino da disable-ujem adb u pixel ims app, pa deinstaliram Shizuku I Pixel IMS. Nadam se da je to dovoljno za vracanje ma stanje pre path-ovanja, ne radi mi se f.reset zbog ovog pokusaja ukljucivanka Volte servisa.
Pozdrav I hvala na info.
 
I obavezno traži od A1 da ti isključe VoLte, ako ti je ukljucena sa njihove strane ( bar dok koristiš Pixel )
 
Ja tražio da mi isključe volte na a1, oni mi rekli da isključim volte u podešavanjima i iskulirali me.
 
Nisam ni cuo za ovo da operater mora da gasi ista, mislim da ce biti dovoljno samo na tel.
 
Radi se o tome da smo ja i još nekoliko kolega na forumu smo imali slučaj da je na Pixel telefonima bila pojava “ unkown number” u listi poziva kada je na konkretnom broju bila aktivirana VoLte usluga od strane A1. Ukoliko nemate tih problema, onda nema potrebe za deaktivacijom od strane A1.
 
Radi se o tome da smo ja i još nekoliko kolega na forumu smo imali slučaj da je na Pixel telefonima bila pojava “ unkown number” u listi poziva kada je na konkretnom broju bila aktivirana VoLte usluga od strane A1. Ukoliko nemate tih problema, onda nema potrebe za deaktivacijom od strane A1.
Ovo se meni i dalje desava a nikad nisam petljao sa Shizuku. Uglavnom pozivi sa/na MTS.
 
Da da, ja sam u A1.
 
Po mom mišljenju shizuku nema veze sa tim....Ali ako ti je na A1 broju aktiviran Volte, iskustvo kaže ;) da imaš velike šanse da ti se javljaju neki problemi sa Pixel telefonom
 
Od uvek sam na A1 i sa P7 i P7Pro isti problemi, unknown number, nikad probao nista oko VoLTE.
 
Da li neko ima moj probl možda. Imam Pixel 7 i na mtel Austrija sam mreži. Takodje imam esim.
Problem je u toku što u toku poziva nebitno da li poziv traje 30sek ili 5min ili 30 min desi se (ali ne uvijek) da me sagovornik ne čuje i ja onda pricam u prazno kao da se izgubila mreža i poslije 5-10sek se uspostavi poziv. A kada taj problem traje preko 10 sek ja prekinem poziv i opet pozovem sagovornika. Ovo je vrlooo neprijatno jer mi se desilo nekoliko puta kada mi je bio baš važan poziv.
Da li je moguce da je problem do operatera ovo, znači imam esim tako da karticu u telefon nemam , ili je problem do telefona ?
 
Probaj drugu karticu drugog operatera, ako se ne dešava onda je do mreže, ako se dešava onda je do telefona.
 
Imao sam sličan problem sa p6pro i na kraju mislim da je do kombinacije mreže i pixela. U trenutku kada ti je signal slab čim prebaci mrežu u toku razgovora na 2g druga strana te ne čuje i to traje tako 10ak sek dok se ne oporavi.
Sa yettelom i p8pro nemam te probleme sada u stanu. P6pro je bio na a1
 
Probacu sa drugim telefonom pa ću vidjeti. Pretpostavljam da je do telefona jer imam esim i samim tim kartica ne može da pravi problem.
Ako u drugom telefonu bude sve radilo kako treba vraticu pixel gdje sam ga kupio i gotovo. I što je najgore ne znam koji tel onda da uzmem da je ok a da nije ogroman opet. Pixel mi je baš legao super ali ako se ispostavi da je problem do njega, kakva šteta da su tu napravili propust.
Žena mi isto ima mtel Austrija samo ima fizičku karticu u s22 ultra I sve radi savršeno.

Baš juče kada sam imao problem sa pozivom bio sam u prodavnici i mreža je pala na 3G i tada se desio problem , samo što se poziv nije uspostavio nego se automatski prekinuo.
 
Proveri jel ti uključen VoLTE sa strane mreža/operater, pa onda uradi Shizuku i Pixel IMS metod, da ga omogućiš na telefonu. Trebalo bi da ti to reši problem. Ako ne, onda je rešenje da operater sa mrežne strane isključi VoLTE, a ti onda isto na telefonu sa Shizuku i PixelIMS.
 
Nije mi pisalo volte nikada pored ikonice signala

Možete li mi objasniti kako da odradim tu proceduru jer sa time nisam upoznat. Više nemam vremena da cackam oko telefona kao nekada i ne pratim toliko te vijesti. Nego sam očekivao da će najjosnovnija funkcija raditi normalno out of box.

Edit

Sada sam ukucao ##4636## i ovo mi piše za volte
 

Prilozi

  • markup_1000003779.png
    markup_1000003779.png
    131.6 KB · Pregleda: 19
Poslednja izmena:
Odradio sam sve i ne radi. Da li je moguce da operater nema opciju za volte i da zato ne radi ?

Odradio sam i restart telefona i nije pomoglo.

Edit
Upravo sam se čuo sa operaterom u mtel Austrija. I oni uopšte nemaju opciju volte, zato mi i telefon ne pokazuje tu opciju poslije onoga postupka koji sam odradio.

Rečeno mi je da će me u ponedeljak kontaktirati iz tehničke službe da mi kažu u čemu je problem. Na p30 pro nisam imao ovaj problem iako sam koristio njihovu fizičku karticu, tako da je vjerovatno do telefona problem. Ali sacekacu potvrdu sa njihove strane.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240211-123801.png
    Screenshot_20240211-123801.png
    78.2 KB · Pregleda: 15
  • Screenshot_20240211-123758.png
    Screenshot_20240211-123758.png
    57 KB · Pregleda: 11
  • markup_1000003786.png
    markup_1000003786.png
    133.9 KB · Pregleda: 16
Poslednja izmena:
Kakva vam je baterija posle ovog malog sec update-a i play store update-a? Imam utisak da se ozbiljno brze trosi a pre je bila bas dobro upeglana.
 
Kakva vam je baterija posle ovog malog sec update-a i play store update-a? Imam utisak da se ozbiljno brze trosi a pre je bila bas dobro upeglana.
Standardno prosečna, od ujutru do uveče izdrži i ostane 30ak% i tako već poslednjih godinu dana, sećam se kad sam kupio telefon sa prvom verzijom A13 mogao je i dva dana da izgura
 
Da javim novosti. Iz Mtela Austrija su mi javili da do njih nije problem, da nisu vidjeli nikakve probleme u radu, da je signal stabilan.
Tako da ostaje da je problem do telefona. Zadnja 2 dana nisam imao ovaj problem i nadam se da se nece javiti jer onda je vrijeme za drugi telefon.
Svidja mi se pixel, da li pixel 8 ima problema sa mrežom kao pixel 7 ? Ili su upeglali to kako treba ?
 
Upravo mi se desila jedna čudna stvar na telefonu. Kod sam gledao youtube iz čista mira ekran telefona je postao skroz zelen. Znači ja sve vidim na telefonu ali sve je zelene boje samo drugačije nijanse i inteziteta. Odradio sam restart telefona i sve se vratilo u normalu.. ali vrlo čudna stvar.
 
Da li je neko primetio očajnu brzinu interneta na mobilnim podacima LTE u zadnje vreme na 7 Pro? , konstantno ispod 10mbit/s, a često ne može ni stranicu ni video da učita. Yettel mreža
 
Nazad
Vrh Dno