Nekako mi je apsurdno da su igre stare i preko 10 godina kompleksnije od ovih novih igra. Mada to opet vise govori o kunzumentima nego o proizvodjacima. Zato sada imamo igre sa milion DLC-eva, day 0 zakrpe, alfe koje se napalcuju vise od gotovog proizvoda itd. Mislim realno gledano ako potrosacima bacis govance i oni to prihvate logicno je da sledeci put bacis malo vece govance :d Samo ga lepo upakujes :-devil-:
Ligoti -Nedovršeni posaoKompanija u kojoj sam radio gledala je samo kako da nudi ono najjeftinije što njeni kupci mogu da tolerišu, da to izbacuje na tržište što brže, i da za to naplaćuje što više dogod to prolazi. Kad bi to bilo moguće, kompanija bi prodavala ono što sve firme poput nje sanjaju da prodaju, proizvodila ono čemu svi naši zajednički napori prećutno treba da vode: što je njihov krajnji produkt - Ništa. A za taj proizvod tražila bi i krajnju cenu - Sve. Ta tržišna strategija bi onda trajala sve dok jednog dana, među ruševinama propalih fabrika, skladišta i poslovnih zgrada širom sveta ne bi ostala samo jedna jedina, sjajna građevina bez prozora, ulaza ili izlaza. Unutra bi bila i biće - samo gusta mreža kompjutera koji obračunavaju profit. Napolju će biti plemena divljih nomada koji neće razumeti prirodu niti svrhu te sjajne građevine bez prozora. Možda će joj se klanjati kao božanstvu. Možda će pokušati da je unište, a njihovo primitivno oružje pokazaće se potpuno neefikasnim spram glatkih i neprobojnih zidova zdanja, kojima čak ni ogrebotinu neće moći da nanesu.
Nije toliko jednostavno. Nije teznja za manjim radom i zeljenim rezultatom, vec efikasnijim radom i vecim ucinkom. Ne treba lenjost i razmazenost izjednacavati sa napretkom. Previse faktora utice na organizme da bi se razvijala zelja za manjim radom a da se ocekuje vise na tacni.Da moze se reci da je to trzisna strategija doduse ako se gleda sire, svaki sistem, bilo to nesto rukom stvoreno ili prirodno bioloski tezi sto manjem radu za postizanje zeljenog rezultata (prosto receno). To je u nas utkanao kao u ziva bica, logicno je da ce takva potreba isplivati i manifestovati se u bilo kojoj sferi ljudskog delovanja. Zato potrosaci kao kontrolni faktor treba da odreaguju ali isto tako je sasvim uredu ukoliko se njima takvi prozivodi svidjaju. Takodje potpuno je uredu da postoje i onima kojima se ne svidja to sto je servirano :d
hajde da nisam pratio temu od prvog posta pa me možda i ubediš. ti jesi sve vreme potencirao razvoj, ja jesam sve vreme potencirao izdavaštvo. fakat je da su ostali potencirali šta im je u tom momentu odgovaralo da podvuku svoju tezu.
inače, ništa nije kao što je nekad bilo, čak ni ti
a sumnjam da postoji firma koja se bavi bilo čime da toliko dugo traje i da nije imala bar nekoliko korenitih promena svog kadra.
i to što pokušavaš da kažeš bi bilo istina samo u slučaju da je to kompanija koju je vreme pregazilo, koja je dotakla dno i koja više nema uspešnih izdanja, a bethesda je sve samo ne to. oni su od jedne male, prilično smešnjikave etikete dogurali do svetski poznatog brenda koji mlati milione kako na sopstvenim, tako i na otkupljenim franšizama.
Secam se kako je ta trzisna strategija prvo zahvatila holivudske filmove. Nakon toga stigle igre i hardver.
Jos gore je kada neka kuca pokusa drugacije pa zbog toga propadne. Troika Games i sl.
Verovatno sad niko ne zeli da se opece.
Nije toliko jednostavno. Nije teznja za manjim radom i zeljenim rezultatom, vec efikasnijim radom i vecim ucinkom. Ne treba lenjost i razmazenost izjednacavati sa napretkom. Previse faktora utice na organizme da bi se razvijala zelja za manjim radom a da se ocekuje vise na tacni.
Izvinjavam se na offtopicu, samo mi se svideo arcibaldov post pa sam hteo da lupim reply
Obsidian je poput Troike, pa i dalje se drze. Ljudi iz Troike su ustvari napravili jako glup potez time sto su se razisli.
VTMB nije napravljen kako treba zbog lose podrske. Jednostavno Troika je radila sa pogresnim ljudima - izdavacima. Ovo sam izjavio puno puta.
A dokaz je CDPR i TW3. Uz pravu podrsku su napravili nesto sto jos niko nije.
Ocigledno je jednostavnije odnosno jeftinije igrace polako navikavati na losije stvari kako bi i u buducnosti ocekivali manje a onda, neki >.>, i to malo sto dobiju hvalili na sva usta kako je to najbolje. Onaj koji je samo vozio Yuga ne zna kako je kada se sedne u cistokrvni BMW
To se zove tržišna strategija.
Ligoti -Nedovršeni posao
Za mene je TW3 pravi primer one gore tržišne strategije, i to već u poodmakloj fazi... tj. ovo:
Tržišna strategija je dobra, čim oni odlično prodaju igru u kojoj je Ai na nivou fliper kugle, open-world sve dok ne odeš malo dublje u šumu, a onda ti sam napravi polukružni, kvestove rešavaš šestim čulom u okruženju u kom se sve živo i mrtvo leveluje sa tobom...Preko 100 sati kvalitetnog gameplay-a, vrhunskog umetnickog dizajna, glume, muzike, scenarija, grafike i price je losa trzisna taktika??
Tržišna strategija je dobra, čim oni odlično prodaju igru u kojoj je Ai na nivou fliper kugle, open-world sve dok ne odeš malo dublje u šumu, a onda ti sam napravi polukružni, kvestove rešavaš šestim čulom u okruženju u kom se sve živo i mrtvo leveluje sa tobom...
Znači bitno je da ih tolerišu mejnstrim konzumenti kozmetikom koju si naveo i uspeh je zagarantovan.
Nemoj samo ti da me učiš. Do juče si brojao piksele po Zoni.
Tržišna strategija je dobra, čim oni odlično prodaju igru u kojoj je Ai na nivou fliper kugle, open-world sve dok ne odeš malo dublje u šumu, a onda ti sam napravi polukružni, kvestove rešavaš šestim čulom u okruženju u kom se sve živo i mrtvo leveluje sa tobom...
Znači bitno je da ih tolerišu mejnstrim konzumenti kozmetikom koju si naveo i uspeh je zagarantovan.
Drugar, nisi bas u pravu ovde.Tržišna strategija je dobra, čim oni odlično prodaju igru u kojoj je Ai na nivou fliper kugle, open-world sve dok ne odeš malo dublje u šumu, a onda ti sam napravi polukružni, kvestove rešavaš šestim čulom u okruženju u kom se sve živo i mrtvo leveluje sa tobom...
Znači bitno je da ih tolerišu mejnstrim konzumenti kozmetikom koju si naveo i uspeh je zagarantovan.
Eno ti na rpg codexu pa pročitaj o tom levelovanju svega sa igračem. Ja sam mislio da je to samo rendom loot, ali se ispostavilo da su išli onom najlakšom varijantom 'balansiranja' pa se čak i kvestovi leveluju sa igračem.
Tržišna strategija je dobra, čim oni odlično prodaju igru u kojoj je Ai na nivou fliper kugle, open-world sve dok ne odeš malo dublje u šumu, a onda ti sam napravi polukružni, kvestove rešavaš šestim čulom u okruženju u kom se sve živo i mrtvo leveluje sa tobom...
Znači bitno je da ih tolerišu mejnstrim konzumenti kozmetikom koju si naveo i uspeh je zagarantovan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari