- Učlanjen(a)
- 16.12.2001
- Poruke
- 11,720
- Poena
- 1,020
stani bre... sad ni bioware ne valja. pa da nije bilo bioware-a ne bi bilo jade empire-a. da ne pričam o tome šta je kotor ustvari bio u vreme kad se pojavio. ili taj mass effect u koji se pola vas kune.
skloni ste pljuvanju, totalno ste nezahvalni. možda vam se ne sviđa šta ko trenutno radi, ali trebalo bi da imate u vidu i tu staru slavu, da ne kažem krucijalne zasluge, pogotovo za žanr koji šatro volite. ili ste baš svi imali tli godine kad su oni izdavali najbolje igre pa se sad toga ni ne sećate?
ili još bolje, lepo na kickstarter, skupite ekipu, pogidnete filipa k. dika iz mrtvih da vam napiše Priču i bacite se u vode pravog objašnjavanja a ne intrernet hejtovanja. svako može biti kritičar, a loših gejmera imamo i previše.
Hm, od tebe bih zapravo očekivao sasvim suprotnu reakciju. Nije stvar u nekoj individualnoj Bioware igri, za koje kada se posmatraju izolovano od ostatka zaista može da se kaže da su dobre, već u potpuno istom konceptu koga se pridržavaju od igre do igre. Koliko se sećam, vazda si govorio da te priča ne interesuje previše - kako onda nisi provalio da je maltene reč o istim igrama sa drugim skinovima?
OK, možda je to prejak izraz, ali svakako je relevantan kada razmatramo prelazak nekoga ko je zadužen za dizajn/priču/šta god iz tog domena iz firme u firmu. Reći da je neko iz Bioware-a prešao negde u nadi da će ga to kreativno osloboditi je meni kao da neko kaže da je dizajner Poršea otišao u neku firmu, i da se sad nadaju ljudi da će taj dizajner nešto specijalno da radi, a ja nisam siguran ni da je u Poršeu zapravo išta radio jer su im sva kola ista 50 godina.
A ovde se ipak povela diskusija o 1 heroju gejming industrije koji nam je podario Descent to Undermountain :d
P.S. da ne ulazimo u to da je gomila ljudi iz starog Bioware-a podobijala otkaze u određenim trenucima, koliko se sećam.
Poslednja izmena: