Šta je novo?

EPS račun preko neta

Ја сам пријављивао и мејлом и телефоном, мејлом је лакше, јер не чекаш пола ста да неко подигне слушалицу, з село, али тамо нико не чита, и прихватају.
Овако не знам ко има предност, самопријављивање или очитано од читача.
 
Ја сам пријављивао и мејлом и телефоном, мејлом је лакше, јер не чекаш пола ста да неко подигне слушалицу, з село, али тамо нико не чита, и прихватају.
Овако не знам ко има предност, самопријављивање или очитано од читача.
Ja kad zovem automat se javi odmah automatski i das podatke posle zvucnog signala i spustis slusalicu. Nikada se nije desilo da ne ubace stanje.
 
To je nešto novo sa automatom.
 
Ima li jos ko problema sa prijavom na portal?

Posle ovog napada nema sanse se prijavi, popune se podaci za prijavu i kad se ide logovanje, izbaci gresku kao da ne postoji sajt uopste. Probano i na telefonu i na racunaru.
 
Kod mene radi normalno i ultrabrzo.
 
Evo, pisao sam pre neki dan o problemima sa MTK prekidačem u zgradi pa su stizali ogromni računi, okrenuli smo u petak telefon 011/2439333 i traženje tehničke službe za kraj grada (BG) u kome ste, ljudi se jave i kažu vam dan kada će doći ali ne i vreme. Na terene izlaze do 14h, tako da je to neki orijentir. Bili su juče, promenili su MTK i provereno radi, lepo prebacuje tarife. E sad meni smeta što se nikome nisu javili već su samo banuli i zvonili komšijama iz prva dva stana koji su im i potpisali radni nalog, nas dvojica koji smo ih zvali nismo ni znali na vreme, ajde to više-manje, nego što će sigurno moje prijave biti ignorisane (pisao sam tri dopisa, za tri meseca unazad) i biće mi obračunavan dug iako nisu dolazili tri meseca i u pitanju je bio kvar u njihovoj nadženosti. Zadnji račun je plaćen samo u nespornom iznosu. Nemam nameru da im plaćam, imam sve dokaze i pisani trag o reklamacijama i da sam javljao da nešto sa brojilom nije u redu pa nek me tuže ako misle da imaju osnov, da vidimo. Nadam se da će da batale ili da će posle godinu dana nastupiti zastara ali nisam nimalo ubeđen. Zasad nemam nikakvu nameru da im i treći pogrešan račun od 24000din platim. Dobili su pola. Ako me utuže odazvaću se, dokaze u svoju korist imam, pa da vidimo.
 
Не би требало да имаш проблема због тога, треба сад да упутиш рекламацију рачуна због неисправног уклопног сата. Позови се на пријаве које си упућивао и тражи корекцију рачуна од прве пријаве. Записник о замени уклопног сата и не мораш да прилажеш, они ће и тако да траже то у својим евиденцијама, ако имаш копију онда је приложи. Када уваже рекламацију, утрошак ће да обрачунају према просечној потрошњи у претходних пар година. Велика је вероватноћа да ће да уваже рекламацију јер им се исплати да умање рачун двојици уместо свима у згради, рачунају да неће сви да траже. Код мене је било тако пре пар година, једино сам ја тражио и добио умањење рачуна због неисправног уклопног сата.
 
Da, pokušaču tako, hvala ti. Ne verujem da su nekome izdali zapisnik ali ću proveriti.
 
Poslednja izmena:
Vi sto sami prijavljujete stanje da li vredi da im posaljem stanje mailom danas (subota) ili da cekam ponedeljak?
 
Слао сам стање мејлом у јануару, као да нисам послао.
 
Samo telefonom
 
Kad obično šalju mejlove sa računima za prethodni mesec ?

Prijavih se za tu uslugu počev od ovog meseca da mi stiže, na portalu će biti ko zna kad. Inače, trenutno prikazuje stanje zaključno sa 26.2. :ROFLMAO: mada od tog datuma i nema nekih (krucijalnih) promena, em je plaćeno pre toga pa proknjiženo em naravno od kako su ukinuti regionalni a pokrenut ovaj nazovi globalni portal nikad pre 12-og a neretko i pre 15-og u mesecu nema stanja i prikaza računa za prethodni mesec.
 
Podaci azurirani 5.3 a racuni na sajtu kao i na mejl pojavice se izmedju 15-20.3 nema pravila.
 
Meni je stizao rč na mejl i pre ovog portala, dodao sam i brojilo na selu preko portala na isti mejl, ali nije stigao, takođe ni papirni, na kraju sam stanje video na portalu.
 
Evo počeli su i da šalju i "personalizovana obaveštenja", na portalu, koja su, verujem, svi dobili.😉
 

Prilozi

  • Screenshot_20240308_174042_Chrome.jpg
    Screenshot_20240308_174042_Chrome.jpg
    119.7 KB · Pregleda: 97
Ali salju to i onima koji su vec aktivirali tu opciju.
Jednom su me tako zvali iz banke da mi reklamiraju uslugu koju sam koristio vec par godina.
 
Neke kozmetičke promene od danas vidljive tipa jedna ikonica kao neka ''fioka'' te rubrika prigovori i ažuriranje stanja zaključno sa jučerašnjim danom. Dobro, eto kao nešto rade. A podatke o potrošnji i računima za prethodni mesec čekaćemo verovatno još par dana.
 
Kanda za NS jos nista.... Za 4 brojila nema.
 
Da li se ukljucenjem opcije online racuna moze iskljuciti slanje papirnog racuna? Nisam se jos uvek registrovao na portalu, pa da proverim.
 
Dobro, neko voli da ima sve online, ili zbog lakseg placanja. Odlicno sto moze da se ukine papirni, hvala!
 
Koliko kasne za područje ED KV pa to nije normalno...tek danas zaduženje se vidi na sajtu ali bez računa u pdf a ni mejla još. Znači sutra u najboljem slučaju.

Upravo stiže februarski račun na mejl, od ovog meseca rekao zbogom papirnim.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno