Šta je novo?

eFakture

Ja malopre odobrio šta sam imao. Radi na mahove što se kaže
 
Već kad smo kod (ne)dostupnosti e-faktura interesuje me šta se dešava sa onima koji fakturišu preko posrednika?
Da li oni vide zastoj?
 
Vide zastoje , puklo pa puklo il radi il ne radi, nema kao kod fiskalizacije racuna da ako ne radi poreska da se racuni fislalizuju lokalno.
Neke fakture ostanu u nacrtu, neke treba ponvo da se posalju, neke da se storniraju
 
i sad, naravno, sledeće pitanje: a šta kažu iz tih posredničkih firmi na to radi/ne radi?
 
@Dantes
Kako smo mi bogobojažljiv narod, obično se kaže: "Viša sila.".
 
I dalje ne radi funkcija da mi stigne notifikacija na mail kada mi pristigne faktura, ali je stigla da su stornirane dve fakture od strane MTS-a zbog pogrešnog naziva kompanije izdavaoca u samoj fakturi. 😁
 
Da, samo info mail za novu fakturu ne stiže. Možda su shvatili da je broj poruka prevelik, pa su zaustavili slanje.
 
Od pre neki dan SEF ne preuzima sopstvene (ili iz APR-a) podatke o kupcu, već ih prikazuje onako kako su poslati.

To je jedan od razloga što je Telekom stornirao sve račune.

Lično imam problem sa fakturama koje šaljem zato što su podaci formatirani kao ANSI (naši karakteri su predstavljeni simbolima). Probaću da promenim format u UTF-8 i da vidim kako to izgleda.
 
Od pre neki dan SEF ne preuzima sopstvene (ili iz APR-a) podatke o kupcu, već ih prikazuje onako kako su poslati.

To je jedan od razloga što je Telekom stornirao sve račune.
Ali ovde je bio problem u nazivu prodavca, pisalo je Telekom Srbija d.o.o.

Kao da im je neko čačkao u podešavanjima naloga i promenio naziv kompanije.
 
Moguće je da se oba podatka (o prodavcu i kupcu) sada uzimaju onako kako ih pošiljalac dokumenta šalje.
 
Podaci o kupcu ne mogu da se menjaju u SEF-u, već samo da se izaberu, a podaci o prodavcu su već automatski definisani prilikom logovanja, sem ako ih sam ne promeniš u podešavanjima.

Zato kažem da im je neko verovatno čeprkao tamo, jer nema razloga da se podaci o prodavcu menjaju.
 
Ko radi slanje faktura preko xml-a na njega se odnosi izmena iz zadnje verzije.

"Izjednačavanje izgleda PDF i XML vezano za podatke pošiljaoca i primaoca - PDF koristi podatke o primaocu i pošiljaocu isključivo iz XML datoteke"
 
Večeras pokušavam logovanje na sistem putem sajta i neuspešno.
Pokrenem proceduru unosom email adrese i čekam zahtev za potvrdu Login-a na ConsentID app. Zahtev stigne u vidu notifikacije na telefonu, pa preko nje pokrenem proces logovaja u ConsentID app.
Ulogujem se i lista zahteva stoji prazna, tj. Nema zahteva na čekanju.
 
Večeras pokušavam logovanje na sistem putem sajta i neuspešno.
Pokrenem proceduru unosom email adrese i čekam zahtev za potvrdu Login-a na ConsentID app. Zahtev stigne u vidu notifikacije na telefonu, pa preko nje pokrenem proces logovaja u ConsentID app.
Ulogujem se i lista zahteva stoji prazna, tj. Nema zahteva na čekanju.
Takodje.
Ja sam se ulogovao, preko licne karte.
 
Večeras pokušavam logovanje na sistem putem sajta i neuspešno.
Pokrenem proceduru unosom email adrese i čekam zahtev za potvrdu Login-a na ConsentID app. Zahtev stigne u vidu notifikacije na telefonu, pa preko nje pokrenem proces logovaja u ConsentID app.
Ulogujem se i lista zahteva stoji prazna, tj. Nema zahteva na čekanju.
Meni radilo sa elektronskim sertifikatom.
 
Upravo seo da probam ponovo, i dalje ne stiže zahtev na ConsentIT... stigne notifikacija da ima zahteva ali je lista zahteva u samoj applikaciji prazna.
 
Šta reći kada već nekoliko meseci ne rade mail notifikacije sa obaveštenjem da je pristigla nova ulazna faktura.
 
Filozof, Na portalu mi od tada ne prikazuje ni broj / naznaku da ima novih faktura.

Poslao sam e-Upravi poruku u vezi sa ConsentID pa ćemo videti šta je razlog.
 
Večeras pokušavam logovanje na sistem putem sajta i neuspešno.
Pokrenem proceduru unosom email adrese i čekam zahtev za potvrdu Login-a na ConsentID app. Zahtev stigne u vidu notifikacije na telefonu, pa preko nje pokrenem proces logovaja u ConsentID app.
Ulogujem se i lista zahteva stoji prazna, tj. Nema zahteva na čekanju.
Ako mozes preko LK da se uloujes, pa reizdaj sebi novi sertifikat. Barem sam tako do sada resavao problem sa app
 
Filozof, Na portalu mi od tada ne prikazuje ni broj / naznaku da ima novih faktura.

Poslao sam e-Upravi poruku u vezi sa ConsentID pa ćemo videti šta je razlog.
Baš tako. Nešto se ne uzdam u tu njihovu podršku. Tako su rekli da će rešiti mail notifikacije, a ipak ništa.
 
Ovo je izgleda do eID sistema posto se meni tako ponasa kad odem na eUpravau preko ConsentID.
 
Brzo odgovoriše na mail, već oko 9h (y)

Поштована/и,

Молимо Вас да покушате мало касније, ради се на отклањању проблема.

С поштовањем,
Контакт центар Канцеларије за ИТ и електронску управу
 
Proradilo. Mislim na ConsentID app.
Stari neuspeli zahtevi od juče i danas ujutru stoje u listi sa statusom "Istekao".
 
Jel vam funkcionise sistem? Danas pokusao da posaljem 5 fakture i 1 sto mi je prispela da prihvatim, ali mi nista ne prolazi
 
Izgleda da je danas bilo nekih problema, sada su mi prosle sve fakture i uspeo da odobrim
 
Nazad
Vrh Dno