Šta je novo?

Disciples III: Renaissance

filipenko

Znamenit
VIP član
Učlanjen(a)
16.12.2001
Poruke
11,720
Poena
1,020
Dok se smejem čitajući Heroes 5 tred sećajući se koliko su bezvezni bili prethodni delovi :d nalećem na ovo - uživajte:

Disciples III: Renaissance Announced

This Strategy First sent out a press release announcing that Russian developers Akella and .dat (yes, that's the company's name) will be taking over the development of Disciples III: Renaissance, the upcoming next game in Strategy First's fantasy turn based strategy series. No release date for the game was announced.
Disciples III uses .dat's in-house Virtual Dream engine, which supports all modern 3D technologies, and will initially feature 3 playable races: The Empire, The Legions of the Damned, and the Noble Elves, each with its unique Unit styles and city representation that will allow city sieges, and ending with a battle for the main fortress.

The combat system will be significantly improved with the addition of new elements. Though it remains turn-based, units will move on the battlefield using an improved initiative timer-based system and more advanced interactions between statistical elements that will vary the time of attacks and the order that units take in battle.

Link: http://www.strategyfirst.com/press/DisplayArticle.asp?sLanguageCode=EN&iArticleID=3276

Moj komentar: :Klanjanje - pronašli smo izgubljenog apostola!
 
Ko zna na šta će to da ispadne, kad ga ne razvijaju isti kao dvojku... a dvojka je bila sjajna.
 
Koliko vidim jedinice ce moci da se krecu po bojnom polju i to je ono sto mi je nedostajalo u 2-ci.
 
To je upravo ono što je odvajalo Disciples od Age od Wondersa i Heroja...
 
Prvo je igru trebalo da razvija MiSTLand, isto Rusi, najavljeno je jos 2004. za 2006., a sada su jos i promenili razvojni tim... Pa, to nece pre rane 2008.
 
Sa jedne strane kretanje jedinica po bojnom polju dodaje milion novih strateških momenata, ali veoma je bitno da to odrade kako treba. Ukoliko budu klonirali sistem Heroja bolje ni da ne prave igru jer je to krš. Sa druge strane, bilo bi fino imati i bonuse u zavisnosti od terena i lokacija koje odgovaraju jednoj ili drugoj rasi, tako da se poput pravih stratega bira mesto gde će se voditi bitka. Jedino što se u tom slučaju mora mnogo pažnje obratiti na AI da ne bi komp srljao u napade na mestima gde nikako ne može dobiti bitku.
Takođe, bitno je za stare fanove koliko će bitke biti masovne. To jest, da li će zadržati provereno dobar sistem ili će se okrenuti šarenilu heroja sa brojkom ispod koja kao treba da označava broj jedinica :trust:
 
Proday je napisao(la):
Koliko vidim jedinice ce moci da se krecu po bojnom polju i to je ono sto mi je nedostajalo u 2-ci.
ako tako bidne igrica ce biti bez mane
 
svakako cu je probati, ali mislim da to nece biti "TO" sa pomeranjem jedinica po terenu u borbi.
 
Neeeeeeeeee, pa gde nestadose The Undead Hordes!?!?
 
Poslednja izmena:
Biće verovatno dodatnih rasa u ekspanzijama, kao i kod prethodnih delova :)
 
screenovi su loodilo... valjda ce i igra da bude dobra...
 
filipenko je napisao(la):
Moj komentar: :Klanjanje - pronašli smo izgubljenog apostola!
:D :d
I onda ti meni nesto prebacujes u vezi isprimavanja na neke igre :D
 
Dzabe sto ce igra biti luda, screenshotovi itd. kada bitna razlika koje je mene drzala da ih igram je to da su likovi staticni prilikom borba. Ostaje da je probamo, zar ne pa cemo onda na forum.
 
A kada se ocekuje da izadje?

Secam se da sam igrao malo Desciples, i neke su mi se stvari vise svidele nego kod Heroja, kao na primer to sto jedinice imaju sopstveni experience. Ali, uvek me je smaralo to sto jedinica, dok je ne ubijes, uvek nanosi isti damage, bez obzira na to koliko je ti tukao puta pre toga. To mi je potpuno nerealno.
 
Poslednja izmena:
Dvojka je po meni bila mnogo bolje odradjena od heroja, levelovajne jedinica i bila je mracnija igra.
Igrao sam i neke dodatke (disciples gold) sa elfovima a inace sam igrao sa undedovima tako da jedva cekam trojku, samo da zadrze onaj smek bitke koji je imala dvojka.
 
Igra jos nije stigla ni do alfa verzije.
Uostalom to se i vidi na ovom videu.
 
Portreti jedinica
 

Prilozi

  • portrety.jpg
    portrety.jpg
    176.8 KB · Pregleda: 181
Davorm je napisao(la):
Portreti jedinica

Fino, nisu se prepustili sarenilu :D.
Dvojka mi se dosta svidjala kad je izasla, ali sam je batalio posle nekog vremena jer su misije dosta monotone. Najveci + je po meni bio to da je igra izgledala mracnije i ozbiljnije od Heroja i AoW.
 
To je, serijal ima gotski feel, odlicnu muziku i fenomenalnu mracnu atmosferu, mnogo dobar artwork, zbog toga moze da se progleda kroz prste sto je gameplay malo tanak. Nadam se da rusi nece sve to da upropaste i unesu dozu amaterizma koji "krasi" vecinu njihovih igara. Pogledajte artwork novih Heroja - katastrofa.
 
Šta fali, meni se baš sviđa. Bolji je od onog iz četvorke u svakom slučaju.
 
Lords can now use magic on the battlefields as well as on the maps. Why the change?
We felt that using certain spells during combat would add a dimension to the battles. Certain spells should have been used in combat in the previous Disciples games. In Disciples II there were some spells that affected combat only. There were summoning spells that affected the strategic map only, but there were also several spells that damaged or hurt enemy units, or gave some benefit to your units. They should have been used in battle, as there were no reasons for them to be used outside combat.

*****izam. Upropastice sve. :wall: Naravno da je bilo smisla baciti decay dragona na rodera koji ima 3 turna do tvog rudnika, najbolje da kao u herojima treba da se cimam i trcim napred nazad po mapi umesto da se koncentrisem na cilj i napredovanje. NAravno da je bacanje armora na jedinice pre same borbe povecavalo sansu da ne izgubis od vojske sa vecom inicijativom, takodje magije za inicijativu. U tome je car disciplesa, sto sa tim magijama koji oni sad hoce da izbace sa mape i ubace u borbu, ti mozes da savladas duplo jacu vojsku, u suprotnom bi patuljci bili maltene nepobediva rasa. Sta mi vredi da bacam magiju za inicijativu (citaj:dizanje morala) kad vec udjem u borbu i kad recimo onaj malac kod patuljaka svoju inicijativu da Dzinu level 4 i ovaj mi pukne sve jedinice pre nego sto i dodjem na red da igram. Pa ocu inicijativu da bacim pre borbe, pa mozda budem uspeo da paralisem/polimorfujem debeljka, pa valjda voskovodje dizu vojsci moral pre bitke, a ne u zaru borbe....neverovatno :wall:

What happened to the Dwarves and the Undead?
What happened to the Dwarves and the Undead?
The races are not gone - they were not deleted from the lore, they are still in the game. What we talk about in the press release is that there will be 3 playable races. We have several leaders that will be available from other races in certain missions. We'll also have creatures from those races at the map sometimes, depending on the mission.

Pa da imalo slusaju fanove, tj da uopste znaju koju igru prave, da su sami igrali tu igru koju su uzeli da nastave ZNALI BI da bez undedova nema ni disciples-a. Kome oni prave ovu igru ? Igranje sa sexy elfovima OMG, pa oni su gey (ne elfovi vec...). Ja human kamapnju nikada nisam, niti cu preci u disciples2, ne volim i kraj, elfovi ne dolaze u obzir, tree shaging fools, ostaju legije, sa kojima cu igrati (ako bude moglo kao u starim disciples) i to je to. Necu dalje ni da citam interview, samo se nerviram, da ne pominjem:

How will the city sieges play out?
(Laughs) Eh, we haven't decided yet, so you may just as well skip the issue. We're currently testing how the combat, initiative and movement work, so we need to determine that before we implement the siege equipment and scenarios.

Kakav bre SIEGE EQUIPMENT ?!?!? Siege oprema je:
1. Potion of inicijative
2. Potion of Accuracy
#$^@#$%@

***** ima materina glupa, usrace igru skroz i zbog takvih debilizama dobre fransize propadaju. Disciples 4 nikada nece postojati posle ovoga.
 
Poslednja izmena:
screen_001.jpg



screen_006.jpg


Jedva cekam na ovo!
Kako lepo izgleda! Sto volim PC igre! :)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno