Šta je novo?

Bioshock Infinite

Ljudi koju kombinaciju oruzja nosite? Ja kao drugo oruzje nosim RPG al nekako mislim da je to promasaj...
Igram na hard i morao sam da spustim na easy posto ni nakon pola sata nisam uspeo da ubijem duh one babuskare na groblju. Svu mi je municiju izela Non stop je dizala mrtve i jednostavno sam popizdeo. Unapredio sam masinku, karabin i jedno od onih crvenih oruzja sto pucaju rafalno (nemam pojma kako se zove ali ima 20 u sarzeru)

edit: Igram samo da vidim taj "genijalni" kraj :d
 
Poslednja izmena:
Ljudi koju kombinaciju oruzja nosite? Ja kao drugo oruzje nosim RPG al nekako mislim da je to promasaj...
Igram na hard i morao sam da spustim na easy posto ni nakon pola sata nisam uspeo da ubijem duh one babuskare na groblju. Svu mi je municiju izela Non stop je dizala mrtve i jednostavno sam popizdeo. Unapredio sam masinku, karabin i jedno od onih crvenih oruzja sto pucaju rafalno (nemam pojma kako se zove ali ima 20 u sarzeru)
Ja sam koristio Machine gun i sniper rifle..Imao sam nekoliko puta problema s municijom,ali sam ih brzo resavao na dollar bill aparatima..
Igrao sam na hard..
 
Jedini nacin da na hard nivou tezine (a svaki drugi je besmislen i od ove igre pravi taj "prosek" o cemu neki ovde trabunjanju) predje taj deo na groblju jeste da budes maksimalno strpljiv... krastavac. Zaista je tezak.

Uopste mi nije jasno kako neko moze da nazove ovo prosekom? Odigrajte sad prvi deo Bioshock-a, ocigledno ste zaboravili kakav je on bio. Religijski aspekt price je ovde pun pogodak jer pokazuje do kog nivoa moze da se koristi u propagandne svrhe. Leteci grad u 19xx godini? Pff... kapiram da je podvodni grad u istoj eri sasvim normalan i ostvariv. Hit box nije 30x veci od neprijatelja ako igras na hard nivou a teranje da otvoris svaki kabinet i da pronadjes opcione questove je tu da bi te dodatno motivisao. Para nikad dosta u ovoj igri ako hoces (a kako odmice igra - moras) da upgrejdujes svoj arsenal i uopste ostanes ziv nakon izuzetno zeznutih situacija kada health-a bas i nema. Da ne spominjem da se neko NAPOKON okurazio da izbaci tupavi health-regen-sistem. Kad bas zagusti i kad je opsta frka celoj euforiji doprinosi i taj sitan detalj gde ti Elizabeth "pomaze". Jeste "naivno" ali - radi.

Uglavnom, potpuno su vam deplasirani komentari i vidi se da ste samo protrcali kroz igru reda radi.
 
Igra krashuje kod onog popa na pocetku ... dx11 device remooved , bla bla , drajver se rikaverovao ...svaki put tacno na istom mjestu ...

Meni se to desava samo kad pokrenem igru i afterburner zajedno, kad pokrenem samo igru sve radi ok...
 
Koji li je bolji preset za ovu igru ovaj ili ovaj ?

I jos jedna stvar, sem lock framerate(vsync)-a postoji li jos neka opcija koju mogu da smanjim/iskljucim ali bez nekih zrtvovanja vizuelnog ugodjaja iliti best playable settings :) ?
 
Poslednja izmena:
Jedini nacin da na hard nivou tezine (a svaki drugi je besmislen i od ove igre pravi taj "prosek" o cemu neki ovde trabunjanju) predje taj deo na groblju jeste da budes maksimalno strpljiv... krastavac. Zaista je tezak.

Uopste mi nije jasno kako neko moze da nazove ovo prosekom? Odigrajte sad prvi deo Bioshock-a, ocigledno ste zaboravili kakav je on bio. Religijski aspekt price je ovde pun pogodak jer pokazuje do kog nivoa moze da se koristi u propagandne svrhe. Leteci grad u 19xx godini? Pff... kapiram da je podvodni grad u istoj eri sasvim normalan i ostvariv. Hit box nije 30x veci od neprijatelja ako igras na hard nivou a teranje da otvoris svaki kabinet i da pronadjes opcione questove je tu da bi te dodatno motivisao. Para nikad dosta u ovoj igri ako hoces (a kako odmice igra - moras) da upgrejdujes svoj arsenal i uopste ostanes ziv nakon izuzetno zeznutih situacija kada health-a bas i nema. Da ne spominjem da se neko NAPOKON okurazio da izbaci tupavi health-regen-sistem. Kad bas zagusti i kad je opsta frka celoj euforiji doprinosi i taj sitan detalj gde ti Elizabeth "pomaze". Jeste "naivno" ali - radi.

Uglavnom, potpuno su vam deplasirani komentari i vidi se da ste samo protrcali kroz igru reda radi.

Uh uh izvini sto se ne slazem sa tobom. :d Presao i igra je i dalje meh. I kraj je meh. I napucavanje je meh. Mislim, ono, ba'te, daj jbt, za tri protivnika potrosim svu municiju. Onda nekad uzme pusku tj. municiju iz puske koja lezi na podu a nekada ne. Uglavnom meni je tokom cele igre hronicno nedostajala municija. Posebno su iritantni oni sa "granatnim" i raketnim bacacima, 4 rakete da bi se ubio taj jedan... Pa od cega su ti ljudi JBT! Al ajde hard tezina pa je to to... Mada, ono, odavno nisam igrao FPS... Sto se Bioshocka 1 tice isuvise mi je mracan i spooky tako da sam ga probao i odustao :d
Cim su poceli da trabunjaju o multiverzumima palo mi je na pamet da bi bilo fora da sam "ja" onaj prophet. Sto se ispostavilo da je tacno... U vezi onih ogrlica sa pticom i kavezom ima li neke razlike koja se uzme?
 
Šta se ubeđujete sa likovima kojima je i prvi Bioshock kada se pojavio bio "njesra", nema smisla :)
 
Kod mene je dobitna kombinacija na hard bila Snajper+Shotgun. Headshot jedan metak jedan kill i nema problema sa nedostatkom municije. Ako priidju tu je stara dobra sačmara. Naravno oba oružija upgrade-ovana maksimalno + podešena oprema tako da imam maksimalnu dobit od ove kombinacije.
 
Ma bitno je da je Crysis3 do jaja :D

Ja sam uglavnom koristio hand cannon i snajper/machine gun a od moci nabudzen possession (tako da moze i masine i ljude da hipnotise) i onu moc koja ih podigne u vazduh. Jako zgodna fora :)
 
Sve ostale kritike mogu i da shvatim, ali nikako mi nije jasno po cemu je to napucavanje u Bioshocku lose?
 
Nikada necu razumeti ljude koji smatraju da ako se njima nešto svidi da je to to i amen,ostali su pajseri ako ne vide stvari kao oni...

Ni ja kao neki ne vidim nista toliko extra u ovoj igri,klasican nastavak Bioshok serijala (sve sam presao i volim ih),morali su da ga postave u nebo jer bilo koja varijanta ne bi imala efekat zbog monotonosti.
Protivnici su takvi kakvi jesu i na momente u nekim delovima sam tripovao da igram Unreal Tournament zbog brojnosti istih...
A za reciklazu lokacija stoji...
 
Sve ostale kritike mogu i da shvatim, ali nikako mi nije jasno po cemu je to napucavanje u Bioshocku lose?
Pa zato (moje skromno misljenje) sto nemas dovoljno municije za ono sto sledi. Barem ja nisam imao. Ok je da mozes da nosis samo dva oruzja al da mi treba 4-5 RPG granata da bi ubio jednog coveka mi je nekako previse. Onog handyman-a i ne racunam, moze da istenka celokupni arsenal i da dodje po jos. Mozda ja nisam unapredjivao stvari kako treba, mozda sam trebao da ga gadjam onom vatrenom magijom mozda... Otkud znam mozda sam napravio neki naopaki build pa mi je sve bilo teze. Mozda sam trebao da igram na medium ili na easy... Samo kazem da mi je to napucavanje gde ja na pola borbe ostanem bez municije a nije da pucam onako bez veze malo... meh... Ceo koncept pucaj-pucaj-pucaj-trci-do-automata-da-kupis-municiju je... meh :d Mozda su oni pistolji koji se nalaze kasnije dobri, ne znam, nisam ih isporbao... Poenta je da ja ne znam sta cu sa cime moci ili necu moci. Nisam vidovit, ne zelim da citam manual kako bi znao sa cime mogu da predjem a sa cime ne mogu. Sta prave oruzja s kojima mozes da se slikas... Sve u svemu, igra je na mene ostavila "meh" utisak.
 
bas iz tog razloga imas vigore...e sad sto pojedinci ovde ih ne koriste ili ne umeju u pravom momentu to je vec drugi problem...jednom mi se samo desilo da ostanem bez municije i to pri samom kraju igre
 
Pa zato (moje skromno misljenje) sto nemas dovoljno municije za ono sto sledi. Barem ja nisam imao. Ok je da mozes da nosis samo dva oruzja al da mi treba 4-5 RPG granata da bi ubio jednog coveka mi je nekako previse. Onog handyman-a i ne racunam, moze da istenka celokupni arsenal i da dodje po jos. Mozda ja nisam unapredjivao stvari kako treba, mozda sam trebao da ga gadjam onom vatrenom magijom mozda... Otkud znam mozda sam napravio neki naopaki build pa mi je sve bilo teze. Mozda sam trebao da igram na medium ili na easy... Samo kazem da mi je to napucavanje gde ja na pola borbe ostanem bez municije a nije da pucam onako bez veze malo... meh... Ceo koncept pucaj-pucaj-pucaj-trci-do-automata-da-kupis-municiju je... meh :d Mozda su oni pistolji koji se nalaze kasnije dobri, ne znam, nisam ih isporbao... Poenta je da ja ne znam sta cu sa cime moci ili necu moci. Nisam vidovit, ne zelim da citam manual kako bi znao sa cime mogu da predjem a sa cime ne mogu. Sta prave oruzja s kojima mozes da se slikas... Sve u svemu, igra je na mene ostavila "meh" utisak.

Pa ko sto rece kolega, koristi vigore. Meni na hardu do sada ni jednom nije ponestalo municje u toku borbe, pogotovu kad ti Elizabeth baca kad ti ponestane + imas unapredjivanje za kolicinu municije koju moze da stane u oruzje, a i razne prsluke, sesire i pantalone za tu i slicne svrhe.
 
Pa od magija najvise sam koristio onu shock koju sam unapredio, maksimalno. Drugo oruzje mi je bazuka koju bih upotrebljavao jako retko, obicno samo na bosovima. Tako da bih efektno pucao samo sa prvim oruzjem i tu bi mi uvek ponestalo municije. Tu i tamo bih koristio vrane i po koji put onu vatrenu magiju... U glavnom gledao bih da sokiram neprijatelja i onda ga ubijem dok je pod sokom posto onda sokira ostale (ne znam koji odevni predmet mi je davao to chain sokiranje, mislim da je kapa). A kako sam najvise nabudzio onu masinku najcesce mi je ona bila primarno oruzje...
 
:D Lol, iskopirane lokacije? :D Ja se ne secam koja je (FPS) igra imala vise nivoa i soba u poslednjih 5 godina :D

Da, trebalo je da igras na easy posto ti je na hard ocigledno tesko i imas jako los odnos ispaljenih metaka i pogodaka. krastavac. Nije kao u COD-u i slicinim glupostima gde mozes da se steknes na jedno mesto i blejis (pricam za SP). Moras stalno da se kreces, stalno da kombinujes vigor i vatreno oruzije i da kad god mozes koristis skyline jer je izuzetno koristan kad se treba skloniti ili postati teza meta za gadjanje. Da ne spominjem sto uglavnom mozes da likvidiras neprijatelja jedin preciznim skokom sa istog. Al' krastavac. nece iz prve i mora da se vezba. Verovatno je zato meh. A mozda i fale quicktime event-i ... ko zna.
 
:D Lol, iskopirane lokacije? :D Ja se ne secam koja je (FPS) igra imala vise nivoa i soba u poslednjih 5 godina :D

Da, trebalo je da igras na easy posto ti je na hard ocigledno tesko i imas jako los odnos ispaljenih metaka i pogodaka. krastavac. Nije kao u COD-u i slicinim glupostima gde mozes da se steknes na jedno mesto i blejis (pricam za SP). Moras stalno da se kreces, stalno da kombinujes vigor i vatreno oruzije i da kad god mozes koristis skyline jer je izuzetno koristan kad se treba skloniti ili postati teza meta za gadjanje. Da ne spominjem sto uglavnom mozes da likvidiras neprijatelja jedin preciznim skokom sa istog. Al' krastavac. nece iz prve i mora da se vezba. Verovatno je zato meh. A mozda i fale quicktime event-i ... ko zna.
Jel ovo meni upuceno?:trust:
 
Pa, da. Zaboravih quote :)
Pa pitam posto ovo:
:D Lol, iskopirane lokacije? :D Ja se ne secam koja je (FPS) igra imala vise nivoa i soba u poslednjih 5 godina :D
nisam ja nigde izjavio.

A sve ovo ostalo sto si napisao, to po svojoj rucici meris ili jednostavno ne citas sta neko drugi napise pa onda udri kako god jer se ne slaze sa tvojim misljenjem? Retko kad igram FPS, COD sam igrao onaj prvi kao i Krizu i oni su mi meh. Quicktime event sam prvi put iskusio ( a da znam da je to to) u Witcher 2. E sad kada sam aktivno igrao FPS a to je bilo u vreme Unreal Tournament, jes onog matorog, secam se da sam przio dva bota na max tezini. Mada od tada je proslo dobrih 10 godina tako da sam verovatno ispao iz stosa.

Meh je verovatno zato sto moras da odigras onako kako su oni zamislili koristeci oruzija koja oni ocekuju da koristis jer ako to ne uradis ima da ispisas majcino mleko. A to meni ne odgovara i zato je igra meh. Ako stave oruzja u igru onda ocekujem da ona funkcionisu a ne da moram da radim onako kako oni oce. Meh.
 
Ja sam igru presao u 1999. modu i nisam imao problema sa municijom. Jeste da sam se u par navrata namucio sa "Hendimenom" ali u sustini ne bih mogao da igram na nekom nizem nivou, jer i ovako sam igru presao za 3 dana. Mogu misliti kako je na normal, setnja kroz park?! Fora je vrlo prosta, treba da se koriste odgovarajuci vigori na odgovarajuce protivnike. Eto npr. Hendimen je vrlo osjetljiv na ono jato Gavrana...
 
Ova igra je definitivno " must play za 2013 godinu " steta je ne odigrati je i osetiti atmosferu, Bioshock je definitivno serijal koji je oplemenio pc gaming.
 
Odlični su ovi komenta(to)ri što utisak o igri vezuju sa težinom igranja i time da li ti u inventaru ostane 80 ili 30 metaka nakon što ubiješ nekog protivnika...:trust:

Enivej, postoji još jedan momenat koji ovu igru (i hajp vezan za nju) čini toliko zanimljivom, ali ne vidim zašto bi to bilo zanimljivo ikome van USA. Naime, tamo je u toku veliko previranje na liniji konzervativaca (za koje se obično vezuju stvari kao što su rasizam, nasilje, stvaranje sopstvene izolovane sredine i upijanje informacija u stilu propagande sa Fox TVa) i progresivaca, tj. republikanaca i demokrata. Konzervativci pozivaju na vraćanje idealima founding fathersa (što i ovde imamo, poput oca Vašingtona, oca Džefersona, oca Frenklina...), na redefinisanje odnosa prema manjinama i daleko oštriju politiku prema njima (što progresivci koriste da ih labeluju kao rasiste), te se stvaraju polako određeni komjunitiji konzervativaca koji slično razmišljaju i koji prave izolovane zajednice od Kalifornije, preko Montane i Dakote, pa sve do Floride, sa specifičnim lokalnim pravilima i tome slično. Naravno, konzervativce karakteriše naglašeni religijski momenat, takođe prisutan i kritikovan ovde. Čak imamo i srebrni dolar (silver eagle u igri), na čiji povratak neki elementi konzervativaca glasno prizivaju kako bi moneta bila oslonjena na nešto opipljivo, a ne na dug.

Ne znam koliko se ovde uopšte prati politička scena u USA, ali svi ti elementi koji su prisutni u igri su u stvari time inspirisani. Zapravo, oni su od ove igre napravili ogledni paralelni svet koji bi bio slika i prilika situacije kada bi, po njihovom mišljenju (njihovom=progresivaca) konzervativci njime vladali. Uz pozamašnu dozu ruganja istom i neophodnog ukazivanja kako je to pogrešno razmišljanje bla bla bla.

E sad, sav taj hype koji postoji oko igre je meni razumljiv za USA područje, gde je više nego očigledan, jasan i gde ima određenu poruku (ma koliko se neko slagao ili ne slagao sa njom), ali pričati kako se radi o ne znam ni ja kakvoj filozofiji u ovoj igri - koja je zapravo kritika konzervativizma u USA - je otprilike kao da neki Norvežani hvale Branislava Nušića ili Radoja Domanovića, i pričaju kako to ima vrlo duboku filozofsku poruku, iako ne mogu da skapiraju 50% stvari o kojima oni pišu, naprotiv. A čisto sumnjam da ovde ima toliko ljudi koji prate USA dešavanja da bi na pravi način shvatili dešavanja u ovoj igri i skapirali satiru koju nosi sa sobom. Ali, zato vole da pričaju kako je tu neka duboka filozofija paralelnih svetova na konto 3 audio loga...:D

Sve u svemu, niti je Bioshock toliko mind blowing, niti je teško shvatiti ga. Uostalom, Daily Show i Colbert Report rade to isto, mnogo bolje i na mnogo zabavniji način :d
 
Pratim je ja; previranja su u republikanskoj stranci, ne i u demokratskoj (moze neko da stekne pogresan dojam na osnovu tvoje 3.recenice). T-baggersi vs old school republikanaca. I poenta sukoba nije ni izbliza na rasizmu koliko na ekonomiji i moralnim pitanjima, ratu, itc. Tako da, nema razloga za tvrdnju da vecina ljudi ovde to ne bi shvatila. Uporedio si realne situacije danasnjice (vs nasa shvatanja) i humor 19. veka i shvatanja danasnjih skandinavaca. Ima ih mnogo i u Srbiji koji ne bi shvatili satiricnost B.Nusica i dana danas, a boga mi, mnogi je nisu shvatali ni u vreme kad su mu dela bila napisana :)

sorry za off
 
koja je zapravo kritika konzervativizma u USA - je otprilike kao da neki Norvežani hvale Branislava Nušića ili Radoja Domanovića, i pričaju kako to ima vrlo duboku filozofsku poruku, iako ne mogu da skapiraju 50% stvari o kojima oni pišu, naprotiv.

A kao kod nas se dosta razlikuje politika nego u USA, ili bilo gjde u svijetu?! Pa sad ne moze da nas "dotakne" ili da je shvatimo na pravi nacin, jer nismo iz USA?! Eto i ti sam koristis neke izraze iz engleskog jezika, a nisi iz USA, to dovoljno godvori koliko neko iz neke vuko****ne moze danas biti upoznat sa svim stvarima... A ta kritika konzervatizma je u igri propratni element, sustina je u nekim drugim stvarima, nije to poenta.
 
Odlični su ovi komenta(to)ri što utisak o igri vezuju sa težinom igranja i time da li ti u inventaru ostane 80 ili 30 metaka nakon što ubiješ nekog protivnika...:trust:

Enivej, postoji još jedan momenat koji ovu igru (i hajp vezan za nju) čini toliko zanimljivom, ali ne vidim zašto bi to bilo zanimljivo ikome van USA. Naime, tamo je u toku veliko previranje na liniji konzervativaca (za koje se obično vezuju stvari kao što su rasizam, nasilje, stvaranje sopstvene izolovane sredine i upijanje informacija u stilu propagande sa Fox TVa) i progresivaca, tj. republikanaca i demokrata. Konzervativci pozivaju na vraćanje idealima founding fathersa (što i ovde imamo, poput oca Vašingtona, oca Džefersona, oca Frenklina...), na redefinisanje odnosa prema manjinama i daleko oštriju politiku prema njima (što progresivci koriste da ih labeluju kao rasiste), te se stvaraju polako određeni komjunitiji konzervativaca koji slično razmišljaju i koji prave izolovane zajednice od Kalifornije, preko Montane i Dakote, pa sve do Floride, sa specifičnim lokalnim pravilima i tome slično. Naravno, konzervativce karakteriše naglašeni religijski momenat, takođe prisutan i kritikovan ovde. Čak imamo i srebrni dolar (silver eagle u igri), na čiji povratak neki elementi konzervativaca glasno prizivaju kako bi moneta bila oslonjena na nešto opipljivo, a ne na dug.

Ne znam koliko se ovde uopšte prati politička scena u USA, ali svi ti elementi koji su prisutni u igri su u stvari time inspirisani. Zapravo, oni su od ove igre napravili ogledni paralelni svet koji bi bio slika i prilika situacije kada bi, po njihovom mišljenju (njihovom=progresivaca) konzervativci njime vladali. Uz pozamašnu dozu ruganja istom i neophodnog ukazivanja kako je to pogrešno razmišljanje bla bla bla.

E sad, sav taj hype koji postoji oko igre je meni razumljiv za USA područje, gde je više nego očigledan, jasan i gde ima određenu poruku (ma koliko se neko slagao ili ne slagao sa njom), ali pričati kako se radi o ne znam ni ja kakvoj filozofiji u ovoj igri - koja je zapravo kritika konzervativizma u USA - je otprilike kao da neki Norvežani hvale Branislava Nušića ili Radoja Domanovića, i pričaju kako to ima vrlo duboku filozofsku poruku, iako ne mogu da skapiraju 50% stvari o kojima oni pišu, naprotiv. A čisto sumnjam da ovde ima toliko ljudi koji prate USA dešavanja da bi na pravi način shvatili dešavanja u ovoj igri i skapirali satiru koju nosi sa sobom. Ali, zato vole da pričaju kako je tu neka duboka filozofija paralelnih svetova na konto 3 audio loga...:D

Sve u svemu, niti je Bioshock toliko mind blowing, niti je teško shvatiti ga. Uostalom, Daily Show i Colbert Report rade to isto, mnogo bolje i na mnogo zabavniji način :d

Kakvu teoriju si ti razvio od prostog potsmevanja manipulativnoj prirodi organizovane verske zajednice... lele.
Na strano to sto je to samo DEO ispricane price koja je mnogo intimnija od pukog versko-politickog tripa.

Poenta hvalisanja igre je sto je prva u poslednjih nekoliko godina koja pruza konkretan IZAZOV u igranju.
 
Igra jede Vram kao luda ^^
BioShockInfinite_2013_03_31_22_42_52_125.jpg
 
Nazad
Vrh Dno