Vuk_
Slavan
- Učlanjen(a)
- 01.07.2007
- Poruke
- 2,195
- Poena
- 380
Imamo listu najboljih igara po zanrovima za 2011. no svakako je red pomenuti i one naslove koji su nam ostavili gorak ukus u ustima. Pritom bih voleo da ova lista ne sadrzi neka leva imena i Android/iOS gluposti, vec iskljucivo AAA naslove, koji su bili zesce hypovani i na kraju mizerno failovali. Naravno, imena koja ce se naci na listi prvenstveno zavise od pojedinacnih ukusa forumasa, tako da bi malo obrazlozenje uz odredjenu igru bilo dobrodoslo.
Pre nego sto krenem da nabrajam, voleo bih da napomenem da su mi neke od igara, koje su se pojavile ove godine, bile toliko suvoparne, nezanimljive i dosadne jos iz trailera i najava, da nisam hteo ni da ih probam (Brink, Duke Nukem Forever, BF3, CoD: MW658 i sl...) Dakle, ovo sto sledi nije apsolutna "worst off" lista, vec igre od kojih sam nesto ocekivao i debelo su me razocarale...
Dragon Age 2 - Ovo sasvim logicno zauzima prvo mesto na listi, jer je Bioware, posle vrhunskog prvog dela, sa dvojkom uspeo da podbaci na apsolutno svim poljima. Jos od prvih vesti je bilo jasno da to nece biti to, a Muzykine najave da ce igra daleko vise pucati na konzolasku publiku, uz gameplay koji ce vise odgovarati fotelji i dzojstiku, su nas debelo pokopale jos i pre release date-a. Ipak, slabo je ko ocekivao onoliko rasulo i raspad koji je bio DA2... Dosadna i jednolicna prica, nezanimljivi likovi, glupi i repetitivni dijalozi (najgori ikada dialogue based sistem), hack & slash kombat mehanika, kao i jeziva cinjenica da se cela igra, od svojih 50+ sati odvija u jednom jedinom gradu. Trebali jos i da pomenem preterano i krajnje nepotrebno forsiranje seksa na svakom koraku?... Covek bi pomislio da Bioware-ovi programeri i dizajneri svaki slobodan momenat provode uz xhamster... :d
WoW: Cataclysm - Da, da, znam da se igra pojavila u decembru 2010. i da je, tehnicki gledano, ekspanzija. No, end game sadrzaj i prve major content patcheve (sto je, uostalom, i najbitnije za MMO zanr) smo imali prilike da isprobamo tek u 2011. godini. Butcherovanje aposolutne svake klase, uzasne difficulty razlike izmedju dungeona, bossova u raidovima i neadekvatno rasporedjen loot, kao i katastrofalan debalans svega zivog, koji je usledio kao posledica tog neuspelog eksperimenta, je doveo do toga da posle visegodisnjeg druzenja zauvek napustim Azeroth. I ne samo ja... Masovan exodus igraca iz WoW-a je krenuo negde na prolece ove godine, a nastavlja se i dan danas (1.2 miliona ukupno). Sve ovo je otvorilo vrata novodolozecim AAA MMO-ovima poput ToR-a, ili GW2, da mu konacno preotmu presto i donesu preko potrebnu svezinu u ovaj stagnirajuci zanr. Doduse, eventualnog "novog kralja" mozemo ocekivati tek u toku 2012. ili pak 2013. godine, ali 2011. ce svakako ostati upamcena kao pocetak kraja za WoW...
Rage - Auh, ovde prosto ne znam odakle da pocnem... Prosto ne mogu da verujem da je ista ona kompanija koja je daleke 1999. izbacila magicni Quake 3, sada trzistu ponudila ovo!!? Repetitivan i jednolican gameplay sa neubedljivim i dosadnim likovima, nezanimljiv i 100X vidjen world dizajn sa questovima koji su do te mere smarajuci i ponavljajuci, da su ubili zelju za igranjem cak i najzagrizenijim fanovima. Na sve ovo, igra je toliko nestabilna i bagovita, da cak i oni koji su imali dovoljno zivaca da progutaju katastrofican gameplay, nisu mogli da igraju igru zbog stalnih crashova, popovanja i nestajana tekstura i jos trilion bagova koji su zacementirali igru kao jedan od najvecih, ako ne i najveci fail ove godine.
Crysis 2 - Ovu igru sam probao samo da bih testirao novi hardver, inace bi se definitivno nasla u onoj "ne instalirati ni u ludilu" listi sa pocetka posta. :d Avaj, jesam je instalirao i ono sto me je docekalo bilo je zaista mindblowing (u negativnom smislu). Nisam bio nesto preterano lud ni za prvim delom igre, ali, tehnicki gledano, on jeste bio remek delo kada se pojavio i postavio je mnoge standarde, sto po pitanju grafike, sto po pitanju fizike, koji ni dan danas nisu prevazidjeni. U dvojci, umesto ogromne tropske sume, docekao me je ultra linearni "hodnik" shooter, smesten u New York, koji je i pored svih mogucih "PC only" upgrade-a (Patch 1.9 + DX11, ultra level od detail i high texture pack) opet upeva da izgleda dosta losije od skoro 4 godine starog Warheada. Slag na tortu su imbecilan AI neprijatelja, gde mi se cesto desavalo da mi nekoliko NPC-eva bukvalno u "vozic" koloni izadje pred nisan, kao i storyline, za koji bi i deca od 7 godina rekla da je glup. Ova igra je fenomenalan primer koliko su multiplatforming i forsiranje konzola unazadili PC kao platformu, a i gaming tehnologiju u globalu...
Voleo bih jos da dodam da su se Witcher 2 i Heroes VI zamalo izvukli da se ne nadju na ovoj listi, a u tome im je pomogla odlicna muzika, atmosfera, dijalozi i solidna prica, nasuprot nerazumljivom menjanju proverenih gameplay aduta iz prethodnih delova...
E sad, posto sam vas ovako lepo udavio, 'de da cujem vasa misljenja. Ako bude bilo zanimljivo raji, mozemo napraviti i anketicu.
Pre nego sto krenem da nabrajam, voleo bih da napomenem da su mi neke od igara, koje su se pojavile ove godine, bile toliko suvoparne, nezanimljive i dosadne jos iz trailera i najava, da nisam hteo ni da ih probam (Brink, Duke Nukem Forever, BF3, CoD: MW658 i sl...) Dakle, ovo sto sledi nije apsolutna "worst off" lista, vec igre od kojih sam nesto ocekivao i debelo su me razocarale...
Dragon Age 2 - Ovo sasvim logicno zauzima prvo mesto na listi, jer je Bioware, posle vrhunskog prvog dela, sa dvojkom uspeo da podbaci na apsolutno svim poljima. Jos od prvih vesti je bilo jasno da to nece biti to, a Muzykine najave da ce igra daleko vise pucati na konzolasku publiku, uz gameplay koji ce vise odgovarati fotelji i dzojstiku, su nas debelo pokopale jos i pre release date-a. Ipak, slabo je ko ocekivao onoliko rasulo i raspad koji je bio DA2... Dosadna i jednolicna prica, nezanimljivi likovi, glupi i repetitivni dijalozi (najgori ikada dialogue based sistem), hack & slash kombat mehanika, kao i jeziva cinjenica da se cela igra, od svojih 50+ sati odvija u jednom jedinom gradu. Trebali jos i da pomenem preterano i krajnje nepotrebno forsiranje seksa na svakom koraku?... Covek bi pomislio da Bioware-ovi programeri i dizajneri svaki slobodan momenat provode uz xhamster... :d
WoW: Cataclysm - Da, da, znam da se igra pojavila u decembru 2010. i da je, tehnicki gledano, ekspanzija. No, end game sadrzaj i prve major content patcheve (sto je, uostalom, i najbitnije za MMO zanr) smo imali prilike da isprobamo tek u 2011. godini. Butcherovanje aposolutne svake klase, uzasne difficulty razlike izmedju dungeona, bossova u raidovima i neadekvatno rasporedjen loot, kao i katastrofalan debalans svega zivog, koji je usledio kao posledica tog neuspelog eksperimenta, je doveo do toga da posle visegodisnjeg druzenja zauvek napustim Azeroth. I ne samo ja... Masovan exodus igraca iz WoW-a je krenuo negde na prolece ove godine, a nastavlja se i dan danas (1.2 miliona ukupno). Sve ovo je otvorilo vrata novodolozecim AAA MMO-ovima poput ToR-a, ili GW2, da mu konacno preotmu presto i donesu preko potrebnu svezinu u ovaj stagnirajuci zanr. Doduse, eventualnog "novog kralja" mozemo ocekivati tek u toku 2012. ili pak 2013. godine, ali 2011. ce svakako ostati upamcena kao pocetak kraja za WoW...
Rage - Auh, ovde prosto ne znam odakle da pocnem... Prosto ne mogu da verujem da je ista ona kompanija koja je daleke 1999. izbacila magicni Quake 3, sada trzistu ponudila ovo!!? Repetitivan i jednolican gameplay sa neubedljivim i dosadnim likovima, nezanimljiv i 100X vidjen world dizajn sa questovima koji su do te mere smarajuci i ponavljajuci, da su ubili zelju za igranjem cak i najzagrizenijim fanovima. Na sve ovo, igra je toliko nestabilna i bagovita, da cak i oni koji su imali dovoljno zivaca da progutaju katastrofican gameplay, nisu mogli da igraju igru zbog stalnih crashova, popovanja i nestajana tekstura i jos trilion bagova koji su zacementirali igru kao jedan od najvecih, ako ne i najveci fail ove godine.
Crysis 2 - Ovu igru sam probao samo da bih testirao novi hardver, inace bi se definitivno nasla u onoj "ne instalirati ni u ludilu" listi sa pocetka posta. :d Avaj, jesam je instalirao i ono sto me je docekalo bilo je zaista mindblowing (u negativnom smislu). Nisam bio nesto preterano lud ni za prvim delom igre, ali, tehnicki gledano, on jeste bio remek delo kada se pojavio i postavio je mnoge standarde, sto po pitanju grafike, sto po pitanju fizike, koji ni dan danas nisu prevazidjeni. U dvojci, umesto ogromne tropske sume, docekao me je ultra linearni "hodnik" shooter, smesten u New York, koji je i pored svih mogucih "PC only" upgrade-a (Patch 1.9 + DX11, ultra level od detail i high texture pack) opet upeva da izgleda dosta losije od skoro 4 godine starog Warheada. Slag na tortu su imbecilan AI neprijatelja, gde mi se cesto desavalo da mi nekoliko NPC-eva bukvalno u "vozic" koloni izadje pred nisan, kao i storyline, za koji bi i deca od 7 godina rekla da je glup. Ova igra je fenomenalan primer koliko su multiplatforming i forsiranje konzola unazadili PC kao platformu, a i gaming tehnologiju u globalu...
Voleo bih jos da dodam da su se Witcher 2 i Heroes VI zamalo izvukli da se ne nadju na ovoj listi, a u tome im je pomogla odlicna muzika, atmosfera, dijalozi i solidna prica, nasuprot nerazumljivom menjanju proverenih gameplay aduta iz prethodnih delova...
E sad, posto sam vas ovako lepo udavio, 'de da cujem vasa misljenja. Ako bude bilo zanimljivo raji, mozemo napraviti i anketicu.