Šta je novo?

Atomic Heart

ja sam iskasapio sve sto mi se naslo na putu hahahahaha
sad sam izasao iz bunkera, necu da pricam, ali ovo tek postaje bolestina, u svakom smislu, sve bolje i bolje, naaaaajs (Borat) hahahaha
 
au breeeeee, onaj loptasti robot, upropasti me, nemam pojma kako da ga roknem......
 
au breeeeee, onaj loptasti robot, upropasti me, nemam pojma kako da ga roknem......
Tip: Trudi se da ga oboriš tako što ćeš iz zemlje podići metalnu strukturu (preko onih zelenih stubića) na koju će on naleteti. I naravno dash dash dash.
 
Ja sam možda nabasao na game breaking bug...

U onoj misiji posle kolapsa voza, kad trebaš da hakuješ onaj Hawk balon, to i uradim pomoću onog malog paučića, ali se balon nakon hakovanja ne spušta da bih mogao da uđem u njega već ostaje visoko na nebu. Dakle kad hakujem komande balona, quest mark mi se pomeri na sred jezera gde bi balon trebao da se prizemlji, ali balon se ne spušta. Misleći da to nije bug otišao sam u onaj trainning ground u blizini, kad to očistim vraćam se na površinu da vidim možda će se učitavanjem nešto promeniti i bug ispraviti.

Ako ne, to je gamebreaking bug i dalje ne mogu nastaviti.
 
Ja sam možda nabasao na game breaking bug...

U onoj misiji posle kolapsa voza, kad trebaš da hakuješ onaj Hawk balon, to i uradim pomoću onog malog paučića, ali se balon nakon hakovanja ne spušta da bih mogao da uđem u njega već ostaje visoko na nebu. Dakle kad hakujem komande balona, quest mark mi se pomeri na sred jezera gde bi balon trebao da se prizemlji, ali balon se ne spušta. Misleći da to nije bug otišao sam u onaj trainning ground u blizini, kad to očistim vraćam se na površinu da vidim možda će se učitavanjem nešto promeniti i bug ispraviti.

Ako ne, to je gamebreaking bug i dalje ne mogu nastaviti.
Ja taj problem nisam imao a odigrao sam na gamepass-u ko i ti sto igras. Probaj da ucitas zadnji save pa vidi jel se nesto promenilo.
 
Probaću večeras, pa sutra pišem da li je uspelo...
Uspelo je, nakon izlaska iz bunkera i ponovnog startovanja terminala, Hawk balon se spustio, pa sam nastavio ka bossu, koji realno i nije nešto težak, ima četiri-pet napada koji se mogu izbeći uz malo koncentracije i čakanja dok se pojavi onaj stub iz zemlje o koji se boss olupa i otkrije svoju "meku" unutrašnjost. ;)

Inače onaj bug koji je @KovacTibor pominjao da nije u nekoj ranoj verziji igre mogao da pokupi drop od boss-ova, je rešen, sad se sve može pokupiti bez problema...

Cenim da sam na pola igre i igra je sve bolja kako vreme odmiče.

Mada:
  • Napucavanje i dalje nije dobro. Oružja su pomalo kljakava, kao i kretanje protivnika i glavnog protagoniste.
  • "Izrežirane" scene, pogotovo scene sa drugim protagonistima su tako B produkcija.
  • Pojedine kontrole su tako 2000ta, tipa nemoguće mi je da nisu mogli isprogramirati "beskonačni kotačić" miša kod promene oružja (tipa kad vrtim točkić na dole da mi menja oružja 1, 2, 3 pa ponovo 1, 2, 3), već se mora promeniti pravac skrola sa dole na gore da bi se sa trećeg vreatio na drugo pa na prvo oružje. To je tako zastarela mehanika.
Kao i to što. npr. freeze ability ne počinje da dejstvuje kada pritisneš, a prestane da dejstvuje kada pustiš dugme, već jednom moraš da klikneš na dugme kad hoćeš da krene, a drugi put ponovo da klikneš da bi stalo. To je tako neprirodno osmišljeno.
  • Što se tiče grafike ona je dobra, čak odlična imajući u vidu realnu zahtevnost (nisam upoznat sa tehničkim detaljima da li je to neki njihov engine ili neki Unreal ili šta već). Ukratko dobro je optimizovano.
  • Mada ruku na srce, čim se na nekim otvorenim mapama krene malo levo-desno, svet postane siromašan, pokoja kućica, štalica sa istim rasporedom prostorija i sl... Čini mi se da je igra mnogo bolja u zatvorenim prostorima (bunkeri i sl.) Dok se ide glavnom džadom to i nije toliko uočljivo jer je sve skoncentrisano na taj deo mape.

Zagonetke su baš dobre za današnje standarde, nekako imaju taj "old school" vajb kada nije bilo dovoljno da se samo klikće i juri do nekog quest markera kao u većini današnjih igara...
One zagonetke sa raznobojnim laserskim snopovima i one sa raznobojnim svetlima na bravama vrata (dakle ne one najtrivijalnije gde samo klikćeš kad se upali lampica) su mi baš simpa, treba malo i mozak uključiti...
 
Nadjoh nogu od robota Claire u gepeku automobila, ali neka dva robota me saseku, teorije nema da ih predjem.... jel neko prosao vec tuda?
 
izgleda sam se zaleteo prebrzo, i sad cim mi ucita auto save, odvale me ta dva robota, a prethodni auto save u sobi pre kod sanduka kad Teshenkova govori da nadjem nogu nemogu da nadjem i ucitam....
 
uf, morao sam da ucitam neku prethodnu poziciju sa tape recordera snimljenu, pa malo odnazad ponovo, predjoh ih nekako.
postaje sve komplikovanije sad.....
:D
 
Uspelo je, nakon izlaska iz bunkera i ponovnog startovanja terminala, Hawk balon se spustio, pa sam nastavio ka bossu, koji realno i nije nešto težak, ima četiri-pet napada koji se mogu izbeći uz malo koncentracije i čakanja dok se pojavi onaj stub iz zemlje o koji se boss olupa i otkrije svoju "meku" unutrašnjost. ;)

Inače onaj bug koji je @KovacTibor pominjao da nije u nekoj ranoj verziji igre mogao da pokupi drop od boss-ova, je rešen, sad se sve može pokupiti bez problema...

Cenim da sam na pola igre i igra je sve bolja kako vreme odmiče.

Mada:
  • Napucavanje i dalje nije dobro. Oružja su pomalo kljakava, kao i kretanje protivnika i glavnog protagoniste.
  • "Izrežirane" scene, pogotovo scene sa drugim protagonistima su tako B produkcija.
  • Pojedine kontrole su tako 2000ta, tipa nemoguće mi je da nisu mogli isprogramirati "beskonačni kotačić" miša kod promene oružja (tipa kad vrtim točkić na dole da mi menja oružja 1, 2, 3 pa ponovo 1, 2, 3), već se mora promeniti pravac skrola sa dole na gore da bi se sa trećeg vreatio na drugo pa na prvo oružje. To je tako zastarela mehanika.
Kao i to što. npr. freeze ability ne počinje da dejstvuje kada pritisneš, a prestane da dejstvuje kada pustiš dugme, već jednom moraš da klikneš na dugme kad hoćeš da krene, a drugi put ponovo da klikneš da bi stalo. To je tako neprirodno osmišljeno.
  • Što se tiče grafike ona je dobra, čak odlična imajući u vidu realnu zahtevnost (nisam upoznat sa tehničkim detaljima da li je to neki njihov engine ili neki Unreal ili šta već). Ukratko dobro je optimizovano.
  • Mada ruku na srce, čim se na nekim otvorenim mapama krene malo levo-desno, svet postane siromašan, pokoja kućica, štalica sa istim rasporedom prostorija i sl... Čini mi se da je igra mnogo bolja u zatvorenim prostorima (bunkeri i sl.) Dok se ide glavnom džadom to i nije toliko uočljivo jer je sve skoncentrisano na taj deo mape.

Zagonetke su baš dobre za današnje standarde, nekako imaju taj "old school" vajb kada nije bilo dovoljno da se samo klikće i juri do nekog quest markera kao u većini današnjih igara...
One zagonetke sa raznobojnim laserskim snopovima i one sa raznobojnim svetlima na bravama vrata (dakle ne one najtrivijalnije gde samo klikćeš kad se upali lampica) su mi baš simpa, treba malo i mozak uključiti...
Oke...
Nakon prelaska igre povlačim većinu onoga što sam napisao.

I dalje stoji da su:
  • poneka rešenja pomalo zastarela - menjanje oružja i sl,
  • praznjikavi poredeli mimo glavne džade,
  • modeli polimerske tvari i polimernih neprijatelja užasno loše dizajnirani i urađeni (čak i glavnog negativca šta je bre ono?!?).

Od polovine igre stvari u mnogome postaju sve bolje i bolje kako se navikavaš na igru, pre svega u pogledu napucavanja i njegove sinergije sa nano-moćima...
Čak i priča postaje bolja uz par prilično neočekivanih plot twist-ova u radnji.

Muzika u sadejstvu sa napucavanjem je nešto najbolje što sam ikada igrao of FPS npr. ovo kad tuče u onoj mrtvačnici gde se kolješ sa mutantima. Takođe su mi se svidele i neke bluz / pop obrade tradicionalnog ruskog melosa.

Za mene je ovo za sada igra godine, sa svim manama koje objektivno ima.

Atomic Heart - Windows 25-Feb-23 14_42_48.png Atomic Heart - Windows 25-Feb-23 14_56_13.png Atomic Heart 03-May-23 20_35_33.png Atomic Heart 18-Apr-23 21_42_01.png Atomic Heart 21-Apr-23 22_12_19.png
 
Poslednja izmena:
EDIT: Još jednom, ako mogu da utičem, poručujem kolegama koji su počeli da igraju i odustali, da ne odustaju, igra negde od polovine postaje pravo blago.

Naravno na drugo igranje je instant blago jer se znaju sve mehanike i navikneš se na "čudne" stvari i idejna rešenja...
 
Trenutno nema konkurenta za igru godine. Izašla je u ispoliranom stanju (što je danas retkost) sa dosta orginalnih ideja i naravno mana ali za prvu igru studija ispalo je odlilčno.

Da dodam i zvanični soundtrack pošto nije kačen ovde. Ima par zaraznih stvari

 
Kome se svidjaju one dve robotice ima na jednom sajtu koji ima hrcak u svom imenu dodatne scene sa njima, prilicno dobro odradjeno :p
 
ja nemogu da predjem deo gde skupljam delove od robota Claire, neki cupavac (Ivy) izadje iz neke kapsule, mlatim ga 20 minuta, potrosim sve resurse i heal packove, i na kraju me ubije, definitivno sam bezidejan kako ga resiti.
 
ja nemogu da predjem deo gde skupljam delove od robota Claire, neki cupavac (Ivy) izadje iz neke kapsule, mlatim ga 20 minuta, potrosim sve resurse i heal packove, i na kraju me ubije, definitivno sam bezidejan kako ga resiti.
Kad ga skeniraš izađe ti objašnjenje na šta je slab, a na šta otporan.

SIguran sam da je otporan na metke, dakle vatreno oružje zaboravi, a ručno oružje i štit su tvoji najbolji prijatelji za ovu borbu.
Ja sam koristio onu Pashtet mačetu jer je jako brza a čiji M2 mod je ubitačan jer ispaljuje šurihen na daljinu i to oružje mi se pokazalo kao najbolje ručno oružje u mnogim boss bitkama (u nekima puno bolje od bilo kog vatrenog oružja).

Zaboravio sam na koje elemente taj neprijatelj nije otporan (verovatno vatra) pa i to možeš koristiti kroz kanister dodatak na oružju.

P. S.
Na tvoju žalost ovaj nije jedini, ima ih još 3-4 do kraja igre ali se čak ne računaju kao kraljice već obični neprijatelji. Iako uvek bace fin loot.
 
ja neznam jesam ja retard ili sta, ali ovo je uzas.
isao sam drugom putanjom, odradio centipede zagoonetku, uzmem deo Claire od crva, i tu mi odradi auto save.
onda mi izadje trilion robota, uspem sve da ih pobijem, ali glupa igra mi tu naravno ne odradi auto save. krenem po putokazu i nalecem na milion belih i crnih robota i jednostavno nemogu da ih pobijem, polomicu nesto koliko sam ispizdeo sad.
 
ispizdecu sa ovim auto save varijantama ovde, skupljao sam delove od robota Claire, i sad dosao u sobu "Beluga", pobih sve, izlootao lepo, i odem na 2nd floor, gde me ubili,a on mi ladno nije odradio auto save kad sam u beluga pobio sve..... tacno cu da se roknem, majke mi.
 
ispizdecu sa ovim auto save varijantama ovde, skupljao sam delove od robota Claire, i sad dosao u sobu "Beluga", pobih sve, izlootao lepo, i odem na 2nd floor, gde me ubili,a on mi ladno nije odradio auto save kad sam u beluga pobio sve..... tacno cu da se roknem, majke mi.
Pa sto ne radis sam save? Ja sam uvek posle vecih borbi ili pre vecih borbi radi manuel save.
 
pa posle Beluge nemam nigde tape recorder, da ima, uradio bi ga
 
U toj prostoriji gde sklopis Clare idi na drugi sprat sa leve strane ili desne kako se budes vec penjao su vrata sa hodnikom u koji ces uci i skrenuces desno tu ce te doceka 4 ona gnezda iz kojih izlecu ona mala leteca cuda to pobijes i imas vrata sa leve strane gde ti je save. Pavlov sprat ti je upitanju.
 
Jos nisam dosao dotle da sklopim Claire, prosao sam onu sobu na vrhu gde je izlecu insekti i ulaze u glavu lesevima, tu pobio sve, ali onda me je pointer uputio na Belugu, pa sam tu pobio sve i onda otisao na drugi sprat liftom. neznam, da nisam nesto propustio?
Ne pise mi vise pod misijom da nadjem glavu od claire.
 
kako ste vi uspeli da iskraftujete sva oruzija? pokupio sam dosta blueprintova, ali sam uspeo samo shotku, pistolj pm2, neki energy gun i dve sekire, za sve ovo ostalo nemam dovoljno materijala, askupljam sve zivo sto se moze izlootati?
 
Nazad
Vrh Dno