Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Realno od Ananasa za sada nemamo bolju opciju kupovine na internetu, Njima je cilj profit tako da oni sve što rade rade u tom pravcu. Do sada sam bio zadovoljan akcijama, sada baš i nisam jer treba svaki dan da klikćem na kupon a ima samo od 500 dinara, i treba da proveravam svaki dan kod-vaučer da li radi, a koji je iskorišćen i ne radi. Deluje mi da će sve manje biti akcija i pogodnosti ali ostaje da vidimo.
 
Ja srećom imam oba seta ali sam video da je bilo popularno kupovati u predhodnom periodu 😃
 
Pa ima logike potpuno ako na kraju izadju jeftinije, gledao sam ponuda im trebutno siromasna za gume.
 
Купио сам неке Редми слушалице преко Ананаса и поквариле су ми се. Занима ме јел могу да их предам на неку рекламације код њих или то треба трговцу "Делвел про ДОО"?
 
Samo ih kontaktiraj i oni će sve da organizuju, ti predaješ kuriru koji dođe po to
 
Контактирао сам их сад на сајту па ћу да видим шта ће ми рећи. Одговарало би ми и на пакетомату да им оставим, пошто сам негде прочитао и да то може.
 
U proceduri pokretanja reklamacije se spominju opcije da se preda u paket zoni, međutim ta opcija je ukinuta. Bar su meni tako rekli, zbog velikih problema koje su imali. Tako da ti najverovatnije ne gine kurir.
 
E bas su postali šibicari i teraju ljude da batale kupovinu kod njih. Naručio sam klimu pre par dana, snizena sa 102 na 80k, platio odmah sve karticom da bi mi danas otkazali porudžbinu. Klima je i dalje uredno dostupna za naručivanje, samo sto je prošao popust.
Pa sad vi meni recite da sam ja lud, i da nije otkazana zbog popusta 😄 Pritom je prodavac Spark…
Bas sam se razočarao
 
Za frižidere se u ponudi ubacio Svetlost iz Niša i BC grup, Spark ga ima sada vrlo malo.
 
Нећу парфем, хоћу ваучер.
 
Шаљем ово за рекламацију и пратио сам упутство, али ми у једном тренутку пише да преузмем адресницу коју качи на пакет али ја не видим то нигде тачније није ми стигло на мејл. Стигло ми је само да ми је примљена рекламација.
Има ли ко искуства око рекламација код њих?
 
Мени је стигао погрешан модел, послали су курира по пакет. Продавац је прихватио реклама ију, Ананас је после пар дана извршио рефундацију.
И мени је писало повраћај у обради, повраћај прихваћен, рефундацију извршена....
 
Мене буни ова адресница, пошто је немам ни у каквом мејлу. А капирам пошто они шаљу курира, можда и не треба.
 
Ne treba ti adresnica, kurir sve podatke ima kod sebe, nisam nikad stampao, niti pisao nesto na paketu, a vracao/reklamirao sigurno 7-8 puta do sada.
Samo uzmi potvrdu, odnosno broj posiljke od kurira...
 
Ахам, тако иде значи. И потврду обавезно да узмем.
Пошто рекламирам блутут слушалице, шаљем им цело паковање,са оним гумицама... Или само слушалице са њиховом кутијицом?
И јел требам да упакује у нешто или курир мора да провери шта му дајем?
 
Poslednja izmena:
Мене буни ова адресница, пошто је немам ни у каквом мејлу. А капирам пошто они шаљу курира, можда и не треба.
Imas adresnicu da skines na korisnickom nalogu, kod predmeta za koji si pokrenuo reklamaciju. Ne salju oni to na mail.
 
Ахам, тако иде значи. И потврду обавезно да узмем.
Пошто рекламирам блутут слушалице, шаљем им цело паковање,са оним гумицама... Или само слушалице са њиховом кутијицом?
И јел требам да упакује у нешто или курир мора да провери шта му дајем?
Spajkuj kompletno pakovanje
 
na sajtu ananasa piše
Vaučer od 3.000 RSD važi za jednu kupovinu iznad 12.000 RSD.
a na kuponu piše da je za kupovine veće od 14.000

pilićari.
 
Nazad
Vrh Dno