Evo, pisao sam pre neki dan o problemima sa MTK prekidačem u zgradi pa su stizali ogromni računi, okrenuli smo u petak telefon 011/2439333 i traženje tehničke službe za kraj grada (BG) u kome ste, ljudi se jave i kažu vam dan kada će doći ali ne i vreme. Na terene izlaze do 14h, tako da je to neki orijentir. Bili su juče, promenili su MTK i provereno radi, lepo prebacuje tarife. E sad meni smeta što se nikome nisu javili već su samo banuli i zvonili komšijama iz prva dva stana koji su im i potpisali radni nalog, nas dvojica koji smo ih zvali nismo ni znali na vreme, ajde to više-manje, nego što će sigurno moje prijave biti ignorisane (pisao sam tri dopisa, za tri meseca unazad) i biće mi obračunavan dug iako nisu dolazili tri meseca i u pitanju je bio kvar u njihovoj nadženosti. Zadnji račun je plaćen samo u nespornom iznosu. Nemam nameru da im plaćam, imam sve dokaze i pisani trag o reklamacijama i da sam javljao da nešto sa brojilom nije u redu pa nek me tuže ako misle da imaju osnov, da vidimo. Nadam se da će da batale ili da će posle godinu dana nastupiti zastara ali nisam nimalo ubeđen. Zasad nemam nikakvu nameru da im i treći pogrešan račun od 24000din platim. Dobili su pola. Ako me utuže odazvaću se, dokaze u svoju korist imam, pa da vidimo.