Šta je novo?

Oneplus Nord 2

Pozdrav ljudi :)

Meni se Nord 2 pre 2 nedelje azurirao na 13icu, ono što ja primećujem jeste vidnoooo lošija kamera i kvalitet slike 😳 Zar je moguće da umesto da se unapredi ili ostanr ista kamera, oni je unazadiše?
Meni ništa ne koči i sve radi fluidno, nisam radila fabrički reset. Zanima me da li da radim fabrički reset i da li će kamera posle njega biti bolja?

Ili da se vratim na 12icu, ona mi je bila super. Mada ne znam kako sad da se vratim na 12 jer sam laik 🫠 Kamera i fotke su bile sjajne.

Neki savet? Hvala 🤗
Primetila sam i da mi baterija vidno kraće traje posle prelaska na 13icu.
 
Nije dobar link.
Samo da javim, Google pay radi besprekorno na Nord 2T. Javljam jer nisam primetio da je neko potvrdio do sada... 😏
 
Skoro nisam imao ovako dobar sot, ~ 8h u dan i po. 😏
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-07-18-16-36-26-57_0ba066473b79d6e213a1f6f52505e2ee.jpg
    Screenshot_2023-07-18-16-36-26-57_0ba066473b79d6e213a1f6f52505e2ee.jpg
    51.3 KB · Pregleda: 18
Dajte neki predlog sa aliexpresa za foliju ekrana za nord 2. Ova koju imam mi se počela odlepljivati a i tad sam je jedva našo po prodavnicama, sad sigurno i nema.
Naručio i ja ovu tanku masku, videćemo kakva će bit.
 
Nillkin staklo, nema dalje, ja sam.zalijepio H+, staklo bez crnih ivica, da ne smeta.
 
Moram nažalost da potvrdim sve ovo što pišete da vam se izdešavalo posle nadogradnje

Nekad moram po 8 puta da pipnem ekran da bi se probudio tako da više koristim tipku sa strane

Počeo je da laguje svuda

Ide reset za vikend obavezno
PS

Nisam imao problema odmah posle nadogradnje
 
Kad sam uradio update na 13, imao sam problema sa double tap-om i senzorom otiska prsta. Morao sam po nekoliko puta da tapnem da bi telefon uopšte reagovao. Otključavanje otiskom prsta je trajalo predugo.

Pitao sam se, da li će da izbace neki fix za ovo i upravo sam dobio novi update koji je rešio sve ovo! Sad sve radi savršeno, svaka čast za OnePlus!