Ćao kolege forumaši
novi sam korisnik i vidim da ste svi malo duže ovde pa bih da podelim sa vama moje iskustvo jer više ne znam kome da se obratim, očajan sam. :-( Unapred se izvinjavam što ću malo duži jer ne može u par reči da se prepriča.
Naime, problem je započeo 27.septembra kada sam sa svog PayPal naloga koji imam još od 2010.godine povukao izvesnu količinu deviznih sredstava (125 € - 4 € PayPal provizije = 121 €) na Visa Internet karticu Banca Intesa-e broj xxxx xxxx xxxx xxxx koja je važeća u Banca Intesa-i do 01/16 a imam je vezanu za moj PayPal nalog već godinama, i već nekoliko puta sam sa nje ubacivao novčana sredstva na PayPal kupujući razne stvari preko interneta. Dakle, istog dana sam od PayPal-a dobio potvrdu da je novac poslat i da mogu da očekujem da isti bude na mojoj Visa Internet kartici u roku od 10-15 dana. Pošto u predviđenom roku novac nije stigao na moj račun (u šta sam se više puta uverio pristupom preko e-bankinga) otišao sam u poslovnicu Banca Intesa-e kod službenika za poslove sa stanovništvom, koji je totalno bio zbunjen i nije znao da mi da bilo kakav savet a kamoli reši slučaj. Sačekao sam još neko vreme pošto je PayPal dao rok od nekih 30 dana za pokretanje postupka za traženje novca (jer je to rok zbog nekih zemalja kod kojih taj transfer sporije ide) pa sam kontaktirao PayPal. Oni su mi tražili potvrdu da mi u Banca Intesa na moj račun pod kojim se vodi kartica nije legao traženi iznos, ali tako da se na izvodu koji im šaljem vide cifre moje kartice (xxxx xxxx xxxx xxxx). Ni to nisu uspeli da mi obezbede u Banca Intesa-i već su mi dali izvod sa deviznog računa za koji je kartica vezana (na kome se ovaj broj Visa kartice ne vidi). PayPal-u sam poslao taj izvod, print screen mog e-bankinga, kopiju moje kartice i lične karte, kako bi ih ubedio da je to zaista tako (pošto mi banka ne može obezbediti ono najosnovnije što joj tražim). PayPal je prihvatio dokumenta koja sam im poslao i dao mi relevantne informacije koje bi trebale poslužiti nadležnima u Banca Intesa-i da uđu u trag zagubljenoj transakciji:
If you are unable to find your withdrawal by reviewing your card or bank statements, please provide the following reference number to your card issuer:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (broj transakcije)
Sa ovim podacima otišao sam pravo kod šefa poslovnice Banca Intesa u V. Stepe, koji mi je rekao da on lično ne može ništa da učini u traženju zagubljenih sredstava, ali da je normalna procedura da pokrenemo reklamacioni postupak sa svim relevantnim dokumentima i da će njihova služba ući u trag preko broja koji sam im dostavio. Tako smo i uradili, i ja sam 15.oktobra popunio traženi zahtev za reklamaciju i u predmet ubacio svu dokumentaciju koju imam, što od PayPal-a (sa sve referentnim brojem transakcije koja bi trebalo da bude više nego dovoljan podatak za iole ozbiljnu banku da uđe u trag sredstvima u međubankarskom prostoru), što izvode sa mojih deviznih računa i kartice koji potvrđuju da novac do tih računa nije ni stigao. Od korisničkog servisa za kartice sam dobio one njihove cirkularne mailove da treba da podnesem reklamaciju u najbližoj poslovnici (koju sam već podneo jer slučaj ne bi ni došao do njih) Blowup a kad je kap prelila čašu i kad sam opet otišao kod direktora poslovnice on je zvao njih direktno da vide šta mogu učiniti i posle pola dana sam dobio informaciju da su eto oni u B. Intesi zaista sve učinili i da treba da se obratim PayPal-u jer novac nije ni došao do Banca Intesa-e!!!
Pomozite mi šta da uradim i kome da se obratim za pomoć? Ne mogu da verujem da u 21.veku jedna ozbiljna banka ako joj daš broj novčane transakcije ne može da uđe u trag zagubljenim sredstvima a verujem da je PayPal zaista te pare isplatio (jer da se bave mahinacijama ne bi ni postojali kao servis za plaćanja dugi niz godina)!!! Dugo sam mislio da je možda do Visa Internet kartice i da na nju ne može da se povuče novac sa PayPal-a ali sam i na ovom i na drugim forumima čitao da je ljudima normalno legao novac sa PayPal-a na Visa Internet karticu Banca Intese i to posle par dana. Kakogod, taj bi se novac vratio na moj PayPal nalog ali njega ni tamo nema. Ovo je borba sa vetrenjačama našeg bankarskog sistema, ali vas molim da mi pomognete jer možda neko zna kome mogu da se obratim u vezi ovog problema i ima li ijedan iole ozbiljan i pametan službenik u toj banci s kojim mogu porazgovarati da bi mi rešio problem? Ovo je 21.vek i novac ne može tek tako da se zagubi ako imate sve relevantne parametre i broj transakcije (sem ako imate nesposobnu banku u Srbiji). 120 € mi se zaista ne poklanja. One koji mi pomognu da rešim ovaj za mene nerešiv problem vodim na piće i klopu
Pozdrav svima