Šta je novo?

ZTE Grand X

Ma nemoguće je da ne postoji viša instanca Telenora kojoj se možemo žaliti. Ovaj bezobrazluk zaista nema smisla. Najviše me je smorila ona od*eb rečenica njihovog odgovora: Nadam se da ćete sa razumevanjem prihvatiti naš odgovor i da će se naša uspešna saradnja nastaviti i ubuduće... mamicu im hohštaplersku njima i bg elektroniku...

Ja sa, sada ponovo uputio reklamaciju na adresu BG elektronika ,i plus mi je pravnica u telenoru napisala zalbu koju smo poslali u predstavnistvo telenora ,i rekli su mi da ocekuju pozitivan odgovor :)
 
Ja ovoj agoniji nevidim kraja mogu da nas zebavaju do mile volje i to tako dok nam ne istekne garancija ali kome se zaliti u ovoj zemlji srbiji kad nepostoje institucije. Bukvalno mogu da nam rade sta oce i da nas zamajavaju. Beznadezan slucaj smo mi svi koji smo naseli onog momenta kada smo kupili telefon i to je to.
 
Ja ovoj agoniji nevidim kraja mogu da nas zebavaju do mile volje i to tako dok nam ne istekne garancija ali kome se zaliti u ovoj zemlji srbiji kad nepostoje institucije. Bukvalno mogu da nam rade sta oce i da nas zamajavaju. Beznadezan slucaj smo mi svi koji smo naseli onog momenta kada smo kupili telefon i to je to.

Na zalost sve su prilike da si u pravu
 
ako misle da cu da odustanem onda su se grdno prevarili ima da im dosadjujem svih godinu i po ma sve dok mi ne istekne ugovor, a onda ima da im poklonim telefon i prenesem broj kod drugog provajdera. Verovatno se neci potresti zbog toga sto cu ja preci kod drugog ali ima da im se popnem na glavu smucim pa kako god da se zavrsi ova agonija sa njima.
 
Ma i kod drugog provajdera ce biti isto ako uzmes ZTE ili Samsung jer je BG Electronic zastupnik i serviser...
 
Vi ste ludi sto uopste ostajete u Ugovoru. Ja da sam bio namagarcen sa Grand X, ja bi lepo po prvoj povratnoj garanciji napisao email:

Dragi Telenore, evo vam jedna VELIKA KU*CINA od mene, a nijednog dinara vise od ugovora necete videti.


Ionako im je Malovicka uterala jedan veliki, kad su hteli da podignu tuzbe po principu "Telenor protiv naroda" i dobili direktivu iz Pravosudja da ako oce da tuze korisnike zbog izbegavanja ugovora, to iskljucivo moraju da rade pojedinacno, od osobe do osobe. Prinudjeni da bace racunicu na astal, dobili su cifru de im se isplati da jure samo i iskljucivo duznike od preko 40-50 hiljada dinara.
 
Posle 7 dana i dalje nije stigao na servis, bar ga nema zavedenog kad ukucam IMEI, e jesu azurni ovi iz Telenora.
 
Posle 7 dana i dalje nije stigao na servis, bar ga nema zavedenog kad ukucam IMEI, e jesu azurni ovi iz Telenora.

Moguće je da je stigao u servis, a ovi *****i iz BG elektronika ga još nisu zaveli. Uostalom, svejedno ti je, zaveli ga, ne zaveli - popraviti ga neće.
Da, inače, danas sam na četu pitao korisničku službu pomenutog BG elektronika zašto neće da menjaju telefon kad mi čovek reče da oni navodno nisu uvoznik za ZTE nego samo serviser. Neko je ovde napisao da su i uvoznik i serviser pa sam pomalo zbunjen.
 
BGelektronik je samo ovlasceni servis, kao sto je i za Samsung telefone isto ovlasceni servis.
 
Moguće je da je stigao u servis, a ovi *****i iz BG elektronika ga još nisu zaveli. Uostalom, svejedno ti je, zaveli ga, ne zaveli - popraviti ga neće.
Da, inače, danas sam na četu pitao korisničku službu pomenutog BG elektronika zašto neće da menjaju telefon kad mi čovek reče da oni navodno nisu uvoznik za ZTE nego samo serviser. Neko je ovde napisao da su i uvoznik i serviser pa sam pomalo zbunjen.

Oni su ovlasceni servis za ZTE i Samsung i vrse garantne popravke za ove modele .sto je ustvari nas najveci problem :D
 
Ja ne verujem sta nam rade, znaci zakljucak je da nam telefoni ne rade, oni kazu popravili smo radi pa im 3 puta stize isti fon na reklamaciju. Dakle, ako je 3 puta isao na popravku, ocigledno da ne radi, e sad ko je nadlezan za zastitu potrosaca? Niko, ti das novac onda te voza ko kako stigne. Ne daj Boze da mi, narod , dugujemo novac ili nesto slicno odmah idu plenidbe tuzbe i ostalo. Strasno.
 
Ma nema pomoci , bacis ga , poklonis, prodas...

Flesuju ubogi softver, menjaju plocu ili ti daju novi zte grand x, tako je bar slucaj bio kod mene.

Zadnji put ga nisu ni pogledali, vec ga vratili posle 2 dana.

Opet ce da umre skroz, poslacu ga na servis , oni ce menjati plocu itd.

Znam samo da nikad vise necu uzeti zte grand x i necu koristiti telenor.

Koliko god da se telenor branio sa pricom da nije do njih oni su se debelo obrukali.

Da su normalna firma sami su trebali da povucu telefone i zamene nam za drugi model. Imaju hiljade prituzbi i vracanja telefona a oni ni qrcem da mrdnu. Vase reklamacije shvatamo ozbiljno kazu, da video sam 3 x koliko sam pisao reklamacije.

Znaju samo da odgovore, hvala vam sto koristite nase usluge, more mars bre mafijo jedna .

Eno poceli da obaraju cene telefona, sigurno imaju dobru prodaju pa zato.
 
Poslednja izmena:
Ovo jeste velika bruka za Telenor ali ja se pitam kako da se mi izvučemo iz ****** u kojem smo. I kome sad ja sutra da prodam ovaj telefon kad mi opet vrate sa servisa i po kojoj ceni? Ako ga nekako i uspem prodati meni ugovor ostajena teretu svakako, ističe za godinu i po dana, ja i dalje plaćam račun, a ne koristim telefon što je tek totalna glupost jer da uzmem neki kršten treba mi minimum 250E.
 
Poslednja izmena:
Pa kad budem slao telefon na drugi serivs ima da im napisem, da posle ovog ugovora, ako se nastavi ova agonija, sigurno nece morati vese da mi pisu "Hvala sto koristite nase usluge"...I to ne samo ja da cu da odem iz telenora vec cu i moje da izvucem iako su oni na pripaid
 
Pa kad budem slao telefon na drugi serivs ima da im napisem, da posle ovog ugovora, ako se nastavi ova agonija, sigurno nece morati vese da mi pisu "Hvala sto koristite nase usluge"...I to ne samo ja da cu da odem iz telenora vec cu i moje da izvucem iako su oni na pripaid

Ma ako svi saljemo stalno i budemo uporni ,uz to da im pretimo da cemo da odemo iz telenora,morace da nam daju nove modele ,jer koliko vidim svi mi koji smo uzeli ovaj telefon imamo isti problem ,znaci nema nas malo .Sto se tice Bg elektronika ,njih bas zabole dal cemo mi da odemo iz telenora ,ali zato to ne odgovara ovima u telenoru,i zato su mi pravnica i sef poslovnice u telenoru rekli da se zalim na telnorovu adresu ,kao nisam zadovoljan radom Bg elektronika ,i zato svi treba isto da uradite ,dakle pisite reklamacije Bg elektroniku i zalbe telenoru ,morace da nam odobre nove modele ,samo da budemo uporni . @TosaNS Skroz si upravu za to da prodaja telefona ne vodi nigde ,plus za****s coveka kome prodas telefon ,plus ti ostaje ugovor u telenoru ,plus i sam ostanes bez telefona .
 
@ South Koliko to uporni da budemo kad mi oni odgovore u pismu da procitam uputstvo za koriscenje telefona.

Oni se jos sprdaju sa mnom i zezaju me i kazu da sam na to pristao kad sam potpisao ugovor.

Ako nisu hteli da mi zamene kad je skroz riknuo zatim jos 2x posle toga onda ne znam kada ce.

Kada sam razgovarao sa call centrom , oni me uveravali da ce mi najverovatnije zameniti telefon. Ja od kada sam telefon podigao sa servisa , odmah posle drugog poziva je zakucao.

Sada sam ubacio pripejd karticu i retko ga koristim, jedino da ga nekako opet nateram da umre skroz, ovako ga uopste ne gledaju.
 
@ South Koliko to uporni da budemo kad mi oni odgovore u pismu da procitam uputstvo za koriscenje telefona.

Oni se jos sprdaju sa mnom i zezaju me i kazu da sam na to pristao kad sam potpisao ugovor.

Ako nisu hteli da mi zamene kad je skroz riknuo zatim jos 2x posle toga onda ne znam kada ce.

Kada sam razgovarao sa call centrom , oni me uveravali da ce mi najverovatnije zameniti telefon. Ja od kada sam telefon podigao sa servisa , odmah posle drugog poziva je zakucao.

Sada sam ubacio pripejd karticu i retko ga koristim, jedino da ga nekako opet nateram da umre skroz, ovako ga uopste ne gledaju.
Ma za bg elektronik sam siguran da sami nece da nam odobre nove modele .ali ako ih ovi iz telenora nateraju morace ,ali sta nas kosta da ga uporno vracamo ,posteno smo platili telefon i ja necu nikad ali nikad da odustanem od novog modela ,i svaki put kad mi vrate telefon ja cu ponovo da pisem zalbu telenoru i ponovo cu vracati telefon ,jer mi ga i tako ne treba pokvaren,morace da popuste kad tad siguran sam.
 
Predlažem ljudi da se makar na FB organizujemo u neku grupu prevarenih i nezadovoljnih korisnika ZTE Grand X-a. Ako to ne upali onda šta onda probali smo. Iz sve snage oplesti po Telenoru i BG Elektroniku jer danas nema ko nije na FB ili nekoj od drugih soc mreža. Baš me zanima koliko bi se ljudi prijavilo sa istim problemima kao mi što ih imamo. I to je neki početak zar ne bar da pokušamo ja nisam nešto posebno vičan FB pa ako neko od vas znalaca ume bilo bi dobro da kreira neku stranu pa da se svi nekako povežemo i podelimo sa svima koje znamo. :type:
 
Poslednja izmena:
Jedan poznanik je saznao od Telenora da se navodno sprema softverski apdejt koji će da reši sve probleme sa ovim, nazovimo ga tako, telefonom. Ja, po običaju, ne verujem ni reč. Razočaran sam njihovim bezobrazlukom i bezobrazlukom servisera.
 
Jedan poznanik je saznao od Telenora da se navodno sprema softverski apdejt koji će da reši sve probleme sa ovim, nazovimo ga tako, telefonom. Ja, po običaju, ne verujem ni reč. Razočaran sam njihovim bezobrazlukom i bezobrazlukom servisera.

Ta vest je stara ne znam i ni ja koliko dugo od tog apdejta nema nista nikakve zakrpa ne moze da resi problem koje mi imamo. To je naj obicnija sarena laza jer su u Telenoru svesni problema koje mi imamo ali taj navodni apdejt ne postoji niti ce ga biti uopste, ja sam cuo za tu navodnu zakrpu pre nekoliko meseci i jos nema nista od toga. Sramota je sto pokusavaju lazima da sakriju ociglednu bruku ali bez onzira na to ja ne odustajem od zamene telefona. Da je softver u najavi to bi znali sigurno jos neki osim telenora i nije samo problem sa telenorovim aparatom nego svi koji imaju ZTE Grand X imaju isti problem ne zavisno od toga ko je provajder.
 
Poslednja izmena:
Probelm sa ovim teleofnom je na globalnom nivou ,ne samo u Srbiji .
 
Nikakav softverski update ne može da reši sve probleme koje ovaj telefon ima. Jednostavno, i hardverski i softverski, telefon je neprilagođeno đubre, a postupanje Telenora je za svaku osudu (jest da ja nemam zašto da se bunim :d).
 
Nikakav softverski update ne može da reši sve probleme koje ovaj telefon ima. Jednostavno, i hardverski i softverski, telefon je neprilagođeno đubre, a postupanje Telenora je za svaku osudu (jest da ja nemam zašto da se bunim :d).

Šta si ti beše dobio u zamenu? Neki LG? Si zadovoljan sa njim?
 
Probelm sa ovim teleofnom je na globalnom nivou ,ne samo u Srbiji .

po stoti put - gresis. Ovaj koji daju telenor i vip je ekskluzivno srpsko izdanje. Ovaj koji se nama doturio nema nigde u svetu. Kad bi kineze zamolio da naprave ponovo isto sra*je, ni oni ne bi uspeli.
 
Ma Igor ima svoje izvore u ZTE-u koji su mu rekli da ZTE zeli da ulaze u Srbiju i zato pravi optimalan model za nas :D
 
Nazad
Vrh Dno