Šta je novo?

Zimske gume

Pa to je to, nije tako mali broj onih koji se žale da se Lassa (i posebno Petlas gume) brzo ''uplastiče''. To sigurno zavisi i od starosti guma, načina skladištenja, kilometraže koja se pređe (na koji način i u kojim uslovima) ali izgleda te gume imaju određene probleme sa smesom, što se odražava na ponašanje u vožnji i trajnost. Možda su rešili to na najnovijim modelima, mislim na Lassa, jer su ipak u Bridgestone vlasništvu. Kad je Michelin sredio Tigar i klonove, mogu i Japanci Lassa.
 
Preporuka za kumho wintercraft wp 51.
 
Ja sam već drugu generaciju jako zadovoljan sa All-Season gumama jačih brendova.

Pre no počnete raspravu, da obrazložim...

Prvo sam na kolima (noviji Megan diesel, porodični karavan) dobio Vederstain (sada ne znam tačno koji model, neki Quatrac), vozio sledeće 3 god, i tom prilikom uvideo prednosti boljih all-season guma. Odlično ponašanje na snegu i ledu. Penjao se i silazio sa Kopaonika po baš dobrom snegu, zavlačio se u one vikendice uz Karaman Greben takođe po debelom sloju utabanog snega.
Leti su neobično tihe. Megan je odlično zvučno utišan, i brundanje guma se baš ističe ako postoji.
Nikakvo ljuljanje ni proklizavanje ni pri 150km/h i mokrom putu. Bla.bla.bla...

Sada sam uzeo set Mishelin CrossClimate2.
CrossClimate je prva guma gde se proizvođač eto ipak potrudio da u jednu gumu nagura dobre osobine letnje i zimske, a da se ne isključuju previše.
(Malo čudno od proizvođača, jer nije im to u interesu, jel?).
I to je prva guma gde su testovi potvrdili da je po k-kama i leti i zimi u rangu dva seta srednje klase (jedne letnje + jedne zimske), kao i da su u svim situacijama znatno bolje od dva seta dno klase.
A taj jedan set znatno jeftinije izađe nego dva seta nekih drugih iole valjaih.

Jedan od razloga kupovine je i to što od poslednje selidbe nemamo potrebe da se mnogo vozimo. 5-7000km godišnje nam je maksimum koji postignemo.
U takvom režimu gume omatore i propadnu od starosti a ne kilometraže. Prethodnim zimskim Nokian su posle 4 godine počeli da otpadaju komadići gume. :(
Menjanje guma, dva seta felni ili montaža demontaža, baš smaraju.

A na poslu vozim mnogo, smenjujem 4-5 različitih vozila, a na proleće i jesen se redovno menjaju gume po principu šta natrči, ima od Riken/Tigar/Lassa pa do Mishelin/Hankon, stvarno svašta, i primećujem da su moje all-season u rangu srednjih zimskih i letnjih, a osetno bolje od onih sa dna ponude.

Najjeftinije all-season Save ili Tigra ne bih uzimao.

Ovo sada dalje nije tema ove teme, ali za vozače preostalih stojadina, jugića, Suzukija Maruti ili Zastave 10 s' njegovih 65ks, all-seazon niže klase jeste odgovarajući izbor, bolji od "zimske gume cele godine" (čemu pribegavaju vozači te najniže klase).
 
Kod all-season guma (all-weather bi bio prikladniji naziv, ako imaju pahulju i 3 planinska vrha) je fazon što im ponašanje u zimskim uslovima (posebno na snegu i ledu) značajno opada posle 2-3 godine vožnje i 25-30 hiljada km. Posebno ako su mnogo prešle u letnjim uslovima, pri visokim temperaturama. Tako da dolazimo do poznatog zaključka, da je (ako novac i skladištenje guma nisu problem) bolje imati 2 kompleta guma, posebno ako se godišnje prelazi više od 10k km, uz autoput, odlazak na more, planinu i sl.

Najjeftinije all-season Save ili Tigra ne bih uzimao.
Nekada su te gume stvarno bile loše, ove nove Michelin (Tigar klonirane) su dobre, bar za slabije automobile i za vozače koji ne prelaze više od 10k km godišnje, pretežno u gradskoj vožnji, bez česte vožnje na autoputu ili odlazaka na planinu u teškim zimskim uslovima. Stric je za auto koji se vozi pretežno po BG/okolini (Fabia MK1) uzeo te Michelin klon all-season i dobro su se pokazale čak i na snegu i bljuzgavici, mada je pitanje kakve će biti zimi posle 3 godine. Dok na RAV4 ima Nokian Weatherproof SUV, koje su više zimske gume nego all-season, ali ipak se vode kao gume za sve sezone/uslove. One su se pokazale sjajno pri vožnji na planini (i njih sam probao, na više modela) mada je stari RAV svejedno sposoban SUV i ima dobar pogon, ali opet Weatherproof ulivaju poverenje čak i na 1000mnv i -10 ℃. Mana je što je smesa skoro pa klasična zimska, pa se više troše pri višim temperaturama i brzinama (video sam na netu da su se na nekim SUV raspadale posle čestih letnjih vožnji na autoputu).

Ko ima ograničen budžet, kupuje all-season, ne prelazi više od 10k km (uglavnom u gradu i bez čestih odlazaka na zavejanu planinu) za automobile do 80kW su i pomenuti Michelin klonovi (ili Sava, Lassa) ok.

Za sličnu kilometražu, ali sa moćnijim automobilom/SUV, uz česte odlaske na planinu, selo, do vikendice (i bez mnogo autoputa u toku leta) - Nokian Weatherproof su jedne od boljih, mekše su i sa agresivnijom zimskom šarom od većine all-season (zato i jesu bolje zimi/po snegu) ali se i više troše leti. U rangu sa ovim Nokian su i BFGoodrich G-Grip/Kleber Quadraxer 2, šara je malo manje ''zimska'' i za nijansu plića, smesa je malo tvrđa pa se za nijansu lošije ponašaju na snegu, odnosno malo bolje u pri toplijem vremenu. Za još teže planinske uslove moraju neke ATR gume, koje su deklarisane i za zimu/sneg (pahulja i 3 vrha).

Ko vozi snažniji auto, prelazi više od 10k km i hoće najbolje all-season (bez mnogo vožnje po snežnim kijametima), onda Michelin CC2 i slične premijum.

Ima tu još dobrih guma, ali navodim one koje sam probao, koje su se dobro pokazale a na kraju je to i neki opšti utisak o njima.

Sve posle toga vodi ka kupovini 2 kompleta guma, što i jeste najbolja opcija, ali i najskuplja.
 
Poslednja izmena:
Cuo sam da su Sava Adapto solidne,inace prijatelj ima drugu sezonu Laufenn G Fit koje je uzeo za solidan novac,sad su skuplje a dobra guma,sto sam cuo i za Lassa.
Vidim ima i nekih Linglong allseason,inace tigar bi zaobisao kao losu gumu a michelin ne kupujem iz principa.
Kad smo kod michelina taj brend je imao robove po Vijetnamu,u drugom svetskom ratu podrzavao fasisticki rezim u francuskoj,clanovi su bilderberg grupe i danas su teski banditi.
Kakva je ovo guma?
Pogledajte prilog 367171
Ima bolje ove standarde za potrošnju i wet grip od mnogo skupljih guma pa mi nije baš jasno. Garancija 5 godina!? Znam samo da je Kineska i ništa drugo, prvi put ih vidim a potrebne su mi jeftine gume za zimski set. Pre toga sam isto tako kupio lassa gume kad su bile totalno nepoznate i gumama sam bio oduševljen 5 sezona ali je došlo vreme za zamenu.

Video sam da ih kupuju,deluju ok ali ne znam nikog licno ko ih je imao da mi kaze utisak.
Inace je kineska guma,kao i Linglong i ono sto mogu da preporucim je kineski WestLake.

 
Poslednja izmena:
Ne diskutujemo ovde o kolonizaciono-robovlasničkim sistemima moćnih država i multinacionalnih kompanija nego o automobilskim gumama.

Razumem da si bio nezadovoljan/frustriran uslovima rada/zaradom u fabrici u kojoj si radio, ali to veze nema sa temom, a još manje sa kvalitetom guma. Paradoksalno, sada koristiš avatar kompanije koja je u poslednjih x godina poznata po iznenađujuće prosečnim gumama u odnosu na ''težinu'' brenda, cenu i klasu. Moguće je da će ispraviti to sa novim modelima ali to tek treba da se vidi u praksi. Pritom, ta kompanija je takođe daleko od nekakve ''humanitarne organizacije''.

Ovako izgleda trenutna situacija: Subsidiary Brands of the Largest Tire Companies

Tigar gume su nekada bile loše, posebno prve zimske Wintera. Njih sam imao na prvom automobilu, pre 15-ak godina, na snegu su bile dobre, na suvom prihvatljive ali na mokrom/po kiši loše, čak i opasne (izražen akvaplaning, loše kočenje).
I pored toga, mnogi su bez problema vozili sa tim gumama, a dobro je i to što su vozači tada konačno počeli da shvataju prednosti zimskih guma, i da stiču naviku kupovine istih. Ludih 90-ih je retko ko imao zimske gume, pa su izletanja i lančani sudari u toku zime bili redovna pojava.

Aktuelne Tigar (Riken, Taurus, Kormoran, Orium) gume nemaju veze sa nekadašnjim lošim kvalitetom, iz prostog razloga jer više nisu produkt pomenutih malih kompanija već Michelina. Jednostavno, radi se o niskobudžetnim Michelin gumama, koje su bolje nego ikada, ali i dalje lošije od srednje i premijum klase, što je sasvim logično. Da ne ulazimo sad u politiku robovlasničkih kompanija (svih, ne samo Michelina) i trulih, korumpiranih sistema, ali glavna prednost ovakvog poslovanja je to što većina stanovnika Srbije (i ostalih siromašnih tržišta) konačno ima priliku da se vozi na iole korektnim gumama (zimskim, letnjim, all-season). Svakako su i te gume mnogo bolje od nekadašnjih krševa, koje su se već posle prve sezone pretvarale u uplastičene sanke. Ipak, za veće, teže i automobile snage preko 80kW, svakako treba birati gume bar iz srednje klase.
 
Poslednja izmena:
Malo se kasno uključujem u diskusiju, ali pretpostavljam da je svaki doprinos dobrodošao :)
Zimske gume sam počeo da vozim nekoliko godina pre nego što su zakonski bile obavezne. Ćale me je tada gledao kao da sam blesav i što se zezam pred svaku promenu sezona da skidam i montiram felne sa gumama, ali to je bio deo mog ubeđenja i učenja. Pre nekih 7 godina sam rešio da pređen na all-season gume i uzeo Michelin CrossClimate koji se tada tek pojavio. Iako nisam neko ko voli da izigrava zamorče, prethodnim iskustvom sa drugim Michelin gumama očekivao sam da su dobro osmislili i napravili ovakvu gumu. Da sumiram da se nisam zeznuo. Gume su preživele 4 sezone i skoro 60.000 km. Više su vožene u letnjem periodu. Za zimske uslove po gradu gde ima više kiše nego snega i leda iz sadašnjeg ugla ne vidim potrebu za zimskom gumom. Naravno, treba uvek imati na umu uslove po kojima vozite, zato što i sa najboljima gumama možete biti glupi pa se slupati. Ne čuva vas guma nego racio, guma samo pomaže.
Za ozbiljnije zimeske uslove, planine uvek je bolja zimska guma nego all-season. Ono što dobijate all-season gumom je fleksibilnost u temperaturnim razlikama na početku zime i proleća. Krene zima, padne temperatura, i posle 2 nedelje skoči na 15-20 stepeni. Katastrofa za zimsku gumu, ali all-season podnosi bez problema. Isto i kada kreće proleće. Krene da otopljava, stave se letnje gume, a onda opet zahladni, padne temperatura ispod 7 stepeni, još krene neka kiša, a gume samo kreću da klizaju. Opet za all-season gumu nije drama.
 
Код мене претходних пар дана идеални за тестирање гума. Срећом нисам морао нигде посебно да идем, па сам возио женин ауто са 'ексерицама'.
20221223_132931.jpg20221226_104437.jpg
 
Za ozbiljnije zimeske uslove, planine uvek je bolja zimska guma nego all-season. Ono što dobijate all-season gumom je fleksibilnost u temperaturnim razlikama na početku zime i proleća. Krene zima, padne temperatura, i posle 2 nedelje skoči na 15-20 stepeni. Katastrofa za zimsku gumu, ali all-season podnosi bez problema. Isto i kada kreće proleće. Krene da otopljava, stave se letnje gume, a onda opet zahladni, padne temperatura ispod 7 stepeni, još krene neka kiša, a gume samo kreću da klizaju. Opet za all-season gumu nije drama.
Smese AS i zimskih guma su generalno sve bolje, odnosno iznenađujuće dobro podnose i temperature koje su iznad deklarisanih i optimalnih. Naravno, zimske (ili all-season sa smesom koja je više zimska) svakako nisu za leto, autoput i veliki broj pređenih km, zbog trošenja i zbog ponašanja u tim uslovima. Ali i pored toga, mnogi ih voze cele godine, posebno oni koji voze uglavnom po gradu, ponekad do sela/vikendice i prelaze malo kilometara.

Slažem se sa većim delom napisanog ali mislim da temperature od 15-20 ℃ nisu veliki problem, ni za zimske gume, ni za all-season (tačnije all-weather). Velika je razlika između konstantne temperature od 15-20 ℃ (koja traje veći deo dana, u aprilu ili maju) i tih par časova pomenute temperature u zimskim mesecima. Ne treba tu gledati samo temperaturu vazduha, mnogo je bitnija temperatura asfalta, kao i stanje istog (vlaga, rizla, blato). Primer - u brdsko-planinskim krajevima (posebno u klisurama) temperatura vazduha na osunčanoj strani može da bude i 15 ℃, a da vozače već posle nekoliko krivina i uspona dočeka hladan i mokar asfalt, pa čak i crni led. Tu pojavu sam primetio još pre 20-ak godina, prilikom zimskih vožnji bajsa, tako da sam se pripremio da i to može da me očekuje za volanom.
 
Poslednja izmena:
Najveci problem All-season guma u nasim klimatskim uslovima nije zima vec leto. drasticno se produzava vreme i duzina kocenja, (isto je i u extremnim zimskim uslovima ali oni su kod nas retki), Pod ekstremom smatram temp iznad 30 i ispod -5 stepeni C.

Pre nekoliko meseci sam citao rezultate uporednog testa Miselinovih guma, Alpin, Pilot i CC, na suvom kolovozu zaustavni put
(od 100 do 0) Pilota je bio 32m a CC 40m, temp idealnih 20 C. Na temperaturama preko 30C koje su zadnjih godina uobicajene na nasim prostorima ta razlika je jos veca.

Meni letnje gume jedva predju 25k, sa AS CC ne verujem da bi izgurao 15 ali svako ko vozi normalno i ne stiska gas kao lud moze lepo da prodje i sa AS gumama. Moja supruga je uz juniorovu pomoc sa 2 seta (letnji + zimski) guma izgurala 70k, zimske sam promenio prosli mesec zbog starosti iako je sara jos uvek bila zadovoljavajuca.
 
Najbitniji faktor u celoj priči je stil vožnje. Neko sahrani UHP gume za 5000 km, ali je to 90% agresivna vožnja, a neko može da ih tera i 40.000.
Možeš da se slupaš i sa Michelin Pilot Sport, a možeš da voziš bezbedno i sa nekom low class gumom.
Ja kada biram koje ću gume da uzmem, ne gledam isključivo one koje su se pokazale najbolje na testu, nego one koje imaju najujednačenije rezulatate po mokrom i suvom, zato što tada ne moraš puno da menjaš stil vožnje nego znaš da su ti granice slične u svim uslovima.
 
Ja nesto volim hankook, na corsi i zimske i letnje hankook. Dok na drugom autu imam hankook zimske i fuldu letnje. Zadovoljan i sa hankookom i sa fuldom.
 
Isto. Hankook i zimske i letnje sada.
Imao sam izlet u Lassa svet zimskih, koje sam bacio (bukvalno) posle jedne sezone.
 
Nikada nije bilo lakše izabrati dobre gume (letnje, zimske, all-season). Posebno su isplative gume srednje klase (koje su svakako lošije u odnosu na premijum klasu) ali istovremeno više nego optimalne za veliki broj automobila i vozača.
Ali je činjenica da neke ipak treba preskočiti (Starfire, Petlas, pa i neke Lassa modele).

Nevezano za prvi post teme, zanimljivo poređenje.

 
Poslednja izmena:
Upravo danas smo se popeli na Kopaonik po baš baš mećavi sa Mishelin CrossClimate2, od strane Jošaničke Banje.
Od kapije naplate "takse za nacionalni park" sve do gore po snegu, manje više utabanom.

A završno zavlačenje do objekata iznad Granda , ja mislio nema šanse da ovde prođemo. Međutim, gume su kopale sneg odlično. I na mestima ogoljenog leda se jesu lepile. Megane, prilično natovaren, popeo se k'o od šale. Par njih je odustajalo i kretalo vožnju unazad (al' ajd ok, ti ne znaju da voze, siluju gas...)

U tom krkljancu, jedan seronja sa qvadom, ide nizbrdo i kreće sa vr' ulice iako vidi da idemo kolona koja ne sme da stane, i naravno, naterao nas da svi stanemo. On se pored nas ladno desnom stranom popeo na nabacani sneg pored puta i prošao, al' glavno da nas je sve zaustavio. Srećom sam bio prvi u toj koloni, i Mishelin CC2 ipak krenuo... Tek minut dva su se pojavili ti neki poneki iza nas.

Odlična guma za sneg i led. Al' odlična (a nije da nemam iskustva sa vožnjom po snegu)

A tamo kod Kraljeva, opet bila mećava, a na putu se stvorila bljuzgavica. Ono raskvašeni sneg po kojem se jako lako "poleti". Takođe se odlično ponašala.

To je all-season (ili all-weather) guma.
Zaista imam utisak da je ovako na sneg/led/bljuzga, bolja od medium range pravih zimskih.
 
Da se nadovezem na tvoj post. Uzeo sam proslog proleca isto cc2. Gledao sam razne recenzije, pricao sa ljudima i vulkanizerima, i posle svega ipak uzeo cc2 :). Nekako sam osecao da bi to zaista moglo da bude resenje. I nisam pogresio, sta vise prilicno sam zadovoljan kako se auto ponasa. Bio na Kopu od 15. Januara, nedelju dana i bez problema isao svuda gde i ranije sa zimskim gumama.
Majstori i ljudi generalno i dalje ne preporucuju all season gume, ali mi se cini da se i situacija sa gumama znacajno popravila, a i da ljudi generalno nemaju nekog iskustva sa istim i da pricaju bez nekog pokrica.
Opet, recenzijama ne verujem u potpunosti jer su mahom sponzorisane, ali su cc2 prilicno konstanto bile na dobrom glasu.
Drugar ima neke bridzston u istoj klasi, i takodje je zadovoljan, ali on vozi 4x4 pa nije toliko merodavno.
Uglavnom preporuka za cc2, mene su izasle 10-11k po gumi u 205/55/16, dok su miselin zimske bile bar 15-16k.
 
Sad gledam cene i za dimenziju koja meni treba (215/55 R16), Michelim CrossClimate2 je oko 18.000, a odvojen set Kleber Krisalp HP3 (odlična zimska guma) i Sava Intensa HP2 (tiha i ok letnja guma) je oko 20.000.
Nekako mi to deluje mala razlika za koju se dobiju dva seta guma. Uvek sam uzimao tako i letnje gume potraju 6-7, a zimske 4-5 godina. Naravno, zimske su već osetno lošije posle treće sezone, ali samo po ekstremnim uslovima, pa to meni i većini koja ne ide van grada i nije toliko bitno.
E sad, kakve će CC2 da budu posle recimo treće godine po zimskim uslovima, to je pitanje.
Naravno, ko nema gde da skladišti gume, All season su najbolje rešenje.
Očigledno isplativost zavisi i od dimenzije, jer su za neke super jeftine, a za neke i ne baš.
 
Jel ima neko iskustva sa AllSeasonContact ? Došlo vrijeme za zamjenu guma, trenutno imam Michelin CrossClimate na koje vozim 6 godina :oops: mada zbilja baš male kilometraže prelazim. Uglavnom, (225/55/R17, BMW F10), trenutno kod nas ne mogu naći u mojim dimenzijama CrossClimate 2 (zadovoljan bio do sada prvom generacijom) ,mada koliko vidim nijanse su u pitanju u odnosu na pomenutu gumu.
 
Kad kazes kod nas jel se to odnosi za Srbiju posto ih ima....
 
U CG, trenutno ih nema kod dobavljača kojeg uzimam, stižu krajem mjeseca a planirao sam za vikend malo do Žabljaka. :) Ako nema neke veće razlike (a i cijena je slična) da uzmem ovaj Continental jer sa postojećim gumama (snijega je napadalo dosta) ne bih se lijepo proveo. :)
 
Voziš li ih preko cijele godine ili ih skidas ljeti?
Cele godine vozim, to je i bio cilj. Ovako pokrivam i period godine kada su velike razlike u temperaturi pa je nocu za zimske, a danju pogodno za letnje.
Zamenicu prednje za zadnje posle recimo dve zimske sezone

Sad gledam cene i za dimenziju koja meni treba (215/55 R16), Michelim CrossClimate2 je oko 18.000, a odvojen set Kleber Krisalp HP3 (odlična zimska guma) i Sava Intensa HP2 (tiha i ok letnja guma) je oko 20.000.
Nekako mi to deluje mala razlika za koju se dobiju dva seta guma. Uvek sam uzimao tako i letnje gume potraju 6-7, a zimske 4-5 godina. Naravno, zimske su već osetno lošije posle treće sezone, ali samo po ekstremnim uslovima, pa to meni i većini koja ne ide van grada i nije toliko bitno.
E sad, kakve će CC2 da budu posle recimo treće godine po zimskim uslovima, to je pitanje.
Naravno, ko nema gde da skladišti gume, All season su najbolje rešenje.
Očigledno isplativost zavisi i od dimenzije, jer su za neke super jeftine, a za neke i ne baš.
Smesa guma se promeni za 4-5 godina i to vise nije to. Ja racunam da imam 3 do 4 zime max na ovima, samo na ceni zamene guma sam tu na dobitku barem za dve gume.
Sto se tice cene, ja izgleda vozim najrasprostranjeniju gumu, pa je i cena povoljna.
Ako je ides van grada zapravo na planinu, tebi su verovatno all season gume optimalno resenje. Koliko sam ja gledao, generalno postoji dva tipa all season guma, jedne koje su vise zimska varijanta i druge koje vise naginju ka letnjoj. Ja bih pre uzeo tu 'zimsku' varijantu , cak i po cenu da traju jednu sezonu krace.
Prosle zime sam se peo na kopaonik dok je padao sneg (bilo je cisceno, ali je napadavalo i dalje) sa winterama koje su bile stare 3 ili 4 sezone i nisam imao nikakvih problema. CC2 su se pokazale isto ili bolje od tih wintera ove godine, u smislu nisam imao nijedan problem tokom tih sedam dana voznje.
Moje misljenje je da razlika gde ces ee zaglaviti sa (dobrom) all season a proci sa zimskom mala, i verovatno vise zavisi od auta i vozaca, nego od gume. Pricamo naravno o asfaltnim putevima koji se odrzavaju. Na 10cm neutabanog snega pomazu samo lanci...
 
Ja sam istog mišljenja kao i NSHappy. Vozim na AllSeason ali na žalost ove godine nije bilo Michelin CC2 za moj autić 215/65/17 ( bile su na jednom mestu u Srbiji 2 komada za 25K po gumi) i uzeh na kraju Hankok Kinergy 4s 2 x. Po testovima CC2 je bila bolja od referentne zimske gume u kočenju po snegu (koja gum je bila stvarno ne znam, verovatno neka zimska srednja klasa).
 
Letnje imam ContiContact premium 5 a zimske neke Nokian, jedna letnja se nezgodno probušila nekako sa strane , pušta i posle krpljenja
ne mogu da nađem samo jednu za normalne pare ,nema ih skoro nigde, nudio mi lik jednu al za 22k i to je pitanje da li je nova. a bile su oko 14.

pa se razmišljam da stavim pozadi dve nove all season hankook oko 10k, a napred kao da nastavim da menjam letnje, zimske.
Ne prelazim mnogo oko 8-10k godišnje..
Da li to ima smisla?
 
Ja bih prodao te preostale gume i kupio četiri Michelin CC2.
 
Jel ima neko iskustva sa AllSeasonContact ? Došlo vrijeme za zamjenu guma, trenutno imam Michelin CrossClimate na koje vozim 6 godina :oops: mada zbilja baš male kilometraže prelazim. Uglavnom, (225/55/R17, BMW F10), trenutno kod nas ne mogu naći u mojim dimenzijama CrossClimate 2 (zadovoljan bio do sada prvom generacijom) ,mada koliko vidim nijanse su u pitanju u odnosu na pomenutu gumu.
Izlaze nove, sačekaj malo ako možeš.
 
Jasno. Onda pokušaj da nađeš na KP, PA (ili kod nekog lokalnog preprodavca) jednu polovnu, dobro očuvanu Continental koja ti odgovara. Vulkanizer je proveri, stavi na zadnji točak i to je to.
 
Mrka kapa na KP, ima par tih Conti ali nisu te dimenzije. :cautious: ali pregledaću s vremena na vreme.
Za sada su mi 3 letnje Conti i jedna zadnja leva Nokian W,
verovatno ću tako do zamene na sve četiri zimske pa ću videti na proleće.
 
Nazad
Vrh Dno