Šta je novo?

Zimske gume

Neka ih rotira, bolje neka stavi na pogonske. Neka uzme gume na rate.
Ako ne moze za gume da se skrpi neka parkira auto.
Nema tu previse opcija. 2+2 nisu resenje.
 
Kao sto je nasao jeftine zimske, tako moze da iskopa negde i jeftine AS koje su dobar par tim gumama.

I posle smo mi sa budzet pneumaticima problem, eto kakvih sve kombinacija ima :)
 
Pozadi AS a na napred na pogonske sezonske i ništa neće faliti. Masa ljudi ima tu kombinaciju
 
Pozdrav svima,

ako može mala pomoć, u pitanju je 500L trebaju mi zimske gume 205/55 R16, išlo bi se jednom godišnje na planinu i uglavnom gradska i prigradska vožnja,
ne verujem da bi se prelazilo više od oko 3.000 km po sezoni, gledam neku srednju-višu klasu za oko 10.000 din po gumi,
i koliko sam video neki best buy je Hankook W462 WINTER I*CEPT RS3,
ali takođe mi je za oko zapao i Goodyear PERFORMANCE 3 koji bi mi ispao oko 2.500 din skuplji po gumi i koji je ipak premium brend, pitanje je sledeće,
da li bi meni i Hankook radio posao ili da se ispružim i idem na Goodyear PERFORMANCE 3?

Takođe, još jedno pitanje, da li vredi čekati Black Friday, odnosno da li će biti nekih sniženja kod nas u toku meseca?

Hvala.
 
Citam da su nemci ukinuli AS gume,samo zimske gume zimi.Hoce i ovi nasi da smisle nesto slicno?
 
Sledeci put citaj pazljivije


Check your tyres before heading to Germany, as from tomorrow no all-season and winter tyres are allowed on the country’s roads without the 3PMSF ‘snowflake’ symbol on the sidewall. Failure to comply may result in a 60 euro fine – or much more should a collision occur.
 
Pozdrav svima,

ako može mala pomoć, u pitanju je 500L trebaju mi zimske gume 205/55 R16,,
i koliko sam video neki best buy je Hankook W462 WINTER I*CEPT RS3,
ali takođe mi je za oko zapao i Goodyear PERFORMANCE 3 koji bi mi ispao oko 2.500 din skuplji po gumi i koji je ipak premium brend, pitanje je sledeće,
da li bi meni i Hankook radio posao ili da se ispružim i idem na Goodyear PERFORMANCE 3?

Takođe, još jedno pitanje, da li vredi čekati Black Friday, odnosno da li će biti nekih sniženja kod nas u toku meseca?
Voziš 500L, a ne SL500. I Hankook je više od tvojih potreba i mogućnosti automobila
Nikada kod nas BF nema smisla, samo baš malo to ljudi vidi. A nikada za ovakvu vrstu opreme
To i citam,imaju li sve AS gume 3pmsf?
Pratite li vi temu uopšte?
NE, naravno
 
Pozadi AS a na napred na pogonske sezonske
To može biti jako opasna kombinacija, gde zadnji kraj zbog lošijeg prijanjanja lako može da zaplese/zanese u krivini ili prilikom nekog manevra.
Posebno na mokrom ili ledu/snegu.
Kome je draga glava na ramenima, nikako mu ne bih preporučio tu kombinaciju.
 
Sad si odvalio glupost, nhf. Zanelo bi se da su na slobodnoj osovini NEsezonski pneumatici, a ne AS
 
To i citam,imaju li sve AS gume 3pmsf?
Manje više sve koje se prodaju kod nas poslednjih ~10g, secam se da su bile neke Tigrice M+S bez pahulje dok ih nije kupio Michelin.
To može biti jako opasna kombinacija, gde zadnji kraj zbog lošijeg prijanjanja lako može da zaplese/zanese u krivini ili prilikom nekog manevra.
Posebno na mokrom ili ledu/snegu.
Kome je draga glava na ramenima, nikako mu ne bih preporučio tu kombinaciju.
Nove, bolje gume isključivo na zadnjoj osovini, bez obzira na tip pogona. Ali ja nikad ne bih kombinovao različite tipove pnemuatika i na različitim osovinama. Isključivo 4 idenitčne, poželjno rotacija bar na 10000 km.
 
Pozdrav svima,

ako može mala pomoć, u pitanju je 500L trebaju mi zimske gume 205/55 R16, išlo bi se jednom godišnje na planinu i uglavnom gradska i prigradska vožnja,
ne verujem da bi se prelazilo više od oko 3.000 km po sezoni, gledam neku srednju-višu klasu za oko 10.000 din po gumi,
i koliko sam video neki best buy je Hankook W462 WINTER I*CEPT RS3,
ali takođe mi je za oko zapao i Goodyear PERFORMANCE 3 koji bi mi ispao oko 2.500 din skuplji po gumi i koji je ipak premium brend, pitanje je sledeće,
da li bi meni i Hankook radio posao ili da se ispružim i idem na Goodyear PERFORMANCE 3?

Takođe, još jedno pitanje, da li vredi čekati Black Friday, odnosno da li će biti nekih sniženja kod nas u toku meseca?

Hvala.

Juce sam ih stavio (hankook) tako da nemam pojma kakve ce da budu, ono sto sam se vracao po gradu od vulkanizera delovalo je dobro, ali tek kad zahladni i bude mokro je ono sto me zanima
 
Voziš 500L, a ne SL500. I Hankook je više od tvojih potreba i mogućnosti automobila
Nikada kod nas BF nema smisla, samo baš malo to ljudi vidi. A nikada za ovakvu vrstu opreme
Dobro baš, ne mora da vređaš. :D

U suštiini vozim porodicu pa želim malo kvalitetniju i sigurniju gumu, ali mi deluje da je za svoju cenu Hankook bolja kupovina.


Juce sam ih stavio (hankook) tako da nemam pojma kakve ce da budu, ono sto sam se vracao po gradu od vulkanizera delovalo je dobro, ali tek kad zahladni i bude mokro je ono sto me zanima

Po onome što sam ja video po netu (testove, recenzije, komentare..), vrlo zaorkružena i kvalitetna guma, moje pitanje je više bilo da li mi se isplati da dodam za Good Year..

Možeš u PM gde si uzeo i koliko si platio?
 
Ne mislim da vređam, taman posla. Oprosti ako je tako zvučalo
Zvučna imena nisu uvek bolje gume, naročito ne u ekonomskoj klasi. A nikad nisu bolja kupovima :)
 
Sve ok 👍

Nego stvarno i jeste poenta da takve i slične gume u odgovarajućoj dimenziji i (visokoj) brzinskoj klasi jesu neophodne
A kod mnogo slabijih vozila, i same gume nižih specifikacija, ne da nemaju smisla nego uopšte ne pokazuju kvalitet. Možda ih čak ne prave ni od iste smeše, a pouzdano znam da se ne proizvode u istoj fabrici.
 
Ako već koristiš starije ili drugog proizvođača (lošije) gume onda ih stavi na zadnju osovinu.
 
Top savet. Koji se kosi sa svim savetima struke.
 
Kolege,
imam jednu nedoumicu, za iste novce se dvoumim između:
FULDA 185/65 R15 Kristall Montero 3 i
NEXEN 185/65R15 WINGSNOW G3 WH21
Gledao sam neke testove ali sve je to ovako i onako opisano....
Ova Nexen ima ovo: compound change from week 3321 of manufacture, asvi testovi su rađeni na komponenti iz 21godine, da li ovo wh21 u oznaci znači da je i ona sa starom komponentom gume?
Prve piše, pokazuju slabosti na suvom i mokrom, pa za šta su onda koji moj, kad je u Beogradu 90% vremena jedno od ta dva, al su eto kao dobre za sneg... i dobra im je degradacija...
A za druge piše loše zna suvo i sneg, ali dobre za mokro i led, degradacija isto dobra.
Vožnja je po Beogradu, bitnija mi je dugotrajnost nego voznja po snegu iako mi je na Petlovom brdu bitno i da može po snegu kad zatreba...
Koliko su glasne to mi nije bitno, muzika je pojačana...
Auto je Punto 2012
Hvala.
 
Taurus ili LingLong. Treba mi za mikru 2022 gid 175 65 r14. Auto ce da se prodaje u narednih 6m pa mi treba neka najeftinija guma da se prezimi. Dolazi u obzir linglong all season 4s...uklapa se u cenu do 5k. Ne bih polovne gume da kupujem, znam da ove nisu neke ali bolje su nego ove koje su na autu.
 
Taurus su Tigar, poznat srednji kvalitet, nema nikakvih problema. Za LL je manje poznato barem meni kako su se pokazale, ja bih verovatno išao na Tigrice.
 
Daleko su od ''srednjeg kvaliteta'', najviše zbog lošeg ponašanja na mokrom asfaltu: https://alltyretests.com/kormoran-all-season-test-review/
Neko je ovde kačio onaj veliki test (2023/2024) AS guma, gde su se pokazale lošije čak i od kineskih LL.

Kormoran-All-Season-test-3.jpg.webp


Kormoran-All-Season-test-4.jpg.webp
 
A argument i savjet mogu da pogledam gdje?
Ako u obzir uzmeš činjenicu da je na klizavoj podlozi daleko veći izazov zaustaviti vozilo, a ne pokrenuti, gume na zadnjoj osovini nikako ne bi smele biti loše. U suprotnom rizikuješ da te gepek zaobiđe.
Ok, možemo sad pričati o balansu samog vozila i elektronici zaduženoj za stabilnost vozila, ali osnovni principi se nikada ne menjaju.
 
Je li situacija ista bez obzira da li je pogon na prednjoj ili zadnjoj osovini?
 
Ista je situacija.
 
Pise se i po internetu svasta, a i kod vulkanizera kad se ode oni obicno bolje gume stave napred.
Ali kod kocenja je i logicno sto ovde govorite, vozilo veoma lako moze da se zarotira.
 
Ako u obzir uzmeš činjenicu da je na klizavoj podlozi daleko veći izazov zaustaviti vozilo, a ne pokrenuti, gume na zadnjoj osovini nikako ne bi smele biti loše. U suprotnom rizikuješ da te gepek zaobiđe.
Ok, možemo sad pričati o balansu samog vozila i elektronici zaduženoj za stabilnost vozila, ali osnovni principi se nikada ne menjaju.
Opterećenje prednjih točkova daleko je veće prilikom kočenja nego onih na zadnjoj osovini.
 
Nazad
Vrh Dno