Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Sad su me zvali iz Comtrade prodavnice, kažu da tablet ne može da se popravi, i da mogu da izaberem neki jeftiniji ili skuplji. Onda ih ja pitam da li mogu da uzmem novac (znajući da mogu), kažu "a da, možete i novac" :D tako da se sve završilo dobro po mene (valjda sam ih više smorio). :D
 
Brat je kupio danas u 15h zvucnike (da ne pominjem prodavnicu) i kad ih je doneo kuci i povezali ih, vidimo da jedan zvucnik ne radi (tj pocinje da radi tek kad se pojaca na pola volume na njima, ali i to sto radi, radi sa 30% snage max. Drugi, levi, zvucnik radi normalo). Odmah je javio prodavnici da ne radi jedan zvucnik, odneo ih je kod njih (znaci oko 2 sata posle kupovine) i oni mu nisu dali nove, nego idu u servis, pa ce, ako se uspostavi da stvarno ne radi, navodno, dobiti nove. Novac nisu vratili, ali je on trazio priznanicu, jer drugacije ne bi mogao nista da dokaze, ako do toga dodje (ostane i bez zvucnika i bez para :)).

Da li oni imaju pravo ovo da rade, ili su trebali odmah da mu daju nove?
 
Odmah nove je trebao da dobije bez ikakve sumnje.
 
Znaci mora da ceka ko-zna-koliko dok servis ne donese odluku?
I kad vide da ne radi stvarno, da li onda mora da dobije nove ili mogu da mu uvale ove iste samo servisirane?

P.S. Imaju druge, pakovanje i sve je onako kako je i doslo, sve novo...
 
Da su zvucnici bili totalno neispravni, znaci da nisu radili dobio bi druge, ovako se salju na reklamaciju.
 
Napisi u kojoj se radnji desilo, da znamo da izbegavamo.
 
Da su zvucnici bili totalno neispravni, znaci da nisu radili dobio bi druge, ovako se salju na reklamaciju.
Nema to veze da li su delimično neispravni ili totalno, oni ne funkcionišu kako treba, problem je što nigde u zakonu ne piše da ukoliko je proizvod u startu neispravan da su dužni da ga odmah zamene za novi, nego ide u servis pa primeren rok itd. Ja sam imao taj problem sa laptopom, u startu neispravan, vraćen u prodavnicu, oni poslali u servis, jedino što se onda pokreće DOA reklamacija pa bi trebalo da ide nešto lakše i brže mada to u praksi baš i nije tako.
 
Nema to veze da li su delimično neispravni ili totalno, oni ne funkcionišu kako treba, problem je što nigde u zakonu ne piše da ukoliko je proizvod u startu neispravan da su dužni da ga odmah zamene za novi, nego ide u servis pa primeren rok itd. Ja sam imao taj problem sa laptopom, u startu neispravan, vraćen u prodavnicu, oni poslali u servis, jedino što se onda pokreće DOA reklamacija pa bi trebalo da ide nešto lakše i brže mada to u praksi baš i nije tako.

Da to stoji, ja sam imao slucaj sa zvucnicima, kupljeni i isti dan pri pozivima na mobilni zvucnici polude pocnu da krce itd cak i u drugoj sobi kad je mob, odmah sam poslao u servis i sutra dan su mi ponudili druge/povracaj novca ja uzeo nekog misa za te pare i posle nekog vremena kupio druge zvucnike. Najveca je fora sto kad sam kupovao opet zvucnike pitam odem prvo u WinWin radnju i pitam prodavca koji je postupak ako zvucnici prave problem posto sam mu opisao sta se desavalo sa proslima i kao salje se na servis, i ja ga pitam jel moguce onda da ne kupujem opet zvucnike pa ako zeza da ih vracam da ih ukljuci u struju cisto da vidim sta se desava pri dolaznom/odlazom pozivu i kao to ne mozemo to je 100% ispravno bla bla, i nista ja se okrenem i odem u drugu prodavnicu i isto to pitam decka koji je radio on ode u magacin donese kutiju izvadi zvucnike, ja izvadim 2 telefona on uzme njegova 2 telefona i par min testirali i bilo sve ok, kupim zvucnike i evo da kucnem u drvo radi neromalno. Njima je lakse da posalju na servis nego sebi da stvaraju muku da se oni bakcu sa tim jer servis treba da odobri zamenu pa da dobiju druge od uvoznika itd.....
 
Jel imao neki problema sa servisom, tipa da mu posalju uredjaj sa reklamacije koji je ostecen , u mom slucaju izgrebana zadnja strana monitora..... Sta ciniti?
 
p.s cak je i kvar zbog kog je poslat na servis i dlaje prisutan.....
 
Evo novosti :)
Servis je video da stvarno ne radi taj jedan zvucnik (do vufera je, jer samo na tom desnom ulazu ne radi, ma koji zvucnik gurali) i danas je dobio nove zvucnike :)
Proverili smo ih odmah u radnji i rade. Inace prodavnica je Hellas.
 
Nemojte da mi dirate Hellas, uvek je bio korektan sto se tice garancije :)

Jedino sto moraju da posalju na servis, da bi isti utvrdili neispravnost, a ne da bi tebe zavlacili!
 
Zanima me ako npr uredjaj poslat na servisu stoji kod njih mesec-dva, produzava li se meni garancija za taj period? Npr imam uredjaj i saljem ga 3x na servis i svaki put stoji na servisu po 2meseca, hoce li se to uneti u garantni list i produziti garancija za to vreme ili nikom nista?
 
Prema Zakonu o obligacionim odnosima, da. Lično smatram da to ne mora posebno da se naglasi, samo se sačuvaju papiri o predaji i prijemu nazad sa datumima.
 
Da samo meni su papiri o prijemu kod njih i slanju meni, ne potpisani, nema pecata itd, a u garantni list nista nisu ni popunili, to sam i ja mogao da popunim i da kazem stojao mi je kod vas na servisu 3 meseca produzite mi garanciju.
 
Bicu jako kratak.

Veliki plus za Comtrade servis [ mobilni telefoni ], u roku od 1 sata je zamenjena ploca na aparatu i sve se zavrsilo istog dana.
Mene kao potrosaca su ispostovali i vise nego maksimalno uzvevsi u obzir da je moglo da traje mnogo dugo.
 
Poslednja izmena:
Nema to veze da li su delimično neispravni ili totalno, oni ne funkcionišu kako treba, problem je što nigde u zakonu ne piše da ukoliko je proizvod u startu neispravan da su dužni da ga odmah zamene za novi, nego ide u servis pa primeren rok itd. Ja sam imao taj problem sa laptopom, u startu neispravan, vraćen u prodavnicu, oni poslali u servis, jedino što se onda pokreće DOA reklamacija pa bi trebalo da ide nešto lakše i brže mada to u praksi baš i nije tako.
Meni se pre 2 nedelje desilo da sam musteriji kupio lenovo laptop,i7 od 800e dilerska cena, i ne radi kamera.
Kupljen u subotu, posle 20+ sati drndanja sa kamerom, shvatio da joj nema pomoci. Vratio u ponedeljak, dobio drugi laptop u ponedeljak. Nista mi ne bi znacilo da su mi dali laptop u utorak, jer je musterija putovala u utorak i to na duze vreme. Nisam kupio direktno od uvoznika, ali verujem da je Lenovo distributer bio azuran, te mi odmah zamenio laptop.
 
Poslednja izmena:
Da, tako bi trebalo da se radi. Ukoliko mi je prodavac prodao neispravni proizvod treba da ga zameni odma, a ne da ja čekam neke servise i papire za rešavanje reklamacije proizvoda koji je neispravan prodat. Ako kupim TV, odnesem ga kući uključim on ne radi, vraćam ga u radnju i čekam rešavanje reklamacije, ukoliko taj isti TV prodavac isproba u radnji i on je neispravan, donosi drugi iz magacina i ja taj ispravan nosim kući. Zašto i prvi slučaj ne može da se reši jednostavnom zamenom?
 
Jel jos uvek vazi za web kupovinu rok od 15 dana za vracanje robe?
 
Da, 14 dana.
 
Ukoliko se ne pronadje zajednicki jezik sa servisom/dobavaljacem/prodavcem itd i posle tuzbe trzisnoj inspekciji koji bi bio sledeci korak i postoji li?
 
Kakva to igranka moze da postane kod nas to je strasno. Jesi kontaktirao drustvo za zastitu potrosaca?
 
Kakva to igranka moze da postane kod nas to je strasno. Jesi kontaktirao drustvo za zastitu potrosaca?

Nisam jos, jos cekam da vidim sta ce da se desi, sutiraju me kao lopticu tamo vamo..... Msm vise mi nisu jasni stvarno.... Bez monitora sam skoro mesec ipo dana, em mi ga nisu popravili, em su ga ostetili, em papire sa servisa nisu ni potpisali ni overili pecatom, u servisni list nista nisu uneli. Prvo zovem kao pisali su dal dobavljacu dal direkt Asusu nemam pojma , zovem posle 2 dana kao monitor je poslat u Asus kancelariju na pregled, zvacu sutra pa cu videti ima li nesto novo. Jos sam im napisao da cu podneti tuzbu Trzisnoj inspekciji ali kontam da ih to ne dotice mnogo jer da je tako vec bi za 7 dana koliko je proslo od kad su opet dobili monitor nazad nesto uradili..... Pare su spremni da uzmu odmah a sto se reklamacije tice lipsi magarce do zelene trave dok docekas da srede kvar/stetu koju su sami nacinili.
 
Da sam u takvoj situaciji bukvalno bi ih na sve moguce nacine maltretirao. U Srbiji je jako aktuelna fora "dodji sutra" i ne znam zasto. Pisi Asusu, cimaj drustvo za zastitu. Ja licno nisam imao nikad nekih ozbiljnjih problema sa garancijom ali ne bih trpeo gomilu tih njihovih generickih proseravanja od odgovara vec bih odmah isao na instancu vise od njih.
 
Da sam u takvoj situaciji bukvalno bi ih na sve moguce nacine maltretirao. U Srbiji je jako aktuelna fora "dodji sutra" i ne znam zasto. Pisi Asusu, cimaj drustvo za zastitu. Ja licno nisam imao nikad nekih ozbiljnjih problema sa garancijom ali ne bih trpeo gomilu tih njihovih generickih proseravanja od odgovara vec bih odmah isao na instancu vise od njih.

Pisao Asusu, tj obratio im se preko fb stranice i u pocetku su bili ljubazni i odgovarali posle su poceli i oni da kuliraju, trazim im kontakt nekog nadredjenog iskuliraju, trazim u servisu iskuliraju.... Zovem Asusov call centar nisu nadlezni oni samo reklamacije primaju i tako. Pisem posle Emmi-u gde sam kupio da i oni urgiraju kazu mi trebali ste nama odmah da se obratite, kazem im na sajtu vam lepo stoji da se uredjaj na reklamaciju salje direkt u ovlasceni servis oni mi salju link toga istoga sto im pise na sajtu kao procitajte , ja im kopiram taj deo vise se nisu ni oglasili. J lud zbunjenog, sto kaze drug to dok ne odes licno i ne opletes po njima neces nista uraditi.
 
Iz iskustva, pravi što veću galamu, Facebook, Twitter, kaži da si razočaran, da su prekoračili rokove... Što više i što glasnije. Jedino to i pali...
 
Iz iskustva, pravi što veću galamu, Facebook, Twitter, kaži da si razočaran, da su prekoračili rokove... Što više i što glasnije. Jedino to i pali...

Ma ja sam budala to stoji sto sam i do sad cekao al ajde, nije mi problem i drugi da odem i sutra da kupim ali hocu da vidim ako odobre zamenu super ako vrate novac isto super a ne da kupim drugi pa mi posalju i oni sta posle da radim sa dva monitora ali kad nikako da se obrate....
 
Nazad
Vrh Dno