Cisto da pitam, uzeo sam zvucnike devojci za Novu godinu ali sam primetio da levi satelit krci i da woofer ima problema sa kontaktom. Posto sam zvucnike uzeo u petak a vracam ih u ponedeljak da li imam pravo da odmah trazim nove zvucnike ili povracaj novca posto nije proslo 7 dana od datuma kupovine. A ne da me zavlace i da salju u servis da cekam i da se zezam.
Imaš puno pravo, ne prihvataj ništa manje !
mogu ,meni su ucenjivali(doduse ne mene nego druga koji je kupio neispravan monitor) a kutiju bacio odma...Ako ti imaš uredno popunjen, potpisan i pečatiran garantni list, može da piše i na mesarskom papiru. Sve što treba je da ga pokažeš inspektoru, uz račun, ako do toga dodje. Njihova obaveza prema Kimtec, pa i taj hologram, se tebe ne tiče, ti si kupio od Sky Computer, oni su ti izdali račun i garantni list.
To za ambalažu ne mogu da tvrdim da mogu da te uslovljavaju, diskutabilno je, ali su ipak primili monitor na konto garancije (a ne kao servis-uslugu koji će da naplate), dakle - prihvatili su obavezu. Sad, ako je ta maloprodaja pogrešila tim činom, to ide na njihov teret, ne na tvoj.
My 2 cents...
Da je glupost jeste...Meni prvi ne pada na pamet da cuvam te kutije
I ja mislim da je bolje da se otvori nova tema, upravo zbog novog zakona, da bi posle pretraga bila lakša i efikasnija, i da na jednom mestu ne bi imali i ono što više ne važi i ono što važi.
hoces nam ispricati?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari