Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Ljudi, jedno pitanje.

Reklamirao sam akumulator koji je imao jos 3 meseca garanciju (garancija je 41. mesec).
Juce sam dobio nov, medjutim nisam dobio novu garanciju, vec je u novi garantni list upisan datum kupovine reklamiranog akumulatora i pored je stavljeno slovo R.
Da li je ovo po zakonu, da li imam pravo na novu garanciju?

Evo sta pise u garantnom list:
 

Prilozi

  • 418728796_1357395128259382_8711472961352795895_n.jpg
    418728796_1357395128259382_8711472961352795895_n.jpg
    172.6 KB · Pregleda: 37
Poslednja izmena:
Nov uređaj, mova garancija. Teraj da ti isprave to
 
  • Like
Reagovanja: ale
Sajt Efektiva:

Član 503 Zakona o obligacionim odnosima glasi:

(1) U slučaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari.

(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.

(3) Ako je zamenjen ili bitno opravljen samo neki deo stvari, garantni rok počinje teći ponovo samo za taj deo.

Ovo podebljano mi nije bas jasno, da li ponovo tece tj. nastavlja se, ili dobijam novu.
 
nova garancija
 
  • Like
Reagovanja: ale
Izvinjavam se ako je pisano vec, nisam sada nasao u faq, da li je tacno (mene drug ubedjuje da jeste i da je proveravao) da nevezano za nacin kupovine (direktno ili online), kupac ima pravo da ako u prvih 6 meseci od kupovine predmet kupovine ispolji nesaobraznost (ovde se moze polemisati sta spada, ali da bi pojednostavili neka bude da npr uredjaj 'crkne' potpuno ili delimicno), kupac ima pravo da trazi novi uredjaj, ili ako prodavac nema uredjaj totalni povrat novca, i izuzetno, ako kupac pristane, da mu prodavac salje uredjaj na opravak (o trosku prodavca)? Izvinjavam se unapred ovo je sigurno diskutovano vec ali znacilo bi ako je neko 100% siguran da navede.
 
Pozdrav ,

Verovatno se ne snalazim u čitanju Zakona pa me interesuje kakva su moja prava u ovom slučaju:

Sinoć sam u G******n prodavnici uzeo JBL 525BT slušalice , sav srećan upalio , upario sa telefonom i vidim da ne radi leva strana.Probao još na jednom telefonu i laptopu ista priča.Guglao , ne vidim da treba neko podešavanje tako da je moje mišljenje da je DoA.
Nosim danas da reklamiram , moje pitanje je mogu li da zahtevam nov uređaj odmah , pošto je ovo evidentno neispravno.Ili ću morati da čekam famozni rok dok oni ne ''poprave'' slušalice?

Unapred hvala na info
 
@jonesba
U prvih 6 meseci od dana kupovine je eventualna popravka moguca samo uz tvoju saglasnost, tako da imas pravo na nov uredjaj ili povrat novca, naravno kad utvrde da kvar postoji.
 
Uhhh hvala , ja sam mislio da ih odma saletim , mislim evidentno je da ne radi ali kontam da to mora ovlašćeni servis da utvrdi itd itd... Mislio sam ako danas vratim , da mogu da zahtevam odmah nove , ali izgleda nema ništa od toga ...
 
Zavisi od prodavca, negde zamene odmah a negde salju u servis pa tek ako se oni sloze da je neispravno onda ga i zamene.
Kod online kupovine mora da zamene ili vrate novce bar u prvih 14 dana.
 
Nazad
Vrh Dno