Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Koji je ovo cirkus od naše države i zakona, *mjau**mjau**mjau* pa ovo nema ni u Albaniji.
Ali kako vidim ja vise nista ne kupujem kod ovih velikih imena, jer postaju tolika go*** da ne veruješ.
Veću zaštiti smo imali kod aliexpresa nego kod naše države dok i to nisu uspeli da zahebu, a upravo da mogu da nas vozaju kako budale.
Mene su tako hteli da zavrnu za tv, a ti šalju ploču ponovo na reklamaciju.
Pa kome pre dosadi, io ako nemaš od nje ništa.

Poslato sa EML-L29 pomoću Tapatoka
 
@milos88nbg
Ne treba da te čudi što su reklamacije dva različita džojstika doživela različit ishod. Speedlink džojstik je verovatno poslat u Desk koji je jedini uvoznik, distributer i serviser za Speedlink. A Redragon je verovatno završio u ComputerLandu. To je već Tesha spomenuo kad je pisao o dva dobavljača. U tvom slučaju to bi značilo da je Desk uvažio reklamaciju za Speedlink, a ComputerLand je odbio reklamaciju za Redragon.
 
Juce sam se ceo dan mlatio sa njima (pismeno, usmeno) sa sluzbom reklamacija, poslovodjom te radnje, servisom ali vidim ja birokratija ce da pobedi tj. ja cu biti kriv.
Moram ja to da predam da servis vidi o cemu se radi ali su mi svi provukli to da ce tesko presuditi da nisam ja to zeznuo tako da je nisam ni odneo.
Nisam siguran da bih podneo da me jos i licno prave budalom na licu mesta.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 
Pa da, traže ti to da bi se Gigatron ogradio izveštajem Nepo servisa i na taj način sebe oprali, a onda im formalno-pravno ne možeš ništa,
Ovo tvoje iskustvo bi mnogima od nas trebalo da bude korisno sutra kad kod nas budemo planirali kupovinu nečega, da otvorimo četvore oči, jer bi kasnije moglo da bude kasno.
 
Nazalost je tako.
Treba lepo pre placanja sve raspakovati i videti da li je sve kao treba.
Mada ponavljam nikad mi ne bi palo na pamet da gledam te pinove, al dobro dokazao sam da ne razmisljam dobro [emoji6]


Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 
Ne razmišljaš dobro za nenormalan odnos prema kupcu u ovoj nenormalnoj državi.
 
Zar gigatron ne raspakuje i proverava robu pred kupcem i nudi papir da se potpise?

jel bila otvorena ili zapakovana fabricki kutija?

U sustini treba da insistiras na tome da si primio fizicki ostecenu robu, i da si to odmah prijavio a oni mogu samo da konstatuju da je tako kako si rekao, i da te obestete.
Nista vise osim toga, sve to im predaj napismeno u radnji gde si kupio.
 
Ne razmišljaš dobro za nenormalan odnos prema kupcu u ovoj nenormalnoj državi.
Bukvalno.
Teraju nas da kupujemo na crno, ja u radnjama samo kad razvlačim na rate, garancija mi više nije nikakav bitan parametar ni za šta, ne uzdam se u istu. Kad god je moguće, kupovina ili preuzimanje u radnji, više puta mi se desilo da se upecam na neke online akcije pa me razvlače do besvesti jer nemaju artikal na stanju ni oni a ni dobavljači, pare izvući u kratkom roku je nemoguće, ne znaš da li ćeš da dobiješ novo ili polovno i td.
I dalje sam pri stavu, prvo male lokalne radnje sa kojima znaš na čemu si, na drugom mestu crno tržište pa tek onda ovi mufljuzi ako nema alternative.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Zar gigatron ne raspakuje i proverava robu pred kupcem i nudi papir da se potpise?

jel bila otvorena ili zapakovana fabricki kutija?

U sustini treba da insistiras na tome da si primio fizicki ostecenu robu, i da si to odmah prijavio a oni mogu samo da konstatuju da je tako kako si rekao, i da te obestete.
Nista vise osim toga, sve to im predaj napismeno u radnji gde si kupio.
Meni nikad nisu nikakav papir na potpis
A pri svakoj kupovini sam proveravao sadrzaj kutije na moj zahtev

Doduse nikada do sada nije bilo problema ovo je prvi put

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 
Nazalost je tako.
Treba lepo pre placanja sve raspakovati i videti da li je sve kao treba.
Mada ponavljam nikad mi ne bi palo na pamet da gledam te pinove, al dobro dokazao sam da ne razmisljam dobro [emoji6]


Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Jedna stvar koju sam naucio da Amerikanci praktiju je a to je cuveni "chargeback". Ne znam da li to uopste postoji kod nas?
 
^
Onako kako je napisano. Ako nije naznačeno ništa dodatno - onda su dani.
Prvi post u ovoj temi BTW. :)
 
Jedna stvar koju sam naucio da Amerikanci praktiju je a to je cuveni "chargeback". Ne znam da li to uopste postoji kod nas?

chargeback se koristi zbog zloupotrebe placanja i slicno, kako mislis da kupis robu i trazis chargeback?
to bi bila prakticno kradja.
 
Pa i nije bas. U krajnjim slucajevima, ako je prodavac bas bezobrazan i nece da resi, odradi se chargeback, dobijes pare i vratis im robu. Ako hoce da prihvate hoce, ako ne, nije tvoja stvar.
 
Chargeback, restocking fee itd., uobičajena praksa kada se vraća nešto sa čim nisi zadovoljan ili neki poklon koji ti ne treba. To je u uslovima prodavca. Amazon i drugi takvi su samo usluga pravim, indirectnim prodavcima pa mogu da imaju sopstvena pravila.
 
U Gigatronu sam kupio maticnu plocu tako sto sam je narucio telefonom u halo shopu ili kako se vec zove jer je nisu imali na stanju. Kada je stigla od dobavljaca poslali su je u radnju jer smo se tako dogovorili pa sam je u radnji preuzeo i platio. Da li se ovo smatra on-line kupovinom ili ne?

Problem je u tome sto sam ja tu plocu uzeo 29.01.2021. Sutradan 30.01.2021 kada sam hteo da je montiram kada sam podigao poklopac socket-a kako bih stavio procesor, imao sam sta i da vidim. Gomila iskrivljenih pinova! Meni uopste nije jasno kako je to moguce.

Odem jutros u tu radnju gde sam uzeo plocu da vidim sta i kako i covek mi tamo kazde da pisemo reklamaciju pa da oni salju u servisu Nepo System koji radi izmedju ostalog i za njih. Posto mi je ovo hitno da resim (moram da imam racunar znog rada od kuce, a prethodni sam vec udomio) taj lik mi rece da ako hocu mogu i ja licno da odem sutra 01.02.2021 u pomenuti servis i da licno predam plocu na reklamaciju i da zamolim da je odmah pogledaju. Ostalo je da razmislim do ujutro sta da radim. Da li da je nosim ja licno u taj servis (brza varaijanta) ili da ipak odem ponovo u Gigatron radnju i ostavim je tamo (sporija varijanta).

Sad razmisljam, sta uopste ima da ide ploca na servis kada je nova a neispravna. Nije koriscena uospte.

Molim vas za savet/pomoc.

Hvala

Pošto smo videli kako se ovo završava u "redovnom postupku", ostaje ti samo da ti neka firma zameni ceo soket. Napiši iz kog si grada i koja je matična ploča u pitanju. Možda još možeš da pišeš lokalnoj kancelariji. Zamenu soketa mislim da u Beogradu radi "čika Pera" a u Kragujevcu Bogdan. Ako još neko zna ko radi neka napiše.
Šta da ti kažem, kupio si novo a dobio povkareno. Ostaje gorak ukus u ustima.


Evo kako se to radi

 
Poslednja izmena:
Offtopic - Gigatronovi radnici:
rosk8s.pt4_.cover_.jpg
 
Konacno sam nasao vremena da zamenim procesore u racunarima (3700x je otisao u Tomahawk B450 a 1600AF prebacen u X570 Aorus Elite). Problem koji sam imao sa 3700x gde Prime95 puca na worker-ima prvog core-a se ponavlja i u drugom racunaru dok 1600AF sa druge strane prolazi 60 min test na u mom glavnom bez problema. 3700x ide na reklamaciju pa da vidim sta ce da kazu. Cisto kao info da procesori umeju i ovako da zezaju. Inace ovaj problem sam primetio jos kada sam kupio CPU, ali nije uticao na rad previse. U prvih mesec-dva je bilo pucanja igara povremeno ali se kasnijim BIOS-ima to resilo, pa je kao simptom ostao samo Prime95.

Moram da nadjem kutiju i racun, ali me generalno zanima sledece ako neko ima iskustva - trebalo bi da je uvoznik Asbis. CPU je kupljen u Emmi a sad je to Tehnomanija, koju bih da izbegnem sto duze mogu. Ako jeste Asbis (ili neko drugi) ima li neko iskustva sa njima, da li prihvataju da se roba odnese njima direktno? Znam da u tom slucaju ZZP ne vazi, ali gledam da bar dobijem odgovor od servisa ranije (da li i oni smatraju da je CPU los) nego da se vijam sa Tehnomanijom da li su poslali i gde, sta je servis rekao i slicno.
 
Ako imas garantni list, slobodno odnesi davaocu garancije direktno.

procesor i ploca se mozda ne slazu pa zato puca test, valjalo bi probati na jos nekoj ploci.
 
E sad treću ploču nemam :)

S obzirom da na x570 Aorus i B450 Tomahawk pravi isti problem "nadam" se sa je CPU (drugi OS, komponente, itd.). Jer ako nije onda će troubleshooting da bude komplikovan.

Imam i račun i garanciju (samo da nađem). Čuvam inace komplet pakovanje uvek pa ni to ne bi trebalo da bude problem.
 
Poslednja izmena:
Skorz sam prevideo da vec na dve ploce puca na isti nacin.
Reklamiraj neka testiraju oni.
 
Hoce testirati "malo morgen".
Ne vrujem da imaju ploca i masina kojima su u mogucnosti odraditi test(ove).
Potrositi pastu i podosta vremena zarad provere da li ili ne radi 100% tacno.
Verujem da ce uvaziti ili odbiti reklamaciju uz neko objasnjenje ali da nece proveravati...
Ne znam, ovo nagadjam.
 
Malopre su me zvali. Treba da idem da pokupim potvrdu o neispravnosti. Sad ide bitka - me vs. Tehnomanija :)
 
Probaj prvo sa RATEL-om, ostavi advokata za krajnju varijantu.

Sent from my moto g(7) using Tapatalk
Kada da kontaktiram RATEL?
Prošlo je deset dana od kako sam uložio prigovor na Telekomov odgovor u kome navode da prema njihovoj tehničkoj službi nema razloga za prekid ugovora?
Koliko dana je potrebno da čekam na njihov odgovor na "reklamaciju na reklamaciju" ili prigovor u ovom slučaju?
 
Kada da kontaktiram RATEL?
Prošlo je deset dana od kako sam uložio prigovor na Telekomov odgovor u kome navode da prema njihovoj tehničkoj službi nema razloga za prekid ugovora?
Koliko dana je potrebno da čekam na njihov odgovor na "reklamaciju na reklamaciju" ili prigovor u ovom slučaju?
Ranije je bio na sajtu tzv. elektronski šalter, mislim da je još uvek tako.
Post automatically merged:

Konacno sam nasao vremena da zamenim procesore u racunarima (3700x je otisao u Tomahawk B450 a 1600AF prebacen u X570 Aorus Elite). Problem koji sam imao sa 3700x gde Prime95 puca na worker-ima prvog core-a se ponavlja i u drugom racunaru dok 1600AF sa druge strane prolazi 60 min test na u mom glavnom bez problema. 3700x ide na reklamaciju pa da vidim sta ce da kazu. Cisto kao info da procesori umeju i ovako da zezaju. Inace ovaj problem sam primetio jos kada sam kupio CPU, ali nije uticao na rad previse. U prvih mesec-dva je bilo pucanja igara povremeno ali se kasnijim BIOS-ima to resilo, pa je kao simptom ostao samo Prime95.

Moram da nadjem kutiju i racun, ali me generalno zanima sledece ako neko ima iskustva - trebalo bi da je uvoznik Asbis. CPU je kupljen u Emmi a sad je to Tehnomanija, koju bih da izbegnem sto duze mogu. Ako jeste Asbis (ili neko drugi) ima li neko iskustva sa njima, da li prihvataju da se roba odnese njima direktno? Znam da u tom slucaju ZZP ne vazi, ali gledam da bar dobijem odgovor od servisa ranije (da li i oni smatraju da je CPU los) nego da se vijam sa Tehnomanijom da li su poslali i gde, sta je servis rekao i slicno.
Ja isto imam problem sa Ryzenom starim mesec i po, pucao na dve ploče pre dizanja Windowsa, pa čak i prilikom instalacije. Uzeo drugi, s njim funkcioniše, onaj prvi poslao Exceed-u, mada se približava 30-ti dan od slanja, a još ga "testiraju"...
 
Meni je Asbis danas izdao potvrdu o neispravnosti i sutra nosim u Tehnomaniju (kupio sam u Emmi a znamo sta se sa njima desilo). Sami servisi nisu najcesce problem, vec logistika - ne ide slanje servisu svaki dan, nego cekaju da se skupi, itd. Zato sam ja licno odneo u Asbis, da izbegnem gubitak vremena tu.
 
Kada da kontaktiram RATEL?
Prošlo je deset dana od kako sam uložio prigovor na Telekomov odgovor u kome navode da prema njihovoj tehničkoj službi nema razloga za prekid ugovora?
Koliko dana je potrebno da čekam na njihov odgovor na "reklamaciju na reklamaciju" ili prigovor u ovom slučaju?
Evo ga link za prigovor, ne bih ja tu nešto čekao da Telekom odgovori, već sve što imaš do sada, priloži u prigovoru. I ja ću uskoro na ovu adresu da se obratim u tetkovo ime, Orion ga zavlači, umesto obećanih 20, konstantno ima 10 Mbps, neretko i 5. U kombinaciji sa još 2 IPTV-a, da ne pričam kako radi... Pa da pomognem čoveku da se reši bede.
 
Nazad
Vrh Dno