Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Ako na fiskalnom piše JBL onda treba i da bude JBL.
 
Na racunu pise JBL Charge 2, tako da je moguce da ni oni nisu svjesni da je kopija, ali oticu danas i pitati. Nigdje nije naglaseno da se radi o ne-originalu ili replici, osim ako nisu rekli prilikom kupovine, ali to ne mogu znati jer nisam ja kupovao.
I ako kazu mi da je replika, opet imam razlog za vracanje (reklamaciju) jer se zvuk preko zvucnika ne moze smanjiti, ne rade volume tipke.
 
Sta ima da pise? Prodaja kopija je zabranjena u celoj Evropi, nema tu bitne razlike medju nasim zakonima.
To ne smeju da prodaju uopste, rekli da je kopija ili ne :)

Nije valjda da se oko ovoga polemise? :D
 
Da li je Tesla telefon kopija nekog kineskog telefona?
 
Ako i jeste, ne prodaju se kao originali, pod istim imenom i u takvoj ambalaži.
 
Zato sam pitao šta piše na fiskalnom. Tu JBL nalepnicu je mogao da zalepi i taj što je poklonio.
 
Pa i na kutiji piše jbl charge, tj piše ono što je kupio.
Možda je kupljeno u kineskoj radnji gde se kopije i prodaju.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Kupljeno je u prodavnici IT opreme u centru grada, jedna je od najpoznatijih u gradu.
Koliko sam shvatio, i da potvrde da je replika, mogu se javiti JBL-u i prijaviti prodavnicu, pa nek se onda oni sa njima dogovaraju.
Na kutiji je cak i ona mala deklaracija na kojoj pise uvoznik i na kraju JBL Electronics.
 
Poslednja izmena:
Onda definitivno to treba prijaviti.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Upravo dosao iz prodavnice... Na pitanje jel znaju da prodaju neoriginalni proizvod, covjek mi odgovara: "Naravno, to svima kazemo..." Ostao sam zaprepasten.
Pitam zasto je onda na kutiji oznaka originalnog brenda, on se poceo izvlaciti da je u pitanju UBL, ne JBL i pokazuje neku kukicu na logu, kako nije ista :trust:
Rekoh, nema veze, ja sam dobio racun da je kupljen JBL, gdje opet usljedilo pravdanje da je sekretarica pogresno ukucala.
Nista rekoh, "za ovo imam osnovu da vas prijavim. Hvala dovidjenja!" On proguta knedlu, zastade malo i kaze: "prijavi slobodno..."
Evo i deklaracije na poledjini kutije. Nadam se da nije problem da se kace ovakve informacije:


ac831825971f8c6e3940d782fe9f64a3.jpg
 
Poslednja izmena:
Deklaracija je čista prevara.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Auuuu koliko ce oni da ........ Da na deklaraciji pise UBL ili sta vec pa ajde mada onda pakovanje nije adekvatno pa opet ovako.... Da im nisam u kozi.

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
 
Ima JBL predstavništvo kod nas. Prijavi prvo njima.
 
Nisam u BiH uspio naci JBL predstavnistvo, pa sam im pisao direktno preko oficijalnog sajta i trazio kontakt ako ima.
Btw, evo i racun iz radnje:

a8f3970c60806ff178966e2bf9c7ed96.jpg
 
Poslednja izmena:
ima u Srbiji, nisam siguran za BiH
 
Prvo moras da skupis ve cinjenice.
Da li ta firma to prodaje kao JBL ili ne? Odes tamo, pitas da li je to JBL i da li je mozda kopija. Ako tvrde da je original onda se radi o obmani. Ako otvoreno kazu da je kopija onda si dobio ono sto ljudi prodaju i mozes samo lepo da ih zamolis za povracaj.
Treba i da pogledas da li su sve njihove kutije takve.

Generalno, proizvod je kupljen u vidjenom stanju u prodavnici i kupac se nije dovoljno raspitao pre kupovine. Nemoj pogresno da me shvatis, ne pokusavam da smanjim prevaru prodavca ili da okrivim kupca, pricam sa objektivne strane kako bi zakon to video.

Nema šta da se raspituje, u pitanju je zloupotreba žiga i ostalih zaštićenih stvari. Može da vrati lagano i uzme pare. Šokantno je da neko legalno prodaje takve stvari.
 
Odlicno, hvala ti. Nasao sam i kontakt unije za zastitu potrosaca, pa cu kod njih prvo, a mimo toga pisacu i ovima.

Mi Note 3 via Tapatalk
 
Udri gamad svim sredstvima.

Sent from my LG-K430 using Tapatalk
 
Zanima me da li mogu da zahtevam raskid ugovora sa mobilnim operaterom i kao razlog navedem da nisam zadovoljan uslugom?

Naime, desava se da me ljudi zovu i da sam im nedostupan, a ja dostupan i stize mi posle par minuta poruka da imam propustene pozive.

To mi se nikada nije desilo sa prethodnim operaterom tako da kontam da je do njih, a ne do mene ali da li je dovoljno za raskid?
 
Teoretski mozes, samo sto je to dokazivanje malo mukotrpno. Koji operater je u pitanju?
 
Zanima me da li mogu da zahtevam raskid ugovora sa mobilnim operaterom i kao razlog navedem da nisam zadovoljan uslugom?

Naime, desava se da me ljudi zovu i da sam im nedostupan, a ja dostupan i stize mi posle par minuta poruka da imam propustene pozive.

To mi se nikada nije desilo sa prethodnim operaterom tako da kontam da je do njih, a ne do mene ali da li je dovoljno za raskid?

To moze da bude i do kartice.
Tesko da je greska do mobilnog operatera koji ima ne hiljade korisnika i onda se javi jedan koji kaze da mu ne radi.
 
Moze da bude i do kartice, i do telefona, ali i do operatera na konkretnoj lokaciji. Valjda je iskljucio ostale faktore pre nego sto je zakljucio da je do operatera.
 
Operater je VIP, lokacija je Novi Beograd, a sto se tice kartice, koristim istu od prvog dana i ranije se ovo nije desavalo. Pocelo je ucestalo da se desava u zadnjih mesec, dva dana.

Dokazacu im jednostavim pokazivanjem poruke na wa gde me ljudi pitaju zasto sam nedostupan i vremenom kada su me pozvali koje pise u poruci koja mi je stigla kada sam postao dostupan. Takodje je za njom stigao i sms gde me pitaju zasto sam nedostupan, nakon sto su me pozvali tako da mi ni smsovi nisu stizali, a ne samo pozivi.

Kad nadjem vremena ici cu do poslovnice da vidim sta mogu da uradim.
 
Pa pa samo promeni operatera i to moraju da ti dozvole. Ja sam prešao tako sa Telenor-a na VIP i zadržao broj.
 
Hoće, ali da plati kaznu za prevremeni raskid ugovorne obaveze, ako je jos pod ugovorom :)
Bilo je priče da ce biti omogućeno da korisnici raskidaju ugovore bez tih penala u nekom novom zakonu, da li je to usvojeno ne znam. U tom slučaju će se plaćati samo korist koju je korisnik ostvario do trenutka raskida ugovora. Zato sada operateri imaju ogromnu razliku između cene paketa i " povoljnije ugovorne cene ".
Ako si bio korisnik 10 meseci na paketu od recimo 1999 dinara a plaćao 1000 dinara (povojnija cena zbog ugovorne obaveze) cena raskida bi bila 10k dinara... 10x1000 dinara povoljnost koju si ostvario ugovorom.
Neka me neko ispravi ako grešim.


Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk
 
"Novi zakon" je neko procitao buvu iz 2016. i skroz omasio da je zakon o elektronskim komunikacijama izmenjen jos pre godinu i nesto, valjda.

Da je MTS, dovoljno bi bilo da ih smaras, i dali bi da raskines bez penala, VIP... tesko. Ako ocekujes da imas zakonsku osnovu, ne :(

Probaj prvo da postavis 3G/4G-only na telefonu. Ako ti i tada bude problem, forsiraju 3G-only, sa time neces imati takav problem sigurno, ali imaces sporiji net.
 
Moguće je i da telefon ne podržava neku od frekvencija i biće nedostupan, a to je do korisničke strane.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Vrh Dno