Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Zasto me prave ludim!!!

Postovani,pre oko godinu i po dana u win winu kupio sam R9 380 graficku kartu,kostala je oko 28 000 din.Pre oko mesec dana ustanovljeno je da graficka ne daje sliku na monitor. Odneo sam kartu na reklamaciju,zvao sedmi dan sluzbu za reklamacije,dobio odgovor da je uredjaj testiran,nije pokazao kvar,vraca se kupcu.Sav srecan,odlazim po kartu,donosim je kuci,prikljucujem na racunar,i dalje isti problem!!!Nema slike na monitoru,ventilatori vrte.Odnosim je kod dva prijatelja da prikljuce na svoje racunare,isti problem,grafa ne daje sliku.Ponovo nosim na reklamaciju u win win,danas ih zovem,ista prica...
Jel imao neko slican problem,ili neki savet aqko moze
Unapred hvala

Ivan
 
Jel si proverio sve izlaze na njoj?
Možda ne radi recimo DVI a oni povezuju preko HDMI.
 
A recimo da servis proveri sve to? Ne? Ok.

Sent from my MI MAX using Tapatalk
 
Jesi li probao drugu karticu u tvom kompjuteru, možda je tu neki zez ?
 
Nakon 20 dana macevanja sa giga..., i naravno njihovih izgovora da je zahtev za povracaj novca napravljen jos odmah ali kao do banke je, tek kada sam 19-og dana krocio u prodavnicu i rekao da mi pokazu taj zahtev ili bilo kakav dokaz za to kao i suptilno pominjanje zastite potrosaca desava se cudo nevidjeno :) istog trenutka prodavacica kaze " jao gospodine, pa evo upravo sad je izvrsena korekcija kod banke"
Naravno novac je odmah uplacen, ali eto pokazala se ona dobra stara - " dok dete ne zaplace, majka ne uzima u ruke " :))

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Imam problem sa frižiderom tj ne radi, kvar prijavio u ponedeljak drugog oktobra serviser još nije došao da pogleda. Da li i u ovakvim slučajevima važi pravilo od osam dana o reklamaciji?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Imam neke patike koju su kupljene online u Đak sport, hoću da ih reklamiram zato što su se razlepile, nemam fiskalni nego neki papir koji je kao račun. Interesuje me da li će prihvatiti taj papir ili ne? Morao bih da idem 70km da ih odnesem pa da se ne maltretiram ako neće prihvatiti taj "račun"
795881d3b659f0ae59d6506ba049fb6d.jpg


Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Posalji im patike postom. To je tvoj racun i posalji im samo kopiju, original sacuvaj za sebe. To je dokaz o kupovini, nije sporno nista.

@marko - Da li si slucaj prijavio mailom, imas li pisani dokaz o datumu prijave kvara?
 
Poslednja izmena:
kakva su vam iskustva sa reklamacijom patika sa vazdusnim djonom?

Kupio sam patike koje su bukvalno nove nisam nosio ni par puta ali evo kako je ova kisa i mokro primecujem da desni "zvace" tj verovatno negde pusta vazduh.
Znaci fizicki su besprekorne, takoreci kao nenosene.
Sta preporucujete?
 
Prijavio sam direktno u radnji gde je kupljen frižider usmeno, što se tiče đak prodavnice meni su prošle godine zamenili patike za nekih četri dana isto nisam imao fiskalni račun nego samo ovu " profakturu/račun" koju su poslali

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Marko, nemas pisani trag da si prijavio reklamaciju, posalji im mail odmah kako bi bar danas krenuo da tece dokazivi rok.
 
kakva su vam iskustva sa reklamacijom patika sa vazdusnim djonom?

Kupio sam patike koje su bukvalno nove nisam nosio ni par puta ali evo kako je ova kisa i mokro primecujem da desni "zvace" tj verovatno negde pusta vazduh.
Znaci fizicki su besprekorne, takoreci kao nenosene.
Sta preporucujete?

Nemas sta da izgubis ako ih reklamiras.

Ja sam reklamirao air max dva puta pre nekoliko godina jer mi je pukao vadzusni djon, tada je Nike drzao Delta Sport i oba puta su prihvatili reklamaciju.

Skoro sam odneo patike jer je djon pukao na jednom mestu i vratili su mi ih sa obrazlozenjem da je mehanicko ostecenje sto je glupost, deo djona bukvalno moze malo da se otvori, napukao je da tako kazem al ***.
 
Prijavio sam direktno u radnji gde je kupljen frižider usmeno, što se tiče đak prodavnice meni su prošle godine zamenili patike za nekih četri dana isto nisam imao fiskalni račun nego samo ovu " profakturu/račun" koju su poslali

Sent from my D6503 using Tapatalk

Verovano nisu ni obavestili servis. Nemoj da gubiš vreme sa njima, nego zovi najbliži ovlašćeni servis, trebalo bi da imaš spisak na garantnom listu...
 
Nemas sta da izgubis ako ih reklamiras.

Ja sam reklamirao air max dva puta pre nekoliko godina jer mi je pukao vadzusni djon, tada je Nike drzao Delta Sport i oba puta su prihvatili reklamaciju.

Skoro sam odneo patike jer je djon pukao na jednom mestu i vratili su mi ih sa obrazlozenjem da je mehanicko ostecenje sto je glupost, deo djona bukvalno moze malo da se otvori, napukao je da tako kazem al ***.

Znam da nemam sta da izgubim, ali kako da pokazem nedostatak koji je vidljiv samo kada se gazi po vlaznom vremenu?
Nista se nije odlepilo niti puklo, ali uzasno se cuju po mokrom i to samo desna patika koja je ocigledno busna, a verovatno je i nova bila takva.
 
25.09. sam odneo telefon na reklamaciju zbog loše baterije. Nakon izvršene dijagnostike i testiranja, Mts nije usvojio reklamaciju. Prilikom preuzimanja uredjaja u poslovnici 28.09., primetio sam oštećenja koja nisu bila i nisu evidentirana prilikom preuzimanja od strane servisa. Nakon što sam odbio da primim takav uredjaj, dans, nakon 8 dana, dobijam poruku od njih da reklamacija nije uvažena, da su dijagnostikom i testiranjem utvrdili da nema nesaobraznosti, sto se na kraju ispostavilo da je bila sistemska poruka, konu su poslali čisto da ispune svoje zakonsku obavezu i izdaju rešenje u roku od 8 dana. Nakon prigivora u poslovnici na poruku, da ja nisam reklamirao kvar na uredjaju, vec oštećenje istog, dobijam poruku da mi je prethodna poruka greškom poslata i da ću uskoro dobiti novu. Stiže mi nova poruka, u kijoj piše da reklamacija nije uvažena i da je zbog mehaničkog oštećenja došlo do nefunkcionalnosti uredjaja i da popravka košta 46131,00 din. Do mehaničkog oštećenja jeste došlo, ali njihovom krivicom, jer su mi vratili oštećen uredjaj sa servisa. Čisto da napomenem, da je uredjaj jos više od godinu dana u garanciji i da je isplaćen u celosti prilikom potpisivanja ugovora. Sramno i bezobrazno ponašanje prema klijentima, a tvede kako su im klijenti ma prvom mestu. Evo i dokaza, koji su naravno i Mts prosledjeni, gde se jasno vidi kakav sam uredjaj predao, a kakav su mi nameravali vratiti.
880bb8cb97ced2f7d9ee6861e25e1add.png

7d6189e5cfe9bc251c8229df36f67499.png

928faa9da834f8826b28172b66310b08.png

2d6909da4a339f116bb286856e74effb.png



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nisi slikao uredjaj pre slanja na reklamaciju?
 
Nisam, ali mi je advokat rekao i glavni sudika opstinskog suda, da to i nije bitno, jer bitno je sta pise u zapisniku od 25.09. i kakav je vracen 28.09.2017. Cak i da je postojalo ostecenje, a nije evidentirano u zapisnik od strane zaposlenig mts-a, to momentalno znaci da je nastalo njihovom krivicom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Meni samo nije jasno sta si kog djavola nosio u MTS na reklamaciju kada ti i dalje vazi Apple-ova garancija...

Mogao si postom poslati u iStyle, mislim da dozvoljavaju to
 
Dozvoljavaju, ali sam se prethodno cuo sa njima i kod njih me vazi garancija ukoliko je opao kapacitet baterije, ali ako je pokvarena baterija, onda da. Pa sam zbog toga odneo i MTs


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jericho, Đole,nemam pisani trag, prodavac iz radnje u kojoj je kupljen frižider odmah je pozvao ovlašćeni servis bio sam prisutan. Čak sam ih i ja zvao u petak razlog njihovog ne dolaženja je da samo jedan serviser pokriva pomoravski okrug i da je non-stop u gužvi. Čekam utorak pa da vidim da li će doći serviser. Inače pre nekih mesec dana je na frižideru menjan motor, od utvrđivanje kvara do popravke je prošlo oko tri nedelje.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Javili su se u vezi TV-a iz centra za reklamacije. Servis je rekao da je nakon pregleda ustanovljeno da je tv ispravan i da nema nikakvu gresku. Poslat je nazad u radnju pa kaze ako tamo bude nekih problema da im javim.

Ko zna mozda sam ipak ovde ja lud, i da je tv radio samo ja ne znam kako se ukljucuje :wall::wall::wall:
 
Imam Lumia 640 telefon koji sam kupio na oglasima, telefon ima telenorovu garanciju koja istice za mesec dana pa sam resio da ga posaljem na servis kako bi zamenili zvucnik koji je produvao(na volume preko 5 svi zvuci pucaju). Racun je telenorov i zaheftan je za garantni list sa pecatom PIN Computers DOO. Kad se moja majka pre par dana u telenoru raspitala na koju adresu da posaljemo telefon oni su joj rekli da nemamo pravo na garanciju zato sto nismo mi sklopili ugovor sa telenorom. Da li je to zaista tacno da se garancija vezuje za kupca, a ne za uredjaj? Da li sam ga izvisio za garanciju?
 
Javili su se u vezi TV-a iz centra za reklamacije. Servis je rekao da je nakon pregleda ustanovljeno da je tv ispravan i da nema nikakvu gresku. Poslat je nazad u radnju pa kaze ako tamo bude nekih problema da im javim.

Ko zna mozda sam ipak ovde ja lud, i da je tv radio samo ja ne znam kako se ukljucuje :wall::wall::wall:
Upisali ponovo novi softver al nece da priznaju jer se i to karakterise kao popravka, ovo je toliko bezobrazno i jadno. Ostaje ti inspekcija i zastita potrosaca da oni nesto urade, bas te prave ludim, nisi imao pametnija posla vec poslao ispravan tv na poravku, posle ti budi stalozen da tamo nekom ne polomis prste. Strasno sta sve rade.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Imam Lumia 640 telefon koji sam kupio na oglasima, telefon ima telenorovu garanciju koja istice za mesec dana pa sam resio da ga posaljem na servis kako bi zamenili zvucnik koji je produvao(na volume preko 5 svi zvuci pucaju). Racun je telenorov i zaheftan je za garantni list sa pecatom PIN Computers DOO. Kad se moja majka pre par dana u telenoru raspitala na koju adresu da posaljemo telefon oni su joj rekli da nemamo pravo na garanciju zato sto nismo mi sklopili ugovor sa telenorom. Da li je to zaista tacno da se garancija vezuje za kupca, a ne za uredjaj? Da li sam ga izvisio za garanciju?
Naravno da nije tacno, vidi koje ovlascen servis za tel i nosi tamo telefon, jedino ces imati problem ako daju nov telefon, poslace ga u Telenor i samo potpisnik ugovora moze da ga podigne, ako se odradi samo servis isti podizes licno ti u servisu. Dakle ne nosi tel u Telenor vec ga odnesi u ovlasceni servis.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Upisali ponovo novi softver al nece da priznaju jer se i to karakterise kao popravka, ovo je toliko bezobrazno i jadno. Ostaje ti inspekcija i zastita potrosaca da oni nesto urade, bas te prave ludim, nisi imao pametnija posla vec poslao ispravan tv na poravku, posle ti budi stalozen da tamo nekom ne polomis prste. Strasno sta sve rade.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока

Bas tako. Ni sam vise ne znam sta da radim... Zvacu u ponedeljak opet udruzenje za zastitu potrosaca, pa onda inspekciju. Nemam vise ni zivaca ni vremena da se natezem sa njima.
 
Onda je nekada bio glavni, sada je samo sudija [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ves masina kupljena 2011. sa 5 godina garancije.
2015. zamenjena novom ali je serviser uzeo fiskalni racun i nije dao novu garanciju.
Nedavno se pokvarila nova masina.
Sudeci po svemu procitanom, trebalo bi da nova garancija traje od datuma kad je zamenjena stara masina ili se varam?
 
Da, nova garancija, ali ne obavezno nova 5-godisnja. S obzirom da nemas novi garantni list, na cemu si morao insistirati za garantne rokove duze od 2 godine, nemas na sta da se pozoves ukoliko je proslo vise od 2 godine od zamene.
 
Nazad
Vrh Dno