Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Ako zakon kaže da je dovoljan, zašto potrošač mora da razmišlja na koji način će to prodavac da uradi?
Na slipu ima sve podatke koji su mu potrebni.
 
Dokaz je o kupovini NECEGA, ali ne konkretno cega, niti da li je jedan ili 50 itema.
Normalna radnja ce po slipu da nadje kupovinu i ima kopiju fiskalnog, a normalnija jos ce imati po serijskom :)
Ali nece te po slipu razduziti. Normalne radnje bi nasle fiskalni, pa bi mozda i raduzile po kopiji, to vec ne znam.

Pitanje je bilo da li je moguce odneti uredjaj na reklamaciju sa slipom, tj da li ce reklamacija biti prihvacena, niko nije pominjao razduzenje...
 
Samo da javim, na kraju je Monitor.rs intervenisao i dobio sam RX 480 Strix u zamenu za 280x. Tako da se sve zavrsilo i vise nego dobro.
 
Ako zakon kaže da je dovoljan, zašto potrošač mora da razmišlja na koji način će to prodavac da uradi?
Na slipu ima sve podatke koji su mu potrebni.
Na slipu nema broj fiskalnog isecka koji je potreban radi rasknjizavanja.

Jeste tako u zakonu, ali u praksi...

Dokaz je o kupovini NECEGA, ali ne konkretno cega, niti da li je jedan ili 50 itema.
Normalna radnja ce po slipu da nadje kupovinu i ima kopiju fiskalnog, a normalnija jos ce imati po serijskom :)
Ali nece te po slipu razduziti. Normalne radnje bi nasle fiskalni, pa bi mozda i raduzile po kopiji, to vec ne znam.
vece trgovine te trake i dokumentaciju bukvalno kombijem ili kamionom odnose u arhivu koliko se toga nakupi, jako tesko je fizicki naci pojedinacan racun, narocito posle godinu dana.

Najbezbolnija metoda je da prodavac nadje i odstampa racun "ako postoji" u bazi, ali kopiju trake da traze to je sizifov posao.
 
Poslednja izmena:
Čiji je to problem?
 
Možda u slučaju prodavca koji ne poštuje ZZP, ali se i to uz pomoć inspekcije pa ako treba i suda reši. Samo treba biti uporan i izboriti svoja potrošačka prava.
 
Ukratko, da ne bih listao, kupio sam proizvod neki u radnji i nebitno ne odgovara mi, ima li nade da mogu da vratim robu i da mi vrate novac?
 
Ukratko, može i ne može, jer nam nisi rekao kako si kupio, kada si kupio...
 
Ukratko - jedina nada je da ti prodavac izadje u susret.
 
Juce je kupljen proizvod, licno u radnji, imam naravno sve od racuna do original kutije
 
Prodavac nema nikakvu zakonsku obavezu da ti vrati novac.
 
Kako nema? [emoji55]

Sent from my Sexus 6P using Fapatalk

Tako lepo.
Pročitaj pitanje ponovo. ;)
Ako ti ne odgovara - samo njegova dobra volja.
Ako je neispravno - reklamacija...

Pa na garanciji je upisan datum, kako drugacije?

Ima na garanciji i datum kada je uređaj isporučen radnji a svi znamo da većina radnji nema nikakvu robu na stanju. Ima na garanciji i serijski broj.
Epilog svega:
Ovlašćeni servis je dužan da primi uređaj na reklamaciju samo sa garancijom. Tako su i postupili.
Po opisu kvara znaju šta je problem, dobio sam usmene garancije da će biti popravljen za 7 dana. Ajd' da vidimo...
Zamenski uređaj naravno nemaju, navodno su sve podelili...
Jedino oko čega nismo razgovarali jeste šta u slučaju da reklamirani uređaj ne može da se popravi.
 
Samo da javim, ljubazno sam otisao u radnju i zamolio da vratim uredjaj i doplatim za drugi, ljubazno su mi rekli da moze naravno, samo da donesem uredjaj odma danas i vratio, stornirali racun, izdali racun za drugi uredjaj.

ps: radi se o *****maniji :)
 
Retko ko ce praviti problem kada menjas uredjaj za drugi, narocito uz doplatu; dok sa povracajem novca za koji si pitao, to logicno ide puno teze.
 
Zašto se ta tema ne prebaci ovde?
U delu mobilne telefonije joj sigurno nije mesto.
 
Ja sam pre 2-3 god u WW kupio slusalice i sutra dan ih vratio jer su bile krsh...
vratili mi pare bez problema... verovatno sam naleteo na nekog dobro raspolozenog...

komsija kupio laptop, isto WW, doneo meni da instaliram win, nije mogao win 7 jer kao ne postoje driveri za wifi, uglavnom probao sam i nisam uspeo, a i google kaze da ceo svet ima isti problem jer su gurali win 8...
posle par dana smo ga vratili i doplatili za drugi lap...
 
Pozdrav svima. Pre nepuna dva meseca kupio sam asusov laptop u ct shop radnji. Poceo ne povremeno da mi upada touchpad. Da li je neko imao iskustva sa slicnom reklamacijom, ne bih da me vozaju pa da unapred budem spreman.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
To je već poznati "endemski kvar" :D na asus laptopu :)
 
Kupim napajanje, ono DOA sh*anje, mrtvo iz kutije, ocu drugo isto, sad im saljem pa oni salju servisu pa cekam dan-dva pa mi salju zamenu, web kupovina bila, jel tako treba? Jos ako me uhvati nova godina ihaaaa

Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока
 
Ne treba tako. Ako si kupio online imas pravo da ti odmah vrate novac ili da uzmeš drugo

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
To kad je roba ispravna, kad je neispravna ide normalan tok reklamacije.
 
Nek kaže da mu se nesvidja :)

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Valjda mora da popuni onaj obrazac kojim se poziva na član zakona o online kupovini (na daljinu), jer će u suprotnom ići kao "reklamacija" i onda sve ide regularnim tokom.
Koji je to obrazac se ne sećam, znam da s spominjalo kako ga neke radnje šalju sa robom. Ne bi bilo loše da neko napiše ili ostavi link do istog i da se sve to stavi u prvi post.
 
U svakom slucaju mora ici kao reklamacija, nemojte praviti cirkus od teme.
 
'Ajde da pohvalim PINcomputers, problem: http://forum.benchmark.rs/showthrea...erija-P2x14H&p=4839766&viewfull=1#post4839766

Posto mi garancija od 3 godine istice 28.12, resim da ga odnesem i da se teska srca oprostim od njega, 23.12. sam ga predao na servis, a 28.12. dobijam poziv da je popravljen i da mogu da dodjem da ga preuzmem. Monitor preuzet, zamenjen je LCD panel, stvarno nisam ocekivao da ovako brzo rese problem, tj. nisam uopste ocekivao da ce problem biti resen na osnovu iskustva sa drugim servisima...
 
27.12.2016 reklamirao sam Lenovo telefon kupljen u Gigatronu skoro tri meseca nakon kupovine zbog gubljenja GPS nakon 20-tak minuta rada i to kada su umetnute obe sim kartice. Danas dobijam email od Nepo Systema da tokom testiranja uređaja nisu primetili nesaobraznost koju sam reklamirao i da će u duhu dobrih poslovnih odnosa i poverenja koje sam im ukazao, uređaj proslediti u ovlašćeni servis radi detaljnog testiranja. Koliko vidim Nepo nije ovlašćeni servis za Lenovo (zašto je tamo poslat iz Gigatrona?). Namerno sam u opisu napomenuo da se gps gubi kada su umetnute sim kartice, sumnjam da su sa sim karticama proveravali uređaj ili jednostavno pošto nisu ovlašćeni servis za Lenovo proslediće ga u ovlašćeni.
Molim za savet da li da čekam novi odgovor ili da zovem Nepo i pitam kako je testiran uređaj ili je sve ovo redovna procedura i da unapred ne sumljam u njihove postupke ? Tražio sam zamenu uređaja, a isti sam testirao zadnjih mesec i po dana i teška srca zbog problema u radu i mnogih negativnih iskustava sa reklamacijama odneo u radnju.
 
Nazad
Vrh Dno