Šta je novo?

Yettel Hipernet

Nije rešenje, al' da se našalimo malo: Urbana legenda kaže da je tip primetio da mu svake godine tačno u ponoć na Halloween (gle to je večeras!) nestane internet na 5min, a celu godinu radi normalno. Ispostavilo se da komšija sa sprata, koji je prijateljski dobio šifru za wifi ko zna kada, ima pomalo izopačen smisao za humor, pa tačno u ponoć promeni recimo default gateway ili stavi nepostojeće DNS - zatim vrati.

Nije mi poznato da li je u istom trenutku hakovao sijalice da se ugase ili mikrotalasnu da zapišti... :)
Dobar je komsa, voli da se igra za Hallowen 😂
 
Kako si prikljucio svoj ruter? Hocu da to izvedem, mada cu morati da podesim parametre svog rutera koje ne znam kako da uradim. Je l' postoji nacin da se zaobidje CG Nat, je l' kupovina staticke IP adrese pomaze?

Ja sam zakupio statičku i pisao im da mi daju PPPoE parametre.
Iz novog Zyxel-a mislim da nije moguće izvući parametre, pošto on dinamički menja password na serveru + ima enkripciju.
 
Nakon što je MTV ugašen na Yettel TV nema više nijednog muzičkog kanala (ako ne računamo Pink kursadžije i ostalo smeće). Pre je bilo baš mršavo sa dva MTV kanala, ali eto može i gore od toga.
 
Ja godinama prigovaram @Yettel Srbija da nemaju ništa od muzičkih kanala i da je to sramota.
I da nemaju radio kanale.
A ovo sada prevazilazi i sramotu. Očajno.
 
Ja godinama prigovaram @Yettel Srbija da nemaju ništa od muzičkih kanala i da je to sramota.
I da nemaju radio kanale.
A ovo sada prevazilazi i sramotu. Očajno.

Ja godinama nisam hteo da pređem na Yettel zbog nedostatka muzičkih kanala sa Supernove. Internet ponuda je bila manje-više ista.
Prešao sam kada mi je istekao ugovor na 500/200 paket i 12m 50% popusta, ali TV im je puno lošiji. Godinama su imali samo ta dva MTV kanala, a sada se nisu potrudili ni da ubace zamenu.

Takođe, slika na ta dva MTV kanala je bila tipa kao 480p preko ISDN-a...
 
Tako je.
Sada se muzički kanali zasnivaju na Grand/pink kanalima. Ako hoćeš nešto drugo da čuješ, YouTube/Spotify/deezer.
Možda zato i daju Deezer kao free aplikaciju na L paketu.
Ko neće najskuplji paket, ima da igra kako mu y. svira, nema izbora.
Na kraju, sve se svodi na plaćanje, ko što @Grga Pitić reče u postu iznad. Dal ćeš da doplatiš y. skuplji paket i dobiješ slot za free aplikaciju ili ćeš sam da dokupiš neki servis, na tebi je. A cene su generalno usaglašene kod svih.
 
I kod mene se dešava isto, šta moze biti razlog? Baš nervira...
 
Isto i kod mene
U subotu mi bio majstor iz Y i kaze brzina vam super paket 500 / 250, i to slikao - a prvo sve poisključivo iz rutera , ostao samo njegov lap top . Kada je dobio 200/ 200 nije jer kao sve je povezano pa ne moze izvući brzinu . Za tv reko kada se ina problema - restart - i to je tehnička podrska na terenu . Stvarno su gori od SN, a mislio sam da je to nemoguća misija postići .
Samo da dignu cenu idem kod drugih
 
Ista stvar i kod mene, bas sam pogledao na sat i prekid je bio tacno u ponoc, trajalo je nekih 5 minuta dok se veza nije ponovo uspostavila
 
Mogu i ja da se prikljucim sa svojim slucajem.
Ne koristim nista od njihove opreme, ONT i ruter su moji.
Jutros sam primetio poruku od sonarr servisa da su svi indexeri down. To znaci da moj server ne moze da uspostavi vezu sa tim sajtovima. Vreme poruke, 24:02.
Proverim pfsense (softver za ruter) i WAN uptime je 2 dana.
Dakle, ne rade nista na vasoj opremi, ne dolazi do prekida konekcije, dolazi do prekida interneta.
Takodje imam i adguard home dns sa visestrukim dns upstream, od kojih nijedan nije domaci ili od provajdera tako da DNS fail otpada.
 
1762158477670.png
 
Zadnjih desetak dana sam primetio da me zeza konekcija. Postoji packet loss, u igricama mi skace ping na trenutke. Danas je bas katastrofa. Ne mogu youtube da pustim a da ne ucitava....obicne sajtove tesko otvara . Test brzine kaze 10-20mb download a upload 170mb :)
Zvao sam korisnicku podrsku i kazu da je neki problem u Pancevu i da je dosta korisnika prijavilo problem i da neki ni nemaju internet. U fazonu, ekipe su na terenu i resavaju problem.
 
Zadnjih desetak dana sam primetio da me zeza konekcija. Postoji packet loss, u igricama mi skace ping na trenutke. Danas je bas katastrofa. Ne mogu youtube da pustim a da ne ucitava....obicne sajtove tesko otvara . Test brzine kaze 10-20mb download a upload 170mb :)
Zvao sam korisnicku podrsku i kazu da je neki problem u Pancevu i da je dosta korisnika prijavilo problem i da neki ni nemaju internet. U fazonu, ekipe su na terenu i resavaju problem.
Hvala na javljanju.
Primetili smo smetnje u funkcionisanju pojedinih servisa i usluga u okolini. Naš tim radi na njihovom otklanjanju i očekujemo da će uskoro sve biti vraćeno na uobičajeni način funkcionisanja. Hvala na razumevanju i strpljenju.
 
Razumevanja imam ali strpljenja mi ponestaje posto ocigledno da imate problem vec duze vreme...Bar 10 dana ali nije bio toliko ,,vidljiv'' kao danas.
 
Premium paket je u pitanju.

Danas ceo dan brzina interneta ispod 10 mbps, upload oko 100 mbps i na boksu i na telefonu.

Prijavio sam problem, resetovali i obecali da ce resiti u naredna 72h. A to sto se radi od kuce, nema veze, da se snadjem.

Kasnije u toku dana, na telefonu brzina 35 mbps/50 upload, a na boxu 3mbps/30mbps upload.

I dalje je brzina ocajna, ne moze tv da se gleda, secka slika, i striming servisi neupotrebljivi sa ovom brzinom.

Da li je neko imao problem slican ili isti i kako je resen isti? Koliko ste cekali da se popravi?

Smederevo je u pitanju, zgrada. Ne postoje radovi na mrezi. Tako bar kazu iz Yettela kada sam pozvao da prijavim.

Hvala unapred.
 
Kod mene isti problem bio, redovno mi je pucao striming i na televiziji se kocila i pikselizovala slika, kako su resili, pa skoro nikako, manje vise je isto ali sam se umorio od prijavljivanja, zvanja, docekivanja servisera, prepiski i ostalih vidova komunikacije, pa ne svodi mi se zivot na to da ja kao korisnik popravljam njihove poluproizvode, ne radim ja u Yettel-u.
 
Kod mene isti problem bio, redovno mi je pucao striming i na televiziji se kocila i pikselizovala slika, kako su resili, pa skoro nikako, manje vise je isto ali sam se umorio od prijavljivanja, zvanja, docekivanja servisera, prepiski i ostalih vidova komunikacije, pa ne svodi mi se zivot na to da ja kao korisnik popravljam njihove poluproizvode, ne radim ja u Yettel-u.
Uopste nije reseno?
Kako je sa drugim uredjajima?

Na telefonu i na boksu brzine su razlicite.
 
Primetili smo smetnje u funkcionisanju pojedinih servisa i usluga. Naš tim radi na njihovom otklanjanju i očekujemo da će uskoro sve biti vraćeno na uobičajeni način funkcionisanja. Hvala na razumevanju i strpljenju.
Toliko od podrske sa foruma.
To su mogli da mi napisu i bez trazenja licnih podataka, broja ugovora i adrese na koju stizu racuni.
U svakom slucaju preporuka za kolege sa foruma: ne gubite vreme sa njima.
 
Imam Soni četvorku, ponekad volim da odigram neki PES online i to je šljakalo dobro do pre nekih desetak dana. To secka, koči, gubi konekciju... nemam pojma šta se događa
 
Imam Soni četvorku, ponekad volim da odigram neki PES online i to je šljakalo dobro do pre nekih desetak dana. To secka, koči, gubi konekciju... nemam pojma šta se događa
To se sada svima desava . Ranije je bilo sporadično seckanje interneta i tv , a sada je učestalo . Samo notirati - snimiti , mail Y i R i ako ne srede traziti raskid UO zbog neispunjavanja obaveza . Čini mi se da su nakačili više ljudi i preopteretili sistem preko maximuma .
 
Imam Soni četvorku, ponekad volim da odigram neki PES online i to je šljakalo dobro do pre nekih desetak dana. To secka, koči, gubi konekciju... nemam pojma šta se događa
Na tv spojen ethernetom stalno iskace poruka "mreza povezana", "mreza diskonektovana".... To bas utice na bilo koji servis koji, isti simptomi, secka, pikselizuje...
 
Obnovio sam ja skoro.
Nudili su 6 meseci 50%, zatim 9 meseci 50%, 9 meseci po dinar.
Na kraju sam potpisao 12m/din, 12m full za najveći paket.
Dosta dugo su trajali pregovori, što ranije nije bio slučaj. Inače, ja sam od prvog trenutka zahtevao minimum 12m/din, što su na kraju i ponudili.
Čini mi se da sam pisao ovde o tome
 
Mozes da opises proces pregovaranja? Kako si dosao do 12 meseci za 1rsd? Da li si podnosio zahtev za raskid i u 5 do 12 dobio ono sto si sigurno zasluzio?
 
Nisam podnosio nikakav zahtev za raskid. Oni su zvali jer ističe ugovor uskoro.
Dobio prvi poziv i zahvalio se. Rekao da nisam zainteresovan jer ima dosta operatera u zgradi, da hoću da vidim druge ponude.
Zvali posle par dana opet, ja ih odbio drugi put bez bilo kakvog razgovora.
Prošlo je tipa dve nedelje zovu treći put i nude opciju 6m 50%. Odbio. Rekao im da ću verovatno kod konkurencije da pređem jer sam nezadovoljan uslugom a i ponudom koja je mnogo lošija od onog što trenutno imam. Jasno rekao da bih jedino porazmislio o najmanje 12m/dinar ili bolja ponuda. Ništa manje od toga. Nije bio dug razgovor, ja sam ih prekidao.
Sutradan opet zovu, nude malo bolje uslove. Odbio sam i napomenuo da sam veoma nezadovoljan uslugom, nabrojao nedostatke televizije (pokušali da me ubede da grešim 🤦). Rečeno mi je da moj zahtev nije realan i da to ne mogu da dobijem. Rekao sam- hvala i doviđenja, imam druge opcije po tim uslovima koje nemaju dečje bolesti sa aplikacijom i uslugom.
Zovu sutradan sa odobrenim 12m/din uz uslov da pređem na veći paket. To sam prihvatio.
Izvinjavam se na dužem postu. Ovo je ukratko kako sam pregovarao.
 
Nazad
Vrh Dno