Šta je novo?

Yettel Hipernet

Nisam siguran da te razumem, @Generator... Imas 2 boxa i hoces da dodas jos jedan box (mi box)? I kazes da nece da ti radi strim na mi boxu? Nece da radi dok rade druga 2 ili nece da radi uopste i kada su druga 2 boxa ugasena?
Ja imam jedan box, koji ne koristim i na 3 tva sam instalirao app. I na svima radi ali ne moze istovremeno. moze samo na jednoj tv app u istom trenutku i mozda bi moglo jos i na njihovom boxu paralelno, nisam probao
 
Nisam siguran da te razumem, @Generator... Imas 2 boxa i hoces da dodas jos jedan box (mi box)? I kazes da nece da ti radi strim na mi boxu? Nece da radi dok rade druga 2 ili nece da radi uopste i kada su druga 2 boxa ugasena?
Ja imam jedan box, koji ne koristim i na 3 tva sam instalirao app. I na svima radi ali ne moze istovremeno. moze samo na jednoj tv app u istom trenutku i mozda bi moglo jos i na njihovom boxu paralelno, nisam probao
Nece da radi istovremeno dok rade njihova 2 boxa
 
u sustini, ti bi trebalo da imas 2 boxa + jedan tv slot? pa pozovi korisnicki i pitaj...
 
Bolje preko forme za reklamacije, redovna podrska samo iskulira jer nemaju pojma zasto ne radi.
 
Koliko uopste stream-a na tv/tv app a koliko u browseru daje yettel da se gleda istovremeno? Ne secem se da sam negde video...
 
Zavisi od profila, po novom samo jedan smart tv, meni rade 3 komada, ali to je profil iz 2021. godine.
 
Pozdrav,
u aplikaciji yettel za ugovor hipernet mi stoji da je ugovor istekao i da mogu traziti obnovu a datum je 17.jul 2025 za istek ugovora.Da li to znaci da mogu zatraziti raskid ugovora i preci u mts koji mi nude 14 meseci po dinar, ili eventualno ostati u yettel ako daju neke slicne uslove za ostanak.
Imao sam hipernet po ceni 14 meseci po dinar i 12 meseci po 3100din.Prilog slika iz aplikacije
 

Prilozi

  • Screenshot_20250427_224231.jpg
    Screenshot_20250427_224231.jpg
    183.2 KB · Pregleda: 27
Zavisi od profila, po novom samo jedan smart tv, meni rade 3 komada, ali to je profil iz 2021. godine.
Je'l moze to negde da se vidi?

Pozdrav,
u aplikaciji yettel za ugovor hipernet mi stoji da je ugovor istekao i da mogu traziti obnovu a datum je 17.jul 2025 za istek ugovora.Da li to znaci da mogu zatraziti raskid ugovora i preci u mts koji mi nude 14 meseci po dinar, ili eventualno ostati u yettel ako daju neke slicne uslove za ostanak.
Imao sam hipernet po ceni 14 meseci po dinar i 12 meseci po 3100din.Prilog slika iz aplikacije

Da
 
Uloguj se na profil i vidi sta pise za uredjaje, kod mene pise da je dozvoljeno 10 registrovanih uredjaja i 6 strimova istovremeno.
Moguce varijante su:
3 registrovana, 1 strim
6 registrovanih, 3 strima,
10 registrovanih, 6 strimova.

mozda ima jos neka za koju ne znam.
 
Ajd skrinsotuj to gde je napisano koliko naloga jer ja na profilu to ne uspevam da nadjem.
 
Aha, znaci mora preko racunara.
Provericu, hvala.
Kontaktirao sam ih u vezi strimova i njihov odgovor je da pored dva njihova stb-a ne mogu 3.strim koristiti na nekom android boxu, u mom slucaju EON, vec moze na laptopu ili mobilnom telefonu sto mi iskreno nema veze s mozgom.
Sta ako ne posedujem ni jedno ni drugo, imam samo box...?
 
Nema ni meni veze sa mozgom taj odgovor, zato najbolje da ulozis zvanicnu reklamaciju preko forme na sajtu. Pozovi se na to da imas podrzan uredjaj za smart tv aplikaciju (eon box i mi box su zvanicno podrzani kod yettela).

izvor yettel.rs:
Yettel TV M paket sa ugovornom obavezom
  • Usluga Yettel TV je moguća posredstvom Yettel TV Boxa koji se predaje Pretplatniku u zakup
  • Prikazana ponuda važi za nove korisnike Yettel TV usluga uz ugovornu obavezu od 12 meseci.
  • Pretplatnik zaključenjem ugovora za Ugovornu obavezu uz odabrani Yettel TV tarifni paket stiče pravo na korišćenje promocije koja podrazumeva povlašćenu cenu zakupa prvog Yettel TV Box uređaja. Promocija povlašćena cena zakupa prvog Yettel TV Boxa uređaja omogućava Pretplatniku da tokom trajanja ugovorne obaveze od 12 meseci plaća promotivnu cenu mesečnog zakupa prvog Yettel TV Box uređaja u iznosu od 1 rsd.
  • Pretplatnik u ponudi može paralelno da gleda Yettel TV na 3 uređaja, maksimalno 2 YettelTV Boxa, 1 Web TV platforma, 1 SmartTV uređaj
  • U slučaju raskida ugovora pre isteka ugovorenog korisničkog trajanja, pretplatnik se obavezuje da Yettelu isplati naknadu štete zbog prevremenog raskida ugovora u skladu sa članom 53. Opštih uslova pružanja i korišćenja usluga u javnoj fiksnoj komunikacionoj mreži Yettel d.o.o. Beograd.


Yettel TV M paket bez ugovorne obaveze
  • Usluga se plaća karticom putem Web Shop-a, traje 30 dana i obnavlja sve dok je korisnik ne otkaže
  • Pretplatnik uz paket bez Ugovorne obaveze može da registruje do 3 uređaja, a istovremeno može da gleda program na samo jednom od njih
 
Ok,
da li ici u poslovnicu ili ako ima neko kontakt od agenta.
Hvala
Prvo napiši na twitteru da te pozovu oko obnove TV ugovora. Ako ne uspeš da izboksuješ ništa pametno na taj način, imaš ovde na forumu thread upravo za ostvarivanje kontakta sa agentima.
Aha, znaci mora preko racunara.
Provericu, hvala.
Kontaktirao sam ih u vezi strimova i njihov odgovor je da pored dva njihova stb-a ne mogu 3.strim koristiti na nekom android boxu, u mom slucaju EON, vec moze na laptopu ili mobilnom telefonu sto mi iskreno nema veze s mozgom.
Sta ako ne posedujem ni jedno ni drugo, imam samo box...?
I ja znam da je tako kako su ti napisali/objasnili. 2 boksa+1 drugi neki uređaj.
Ako saznaš nešto drugačije, javi da se apdejtujem(o).
 
Uloguj se na profil i vidi sta pise za uredjaje, kod mene pise da je dozvoljeno 10 registrovanih uredjaja i 6 strimova istovremeno.
Moguce varijante su:
3 registrovana, 1 strim
6 registrovanih, 3 strima,
10 registrovanih, 6 strimova.

mozda ima jos neka za koju ne znam.
ja sam na 10/6 ali sam siguran da nije moglo 2 tv app istovremeno
 
Jel su ti svi smart tv app istog tipa? Android? Kod mene je jedan lg webos, a druga dva android tv (mi box s), i radi istovremeno, ali kao sto rekoh na profilu od 2021. godine. Mozda smo resili misteriju, da moze najvise 2 istog tipa, npr 2 android tv-a, a da treci mora biti lg ili samsung.
 
Poslednja izmena:
svi android. moj profil je mislim iz 2022.
Bas cu da istestiram opet kad dodjem kuci. kolega kome sam dao pristup koristio je android app, i kad god se poklopimo da gledamo u isto vreme nesto, jednog izbaci... mozda ima veze sa razlicitim ip?
probacu na svoja 2 tv da ukljucim u isto vreme app. ne secam se da li je to radilo
 
Da li može da se podesi da titlovi automatski budu uključeni? Svaki put kada pustim nešto da gledam moram da odem i odaberem titl.
 
jel ima kakvih novijih ponuda za internet ili je i dalje 6 meseci 50% a ostalo puna cena?
 
Evo kako kod mene izgleda History sa uključenim subtitlovima.
Jesi li uradio restart sistema?
Isključi iz struje na par minuta nakon promene podešavanja.1000003322.jpg
 
Nazad
Vrh Dno